Grut & Groot

Zaterdag 09:30 - 21:00

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Anne-Klaver .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Een fijne lunch gehad met een vriendin en onze kleintjes (3 en 2 jaar)
het eten is meer dan goed en de bediening vriendelijk.

Altijd fijn dat de kinderen ook eten naar wens hebben zonder ingewikkelde en hippe toepassingen!
Speelgoed en goede koffie in overvloed, een aanrader om eens bij te kunnen kletsen in een fijne omgeving!
Leslie V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Hier afgelopen zondag geluncht. Via via gehoord dat het kindvriendelijk is en dat is waar! Een grote speelhoek en genoeg ruimte om te spelen. De bediening is vriendelijk en zeer correct. Helaas kwam er een zeer grote groep binnen, waardoor we minder aandacht kregen. Het eten is goed. De burgers zijn aan te bevelen (tenminste echte hamburgers). Voor de kinderen kun je zelfs een boterham met pindakaas bestellen! We hebben goed gegeten en een goede wijn gedronken. Het decor is minimaal, maar dat is ook weer fijn met kinderen.
Pollux123 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Wat zijn we hier al vaak geweest. Een heerlijk restaurant om als ouder te kunnen genieten van supergoed eten, terwijl de kinderen zich kunnen vermaken in een speelhoek. Eigenlijk heel simpel: Een goeie kok, die alleen maar goede en verse ingrediënten gebruikt en enthousiast personeel. Daar kunnen ze in veel pretentieuzere restaurants nog wat van leren!
Anne-Klaver .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Top! Eten en bediening is hier altijd super!
Goede prijs-kwaliteit verhouding, het personeel is altijd even vriendelijk.
Heel fijn dat de kinderen hier kunnen spelen en er voor vrijwel iedere leeftijd passend & knap speelgoed is.
Heel fijn: de verschoontafel incl. luiers, zakjes en doekjes!! Complimenten hiervoor!

Deze zomer keren we nog vaak terug bij Grut & Groot
Herman A.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
De kinderen hebben het er super naar hun zin en dan kun je als ouder ook nog eens ECHT lekker eten in plaats van weer die pannenkoek of de patat!
Beb S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Het idee is geweldig. Kinderen lekker spelen. Alleen het decor is zo matig: alsof je in een soort van bedrijfskantine zit. De inrichting is gewoon niet gezellig. Wat dat betreft kan er een voorbeeld worden genomen aan 'Minimarkt' in Bloemendaal, of aan Wolkers in Haarlem.
Eten en drinken trouwens niet op aan te merken. Gewoon goed.
Hartelijk dank voor uw reactie! Wij zijn ons ervan bewust dat we met het decor aan de slag moeten en gaan dat op korte termijn ook realiseren.
Ton E.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2013
al een aantal keren geluncht. mijn favoriete gerecht is broodje hete kip maar ook het pasteitje met huisgemaakte ragout is overheerlijk. prettige vlote bediening. interieur is vrolijk en toch warm. kom hier zeker vaak terug
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2013
wat een uitkomst!! gezellig lunchen terwijl je kinderen aan t spelen zijn! lekker eten en heerlijke cupcakes (veel keus voor kinderen) en taarten