Grote Keizer

230861 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
resttester .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Prachtige nieuw restaurant. Open keuken met warmbuffet en houtskool grills waar je direct je vlees of vis kan bestellen. Heerlijke biefstuk gegeten. Warm buffet met meer dan genoeg keuze. Lekker zelf gemaakte salades en heel veel nagerechten vers fruit softijs waterijsje snoepjes chocolade fonteinen en heerlijke verse jus. Toppertje
Butenposter .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
Dit uitgaansgelegenheid biedt o.a. een BBQ arrangement, welke wij met het gezin hebben genoten. In het midden van het restaurant is een barbecue opgesteld, al waar je zelf een selectie aan vleesgerechtjes kunt garen. Verder kun je kiezen uit een selectie van voor, bij en nagerechten. Het aanbod ziet er wel verzorgt uit. Als het gaat om het beoordelen van het eten kom ik toch slechts uit op een zesje. Hoewel de service best vriendelijk is, heb je het idee dat het bedrijf gerund wordt door studenten, en door de oortjes waarmee ze met elkaar praten heb je het idee alsof jij je midden in een zwaar bewaakt pand bevindt. Verder zat het personeel in het restaurant naast ons te eten. Al met al een matige prestatie.