GROOTsZAND24

Meer informatie over restaurant GROOTsZAND24

Voordelig
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hebben met zeven personen heerlijk gegeten, gezellige ambiance, vriendelijke bediening, vlotte service, en erg lekker eten, een aanrader, prijs kwaliteitverhouding is prima, en een lekkere wijn !!!
Marrit V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voor, tussen en nagerecht waren goed. Het hoofdgerecht was matig: eendenborst was taai en het stukje kabeljauw was heel erg klein. Bij de bediening aangegeven dat de eendenborst taai was. Dit zou doorgeven worden aan de keuken, maar hier hebben we geen terugkoppeling meer van gekregen...
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Natuurlijk persoonlijk, maar ik vind de hoofdgerecht keuzes matig, eend, kabeljauw of vegetarisch. Als toetje heb je 2 keuze's terwijl de spelregels 3 keuze's per gerecht zijn. Je krijgt wel als extra gerecht een soepje, al waren we hier niet over te spreken. Ook stonden onze glazen lang leeg. In ieder geval geen aanrader met de AH korting bon.
Heikavedder .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Bij binnen komst door een dame zeer hartelelijk ontvangen. We kregen door de gastheer een A4tje voor "geschoteld", bij de vraag om uitleg werd wat vervelend gereageerd. Misschien kwam dat doordat we AHklanten waren? Verder werden we goed bediend en kregen we lekkere gerechten.
R R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij een vriendelijke attente bediening, Je krijgt het gevoel een zeer welkome gast te zijn.
Voor ons een geslaagd etentje.
Carla P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gezellig restaurant, heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, we kregen zelfs het recept van de kok van de zalmmousse
Janneke Z.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gevarieerd gegeten. Mooie ambiance, sfeervol. Kleine porties, voor grote eters wellicht te klein maar voor mij prima.
Fvanzeijl .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Volop genoten van ons 4-gangen AH-menu. En alle gangen heel smaakvol opgediend. Mochten we nog weer een keer in de buurt van Sneek komen, dan willen we nog graag eens een selectie uit de 24 gerechtjes proberen. Vast ook heel lekker.
Wieke V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een fijne sfeer. Attente, zeer vriendelijke bediening.
Het AH restaurantmenu voor € 29.50 was het geld meer dan waard. We komen zeker nog eens terug!
Enige minpuntje: we vonden de bospaddestoelen te zuur (zowel in het voorgerecht rosbief van hert als in het hoofdgerecht bospaddestoelenragout)
Mikael .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Eergisteravond hier gegeten met AH-kortingsactie. Grootszand24 is gevestigd in een oud pand. Bij binnenkomst kom je terecht in een diepe maar ook hoge ruimte die warm en prettig voelt. De sfeer is goed, voelt als een ouderwetse franse bistro met ruim opgestelde en mooi gedekte tafels. Attente en vriendelijke bediening en nog belangrijker- een kok in de keuken die zin heeft er wat van te maken. Originele combinaties van smaken en mooi opgemaakte borden. Voorgerecht van gezouten hertenrosbief met inlegde champignons en zuurkool- prachtig herfstgerechtje. Een salade met walnoot, dikke frieten met lekkere zure mayo- gewoon goede smaken. Het is allemaal niet zo moeilijk.......
Buiten de actie heeft GrootZand24 een kaart met een dozijn of wat tapas-achtige gerechten waarmee je een maaltijd kunt samenstellen. Aardig en betaalbaar concept, zeker gezien de prijs-kwaliteit verhouding.
Het enige storende element is de fles water op tafel met een prijskaartje van €4,50 om de hals.
Van duur water water worden wij altijd knorrig......Doe dan een karaf kraanwater met een schijfje citroen erin voor €1 service fee; daar doen we niet moeilijk over. Alles bij mekaar dik in orde en zeker een aanrader.
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden en erg vriendelijke bediening.
Goed restaurant waar we zonder AH actie nooit waren gekomen.
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima sfeer, hele goede keuken en prima bediening
Leuke kaart met verrassende gerechten, en vanwege de opzet erg uitnodigend om te proberen
Maakt uit eten tot een sociaal avondvullend programma, een echte aanrader!!
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten jammer dat we in den helder wonen anders waren we zeker teruggekomen. De gerechten waren zeer smakelijk kan het een ieder aan bevelen
Menniekoelewijn .
Heerlijk gegeten.
Kregen 4. Gangenmenu, konden kiezen uit verschillende soorten van een apart menu.
Hoeveelheid: ruim voldoende en erg lekker!
Zeker aan te raden voor die prijs.
Fijne en vlotte bediening.
CatjaV .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het eten was ok. Omdat we een baby van 4 maand bij ons hadden dachten we eerst dat wij alleen zo snel bediend werden maar ook mensen naast ons die ook gebruik maakten van het ah menu kregen net als ons binnen 1 uur een 4 gangen diner.
Wij vonden dit te snel. Ook waren de porties aan de kleine kant. En vonden we het toetje niet echt toetje. Het was een hele homp chocolade.
Helaas geen restaurant waar we vaker heen zullen gaan. De bediening was overigens wel aardig.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
het hele plaatje klopt gewoon .... hier eten is gewoon een avond heerlijk genieten ... dit is echt een aanrader ...dat vinden meer mensen daarom is reserveren gewenst
Max W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Leuk concept, prima producten en een lekkere ontspannen sfeer. Reserveren is denk ik in het weekend wel gewenst.
Tamara A.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Vorige week heb ik met een gezelschap van 4 personen gedineerd bij GROOTsZAND24, met gebruikmaking van de ahrestaurantactie. Het restaurant heeft hiervoor een 4-gangenmenu gecreëerd, met voor iedere gang 2 à 3 opties. Het eten heeft ons heerlijk gesmaakt, en de bediening was erg vriendelijk.
Mijn enige kritiekpuntje is de temperatuur in het restaurant. Het dalen van de temperatuur buiten was binnen goed te voelen. Naarmate het drukker werd steeg het kwik gelukkig (en de wijn hielp ook).
Tav66 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Met de ah spaarkaart gegeten. 4 gangen voor 30 euro. Tweede gratis. Op mijn toetje na erg goed. Na opmerking van mijn kant 2 espresso met borrel gratis ter compensatie. Super opgelost. Super prijs kwaliteit verhouding.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Vanavond met z'n tweetjes wezen eten met een AH bon. In een woord geweldig, 4 gerechten voor € 29,50, alle smaakvol, prima menu, keurig opgediend. Een pluim voor de eigenaars die weten wat gastvrijheid is en je niet bedotten zoals anderen wel doen die aan de AH actie meedoen. Wij komen terug zonder AH bon