Groothuis

Stationsstraat 75 7811 GS Emmen Nederland Kaart

Over het restaurant Groothuis

Schuif aan bij Eetcafé Groothuis aan de stationsstraat in het bruisende hart van Emmen, en geniet van smakelijk en ambachtelijk bereide gerechten. Een begrip in Emmen en inmiddels ver daarbuiten!

Met het samenstellen van de uitgebreide en veelbelovende menukaart is er zowel aan de vlees- en visliefhebbers als aan de vegetariërs onder ons gedacht. De diverse en verrassende gerechten worden met respect voor de natuur bereid. Er wordt gebruikt gemaakt van dagverse en (h)eerlijke ingrediënten. Daarnaast is het goed om te weten dat de keuken werkt met vlees afkomstig van dieren die diervriendelijk en biologisch zijn opgegroeid.

Neem bij mooi weer plaats op één van de twee zonovergoten terrassen. En geniet tijdens je diner of borrel van het heerlijke weer. Naast smaakvolle gerechten is Eetcafé Groothuis zoveel meer! Het café staat namelijk bekend om zijn uitgaansavonden met livemuziek en de leukste dj's.

Proef, ervaar en beleef een gezellige en smaakvolle avond bij Eetcafé Groothuis in Emmen!

Meer informatie over restaurant Groothuis

Zondag t/m Woensdag vanaf 16.00 uur
Donderdag t/m Zaterdag vanaf 15.00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Groothuis

Rosalie M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Spareribs zwart, bediening te weinig aan tafel, eten was wel eens beter. Maar blijft een gezellige tent
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Prima gegeten in een relaxte sfeer. Je krijgt uitgebreid uitleg over het eten en ook over de vele biertjes. Super welke biertjes ze hier op de tap hebben. Prijs kwaliteit goed
Annie H.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
De sfeer en omgeving is medebepalend voor de kwaliteit van het eten. Restaurant Groothuis is ontzettend sfeervol en medewerkers zijn erg gastvrij. De Groothuis smultoren heeft ook deze keer voor een heerlijk en afwisselend maal gezorgd.
Harold B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Super gezellig
T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Gezellig en lekker gegeten, fijne bediening en zeker niet opdringerig.
Komen zeker nog een keer. De ruimte tussen de tafels is ook fijn.
Ruime keus van diverse bieren op de tap
Alex
Janny M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Het eten was heerlijk. de salade die werd geserveerd vonden we matig. De kipsate was erg mals en de saus was precies goed van smaak.
H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Altijd gezellig bij Groothuis, lekker eten in een sfeervolle omgeving en toegewijd personeel, echt een aanrader.
Mocht je nog twijfelen, ik zeg gewoon doen!
B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gezellige gelegenheid, voorgerechten prima, hoofdgerecht veel Te lange
wachttijd, lamsvlees niet goed genoeg, geen gewoon malt bier, alleen zoete soorten
Vera L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Goed sfeervol en gezellig.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Prima, alleen bij ontvangst niemand gesproken dus hebben we ons tafeltje opgezocht. Er stond een naam van degene die heeft gereserveerd en we zijn maar gaan zitten. Overigens geen groot probleem.
Geke O.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
De stoelen zitten niet fijn. Dat is het enige minpuntje
Nique W.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk eten in een gezellige ambiance en leuk personeel!
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
We hebben een gezellige avond gehad, wel jammer dat het hoofgerecht niet compleet was en het eten van de smultoren ietwat koud.
Ook de prosecco was maar half in geschonken bij de bar, na melden werd dit ( weliswaar na extra keer vragen) bij geschonken.
Bediening was verder vriendelijk en correct
Mimi P.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Prima restaurantje. Lekkere burgers en zelfgemaakte pindasaus bij de varkenshaassaté. Kortom, heerlijk gegeten! Leuke sfeer en prettige bediening.
Gerald L.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Uitstekende service , goede kwaliteit van het eten & drinken en zeer kundig en vriendelijk personeel.
Mimi P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Prima restaurantje. Lekkere hamburgers en zelfgemaakte pindasaus bij de saté. Kortom heerlijk gegeten!
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Gastvrij ontvangen. gezellige sfeer en heerlijk gegeten!
S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Ik heb bij Groothuis gisteren de beste kipsaté ooit gegeten! En ik eet, als het kan, overal kipsaté of varkenshaas met satésaus. Het was echt heerlijk. Het restaurant ziet er gezellig en knus uit. De perfecte plaats voor een leuk avondje uit.
Jolanda J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben genoten van de proeverij van voorgerechten en hoofdgerechten. Hadden alleen niet verwacht dat het allemaal samen zou komen. Doorgegeven geen vis te willen en toch zalm-salade. Gelukkig lust ik wel zalm, maar het had natuurlijk niet gemogen,
Snelle bediening. Houden alles heel goed in de gaten.
Ging alleen foutje bij ons dessert. Hierbij hadden we ook koffie besteld en die kwam toen we al klaar waren met dessert. Stonden ook op tijd dus dit ook benoemd. Werd netjes excuses gemaakt, ook nog keer bij afrekenen. Koffie werd meteen van de bon gehaald.
Zeer zeker een aanrader
J.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
fantastisch! Goed eten, super bediening, lekkere biertjes, mooie inrichting tussen Nostalgie ein Modern. Beste kroeg van Emmen en omstreken.