Groothuis

Stationsstraat 75 7811 GS Emmen Nederland Kaart

Over het restaurant Groothuis

Schuif aan bij Eetcafé Groothuis aan de stationsstraat in het bruisende hart van Emmen, en geniet van smakelijk en ambachtelijk bereide gerechten. Een begrip in Emmen en inmiddels ver daarbuiten!

Met het samenstellen van de uitgebreide en veelbelovende menukaart is er zowel aan de vlees- en visliefhebbers als aan de vegetariërs onder ons gedacht. De diverse en verrassende gerechten worden met respect voor de natuur bereid. Er wordt gebruikt gemaakt van dagverse en (h)eerlijke ingrediënten. Daarnaast is het goed om te weten dat de keuken werkt met vlees afkomstig van dieren die diervriendelijk en biologisch zijn opgegroeid.

Neem bij mooi weer plaats op één van de twee zonovergoten terrassen. En geniet tijdens je diner of borrel van het heerlijke weer. Naast smaakvolle gerechten is Eetcafé Groothuis zoveel meer! Het café staat namelijk bekend om zijn uitgaansavonden met livemuziek en de leukste dj's.

Proef, ervaar en beleef een gezellige en smaakvolle avond bij Eetcafé Groothuis in Emmen!

Meer informatie over restaurant Groothuis

Zondag t/m Woensdag vanaf 16.00 uur
Donderdag t/m Zaterdag vanaf 15.00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Groothuis

An L.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Wij hebben vorige week een afscheidsborrel gegeven bij Groothuis voor ruim 50 man. Wij vonden dit helemaal super gedaan. De bediening was perfect, de voorbereidingen waren perfect, de communicatie verliep perfect. De hapjes waren heerlijk en wij waren dus uiterst tevreden. Jan, Diana en al het personeel; heel veel dank!
Vriendelijke groet, Firma Hut
Y.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Prima ontvangst, precies de goede tafel met een mooi naamkaartje erop. Het eten was heerlijk! Een leuk en gezellig restaurant, met vriendelijke bediening en een gezellige sfeer.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Lekker gegeten. We hebben gekozen voor het 3 gangen menu van €25. Voorgerecht zalm, mooi portie. Hoofdgerecht saté, voor de kip saté gekozen. Hoeveelheid viel tegen, 3 kleine stukje kip. Nagerecht, sorbet, was goed. Voor deze prijs helemaal oké.
Rein B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Goede sfeer. Leuke bediening. Goed eten. Prijs/kwaliteit is wat aan de hoge kant.
W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Eten zoals altijd goed. Bediening liet dit keer wat steken vallen. Vergat een bestelling en duurde lang voordat drankjes geleverd werden.
Eefje L.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
2 dingetjes: Friet was te zout; hadden veel dorst na afloop. En het zou fijn zijn als het personeel weet wat het goede doel is waar het geld van het drinkwater heen gaat.
Verder prima en voor herhaling vatbaar!
Vera L.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Ik vond de prijzen aan de hoge kant! Hamburger rond de €16 en medium ( werd gevraagd hoe gebakken) was te droog.
Maar de sfeer van het er zijn ,wilde we er niet over zeuren.
Vera Landkroon en ik kom er vaker, ik woon in Zeeland maar Drenthe is een fantastische provincie Rust, Warmte,en een prachtig centrum.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
van de 4 bestelde maaltijden waren 2 niet gaar (kibbeling). Deze werden teruggenomen en we kregen kostenloos een dessert als vergoeding.
Ivan C.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Uitstekend gegeten. Het restaurant heeft een mooie uitstraling en het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.
Groeten uit België.
Nathalie L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Zeer lekker eten, gezellig om te zitten. Inrichting past er helemaal bij. De bediening was niet van iedereen goed, ons bestek werd op tafel gekwakt, met opmerking zo, en verder werd er niks gezegd.
Joke J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij Groothuis. Mosselen en een geweldige biefstuk.
Erg vriendelijke bediening!!
Het enige minpuntje was:
We wilden een glas huiswijn, die mochten we eerst proeven. Deze vonden we niet zo lekker. De ober zei dat ze ook nog een Chileense wijn hadden, na proeven hebben deze genomen.
De onaangename verrassing kwam met de rekening, er werd 6 euro per glas wijn in rekening gebracht!! Uiteraard hebben we dit ter sprake gebracht bij het afrekenen, maar het enige commentaar was, vervelend, dat had de ober even moeten vertellen. Dit had beter opgelost moeten worden, nu gingen we toch met een minder fijn gevoel weg.

Voor de rest vinden we dit restaurant toch zeker een aanrader.
F.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Het is en blijft een heerlijke locatie!
Zowel zakelijk als privë een aanrader.
Super aardig en competent personeel.
Droomteam Emmen. :)
Nellie D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Volgens de bediende van restaurant Groothuis deden ze niet mee met de actie van AH. Wel had ik via de site van AH een tafel besproken. We hebben er wel gegeten, kregen wel een drankje aangeboden.
H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Mosselen (prima), Spare ribs (prima), 2 X pokebowl (rijst veel te droog). Geen garnituur erbij. Lekkere frietjes. Duurde lang voor de drankjes en de gerechten er waren. Desserts waren wel weer prima. Wel een hele mooie plek. 140 euro afgerekend. Voelde als wat te veel.
Remon .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Mooie locatie, gevarieerde menukaart en gerechten worden mooi opgediend.
Vriendelijke bediening en zeer gunstige prijs-/kwaliteit verhouding
J.H.J. K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
wij hadden de smultoren gekozen. Die was lekker. Het is alleen jammer dat de warme gerechten hierop vrij snel afgekoeld zijn waardoor je sneller eet dan dat je eigenlijk wilt. daarnaast hadden wij een tafeltje voor 2 personen waardoor de smultoren in ons gezichtsveld stond en je minder gezellig kan communiceren omdat je elkaar niet goed ziet. Wellicht kunnen jullie hier iets mee. Verder fijne avond gehad.
Gerald L.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Perfect ! Gerecht verzocht wat niet op de kaart stond , dit bleek geen probleem en uitmuntend uitgevoerd.
H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten met mijn 3 broers. Personeel erg vriendelijk en verstand van zaken. Sfeer zowel binnen als buiten erg sfeervol. Zeker een aanrader!
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Vlotte en vriendelijke bediening, gezellige sfeer, goed eten
R.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
We hebben heerlijk buiten gezeten, het eten was erg lekker. We hebben genoten en komen zeker terug.
Parkeren kan bij het station, gratis...