Groot Café Restaurant De Griffel

Hessenweg 117 3731 JE De Bilt Nederland Kaart
31-302203356

Over het restaurant Groot Café Restaurant De Griffel

Meer dan een eetcafé

Of je nu gaat voor het all-inclusive menu, een proeverij van de gerechten of een 'simpele' borrelhap aan de bar, bij De Griffel is het prima toeven. "Van buiten een eetcafé, van binnen ietsje meer..." zoals velen dit café restaurant omschrijven. Een bruin café sfeer zonder écht een café te zijn. Probeer vooral een plekje te veroveren in hun overdekte binnentuin, dit is een prachtig plekje. Geniet van je fijne lunch, brunch of diner in De Bilt!

Meer informatie over restaurant Groot Café Restaurant De Griffel

Maandag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag vanaf 13:00

Jouw recensie over het restaurant Groot Café Restaurant De Griffel

Anita K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Heerlijk op ons gemak genoten van de hapjes die we zelf mochten uit kiezen.
De sfeer was erg gezellig en de bediening goed!
Clara D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Lekker gegeten, super ambiance!
J. V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Wij hebben met een groter gezelschap een 80-jarige verjaardag gevierd bij De Griffel. Het eten was voortreffelijk. De reacties die wij van de gasten ontvingen waren lovend. Voor herhaling vatbaar.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
de Griffel is een gezellig eetcafe met een overdekte binnenplaats: een goede ambiance! Het gebodene heeft een goede prijs-/kwaliteitverhouding. De bediening was zeer matig. Wij hebben dat ook aangegeven. Het personeel had hiervoor begrip en gaf aan dat dit een samenloop van omstandigheden was. Volgende keer beter?!
J.J. B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijke gerechtjes in de proeverij. Gekocht op vakantieveilingen, dus over de prijs hoeven we het niet te hebben.
Soms een beetje tocht op de patio.

Hans en Lisa met vrienden
E.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Prima restaurant, kaart niet erg uitgebreid, maar voor alle smaken (vis, vlees, vegetarisch) keuze. Goede prijs/kwaliteit-verhouding.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Het was prima, we zaten in de binnentuin met het dak open, dat was geweldig.
Af en toe wel de bediening moeten aansturen omdat we met een groep waren en zij ook het restaurant moesten bedienen.
Brigit L.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Gezellig inrichtingen, vriendelijke bediening en ook nog lekker eten!
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het was prima en lekker, het enige wat ik zou willen aanmerken, zijn de stoeltjes rondom de ronde tafel, die zijn echt aan vervanging toe.
C.H. V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
De kaart gaf weinig variatie. Volgens mij was de kaart veel uitgebreider.De salade vooraf was heel lekker. De varkensmedallons waren te gaar en we misten groente of een salade erbij. Het hoofdgerecht was daarom karig.
P.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Komen al sinds de opening in jaren '80 bij De Griffel, er gaat altijd wel iets mis, dat hoort er bij in dit restaurantje. Dit keer vroeg ik of ik ipv friet salade bij de saté kon krijgen, serveerster begreep er niet veel van, er werd enkel een losse salade als bijgerecht geserveerd. Was trouwens voor het eerst dat we iemand met slecht humeur troffen. Wel jammer, wij hadden zelf nml wat te vieren... ;)
grlenderink1944 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Verrassend goed gedineerd. De kleine gerechtjes waren prima gekozen. Bijzonder vriendelijke bediening. Kortom een prima avond gehad.
Andrea R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
De gerechten waren slecht op elkaar afgestemd, het was koud, we moesten lang wachten en de bediening was niet zeer vriendelijk. Echt een tegenvaller helaas.
Sophia .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Erg leuk en gezellig om hier met het gezin, dus ook met kinderen 6-8 jaar, te eten. Heerlijk eten. Geduldige, vriendelijke bediening. Sfeervol restaurant en zelfs aparte kamer waar de kinderen zich (onder toezicht!) kunnen vermaken als het geklets van de volwassenen echt te lang duurt. We komen zeker weer!
Bea M.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Vandaag heerlijk gelunched bij de Griffel. We komen hier graag. Vooral de tonijnsalade is een aanrader.
Bediening is heel vriendelijk en de prijs is gunstig.
Volgende keer weer naar de Griffel!!
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Variatie aan gerechtjes, de proeverij, heel leuk en verrassend. Je proeft gerechten die je misschien niet zelf van de kaart gekozen zou hebben.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
altijd gezellig en vriendelijk én goede sfeer. Lekker eten en mooi geserveerd. Nooit een misser.
(Vind het onzin dan de recensie meer woorden moet hebben: less is more)
Dorien
joszwart531 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
We hebben het verrassingsmenu gegeten. Dit was op één gerecht na uitstekend. Het is jammer dat de vegaburger geserveerd werd met zo'n broodje dat niet naar brood smaakt. Het deed verschrikkelijk aan MacDonalds denken ....... jammer !
W.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
gezellige lunch met familie met leuke en lekkere gerechten. Vooral de tapas waren erg lekker en heel leuk opgediend. Ook de bediening was leuk, vooral naar onze kleinkinderen.
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Achterin nogal koud ik denk dat het in de zomer heerlijk vertoeven is Maar dit is ook de enige kritiek die ik kan verzinnen
Verder heerlijk gegeten en goede bediening sfeervolle omgeving
Top!!!!!