Groot Café Restaurant De Griffel

Hessenweg 117 3731 JE De Bilt Nederland Kaart
31-302203356

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Groot Café Restaurant De Griffel

Meer dan een eetcafé

Of je nu gaat voor het all-inclusive menu, een proeverij van de gerechten of een 'simpele' borrelhap aan de bar, bij De Griffel is het prima toeven. "Van buiten een eetcafé, van binnen ietsje meer..." zoals velen dit café restaurant omschrijven. Een bruin café sfeer zonder écht een café te zijn. Probeer vooral een plekje te veroveren in hun overdekte binnentuin, dit is een prachtig plekje. Geniet van je fijne lunch, brunch of diner in De Bilt!

Meer informatie over restaurant Groot Café Restaurant De Griffel

Maandag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag vanaf 13:00

Jouw recensie over het restaurant Groot Café Restaurant De Griffel

George D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Lekker proeverijdiner gegeten. Jammer dat het onbeperkt happen van de kaart is verdwenen. Dat wilden we nu juist eens proberen.
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
bediening ging niet altijd even goed, bestelling kwam niet goed door.
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Moeten er nog even inkomen als het om grotere groepen gaat. Zou met personeel eens op andere terrassen gaan kijken waar ze kunnen verbeteren. (een misset winnaar bijvoorbeeld. Eten goed, mensen met de beste bedoelingen nog wat aan slijpen. Komt vast goed!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
De Griffel is een leuk restaurant. En ziet er gezellig en knus uit! Prijs qualiteit van het eten is in orde. Alleen vonden wij de drankjes erg prijzig.
€ 5,50/voor een normale maat weizener bier! zo duur heb ik ze nog niet gezien! Ook is het beter om op tijd te aan tafel te gaan, want na 9 uur krijg je echt het idee dat je weg moet. Het personeel word luidruchtig en gaan zich met andere dingen bezig houden dan het bedienen van de gasten.. (Roken en gezellig/luidruchtig met de collega's doen) Dit hadden wij de vorige keer ook al ervaren!! Dus er zijn zeker verbeterpunten maar de ambiance van het pand is top!
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
We komen al een aantal jaren in dit restaurant. Bij binnenkomst viel direct de jonge bediening op. Daarmee kwam het vanavond niet goed. Het opnemen van het eerste drankje duurde erg lang. En toen dat eindelijk gebeurd was kwam ook een tweede dame vragen wat we wilden drinken. Eten was op zich prima, maar de frites en bestelde salade hebben ons nooit bereikt.
Leverde wel excuses op, maar geen aanbod voor een goedmakertje.
Ander minpunt: op de rekening 1 euro voor karaf kraanwater.
Bep.vellekoop J.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
De binnenkomst met een rolstoel was eerst een probleem (2 stoepjes) , maar gelukkig konden er schuine
strippen overheen gelegd worden en hielp men met het daarover naar boven duwen en later met het naar beneden afremmen! Dat gebeurde allemaal heel vriendelijk.
Annemarie T.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Gezellige plek en redelijk eten.
Renée V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Personeel was er voldoende, maar was niet erg alert en attent zoals je dat zou mogen verwachten. Een nieuw personeelslid leek wel graag te willen, maar werd daar niet in begeleid of aangemoedigd.
Anita R.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Na het eerste drankje stopten de dames met bedienen, kletsten liever aan de bar.
Voorgerecht uiteindelijk oké, spareribs slecht. Vet en amper te snijden, laat staan eten. Ook na het eten kwam de bediening niet in beweging maar moest ik vragen of ze alsjeblieft wilden afruimen en de desertkaart konden brengen.
Jammer. Laatste keer De Griffel.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
veel te weinig groenten bij het gerecht, totaal gezien krijg je te weinig voor deze prijs. zeker als je dit vergelijkt met Duitsland. Jammer. Lokatie erg mooi
Birgitte V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Met AH-actie vrije keuze van de menukaart. Het eten wordt op leuk versierde borden geserveerd. Heerlijk gegeten in de gezellige (binnen)tuin. De sfeer is gemoedelijk en de bediening is gezellig en klantvriendelijk. Wij gaan hier zeker nog eens eten.
Greet H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Geen jus d’orange aanwezig. Vlees uitgedroogd . Gevraagd om groente, maar niet gekregen.
Anita K.
Heerlijk relaxt gegeten!
G.R.Lenderink L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Wij komen hier zeer regelmatig en zijn nog nooit teleurgesteld. Prima keuken en zeer goede bediening. Wij hopen hier nog veel te komen!!!!
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
weer heerlijk gegeten, zowel vis als vlees, no nonsense, gewoon goed, perfect getapt biertje en goede wijn erbij, zeker aan te raden.
D D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Wij hadden voor 2 personen ah menu gereserveerd. Er kwam iemand mee die even een klein half sateetje mee wilde eten. Toen kregen we die sate gratis maar het hoofdgerecht van het ah menu allebei de volle prijs. het antwoord op ons commentaar: niet het ah menu maar het goekoopste gerecht is gratis. Als je aan dezelfde tafel zit. Vreemd.....ze kunnen beter niet met de ah actie meedoen. Dit is niet sympathiek
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten, goed en lekker klaargemaakt, no nonsens food. Vooral het kaasplankje was erg lekker en tenminste een keer een normale portie voor een normale prijs! Wij komen graag weer terug.
Corien V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heel erg gezellig restaurant met byzonder fijn eten!
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Eten is goed ,snel en goed geholpen .
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk op het binnen terras gezeten. Vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Wil zeker nog een keer terug komen.