Groot Café Restaurant De Griffel

Hessenweg 117 3731 JE De Bilt Nederland Kaart
31-302203356

Over het restaurant Groot Café Restaurant De Griffel

Meer dan een eetcafé

Of je nu gaat voor het all-inclusive menu, een proeverij van de gerechten of een 'simpele' borrelhap aan de bar, bij De Griffel is het prima toeven. "Van buiten een eetcafé, van binnen ietsje meer..." zoals velen dit café restaurant omschrijven. Een bruin café sfeer zonder écht een café te zijn. Probeer vooral een plekje te veroveren in hun overdekte binnentuin, dit is een prachtig plekje. Geniet van je fijne lunch, brunch of diner in De Bilt!

Meer informatie over restaurant Groot Café Restaurant De Griffel

Maandag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag vanaf 13:00

Jouw recensie over het restaurant Groot Café Restaurant De Griffel

Arnold M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Erg lekker eten, met zorg klaargemaakt. Ruime keuze uit de menukaart. Bediening was heel vriendelijk. We gaan zeker nog eens terugkomen!
Greet H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Sfeervol restaurant. Heerlijk eten voor een gunstige prijs. Een aanrader!. Vriendelijke vlotte bediening. Het restaurant heeft gezellige nisjes zodat je altijd rustig kunt eten.
marijke1.vandoorn .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Met de AH restaurantactie gegeten met de griffel. Heel gezellig! Keuze van de gehele kaart,
vriendelijke bediening, leuke ambiance, goede wijn. Alleen misten wij allen de groenten.
Bij geen enkel hoofdgerecht wordt groenten geserveerd.
Hoe moeilijk is het om er een schaaltje sperzieboontjes, sla ect, bij te serveren.
Maar.....dit etentje was voor herhaling vatbaar.
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
we hadden een leuke eettafel, precies conform ons verzoek. Eten werd netjes opgediend en zag er goed uit. drankjes kwamen netjes op tijd.
Cornelia J.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Super lekker gegeten goede service en een heerlijke sfeer in éénwoord Geweldig kan iedereen aanraden om er te gaan eten
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Erg correct, vriendelijk en goed personeel. Wijnongelukje werd goed opgelost en je voelt je echt gast! Eten was naar verhouding prijs goed, echter niet overdreven veel. Aanrader!
Bea M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Prima locatie lekker eten en een vriendelijke bediening . We maakten gebruik van da AH actie en hebben een fijne avond gehad. Komen hier vaker en het is altijd een succes!
mjwerker .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Voorafje avocado met gegrilde geitenkaas en granaatappelpitten en dressing was heel smakelijk. Hoofdgerecht scholfilet precies goed gegaard, maar de groente salads echt veel te zuur en de frietjes erg standard. Nagerecht aardbeientiramisu perfect!
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Glazen wijn zijn wel duur voor de inhoud van de glazen.
Wijnkennis van het personeel gaat niet verder dan het prijsverschil tussen de twee soorten Chardonnay die worden geserveerd. Of de duurdere dan ook lekkerder is dan de huiswijn is niet bekend. Zorg in ieder geval dat je personeel alle wijnen die je serveert heeft geproefd zodat een advies gegeven kan worden.
Wat ook jammer is is dat ondanks dat er veel personeel loopt zij weinig aandacht voor hun gasten hebben. Wanneer je wilt bestellen of wilt betalen kijken ze gewoonweg niet je kant op, geen goed gevoel.
Dit ontstijgt de eetcafe kwaliteit niet en we hebben niet het idee dat er vooruitgang in zit.
Wij zijn hier nu enkele keren geweest maar voorlopig maar even niet.
Bea M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten met mijn collega bij de Griffel. Ruime keus aan gerechten. Voor herhaling vatbaar!
We maakten gebruik van de AH actie.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Leuke inrichting, gezellige sfeer, vriendelijk en attent personeel, de tijd tussen de verschillende gangen was prima en heerlijk gegeten! Aanrader!
Dik V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Prima, was gewoon heel goed, ik ga zeker nog een keer eten bij de griffel. ________________________________________________________________________________________________________________
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Lekker eten voor een goede prijs, een vlotte bediening en een gezellige sfeer op het overdekte binnenplaatsje. Zeker een plek om nog eens terug te komen.
william C.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Men vond het druk. Dus duurde het af en toe even. Vond het zelf wel meevallen met die drukte. Tafelgenote vroeg om wat melk bij haar kopje thee. Dat werd een kannetje koffiemelk ????. Heb wel lekker gegeten.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Lekker gegeten van de AH restaurantactie, 2de diner gratis. Leuke manier om restaurants uit te proberen.
Griffel en AH ga zo door!
Jolande P.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ongedwongen ambiance. Vriendelijke bediening en mooie gerechten. Voldoende rede nog eens op herhaling te gaan.
marjanvandijk2010 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Eten was goed en goed verzorgd. Creatieve touch bij sommige gerechten en ook saté was heerlijk. Bediening vriendelijk en adequaat.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We kozen het verrassingsmenu , hadden gereserveerd met Ah actie. Heerlijk gegeten, prima porties, vriendelijke en alerte bediening.
Germa B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben met de AH bon het proefmenu besteld. Het bord zag er mooi opgemaakt uit. Was lekker. Prijs was perfect. We komen graag nog eens terug.
Wsvdm V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk gegeten van verschillende gerechtjes.
Keurug oogemaakt en verzorgd door de kok.
Heerlijk van smaak.
Zeer leuke lokatie.