Groot Café Restaurant De Griffel

Hessenweg 117 3731 JE De Bilt Nederland Kaart
31-302203356

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Groot Café Restaurant De Griffel

Meer dan een eetcafé

Of je nu gaat voor het all-inclusive menu, een proeverij van de gerechten of een 'simpele' borrelhap aan de bar, bij De Griffel is het prima toeven. "Van buiten een eetcafé, van binnen ietsje meer..." zoals velen dit café restaurant omschrijven. Een bruin café sfeer zonder écht een café te zijn. Probeer vooral een plekje te veroveren in hun overdekte binnentuin, dit is een prachtig plekje. Geniet van je fijne lunch, brunch of diner in De Bilt!

Meer informatie over restaurant Groot Café Restaurant De Griffel

Maandag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag vanaf 13:00

Jouw recensie over het restaurant Groot Café Restaurant De Griffel

Gerco S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Leuk restaurant met parkeerruimte op loopafstand, prettige inrichting en goede bediening.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Heerlijk gegeten via de ah restaurantactie.
Je mag alles vd kaart kiezen,
veel keuze en lekker.
Is een soort eetcafé. Gezellig.
Maureen S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Toppie! Lekker gegeten een echte aanrader!
K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Arianne K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Gezellig en heerlijk gegeten.
Leni G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Caroline H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten, fijne bediening en sfeervol restaurant!
Cisca D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
8-11-2018 Bij de Griffel gegeten, Het restaurant ziet er erg mooi uit mooier dan op de foto s te zien is. Wij namen het Proef menu
(26 euro) wat in houd dat je 3 gangen krijgt van 3 gerechtjes. Het hoofd gerecht bestond uit o.a een stukje zalm en een stukje biefstuk. Alles was overheerlijk. De bediening bij de Griffel was erg netjes en gezellig. zeker de moeite waard.
Bea M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
We komen graag in de Griffel en hebben ook dit keer weer erg lekker gegeten! Gezellige bediening en goede kwaliteit.
Mariëlle K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten! We hadden gereserveerd met de AH actie en mochten alles van de kaart uitkiezen. We hadden de proeverij gekozen en echt alle gerechtjes waren om te smullen. Prijs-kwaliteit was een 10.
Het was alleen jammer genoeg koud in de hoek waar wij zaten en de bediening kon wel iets beter maar dat mocht de pret niet drukken. Het was te zien dat de meiden hun best deden.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Was weer heerlijk eten en een uitstekende bediening. Wij hebben genoten van de ongedwongen sfeer en het goede eten. Ga vooral zo door.
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
We kozen allemaal voor het 3-gangen verrassingsmenu. Dat bleek een goede keuze: per gang een 3-tal kleine gerechtjes van de kaart van uitstekende kwaliteit. De ontvangst was matig, de wijn werd neergezet en niet uitgeschonken, de bediening was verder goed, aardige serveersters, een kleine misser waardoor een vegaburger op de grond belande werd snel herstelt.
Aanrader.
Tamara R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Ik weet niet of het eraan lag dat wij met de AH Restaurantactie kwamen eten of aan iets anders, maar de hele avond was zeer teleurstellend te noemen. We hadden om 19.15 gereserveerd met 4 volwassenen en 4 kinderen. Toen we wilden bestellen, kregen we te horen dat er 'geen kaarten' beschikbaar waren. We konden pas om 20.15 bestellen! Onze jongste kinderen lagen al bijna te slapen. De kindermenu's zijn echt voor baby's. Bestel je 2 mini pizza's dan verwacht je geen picolini's en een kommetje appelmoes. Maak het wat feestelijker of zeg tegen de kinderen die aan tafel zitten dat het wel hele kleine gerechten zijn. We misten ook iets van groente bij de gerechten/salade. Alles duurde verschrikkelijk lang waardoor we pas om 23.15 weg konden (zelfs de rekening duurde bijna een uur, ook waren ze 'vergeten' de AH actie te verrekenen en vervolgens keek niemand meer om naar de nieuwe bon die uit de kassa kwam). Het personeel was niet bekwaam, wist niet welke wijn er was, de cognac was op. Helaas, wij waren echt fan van De Griffel, maar we gaan er voorlopig niet meer naartoe.
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Gezellig, sfeervol, vriendelijk personeel, extreem goede carpaccio, redelijk goede spare ribs.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het eten was goed. Wij misten wel rauwkost en groenten. Dat zat er niet bij.
En € 4.10 voor een glaasje jenever vinden wij wel erg veel.
Lize B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
We hebben een gezellige avond gehad en het eten was na volle tevredenheid.
Voor herhaling vatbaar. Een dikke 8
Marja S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
we moesten redelijk lang wachten voor ons 1 ste drankje.
We hebben zelfs iemand moeten roepen en vragen om ons te bedienen van een drankje.
Verder wel redelijk snel de rest van ons menu gereserveerd gekregen.
Hannie D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
We hadden om half 6 gereserveerd, 4 volwassenen en 4 kinderen. We hebben gezellig gezeten en redelijk gegeten, (heerlijke desserts, niet geheel gare zalm) helaas was de bediening wat traag. Pas om 8 uur gingen we (zonder koffie) naar huis. In tegenstelling tot wat de website vermeldt was er geen oppas in de speelkamer. Onze eerdere ervaringen met kinderen waren positiever!
Marlous B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Porties waren te groot maar wel goed