Groot Café Restaurant De Griffel

Hessenweg 117 3731 JE De Bilt Nederland Kaart
31-302203356

Over het restaurant Groot Café Restaurant De Griffel

Meer dan een eetcafé

Of je nu gaat voor het all-inclusive menu, een proeverij van de gerechten of een 'simpele' borrelhap aan de bar, bij De Griffel is het prima toeven. "Van buiten een eetcafé, van binnen ietsje meer..." zoals velen dit café restaurant omschrijven. Een bruin café sfeer zonder écht een café te zijn. Probeer vooral een plekje te veroveren in hun overdekte binnentuin, dit is een prachtig plekje. Geniet van je fijne lunch, brunch of diner in De Bilt!

Meer informatie over restaurant Groot Café Restaurant De Griffel

Maandag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag vanaf 13:00

Jouw recensie over het restaurant Groot Café Restaurant De Griffel

Linda V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Leuke inrichting, gezellige sfeer, vriendelijk en attent personeel, de tijd tussen de verschillende gangen was prima en heerlijk gegeten! Aanrader!
Dik V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Prima, was gewoon heel goed, ik ga zeker nog een keer eten bij de griffel. ________________________________________________________________________________________________________________
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Lekker eten voor een goede prijs, een vlotte bediening en een gezellige sfeer op het overdekte binnenplaatsje. Zeker een plek om nog eens terug te komen.
william C.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Men vond het druk. Dus duurde het af en toe even. Vond het zelf wel meevallen met die drukte. Tafelgenote vroeg om wat melk bij haar kopje thee. Dat werd een kannetje koffiemelk ????. Heb wel lekker gegeten.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Lekker gegeten van de AH restaurantactie, 2de diner gratis. Leuke manier om restaurants uit te proberen.
Griffel en AH ga zo door!
Jolande P.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ongedwongen ambiance. Vriendelijke bediening en mooie gerechten. Voldoende rede nog eens op herhaling te gaan.
marjanvandijk2010 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Eten was goed en goed verzorgd. Creatieve touch bij sommige gerechten en ook saté was heerlijk. Bediening vriendelijk en adequaat.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We kozen het verrassingsmenu , hadden gereserveerd met Ah actie. Heerlijk gegeten, prima porties, vriendelijke en alerte bediening.
Germa B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben met de AH bon het proefmenu besteld. Het bord zag er mooi opgemaakt uit. Was lekker. Prijs was perfect. We komen graag nog eens terug.
Wsvdm V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk gegeten van verschillende gerechtjes.
Keurug oogemaakt en verzorgd door de kok.
Heerlijk van smaak.
Zeer leuke lokatie.
Viir herhaling vatbaar.
Carobi .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben hier met de AH-bon lekker gegeten. Er was genoeg keuze, en de gerechten waren mooi opgemaakt. Fijn voor een kleine eter als ik is dat je veel gerechten ook als kleine portie kunt bestellen!
Standaard wordt geen salade meer bij de gerechten geserveerd (ergens op de kaart wordt dat uitgelegd, ivm voedselverspilling) maar als je wel salade wilt kun je dat er gratis bij bestellen. Prima geregeld!
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk eten, ook voor vegetariërs. Vlotte en aardige bediening. Er werd meteen voor een familielid met rugproblemen een kussentje gebracht.
drswgj V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Ander restaurant met vakantie, wat dan?
De griffel, altijd goed. Zo ook vandaag. Heerlijk broodje lekkere trek als voorgerecht.
Mijn vrouw een grote geite sla. Ik een varkensrack , super
kamria12kamria .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Leuk en knus restaurant met een gezellige inrichting.Vriendelijk personeel en het eten was van prima kwaliteit.Ook de wijnen waren erg lekker.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Een verrassend goede en gezellige eetgelegenheid. Eten was zeer smaakvol en de bediening informeel, maar correct. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker weer eten.
R F.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
We moesten lang wachten voordat de volgende gang werd geserveerd en de porties waren maar net genoeg. Had wel iets meer mogen zijn. Grootte verschilde ook erg per gerecht.
De smaak was overigens prima.
Wsvdm V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Gezellige entourage.
Lekker gegeten,birden keumrig opgemaakt.vriendelijke beduening.alles was gied verzorgd
Leuke lokatie.barman heel ardig
Tea V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben heerlijk mosselen gegeten.
Het was zeer voldoende
Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Wij hadden voor de Proeverij gekozen en hebben heerlijk gegeten. En met de AHbon ook nog voor de helft vd prijs. Voor herhaling zeker vatbaar...
Ardt K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Prettige locatie, aardige bediening. Gerechten waren prima, maar blonken niet uit in presentatie. Ik zou zeker nog een keer gaan als het in de buurt zou zijn.