Groot Café Restaurant De Griffel

Hessenweg 117 3731 JE De Bilt Nederland Kaart
31-302203356

Over restaurant Groot Café Restaurant De Griffel

Meer dan een eetcafé

Of je nu gaat voor het all-inclusive menu, een proeverij van de gerechten of een 'simpele' borrelhap aan de bar, bij De Griffel is het prima toeven. "Van buiten een eetcafé, van binnen ietsje meer..." zoals velen dit café restaurant omschrijven. Een bruin café sfeer zonder écht een café te zijn. Probeer vooral een plekje te veroveren in hun overdekte binnentuin, dit is een prachtig plekje. Geniet van je fijne lunch, brunch of diner in De Bilt!

Meer informatie over restaurant Groot Café Restaurant De Griffel

Maandag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag vanaf 13:00

Petervanvuurde .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, bediening was zeer vriendelijk , het was druk maar alles verliep prima en de sfeer is ook erg gezellig, ga zo door wij komen graag nog eens terug bij de Griffel.
Petra2014 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Met de ah aktie hier gegeten, en alles van de kaart kunnen kiezen.
Het eten is gewoon goed, maar vooral de sate is erg top!
de bediening is helaas minder goed, paar keer om en drankje moeten vragen, en na bestelling erachteraan moeten vragen waar het drankje bleef, jammer,gemiste kans,drankomzet kan vele malen omhoog als het gewoon even wordt gevraagd.
Wij waren er op een zaterdagavond begin oktober, helaas 1 groot drama met kinderen, ongelofelijk dat ouders geen enkele aandacht lijken te schenken aan het geluid wat hun koters produceren!
Prima als je met kids uit eten wil,maar hou ze onder controle mensen! op deze manier verziekt het een leuke avond uit van andere gasten.
gelukkig konden we het desert ongestoord genieten, toen waren de koters inmiddels weg,maar toen was het al tegen half 9.
Volgende maand nogmaals tafeltje geboekt met ah aktie, hopelijk zonder al te veel gillende en rondrennende kids.....
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Vanavond geweest met twee vriendinnen. Bediening zeer traag. Saté aardig van smaak, maar zag er zonder garnering zeer kaal uit. Op een bord 4 a 5 patatjes en wat kroepoek. Ik lees nu dat je een schaaltje sla had kunnen krijgen, maar dat werd niet aangeboden. Nee voor ons geen Griffel meer.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
We zijn al meerdere keren hier geweest met een voucher van vakantieveilingen. Als we ergens anders gaan eten met zo'n voucher heb je vaak hetzelfde menu. Hier niet, je wordt verrast door de variatie die de kok brengt. En het is elke keer weer een heerlijk driegangenmenu wat ze op tafel zetten. Ook was de bediening deze keer heel erg alert. Onze complimenten, en we komen binnenkort zeker terug.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Met de AH restaurantactie met twee vriendinnen naar dit restaurant geweest. We mochten vrij kiezen van de hele kaart, prettig. We kozen het verrassingsmenu, wat bestaat uit 3 kleine voorgerechtjes, 3 hoofdgerechtjes en 3 desserts. De drie voorgerechtjes van rivierkreeftjes, pompoensoep en quinoa salade vond ik vrij lafjes, maar de hoofdgerechtjes waren super. Met name de gnocchi. Toetjes waren goed, prachtig opgemaakt, panna cotta en bolletje ijs waren weer lekker maar niet super bijzonder, het huisgemaakte taartje met eiwitschuim was wel bijzonder lekker.
De ambiance is erg leuk, de binnentuin is een aanrader. Niet te lawaaiig ook.
Mocht ik nog eens teruggaan, zou ik echter eerder zelf kiezen van de kaart.
Grlenderink1944 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Diner was van begin tot einde zeer goed verzorgd. Ondanks grote drukte aangenaam korte wachtttiiden, maar ook weer niet te kort!
De bediening was zeer vriendelijk en korrekt. Al met al een regelrechte aanrader.
Natalie2706 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Ik ben gisteravond bij dit restaurant geweest. Het eten was lekker. Helaas was de service wel uitermate slecht. Minstens een half uur met een leeg glas per keer zitten en bestelling eten opnemen deed ook minstens half uur. Het was ook echt fris/koud achterin het restaurant.
Al en al gezellige avond gehad met mijn vriendin. We hebben hier gegeten met ah restaurantbon (tweede diner gratis), dus over prijs valt echt niet te klagen. We mochten gewoon kiezen van de kaart.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Na een dag vrijwilligerswerk met vijf wat gegeten voordat iedereen weer uitvloog. Het proefmenu is aan te raden, mooie afwisseling van gerechten. Niet te veel en niet te weinig. Service was top, toen we inderdaad wel erg lang op een drankje moesten wachten hoefde we niet te zeuren en kregen spontaan compensatie.

Zeker een plek om nog eens terug te komen.
Grlenderink1944 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
prima geserveerd verrassingsproef menu. zeer vriendelijke bediening
prettig korte wachttijden tijdens de diverse gangen.
Jamschoon .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Een café restaurant waar ik zeker nog eens terug wil. Niet al te grote kaart. (Maakt kiezen alleen maar makkelijker) Vlotte en goede bediening in een sfeer volle binnen tuin. Een aanrader dus
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
De sfeer en de inrichting is buitengewoon plezierig en ontspannen.
Alle gerechten die wij hebben gehad waren van (zeer) goede kwaliteit, eenvoudig maar zeer smakelijk.
Rose.bredewout .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We hadden iets meer van de gerechten verwacht, was wel lekker maar saté zonder blaadje sla is ook zo kaal. Vriendelijke bediening, er was een jarige mee en daar werd extra aandacht aan besteed.
Zoals het kaartje op tafel al aangaf hanteren wij het no waste beleid. Dat betekent dat u niet standaard sla bij ieder gerecht krijgt geserveerd. Dit om verspilling te voorkomen want ruim 90% van de garnituur verdween bij ons onaangeraakt in de afvalemmer. En dat terwijl steeds meer gezinnen moeten rondkomen van de voedselbank. Onverteerbaar voor ons...
Een bakje salade had u kosteloos kunnen bijbestellen.
Komt u vooral nog eens terug en bestel wat van onze overheerlijke salade. En ook een tweede bakje is gewoon gratis!
Petervanvuurde .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Bediening was erg vriendelijk, we mochten een keuze maken uit allerlei voor-hoofd-en nagerechten, was allemaal erg lekker en de Griffel heeft ook die leuke binnentuin,zeker een AANRADER.
Roossinke .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Vriendelijke en behulpzame bediening, service goed. Het eten is altijd lekker en het tempo waarin de gangen worden gebracht zijn ruim. Kortom wij hebben genoten.
Jacqueline_g .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Ondanks verzoek bij reservering om in de tuin te zitten ingedeeld aan tafel bij toilet deur. genoeg tafels vrij, maar ruilen stond het personeel niet voor open. Bediening traag. Eten lekker, maar kleine kaart/weinig keuze. van buiten roken heb je binnen last; jammer!
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We zijn met de AH actie naar de Griffel gegaan. De manier om een nieuw restaurant te ontdekken. Hier komen we zeker terug. Lekker gegeten en prima bediening. Dik verdiend die 8. En heel sfeervol!!
A.wagner .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Een gezellig eetcafe. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. De bediening was vriendelijk en servicegericht.
Voor herhaling vatbaar.
Shila C.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Dit was de tweede keer dat wij aten bij De Griffel, en net als de 1ste keer was het prima verzorgd. Vriendelijke bediening, heerlijk eten. Zeker een aanrader.
Mmanon .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Leuk restaurant, heel vriendelijke bediening, erg leuk buiten in de tuin gezeten, waar toch niemand rookte (heeeerlijk).
De meeste gerechten waren lekker (tournedos, currypotje, mosselen).
Voor ons ligt het restaurant wat minder 'in de looproute', dus denk je er niet zo snel aan.
Wsvdm V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Geweldige ambuance kwam ook door het mooie weer.
Heerlijke gerechten waar je uit kon kiezen.
Lekker van smaak en leuk opgediend.
Voor herhaling vatbaar