Groot Café Restaurant De Griffel

Hessenweg 117 3731 JE De Bilt Nederland Kaart
31-302203356

Over het restaurant Groot Café Restaurant De Griffel

Meer dan een eetcafé

Of je nu gaat voor het all-inclusive menu, een proeverij van de gerechten of een 'simpele' borrelhap aan de bar, bij De Griffel is het prima toeven. "Van buiten een eetcafé, van binnen ietsje meer..." zoals velen dit café restaurant omschrijven. Een bruin café sfeer zonder écht een café te zijn. Probeer vooral een plekje te veroveren in hun overdekte binnentuin, dit is een prachtig plekje. Geniet van je fijne lunch, brunch of diner in De Bilt!

Meer informatie over restaurant Groot Café Restaurant De Griffel

Maandag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag vanaf 13:00

Jouw recensie over het restaurant Groot Café Restaurant De Griffel

Kees M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het was een zeer gezellige avond met collega's en oud-collega's. Dank u wel Griffel!! De bediening en het eten waren goed.
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Eten was heerlijk en de sfeer is gezellig.
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Een aanrader voor glutenvrije mensen. Ze koken er prima glutenvrij waardoor je er zonder zorgen kan eten. Ook met gluten is het er prima eten.
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
We zijn aardig ontvangen en hebben bijzonder lekker gegeten. Vooral voor mijn vrouw, die een streng glutenvrij dieet heeft, is dit de ideale gelegenheid omdat ze hier prima glutenvrij koken. Ze kan er zorgeloos eten zonder ziek te worden. Prima. Een aanrader voor glutenvrije mensen.
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima ontvangst! Voor het feest werd de hele equipe aan ons voorgesteld en zij hebben er alles aan gedaan om het iedereen zo goed mogelijk naar de zin te maken. Het eten was goed geregeld, net keuzemenu (22 personen) en geen al te lange wachttijd. Daarna het feest, waarbij ook het team goed meedacht en zeer behulpzaam was. Al met al, top gedaan!
tiptopeyes .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Iedere keer weer verrassend wat je krijgt. De proeverij is echt geweldig. Wij zijn er al meerdere keren geweest en genieten steeds weer. Leuke bediening. Goede sfeer en heerlijk eten...Een aanrader.
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij gaan graag hier eten, prettige bediening, gastvrij en goede service. Bij een opmerking van onze kant dat de Jus d'orange, niet lekker was, (Niet van te voren geroerd) kregen we direct zonder morren een nieuw glas, (welke wel goed was. Blijf erbij dat vers geperste toch het lekkerste is. Verder was alles zeer naar wens.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Een leuke zaak, aardig personeel, zou alleen wat adequater kunnen reageren. Het eten is uitstekend. We hadden een proeverij van 9 gerechtjes. Het is iedere keer weer wat nieuws, en erg lekker.
Susan B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Inrichting ziet er gezellig uit al vonden wij het er frisjes....tochtig soms. De carpaccio was te dik gesneden en het bord was warm.ons bestelde brood met tapenade bleef uit, was vergeten. Saté was heerlijk! Personeel vriendelijk maar onoplettend en niet met de klant bezig wat ons doet besluiten niet nog eens naar deze plek terug te gaan
Ton W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Proef menu genomen met 3gangen x 3gerechtjes.
Hierbij is uitleg gegeven.
Het menu was lekker en genoeg voor een goede bodem.
Bediening was vrolijk en op tijd voor de gerechten en drankjes

Goede sfeer: achterzijde is een binnen tuin, voorzijde een kroeg uitstraling.
Hier kom ik graag weer.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Heerlijk geluncht met een groep van 7, zeer vriendelijke en vlotte bediening, heel lekker eten, fijne atmosfeer. De tapastoren is een aanrader!
Will V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten het proefmenu is echt een aanrader
margootje1 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Altijd goed.
Deze keer wat lang moeten wachten op hoofdgerecht. Kan een keer gebeuren. Voordeel vind ik dat ook rekening gehouden wordt met de kleine eter door de kleinere porties die je kunt bestellen. Zo betaal je niet voor eten wat je niet op kan en wordt er ook niets weg gegooid.
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
goed van smaak , mooi geserveerd , volop aandacht aan de gerechten besteed ! uitleg van de gerechten kon hier en daar wat beter , Was verschil in personeel wat uitleg betrof !
petervanvuurde .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten , bediening was zeer vriendelijk en ik was al meerdere keren geweest van AH , neem steeds nieuwe vrienden mee, ga zo door, Lokatie is gezellig en sfeervol en de menukaart is volop keus en de gerechten zijn heerlijkkkkkkk, een AANRADER, ga zo door TEAM de GRIFFEL
trucevanwijk .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben in alle rust van ons eten genoten, terwijl we ook in een rustige omgeving met elkaar hebben kunnen bijpraten. Gelukkig geen muziek. De bediening was aardig .
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Hoe enthousiast wij de eerste keer waren, des te teleurstellender was het gisteravond. Moesten erg lang wachten op onze 3 gerechten. Het dessert Out of The box was geen goede prijs/kwaliteit.
Door het lange wachten hebben we uiteindelijk gevraagd wanneer we ons dessert kregen. Kregen als antwoord dat ze hun best gingen doen, maar het was erg druk.
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Prettige en gezellige ambiance met goede gedreven bediening. Menukaarten en tafels voelen wel wat "plakkerig" aan; klein aandachtspuntje.
Arnold M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Erg lekker eten, met zorg klaargemaakt. Ruime keuze uit de menukaart. Bediening was heel vriendelijk. We gaan zeker nog eens terugkomen!
Greet H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Sfeervol restaurant. Heerlijk eten voor een gunstige prijs. Een aanrader!. Vriendelijke vlotte bediening. Het restaurant heeft gezellige nisjes zodat je altijd rustig kunt eten.