Groot Café Restaurant De Griffel

Hessenweg 117 3731 JE De Bilt Nederland Kaart
31-302203356

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Groot Café Restaurant De Griffel

Meer dan een eetcafé

Of je nu gaat voor het all-inclusive menu, een proeverij van de gerechten of een 'simpele' borrelhap aan de bar, bij De Griffel is het prima toeven. "Van buiten een eetcafé, van binnen ietsje meer..." zoals velen dit café restaurant omschrijven. Een bruin café sfeer zonder écht een café te zijn. Probeer vooral een plekje te veroveren in hun overdekte binnentuin, dit is een prachtig plekje. Geniet van je fijne lunch, brunch of diner in De Bilt!

Meer informatie over restaurant Groot Café Restaurant De Griffel

H. S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Hester H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Erg lekker gegeten, geen haute cuisine maar dat kan ook niet voor die prijs. Leuk concept onbeperkt happen was zeer smakelijk en verrassend
JJ H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
We hadden een onbeperkt menu gekozen maar duurde erg lang voordat de hapjes door kwamen. De hapjes waren erg klein en zelfde hapje verschilde per persoon. Met zo’n lange wachttijd tussen de hapjes heeft onbeperkt eten ook weinig toegevoegde waarde. Verder jammer dat je voor AH actie wel nog moet bijbetalen voor 2e menu, terwijl prijs van 3 gangen menu zelfde was.
nathalie T.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten! Leuk nieuw concept dat kleine happen! Bediening was vlot en heel vriendelijk. We gaan zeker nog eens
Nico S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Biefstuk erg taai (2x). De bediening gaf aan dat dit door een ander ook al was doorgegeven. Met deze feedback wordt dus niks gedaan. Erg jammer.
Ronald J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Prima diner met 2 gezinnen, totaal 9 personen! Leuke speelkamer voor de kids, en het eten was goed! Restaurant is leuk ingedeeld, voldoende ruimte tussen de tafels. Bediening vlot en vriendelijk.We komen zeker terug.
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Heerlijk op ons gemak genoten van de hapjes die we zelf mochten uit kiezen.
De sfeer was erg gezellig en de bediening goed!
Clara D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Lekker gegeten, super ambiance!
J. V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Wij hebben met een groter gezelschap een 80-jarige verjaardag gevierd bij De Griffel. Het eten was voortreffelijk. De reacties die wij van de gasten ontvingen waren lovend. Voor herhaling vatbaar.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
de Griffel is een gezellig eetcafe met een overdekte binnenplaats: een goede ambiance! Het gebodene heeft een goede prijs-/kwaliteitverhouding. De bediening was zeer matig. Wij hebben dat ook aangegeven. Het personeel had hiervoor begrip en gaf aan dat dit een samenloop van omstandigheden was. Volgende keer beter?!
JJ B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijke gerechtjes in de proeverij. Gekocht op vakantieveilingen, dus over de prijs hoeven we het niet te hebben.
Soms een beetje tocht op de patio.

Hans en Lisa met vrienden
E.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Prima restaurant, kaart niet erg uitgebreid, maar voor alle smaken (vis, vlees, vegetarisch) keuze. Goede prijs/kwaliteit-verhouding.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Het was prima, we zaten in de binnentuin met het dak open, dat was geweldig.
Af en toe wel de bediening moeten aansturen omdat we met een groep waren en zij ook het restaurant moesten bedienen.
Brigit L.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Gezellig inrichtingen, vriendelijke bediening en ook nog lekker eten!
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het was prima en lekker, het enige wat ik zou willen aanmerken, zijn de stoeltjes rondom de ronde tafel, die zijn echt aan vervanging toe.
C.H. V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
De kaart gaf weinig variatie. Volgens mij was de kaart veel uitgebreider.De salade vooraf was heel lekker. De varkensmedallons waren te gaar en we misten groente of een salade erbij. Het hoofdgerecht was daarom karig.
P.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Komen al sinds de opening in jaren '80 bij De Griffel, er gaat altijd wel iets mis, dat hoort er bij in dit restaurantje. Dit keer vroeg ik of ik ipv friet salade bij de saté kon krijgen, serveerster begreep er niet veel van, er werd enkel een losse salade als bijgerecht geserveerd. Was trouwens voor het eerst dat we iemand met slecht humeur troffen. Wel jammer, wij hadden zelf nml wat te vieren... ;)
G.R.Lenderink L.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Verrassend goed gedineerd. De kleine gerechtjes waren prima gekozen. Bijzonder vriendelijke bediening. Kortom een prima avond gehad.
Andrea R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
De gerechten waren slecht op elkaar afgestemd, het was koud, we moesten lang wachten en de bediening was niet zeer vriendelijk. Echt een tegenvaller helaas.