Groninger Forum (Hereplein)

Hereplein 73 9711 GD Groningen Nederland Kaart
31-503120433

Meer informatie over restaurant Groninger Forum (Hereplein)

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zaterdag 17:30 - 20:30

Franksteyvers .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Prima concept: eten en film in één prijs, alleen de drankjes (en een eventuele derde gang) betaal je bij. Zeker bij het raam heb je een riant uitzicht op het Hereplein, waar altijd wel wat gebeurt in het gewriemel van het verkeer beneden je. We namen soep vooraf en de Pompoen-gembersoep bleek een prima keuze. Daarna beide de biefstuk, die netjes medium was, en heerlijk mals, met een fijne sla en frietjes. En we namen de twee toetjes die er op de kaart staan, éénmaal chocolademousse met vanille-ijs en éénmaal een banaan-ijsgerecht. Allebei goed. Koffie toe en we konden welgevoed en tevreden naar de film.
Buk D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
De combinatie van een twee-gangenmenu en de film is prima, ook de prijs. We zaten bij het raam en hadden leuk zicht op het Herenplein. Het is was van prima kwaliteit, de witte asperges waren beetgaar (lekker!) en de portie vis royaal voorzien van groenten. De bediening was vriendelijk en bracht ons op tijd het dessert: een panna cotta van bloedsinaasappel, merengue en een bolletje ananas-ijs. Prima verzorgd en... op tijd voor de film.
Jean Paul G.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Leuk om film en een hapje eten te combineren. We kozen deze keer voor de zwijnmedaillons die goed waren, de frietjes waren ook goed en zeker niet slap en de tarte tartin was zalig. Het grootste voordeel, je hoeft de november kou niet meer in om de gilm te halen
Michaël B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
film en eten, een leuke combi voor een avondje uit. makkelijk als dat in 1 gebouw kan! en je weet zeker de je de film op tijd haalt. de zwijnmedaillons waren mals, de frieten goed gebakken, en de knolselderij basaal goed. de cheesecake was iets te taai, maar de tarte tartin weer uit de kunst.
Michaël B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
prachtige combi, film plus tweegangendiner voor 26€. het eten was ok, maar niet bijzonder. gemiste kans is het bijna ontbreken van ( verse ) groenten, het dessert was daarentegen wel weer prima in orde.
Krieno H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Het concept is geweldig, combineer je bioscoopbezoek met een hapje eten of andersom: voor €25,- pp een film en diner (excl. drankjes) waarbij te kiezen valt uit voorgerecht (alleen de soepen) en hoofdgerecht of hoofd- en nagerecht, natuurlijk tegen meerprijs kun je daarin variëren. Het viel wat tegen: een wat waterige mosterdsoep, daarna te lauwe varkenslende met een tijmjus. Daarentegen was de wijn weer aan de (veel te) warme kant. Overigens de saté van het tegenoverliggende bord was uitstekend. Bediening prima.
Janke S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Voor vegetariërs is de kaart beperkt, maar de maaltijdsalade met warme geitenkaas smaakte voortreffelijk, evenals de wijn en de cappuccino.
De bediening was vriendelijk en snel met de gerechten.
Ik kom vaak in Forum Images, maar dit was de eerste keer dat ik de film met uit eten combineerde. Erg feestelijk, samen met een vriendin. Een mooie film om half 5 en na afloop lekker eten, een goede formule, voor herhaling vatbaar.
W H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2012
Perfect. Goede kwaliteit / prijs. Aardige bediening en lekker snel. Met name aan het raam zit je geweldig, je snapt niet waarom een stad als Groningen zo'n lokatie niet koestert en deze gelegenheid in een natte wethoudersdroom als het Forum wil stoppen. De prijzen moeten dan omhoog de ambiance keldert en de lol gaat er van af. Terug naar het eten, aanrader voor goede prijs.