Grolsch CineCafé ArenA

Erg duur
Erg lang
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Slechte service, eten zeer matig tot slecht, ik heb voor het eerst van mijn leven eten teruggestuurd omdat het koud was. Wij waren blijkbaar niet de enige die avond.
Personeel wenst je geen smakelijk eten, komen niet vragen of het smaakt en contact krijg je er al helemaal niet met ze.
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Voorafgaand aan een concert hier een middag met 3 vrienden wat biertjes genuttigd. We werden van tevoren goed ingelicht dat we alleen aan tafel mochten blijven zitten als we ook daadwerkelijk gingen eten. Hier konden we begrip voor opbrengen aangezien het erg druk was. Dus besloten we om er ook te dineren. Omdat er nog 4 vrienden bij kwamen was onze gastvrouw ook erg behulpzaam door er een tafel en 4 stoelen bij te zetten.
Een van de minpunten vond ik o.a. dat we geen brood bij de borrel konden krijgen (schijnt dat de kok dan in de war is omdat we nog geen hoofdgerecht bestellen), we kregen al wat trek maar ons gezelschap stond in de file dus moesten we nog even wachten. Een ander minpunt is dat er tot 3 maal toe gevraagd werd wanneer de andere 4 kwamen want anders verkochten ze de plekken aan een ander. Als ik aangeef dat het gezelschap komt, vertrouw er op. Ook een punt van aandacht is als je €2,75 voor een glas pils neerlegt dan verwacht ik een schoon glas en een mooie schuimkraag ipv de doodgeslagen vette glazen die we een aantal maal hadden, geen reclame voor Grolsch.
Maar, we komen terug want we hebben gezellig gezeten. Vlotte, leuke bediening en de genuttigde maaltijd was prima van smaak en snel geserveerd. Als jullie aan de minpunten werken scoor je volgende keer een hoger cijfer.
BeSa .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Bij binnenkomst werd ons meteen duidelijk gemaakt dat wij alleen konden eten en als wij nog wat wensten na te borrelen dit aan de bar moesten doen. Het voorgerecht (brood/tappenade) werd weggehaald en het hoofdgerecht werd meteen geserveerd. Het hoofdgerecht was genuttigd en met het servet nog in de hand werd het bord weggehaald en de rekening al gepresenteerd. Met daarbij de mededeling dat wij de tafel moesten verlaten omdat zij deze nodig had. Wij wilden aanvankelijk nog koffie met een cheesecake bestellen maar daar kregen wij niet eens de gelegenheid voor. We zaten zelfs nog aan de drankjes die wij bij het hoofdgerecht besteld hadden. Onder naborrelen verstaan wij toch wel iets anders en nu krijg je niet eens de tijd om je glas leeg te drinken. Zeer onpersoonlijk en onbeschoft personeel! Wij raden niemand aan om hier iets te gaan eten. Ons zien ze in ieder geval nooit meer terug.
Ina D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Vóór een concert in de Ziggo Dome wilden we even een hapje eten. In de omgeving is redelijk wat te vinden, maar veel restaurants hanteren een vreemde regel: ze doen moeite je binnen te krijgen, maar als je eenmaal binnen bent moet je binnen een uur weer weg zijn; niet echt klantvriendelijk dus!
Dit keer dus bij het Grolsch CineCafé Arena naar binnen gestapt. Een ongeïnteresseerde jongeman stond ons te woord, wees ons een tafeltje, blafte dat we binnen een uur weg moesten zijn en draaide zich weer verveeld om. De jongedame die langskwam met de vraag wat we wilden drinken had geen kaart bij zich en we wisten dus ook niet wat er geschonken werd.
Er werd één menu-kaart op tafel gelegd voor ons tweetjes, dus we kregen een nek-verrekking om samen te kunnen kijken. Erg veel keuze was er niet, dus we namen beiden de kip-saté. Die zat helemaal aan elkaar vast 'gekleefd' en er zat een flauwe, laffe saus overheen. Frietjes waren ok, salade mag de naam niet eens dragen.
Mijn man wilde pinnen en er werd 'ergens' naartoe gewezen waar dat zou kunnen. Toen we weggingen en goedenavond zeiden werden we gewoon genegeerd.
Wat een grote afknapper....slecht eten en dan ook nog een slechte service. Hier komen we niet meer terug!!
Vechtj .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Inderdaad verouderd interieur. Bediening redelijk. Eten matig, smaakloze hamburger, droge sla zonder dressing. Alles gebaseerd op fast food, vanwege het tempo. Draait volledig op de van zelf sprekend komende gasten die uit gaan naar oa de HMA.... Goed voor een biertje en een bitterbal!
Michèle V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Vóór een concert in de Ziggo Dome wilden we even een hapje eten. In de omgeving zijn genoeg mogelijkheden, maar het werd dus het Grolsch CineCafé Arena. Een ongeïnteresseerde jongeman stond ons te woord en stuurde ons naar boven. Dit is typisch een restaurant wat veel geld verdient op snel bedienen en snel weg. We kregen de evenementen kaart. Erg veel keuze was er niet, dus we namen de hamburger en de huisgemaakte lasagne. Dit was waarschijnlijk in de magnetron opgewarmd, echt niet lekker.
Wat een grote afknapper,slecht eten en dan ook nog een snelweg service. Hier komen we niet meer terug voor het eten.
P B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Uitstekende service (dat moet echt gezegd worden)! Prima koffie en thee.. decor behoorlijk verouderd. Helaas weinig/geen zoetigheden voor bij de koffie of thee.
RobiniboR .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Kan de positieve recencies moeilijk plaatsen. Drankje hier is te doen maar een hapje is een afrader. Beperkte kaart en veel te duur vo o r het gebodene. Saté met patat en wat afgezaagde salade voor bijna 20 euro. Smaakloos, te zout in een eetschuur waarbij je echt blij mag zijn als je wat mag bestellen. Onpersoonlijk, sfeerloos, zelfs de Febo is hierbij een aanrader.
Jerrel B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Even voor de film lekker een hapje eten.

Eten was goed wij hadden samen een grill burger genomen met een frisje.
Prijs voor de grillburger vond ik een beetje duur!
Service was goed niets op aan te merken.

Komen zeker hier weer is terug.
Bliss V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Decor: we zaten buiten op het terras. Jammer dat er geen peper/zout op tafel staat. Geen comfortabele stoelen.

Bediening: tip voor de eigenaar: zet eens een mysterie guest in en dan in het bijzonder als de dame aan het werk is die vrijdagochtend opende. Zij had er overduidelijk geen zin in. Begroeting als een boer met kiespijn. Moeten vragen om een kaart - uiteindelijk gekregen door er weer naar te vragen. Bij bestellen werd niet gevraagd welk soort brood we wilden - zelf weer naar binnen gelopen om dat aan te geven. Peper/zout op tafel was dus fijn geweest, want medewerkster 2 had het te druk met plantjes schikken en medewerkster 1.... tja, daar vroegen we inmiddels liever niets meer aan. Geen greintje vriendelijkheid.

Eten: beter dan verwacht. Wij hadden een sandwich carpachio en één met zalm.

Conclusie: door de bediening niet voor herhaling vatbaar.
Hteeken .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2014
Na enkele aanbevelingen voor een gezellige avond, ben ik samen met een goede vriend bij het Grolsch Cine Cafe beland. Gelukkig hadden we een reservering gemaakt, want het was er gezellig druk. Ondanks deze drukte werden we bijna direct welkom geheten door een jonge enthousiaste meid, die ons aan een knusse tafel op een podium langs een doorloop plaatste. Vrijwel meteen werd ons aperitief opgenomen, waarna de bediening snel een karaf witte wijn op tafel zette. Bij het menu werden enkele suggesties gegeven en dagspecials genoemd. Helaas waren enkele gerechten niet meer bestelbaar. Desondanks mocht dat de pret niet drukken, want er waren nog prima alternatieven te bestellen. Wij gingen voor een tartaar van geitenkaas en carpaccio vooraf. Erg lekker! Als hoofdgerecht gingen wij voor de dagspecial: ‘Rib-eye’ (“..en oh wat fijn dat de keuken de voorkeuren voor medium en rare goed hadden beantwoord!”) Hier hadden wij nog een karaf rode wijn bij genomen. Achteraf hebben wij nog koffie en thee gedronken. Jammer dat de theedoos al op tafel stond en ik nog iets té lang op mijn glas heet water moest wachten.

Al met al een gezellige en rumoerige zaak. De ontvangst was goed en enthousiast en de service was snel. Goede prijs-/kwaliteitverhouding!
Rob070 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2014
Op donderdag 30januari 2014 zijn wij wat gaan eten bij het cinecafé. In tegenstelling tot de vorige recensies hebben wij juist een hele positieve ervaring met deze horeca gelegenheid.
Ondanks dat het erg druk was werden we snel opgevangen door een zeer attente medewerkster die ons al snel naar onze tafel begeleide!
Het duurde niet lang voordat wij een drankje op tafel hadden staan en een menukaart in onze handen hadden.
Om een lang verhaalvorm te maken
-kaart was voor café begrippen meer dan voldoende
-buiten de kaart keus in dagspecials! (Erg goede rib eye gegeten)
-vriendelijk personeel

Het enige wat als minpunt beschouwd zou kunnen worden is de drukte en het iet wat gedateerde interieur.

In tegenstelling tot de eerdere recensies hebben wij WEL een goede ervaring gehad
, zeker voor de prijs die je er maar voor betaald.
Jakob Jan H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2014
Voordat ik naar de bios ging hier gegeten. Leuk restaurant qua sfeer en vriendelijk personeel. Het eten is redelijk basic à la carte.
K J.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
Bediening: aardige studenten die het ook niet kunnen helpen.
Ambiance: ziet er aan de binnenkant aardig uit maar alles is ranzig en plakkerig.
Eten: liefdeloze studentenprut tegen a la carte prijzen. Alles was kennelijk op en er moest worden geïmproviseerd, want de helft van de kaart was niet meer voorradig. Ik kreeg een doorsnee biefstukje met een kliekje champignon, een portie matige friet en een paar blaadjes gemengde salade. Mijn gezelschap kreeg een redelijke maar vettige pastahap. Maar dan wel bijna 20 euro rekenen voor zo'n hoofdgerecht. Ga maar liever naar de snackbar.
Greetvanputten .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2013
Afgelopen vrijdag een hapje gegeten voordat we naar de bios gingen. Ik werd al vrij snel en vriendelijk geholpen door een blonde dame. Wij kozen de Club Sandwich en mijn vrouw had de gamba's. Het was erg lekker en snel. Achteraf gezien, had ik voor Movie & Meal deal moeten gaan, maar dan hadden we andere gerechten moeten kiezen. Dat wordt dan de volgende keer want we gaan zeer terugkomen naar dit gezellige café!
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2013
Vanwege een concert was er een beperkte kaart. Friet en salade met zalm/hamburger/quiche. De zalm was iets te doorbakken, de hamburger was wel oké. Dikke Vlaamse friet, goed gebakken. Salade vrij klein. Een snelle hap zonder creativiteit en veel te duur. Er hing geen gordijn voor de buitendeur, dus het was er binnen erg koud. Niet echt een aanrader om te gaan eten, voor een drankje wel oké.
Jeroen X.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2012
Afgelopen woensdag voor een feest in de Ziggodome met een groepje gaan eten en drinken bij Cine Cafe. Hoewel het druk was, kwam er gauw een tafel vrij, welke snel werd klaargemaakt voor ons. De kaart is niet te uitgebreid, maar biedt genoeg! Eten (we hadden hamburgers en saté) was goed en ook de bediening was vriendelijk en snel. Aanrader!
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
Gisteren hadden we hier met een grote groep lunch. Het café ziet er best aardig uit en ook de ontvangst door de bediening was in orde. De bestellingen werden snel opgenomen. Vervolgens komt de soep op tafel - niets speciaals maar ook niets mis mee. Dan begint het grote wachten - misschien door de omvang van de groep, maar dat was bekend bij het café (reservering). Het lange wachten werd niet helaas beloond. Een club sandwich die vooral bestond uit droog brood (tussen de bovenste twee boterhammen trof ik alleen een gedroogde tomaat aan). Dit kan echt niet - zeker omdat de prijzen erg hoog zijn. Ik snap niet dat Grolsch hier niet ingrijpt. Sluit met volledig aan bij de onderstaande recensies.