Groeskamp

Koopmanslaan 3 7005 BK Doetinchem Nederland Kaart

Over het restaurant Groeskamp

Genieten in Groeskamp

Een culinair restaurant in een verrassende ambiance, zo kun je Groeskamp het beste omschrijving. Vanuit de zakelijke omgeving van het Ondernemingscentrum stap je een compleet onverwachte wereld binnen. Hoge plafonds en deuren, veel hout, gezelligheid, warmte en geborgenheid. Een perfecte variatie na een dag lang werken of juist tussendoor!

Bij Grand-café Groeskamp kun je terecht voor de lunch, ’s avonds na het werk voor een afzakkertje of voor een diner om de zinnen even te verzetten. Daarnaast biedt het restaurant een uitstekende uitgaansgelegenheid voor een goed en smaakvol diner in een persoonlijke omgeving.

Meer informatie over restaurant Groeskamp

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marrit R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
famroelofs .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
henkwitjes .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Erg lekker gegeten met topgerechten. Zeer ontspannen sfeer en vriendelijke attente bediening. We gaan zeker nog eens terug!
Rita I.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het restaurant is gezellig ingericht, goede bediening en we hebben hier heerlijk gegeten! De mosseltjes als voorgerecht waren heerlijk.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Fijne vriendelijke bediening en lekker gegeten. De inrichting van het restaurant was ook sfeervol.
We hadden de keus uit een twee en driegangenmenu. We kozen voor de bouillon van ree en een ceasar salade. Smaakte heerlijk
annie_jansen .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben er heerlijk gegeten. Alleen moesten we telkens roepen voor wat te drinken misschien toeval want andere keren was dit niet zo. Die avond waren ze met 1persoon minder. We komen snel terug.
jetwesselink .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Groeskamp met de AH actie!
Gezellig tafeltje, vlotte bediening, en lekker eten!
Enkele ongemakken werden meteen goed en klantvriendelijk opgelost.
We komen zeker nog eens terug!
Mandy K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Het eten was heerlijk. De bediening erg vriendelijk en attent. Fijne, ruime inrichting en gezellige sfeer. Zeker een aanrader!
a M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
We waren met 6 personen, hebben een heel gezellige avond gehad. We komen zeker terug.
Ik was er al een aantal keren geweest, vandaar de keuze.
Prima!!!!!
f.wellink .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We hebben met familie een heerlijk 4 gangen menu gegeten. Prima gerechten in een rustige omgeving. Vriendelijke en alerte bediening. We komen zeker nog eens terug.
a.brinks2 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Zeer vriendelijke bediening, via de AH actie geboekt daardoor een aangepaste/beperktere menu kaart. Ondanks dat toch een prima keuze kunnen maken en Heerlijk gegeten! Aanrader gaan zeker nog een keer.
John S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Dit Restaurant is een begrip in de Achterhoek . Sfeervol , en deftig eten op een mooie plek in Doetinchem. De kaart is goed en degelijk en erg gevarieerd , genoeg keus uit voorgerecht , hoofdgerecht en dessert. Vooraf een mooie amuse een een stokbrood met boter van het huis geserveerd. Er is veel bedrijvigheid van ervaren personeel , snelle en vlotte bediening alles correct afgeleverd aan de tafel . We hebben genoten dit is een echte aanrader . Compliment voor de kok.
josine B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Jammer dat we niet terug kunnen komen want dit was bij ons vakantieadres. De gerechten waren echt top. Bediening was super. Zeker een aanrader om in dit restsurant te gaan eten.
breuring .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Maakten gebruik van AH spaaraktie. Verwachtte wat 'afgeknepen gerechten'. Dat was in het geheel NIET waar. Het begon met een amuse van het huis (leuke geste!) Heerlijke mosterdsoep, prima ribeye en heerlijk ijs toe. Allemaal in ruim voldoende mate. Personeel was attent en was zelfs in voor een lolletje nadat bleek dat wij dat leuk vonden. Prima avond waarvoor niet alleen mijn gezelschap maar zeker ook kok en personeel vd Groeskamp verantwoordelijk waren....
Bep N.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Mooi restaurant verzorgd met linnen tafels gedekt. Temperatuur behagelijk. Personeel vriendelijk en kundig. Wij hebben lekker gegeten en een fijne avond gehad.
henk V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Was wat rumoerig doordat er een grote groep in dezelfde ruimte verbleef. De prijs van een flinke bodem wijn was ietjes te fors. Uitstekende bediening.
Mike2805 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Prima bediening. Vrolijk en spontaan. Eten was heerlijk lekkere garnituur bij het hoofdgerecht, simpel maar heerlijk! Wij komen zeker terug!
Jannie N.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Prima restaurant, goeie bediening, volop keuze in menu's , heerlijke gerechten, mooi opgediend.
Een top restaurant, om vaker naar toe te gaan !!
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
De Groeskamp gezellig en lekker eten. Vriendelijk en behulpzaam personeel, er hangt een huiselijke sfeer. Weet hoefden niet lang te wachten tussen de gerechten. En het is ook netjes dat er geen extra kosten zitten aan stokbrood en bijgerechten.
t.bloemberg10 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We hebben goed gegeten, de bediening was prima maar we vinden de inrichting een beetje gedateerd!!
De wijn was duur in verhouding met het eten!!