Groeskamp

Koopmanslaan 3 7005 BK Doetinchem Nederland Kaart

Over het restaurant Groeskamp

Genieten in Groeskamp

Een culinair restaurant in een verrassende ambiance, zo kun je Groeskamp het beste omschrijving. Vanuit de zakelijke omgeving van het Ondernemingscentrum stap je een compleet onverwachte wereld binnen. Hoge plafonds en deuren, veel hout, gezelligheid, warmte en geborgenheid. Een perfecte variatie na een dag lang werken of juist tussendoor!

Bij Grand-café Groeskamp kun je terecht voor de lunch, ’s avonds na het werk voor een afzakkertje of voor een diner om de zinnen even te verzetten. Daarnaast biedt het restaurant een uitstekende uitgaansgelegenheid voor een goed en smaakvol diner in een persoonlijke omgeving.

Meer informatie over restaurant Groeskamp

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Met z'n vieren hier gegeten. Een driegangen keuzemenu. Allereerst het interieur: je verwacht niet zo'n gezellige sfeer in een buitenwijk van Doetinchem! Het heeft allure en stijl. Mooie hoge plafonds. Vriendelijke bediening en een verrassend goede keuken. We genoten o.a. van heerlijke eendenborst en entrecote. Uitgebreid garnituur. Heerlijke desserts: niet te veel fratsen maar pure ingrediënten. Een een zeer acceptabele prijs. Kortom: een bezoek zeker waard.
Lucie S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Wij waren al even binnen voordat de bediening kwam, ook geen welkom bij het binnenkomen.
Wij bestelde gember kip salade, geen gember geproefd. De vraag die wij stelde waar de gember was, bleek bij navraag in de keuken gember poeder te zijn die er in zou zitten. Jammer niet in de smaak te proeven. Jammer
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Met AH-restaurantactie een heerlijke 2-gangen lunch genoten in sfeervolle ambiance. Aardige bediening en het eten mooi geserveerd. Het was erg rustig, waarschijnlijk daar we op een doordeweekse middag waren. Voor goed overleg/gesprek daarom erg geschikt.. Restaurant ligt strategisch, dicht in de buurt van kantoren en hoofd/snelweg met ruime (gratis) parkeerplaats. We waren verrast bij binnenkomst door luxe, maar wel sfeervolle interieur. Voor kleine gezelschappen is er ook een andere leuk ingerichte ruimte met ander thema. En teven nog een andere ruimte waar men iets kan drinken/nuttigen.
Enige opmerking betreft de cappuccino; deze was jammergenoeg te melkachtig. Mogelijk is de machine niet goed afgesteld? Of een tip voor de koffieliefhebbers; bestel cappuccino maar met dubbele espresso!
We komen graag terug, maar dan voor diner.
Marrit R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk driegangenmenu gegeten. Meer dan genoeg. Goede bediening en een prettige sfeer.
We mochten de ah-bonnen zelfs weer meenemen voor een volgende keer! Aanrader!
famroelofs .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten , waarbij de service uitstekend was. De inrichting is sfeervol en ruim ingericht,
Enigste min punt de garderobe kast.
Wij komen hier zeker nog een x terug.
Sedap-Sekali .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Verrast was ik bij het horen van de reactie van mijn zus, die de lunch als verjaardagscadeau heeft gekregen: WOW in HET RESTAURANT! van Doetinchem gereserveerd?! Ja, mede dankzij AH zijn wij bij dit restaurant beland. Geweldig! Ligt wel buiten het centrum, bij de afslag Doetinchem (oost) op de A18, aan de doorgaande weg ernaar toe. Niettemin, de interieur, de bediening en het eten maken dat je even vergeet hoe het buiten eruit ziet. Temeer als het buiten ook nog zo koud is. Met een glimlach en attent werden wij bediend en het eten is bijzondere geserveerd en smaakte voortreffelijk. Bij Groeskamp Restaurant was het betaalbaar om rijk en deftig te mogen zijn! Voor herhaling vatbaar!

Inderdaad, op 20 januari is mijn zus weer gaan lunchen met haar echtgenoot! En zij hebben ook genoten!
henkwitjes .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Erg lekker gegeten met topgerechten. Zeer ontspannen sfeer en vriendelijke attente bediening. We gaan zeker nog eens terug!
Rita I.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het restaurant is gezellig ingericht, goede bediening en we hebben hier heerlijk gegeten! De mosseltjes als voorgerecht waren heerlijk.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Fijne vriendelijke bediening en lekker gegeten. De inrichting van het restaurant was ook sfeervol.
We hadden de keus uit een twee en driegangenmenu. We kozen voor de bouillon van ree en een ceasar salade. Smaakte heerlijk
annie_jansen .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben er heerlijk gegeten. Alleen moesten we telkens roepen voor wat te drinken misschien toeval want andere keren was dit niet zo. Die avond waren ze met 1persoon minder. We komen snel terug.
jetwesselink .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Groeskamp met de AH actie!
Gezellig tafeltje, vlotte bediening, en lekker eten!
Enkele ongemakken werden meteen goed en klantvriendelijk opgelost.
We komen zeker nog eens terug!
Mandy K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Het eten was heerlijk. De bediening erg vriendelijk en attent. Fijne, ruime inrichting en gezellige sfeer. Zeker een aanrader!
a M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
We waren met 6 personen, hebben een heel gezellige avond gehad. We komen zeker terug.
Ik was er al een aantal keren geweest, vandaar de keuze.
Prima!!!!!
f.wellink .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We hebben met familie een heerlijk 4 gangen menu gegeten. Prima gerechten in een rustige omgeving. Vriendelijke en alerte bediening. We komen zeker nog eens terug.
a.brinks2 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Zeer vriendelijke bediening, via de AH actie geboekt daardoor een aangepaste/beperktere menu kaart. Ondanks dat toch een prima keuze kunnen maken en Heerlijk gegeten! Aanrader gaan zeker nog een keer.
John S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Dit Restaurant is een begrip in de Achterhoek . Sfeervol , en deftig eten op een mooie plek in Doetinchem. De kaart is goed en degelijk en erg gevarieerd , genoeg keus uit voorgerecht , hoofdgerecht en dessert. Vooraf een mooie amuse een een stokbrood met boter van het huis geserveerd. Er is veel bedrijvigheid van ervaren personeel , snelle en vlotte bediening alles correct afgeleverd aan de tafel . We hebben genoten dit is een echte aanrader . Compliment voor de kok.
josine B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Jammer dat we niet terug kunnen komen want dit was bij ons vakantieadres. De gerechten waren echt top. Bediening was super. Zeker een aanrader om in dit restsurant te gaan eten.
breuring .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Maakten gebruik van AH spaaraktie. Verwachtte wat 'afgeknepen gerechten'. Dat was in het geheel NIET waar. Het begon met een amuse van het huis (leuke geste!) Heerlijke mosterdsoep, prima ribeye en heerlijk ijs toe. Allemaal in ruim voldoende mate. Personeel was attent en was zelfs in voor een lolletje nadat bleek dat wij dat leuk vonden. Prima avond waarvoor niet alleen mijn gezelschap maar zeker ook kok en personeel vd Groeskamp verantwoordelijk waren....
Bep N.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Mooi restaurant verzorgd met linnen tafels gedekt. Temperatuur behagelijk. Personeel vriendelijk en kundig. Wij hebben lekker gegeten en een fijne avond gehad.
henk V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Was wat rumoerig doordat er een grote groep in dezelfde ruimte verbleef. De prijs van een flinke bodem wijn was ietjes te fors. Uitstekende bediening.