Groeskamp

Koopmanslaan 3 7005 BK Doetinchem Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Groeskamp

Genieten in Groeskamp

Een culinair restaurant in een verrassende ambiance, zo kun je Groeskamp het beste omschrijving. Vanuit de zakelijke omgeving van het Ondernemingscentrum stap je een compleet onverwachte wereld binnen. Hoge plafonds en deuren, veel hout, gezelligheid, warmte en geborgenheid. Een perfecte variatie na een dag lang werken of juist tussendoor!

Bij Grand-café Groeskamp kun je terecht voor de lunch, ’s avonds na het werk voor een afzakkertje of voor een diner om de zinnen even te verzetten. Daarnaast biedt het restaurant een uitstekende uitgaansgelegenheid voor een goed en smaakvol diner in een persoonlijke omgeving.

Meer informatie over restaurant Groeskamp

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 21:00

J.C.W. B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Een aanrader voor hen die eens willen genieten.
Goed verzorgd eten, vriendelijke bediening en rustige omgeving.
We komen hier zeker weer terug.

J.Burgers
Ton N.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Lekker gegeten en de bediening was bijzonder attent. Ook bij AH arrangement dus de moeite waard om bezoek te brengen. Een klein minpuntje is het langskomende verkeer wanneer je zoals wij voor het buitenterras kiest.
ben1966 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
mooie gerechten, goede bereiding, vriendelijke en attente bediening. restaurant ligt niet in centrum van doetinchem, maar net buiten het centrum bij kantoorpanden. gemoedelijke sfeer en nette inrichting.
Marinca .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Met mijn wens om een lichte tafel te reserveren, i.v.m. mijn visuele handicap, werd rekening gehouden. Als voorafje waren de mosselen heerlijk en ook de soep, kervelsoep, was lekker. Het hoofdgerecht, zalmrolletjes met de groenten en gebakken aardappelen waren heerlijk. Hoewel we 4-gangen menu hadden gekozen was de 4e gang wel een beetje teveel van het goed. Ik heb ernstig moeten zoeken naar onvolkomenheden, NIKS gevonden!
We zullen zeker, als we weer inde buurt zijn, terug komen. Juanita en Kathinka
Mirande J.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Een heerlijke avond gehad!
Sfeervolle sjieke uitstraling, fijne bediening en bovenal heerlijk gegeten.
Voldoende keus op het keuzemenu. De amuse vooraf en de chocolaatjes bij de thee nadien maakten het helemaal af. Genoten!
Jan En Nita V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Beiden hebben we de stoofpot gegeten en ze waren voortreffelijk! Ongedwongen en correcte bediening. We hebben moeite gedaan om alles op te eten, maar we deden het toch. Dat wil wat zeggen! Komen zeker terug!
Claas V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Verrassend mooi interieur, prettige rustige bediening en eten prima van kwaliteit. Prettig is ook dat je diverse groenten kunt bestellen.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Alles was goed van begin tot einde wij hebben nergens wat op aan te merken dus in een woord GOED.

Wij komen hier vast wel weer terug
Elly E.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
eten was goed van kwaliteit en smaak, maar niet bijzonder, aardappeltjes erg licht gebakken, geen salade, 1 soort groente.
Al met al eigenlijk te duur voor wat er op tafel komt.
Rekening controleren!! Bij ons het dessert apart berekent bovenop het 3 gangen menu!!
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
We kozen voor een drie gangen menu, waar bij elke gang een keuze was uit drie opties. Prettige bediening, goede kwaliteit prijs verhouding en mooie inrichting.
Mina D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Groeskamp. Eindelijk een restaurant met groente erbij. Zeker de moeite waard om terug te komen.
Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wij hebben hier gisteren gegeten, in het kader van de AH actie. Het is ontzettend goed bevallen! Actiemenu is helder en ruim, er zit vast voor iedereen iets tussen. Het eten zelf was heerlijk, bovendien zat er weinig wachttijd tussen de gangen (vinden wij wel fijn). Bediening was ook helemaal in orde. Het enige minpuntje was de ligging van het restaurant, als je buiten zit kijk je uit op een heleboel auto's. Maar het eten smaakte daar niet minder om ;-) Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar!
Olga B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Groeskamp. De sfeer en de service is zoals t hoort Top!
Al voor de 2e keer geweest, nu fijn op t terras gegeten. Een echte aanrader
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Voorgerecht Vitella Tonato was heerlijk en veel aandacht aan besteed. De varkenshaas spies was te droog en de gerechten waren erg simpel opgemaakt. Wijn heerlijk,maar behoorlijk aan de prijs. Al met al vonden wij de menu,s te simpel en te duur.
theger49 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We hebben lekker gegeten in een prima ambiance en een heel vriendelijke bediening. Eten kwalitatief erg goed. Voor herhaling vatbaar.
herma24 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Gisteren gegeten bij dit restaurant. Mooi restaurant! Vriendelijk personeel en genoeg keuze uit de menukaart van de AH actie! Zeker een aanrader.
Pieter M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
De vleesgerechten die we gegeten hebben waren erg lekker, het vegetarisch hoofdgerecht echter was een lachertje: kapot gekookte risotto, vleesvervanger van de supermarkt en nog een 3-tal andere weinig smaakvolle hapjes... Beter geen vegetarische kaart dan zoiets als dit.
Kleine, maar fijne bierselectie met oa wat lokale bieren.
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
In alles: FANTASTISCH !!
Heel vriendelijke bediening en heerlijk eten.
We moesten even zoeken naar de locatie, maar dat werd ruimschoots beloond.
ch V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Goede ontvangst,duidelijke kaart,vraag anders even dan wordt het uitgelegd.Eten voor ons beiden uitstekend.Wachttijd misschien iets te lang.... maar uiteindelijk eet je natuurlijk anders dan thuis.Nette bediening.
Al met al zeggen we dan ....een goed restaurant,met goede Kok en kelners.
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Prima bediening, optijd en uitstekende kwaliteit. Ik mis een mooi stukje klassieke muziek om net iets meer sfeer neer te zetten. We komen graag nog eens terug!