Groeskamp

Koopmanslaan 3 7005 BK Doetinchem Nederland Kaart

Over het restaurant Groeskamp

Genieten in Groeskamp

Een culinair restaurant in een verrassende ambiance, zo kun je Groeskamp het beste omschrijving. Vanuit de zakelijke omgeving van het Ondernemingscentrum stap je een compleet onverwachte wereld binnen. Hoge plafonds en deuren, veel hout, gezelligheid, warmte en geborgenheid. Een perfecte variatie na een dag lang werken of juist tussendoor!

Bij Grand-café Groeskamp kun je terecht voor de lunch, ’s avonds na het werk voor een afzakkertje of voor een diner om de zinnen even te verzetten. Daarnaast biedt het restaurant een uitstekende uitgaansgelegenheid voor een goed en smaakvol diner in een persoonlijke omgeving.

Meer informatie over restaurant Groeskamp

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Groeskamp

Wim B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Niets op aan te merken, waar mensen werken worden fouten gemaakt en ik heb niet goed opgelet. Fles water dubbel betaald.
Beste heer Bulten, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig te horen dat we een fles water dubbel in rekening hebben gebracht. Mijn oprechte excuses hiervoor. Deze zou ik graag aan u terug willen betalen. U kunt via info@groeskamp.nl uw gegevens doormailen en dan zorg ik dat het per omgaande aan u wordt overgemaakt.
Marian L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Restaurant was vol?! We werden weggedrukt in een naastgelegen 'hal', bij de keuken. Terwijl een week van te voren was gereserveerd. Teleurstellend.
Spijtig te horen dat u teleurgesteld bent in het bezoek aan ons restaurant. Ons restaurantgedeelte was inderdaad volgeboekt en dan gebruikten we automatisch onze overige ruimtes als restaurant. Wilt u een specifiek tafeltje in een specifieke ruimte is ons advies dit de volgende keer even duidelijk aan te geven bij uw reservering. Dus kunnen wij altijd indien dit niet mogelijk zou zijn even telefonisch contact met u opnemen om dit te overleggen.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gisteren hier een romantisch diner voor twee gehad en het was weer top.
Het eten was weer van hoog niveau met gepaste en voldoende bijgerechten. En er is, zelfs voor een actiemenu, een hele ruime keus.
De ambiance is sjiek (door het hoge plafond, lange ramen en gestoffeerde aankleding van de tafels) en de sfeer toch gemoedelijk. Voordeel voor mij is ook dat het op alle vlakken rolstoel vriendelijk is; goed berijdbaar, makkelijk onder de tafel, aangepast toilet.
Het personeel is attent en correct, ze dragen in alles het enthousiasme voor het horeca vak uit. En ze zijn erg behulpzaam (wijnadvies, vlees voorsnijden)
hwvanderheiden .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zijn weer op landal stroombroek en gaan weer eten bij groeskamp ( 5 min met de auto ) en wederom was het weer uitstekend. Mooie lokatie en een sfeervol restaurant , en a.s zaterdag gaan we weer bij groeskamp eten.
Alphons O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Met een voldaan gevoel het restaurant weer verlaten na een gezellig en romantisch dinertje voor twee. Goede en vriendelijke bediening. Oog voor detail. Uitgebreide actiekaart. Tot nu toe niet ergens anders gezien. Complimenten.
Bert P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het voorafje van eendenborst, was teleurstellend, zeer weinig smaak en veel te koud. Het hoofdgerecht, sucade vlees, was heerlijk. Het nagerecht, appeltaart met kaneelijs, was lekker, maar de appeltaart was veel en veel te koud. De bediening was vriendelijk, maar erg plichtmatig. De snelheid van serveren was dermate hoog dat ik me echt opgejaagd voelde. En........ €5,25 voor een glaasje chardonnay, is veel te veel. Jammer, ik denk niet dat wij voor een tweede keer gaan.
Thomas P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vanaf begin tot het einde onze complimenten voor dit restaurant.
De informatie op de website spreekt voor zich en ook het online reserveren werkt perfect.
Het personeel is uiterst correct en bijzonder vriendelijk. De keuze in het menu is voldoende en de kwaliteit van het eten erg goed. Wij zijn hier nu meerdere malen geweest en elke heerlijk gegeten.
Het restaurant heeft een mooie uitstraling en is ruim opgezet.
Onze complimenten!
Manuela M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het was fantastisch! Je voelde je echt een gewaardeerde gast. Verrukkelijk eten en top bediening! We komen zeker nog eens terug!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
sfeervolle locatie,de bediening was heel vriendelijk en het eten smaakte voortreffelijk.al met al een echte aanrader voor een heerlijk avondje uit.
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Teleurstellend dat we niet in het restaurant zelf konden zitten.
lange wachttijd.
vegetarische hapjes van hoofdgerecht zeer minimaal en smaakloos.
gebakken aaardappelen taai alsof ze opnieuw opgewarmd waren
Lidia P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zeer goede restaurant met de hoge kwaliteit. Wij waren vriendelijk en behulpzaam ontvangen, de service was uitstekend.De prijs-kwaliteit verhouding aan de hoge kant( vooral de drankjes).
Anneloes V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Alles was met veel zorg bereid. Veel keuze in het AH menu en verassende gerechten. Zeker een aanrader. Wij gaan vaker. Ook de bediening was professioneel en vriendelijk.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zeer goede locatie om avondvullend te genieten van de gerechten die in het juiste tempo worden geserveerd. Zeer goede prijs/kwaliteit
E84R .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Waren hier namens de AH-actie. Zaten in het ronde gedeelte met de hoge glazen ramen. De sfeer hangt er hierdoor niet echt, al is de belichting en geluid prima. We kregen een lekkere amuse vooraf en ook het brood met de kruidenbotersmaakte heerlijk. Het voorgerecht van gebakken mosselen was goed al zaten er jammer genoeg nog wel wat zandkorrels in. De kalfssukade was heerlijk mals maar er zat wel veel vet aan (een beetje hoort). De bijbehorende jus vond ik er niet bij smaken maar kan persoonlijk zijn. Er kwamen 3 kleine schaaltjes bij met rode kool (met chocolade erop??? niet lekker!) rabarber (die goed smaakte) en gebakken aardappeltjes. Voor 2 personen wel wat weinig. Mijn venkelpuree was lauw en smaakte niet naar venkel. De cointreau parfait smaakte er niet naar en was te hard voor parfait, jammer. Wat ik zeer waardeer is dat er normaal gedekte tafels zijn met katoenen servetten en mooi bestek. Absoluut een pluspunt. Voor deze actie prima eten maar als normale prijs te duur en matig. Had er meer van verwacht omdat de Groeskamp zich toch wil onderscheiden van de rest. Prijs rode wijn van €5,75 is echt te duur voor dit restaurant en met rood schenk je het glas minder vol dan met witte wijn. De bediening is vriendelijk. Voor mij is dit restaurant het net niet.
Bertie V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
de zoete aardappelsoep is een echte aanrader.
het eten en de bediening was zeer goed.
ook het achterhoeks stoofpotje van wild was zeer lekker en genoeg.
Miep L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten, biefstuk was perfect gebakken met de rode wijnsaus een prima combi. Het personeel is zeer vriendelijk, je merkt dat ze met plezier hun werk doen!
Jo S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Goed eten, amuse en nagerecht waren te koud. Ruime keuze, hoeveelheden prima. Nog rustig natafelen met koffie/thee voelde niet prettig; keuken was dicht en alles werd opgeruimd.
Buiske B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Met de AH-bon gegeten bij Groeskamp. Er is een keuzemenu, maar met voldoende keuze voor zowel vlees, vis als vega-liefhebbers! Heel vriendelijk ontvangst en echt heerlijk gegeten. De kriekbierparfait was een geweldige afsluiting :)
Aanrader!
Berna M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het eten was heerlijk.Zeker een aanbeveling!De keuze was ruim.Er was voor een ieder wel wat te kiezen.Je kon kiezen tussen een driegangen of een viergangen menu.Zeker de moeite waard om er nogmaals heen te gaan.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Goeie bediening. En ze verlengen ook de AH- Restaurantactie dat is toch echt geweldig. Ga binnenkort weer.