Groeskamp

Koopmanslaan 3 7005 BK Doetinchem Nederland Kaart

Over restaurant Groeskamp

Genieten in Groeskamp

Een culinair restaurant in een verrassende ambiance, zo kun je Groeskamp het beste omschrijving. Vanuit de zakelijke omgeving van het Ondernemingscentrum stap je een compleet onverwachte wereld binnen. Hoge plafonds en deuren, veel hout, gezelligheid, warmte en geborgenheid. Een perfecte variatie na een dag lang werken of juist tussendoor!

Bij Grand-café Groeskamp kun je terecht voor de lunch, ’s avonds na het werk voor een afzakkertje of voor een diner om de zinnen even te verzetten. Daarnaast biedt het restaurant een uitstekende uitgaansgelegenheid voor een goed en smaakvol diner in een persoonlijke omgeving.

Meer informatie over restaurant Groeskamp

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 21:00

F.wellink .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We hebben met familie een heerlijk 4 gangen menu gegeten. Prima gerechten in een rustige omgeving. Vriendelijke en alerte bediening. We komen zeker nog eens terug.
A.brinks2 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Zeer vriendelijke bediening, via de AH actie geboekt daardoor een aangepaste/beperktere menu kaart. Ondanks dat toch een prima keuze kunnen maken en Heerlijk gegeten! Aanrader gaan zeker nog een keer.
John S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Dit Restaurant is een begrip in de Achterhoek . Sfeervol , en deftig eten op een mooie plek in Doetinchem. De kaart is goed en degelijk en erg gevarieerd , genoeg keus uit voorgerecht , hoofdgerecht en dessert. Vooraf een mooie amuse een een stokbrood met boter van het huis geserveerd. Er is veel bedrijvigheid van ervaren personeel , snelle en vlotte bediening alles correct afgeleverd aan de tafel . We hebben genoten dit is een echte aanrader . Compliment voor de kok.
Josine B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Jammer dat we niet terug kunnen komen want dit was bij ons vakantieadres. De gerechten waren echt top. Bediening was super. Zeker een aanrader om in dit restsurant te gaan eten.
Breuring .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Maakten gebruik van AH spaaraktie. Verwachtte wat 'afgeknepen gerechten'. Dat was in het geheel NIET waar. Het begon met een amuse van het huis (leuke geste!) Heerlijke mosterdsoep, prima ribeye en heerlijk ijs toe. Allemaal in ruim voldoende mate. Personeel was attent en was zelfs in voor een lolletje nadat bleek dat wij dat leuk vonden. Prima avond waarvoor niet alleen mijn gezelschap maar zeker ook kok en personeel vd Groeskamp verantwoordelijk waren....
Bep N.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Mooi restaurant verzorgd met linnen tafels gedekt. Temperatuur behagelijk. Personeel vriendelijk en kundig. Wij hebben lekker gegeten en een fijne avond gehad.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Was wat rumoerig doordat er een grote groep in dezelfde ruimte verbleef. De prijs van een flinke bodem wijn was ietjes te fors. Uitstekende bediening.
Mike2805 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Prima bediening. Vrolijk en spontaan. Eten was heerlijk lekkere garnituur bij het hoofdgerecht, simpel maar heerlijk! Wij komen zeker terug!
Jannie N.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Prima restaurant, goeie bediening, volop keuze in menu's , heerlijke gerechten, mooi opgediend.
Een top restaurant, om vaker naar toe te gaan !!
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
De Groeskamp gezellig en lekker eten. Vriendelijk en behulpzaam personeel, er hangt een huiselijke sfeer. Weet hoefden niet lang te wachten tussen de gerechten. En het is ook netjes dat er geen extra kosten zitten aan stokbrood en bijgerechten.
T.bloemberg10 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We hebben goed gegeten, de bediening was prima maar we vinden de inrichting een beetje gedateerd!!
De wijn was duur in verhouding met het eten!!
Carlaboonstra.cb .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Kwaliteit van het eten was prima! Vriendelijke, snelle en correcte bediening, de sfeer was goed, de inrichting niet echt modern maar zeker niet verkeerd, warme uitstraling. Alle tafels waren bezet, maar door de ruime opstelling hadden we geen overlast van de andere gasten! Zeer prettig en zeker aan te bevelen!!
Familie.verhagen .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het eten was fijn! Geen opgedrongen menu maar genoeg keus en heerlijk! De ober buitengewoon attent; we zochten een beetje besluiteloos naar een plek voor de fietsen en hij kwam vanaf het terras naar ons toe om iets aan te wijzen. Het terras is een zeer prettige plek om te verblijven maar de omgeving iets minder (industriegebied). Al met al beslist een restaurant om -ook zonder zegels- terug te komen!
Ans.willemsen .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gisteravond zijn we voor de eerste keer bij jullie geweest.
We konden gezellig buiten zitten, zon - en schaduwplaatsen waren aanwezig.
Vriendelijke, correcte bediening, lekker eten.
ade porties waren ruim voldoende.
Zeker een aanrader (binnen zag het er ook heel gezellig uit).Tot de volgende keer.
Kp_boom .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Lekker en gezellig gegeten. Konden fijn buiten zitten. Bediening was netjes en vriendelijk. Menu is gevarieerd. Producten waren goed van kwaliteit en smaak.
Sandramessing .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten was super en genoeg keus, meer dan genoeg!!!!
Personeel echt heel vriendelijk.....we gaan er zekers nog een keer heen!!!!!
Jos W.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We zaten buiten op een mooi terras. Wel veel verkeersgeluid, maar dat kun je verwachten in dat deel van de stad. Zeer vriendelijke, relaxte bediening. We konden kiezen uit het AH keuzemenu. Voorgerechten prima. Mijn sukadepannetje was heel lekker met ruim voldoende groentes en gebakken aardappeltjes. Mijn vrouw vond haar vegetarische hapjes goed, maar niet super. Beetje veel kaas allemaal. Dessert was heerlijk.
Heerlijk wijnen, maar wat een absurde prijs! 5,75 voor een groot glas met een bodempje wijn is echt veel te duur. Al met al prima gegeten in een mooie ambiance.
Hugh8 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst. Uitgebreide keuze. Aangevuld met allerlei extra's. Alle onderdelen van her diner waren prima. zeer aan te bevelen
PtP21 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Niks mis mee. Goed eten, prima bediening. Lekker buiten op het terras gezeten. Geluk met het weer. Een volgende keer zeker weer.
Pien59 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Gegeten met Albert heijn actie. Aangepast menu. Was goed. Tonijncarpacio was lekker. Ribeye beetje veel zeen. Niet veel groente en aardappeltjes maar genoeg. Gratis aperitief was lekker en ook t brood met 2 soorten boter was prima. Gezellig gezeten.