Groeskamp

Koopmanslaan 3 7005 BK Doetinchem Nederland Kaart

Over het restaurant Groeskamp

Genieten in Groeskamp

Een culinair restaurant in een verrassende ambiance, zo kun je Groeskamp het beste omschrijving. Vanuit de zakelijke omgeving van het Ondernemingscentrum stap je een compleet onverwachte wereld binnen. Hoge plafonds en deuren, veel hout, gezelligheid, warmte en geborgenheid. Een perfecte variatie na een dag lang werken of juist tussendoor!

Bij Grand-café Groeskamp kun je terecht voor de lunch, ’s avonds na het werk voor een afzakkertje of voor een diner om de zinnen even te verzetten. Daarnaast biedt het restaurant een uitstekende uitgaansgelegenheid voor een goed en smaakvol diner in een persoonlijke omgeving.

Meer informatie over restaurant Groeskamp

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Groeskamp

Buiske B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Met de AH-bon gegeten bij Groeskamp. Er is een keuzemenu, maar met voldoende keuze voor zowel vlees, vis als vega-liefhebbers! Heel vriendelijk ontvangst en echt heerlijk gegeten. De kriekbierparfait was een geweldige afsluiting :)
Aanrader!
Berna M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het eten was heerlijk.Zeker een aanbeveling!De keuze was ruim.Er was voor een ieder wel wat te kiezen.Je kon kiezen tussen een driegangen of een viergangen menu.Zeker de moeite waard om er nogmaals heen te gaan.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Goeie bediening. En ze verlengen ook de AH- Restaurantactie dat is toch echt geweldig. Ga binnenkort weer.
apannekoek5 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Op vrijdagavond 13 oktober wezen eten. Het was allemaal erg goed wat we te eten kregen. Personeel was ook erg vriendelijk. Een leuk begin van de vakantie.
Yolande T.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Met de AH restaurantactie hier gegeten. Ruime keuze en heerlijk gegeten. Bediening is uiterst vriendelijk en bekwaam. Komen hier zeker vaker en vind het fantastisch dat zij deze actie zelf verlengd hebben.????????????
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Alles was goed; het restaurant zag er goed uit; tafels keurig gedekt met linnen; het eten heel smaakvol; bediening heel correct,
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
We hadden even moeite om Groeskamp te vinden op het bedrijventerrein, maar daarna was de ervaring prima. Gezellige sfeer, lekker eten, prima bediening!
Corrie I.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het was jammer dat de rodewijnsaus aangebrand was en de vis wa naar mijn mening door geslagen de kok vond dat het zo moest. En in mijn beleving is panacotta een opgestijfde pudding en hier was hij vloeibaar. Wel lekker van smaak
peijen .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Restaurant Groesbeek 06-10-2017 bezocht met partner in kader van Albert Heijn 2e diner gratis.
Ontvangst was matig, jas werd niet aangenomen, de Albert Heijn klanten werden in een aparte ruimte ontvangen het eigenlijke grand Café deel van Groesbeek. Voor de Albert Heijn actie werd een speciaal keuze menu gebruikt waar een ruime keuze was in gerechten. De kwaliteit van de gerechten was goed, de invulling beperkt, in het menu werd keuze geboden uit gerechten waarvoor de ingrediënten duidelijk goedkoper waren. Ook de omlijsting bij het hoofdgerecht was karig, een schaaltje gebakken aardappelen, bloemkool en komkommer. De Kwaliteit is OK, prijsstelling is in balans doordat het 2e menu gratis was. Indien de volle prijs betaal had moeten worden was de prijs kwaliteit verhouding duidelijk uit balans geweest.
Willy H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Zeker een aanrader. Het eten was erg lekker. Ook de vegetarische versie.
Personeel zeer attent. Locatie even zoeken maar de moeite zeker waard.
Berlinda L.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Lekker gegeten en zeer prettige bediening. Feestelijke verassing bij het dessert, zeer attent! Dus ook een attente fooi gegeven.
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Goed gegeten. Wij waren met AH actie en hadden ruime keus. Prima porties en koffie met lekkers. Altijd lekker ter afsluiting. Voor herhaling vatbaar.
coba K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Menu kaart was moeilijk te lezen omdat er te weinig licht is, maar met mobiel met lamp hebben we ons gered. waren er meer die dat deden
en gebakken aardappelen was niet veel.
hj.ascherman .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We waren er in jaren niet meer geweest, maar het was een geslaagde hernieuwde kennismaking. We zijn prettig ontvangen en het (AH)menu was gevarieerd en zeer smakelijk.
Claas V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Prima restaurant. Eten en locatie gelet op prijs erg goed. Je krijgt hier ook gewoon verse groente in een schaaltje zoals het hoort en je kunt probleemloos bijbestellen. Wij gaan hier vaker eten!
harry102 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Via AH restaurantactie heerlijk gegeten bij Groepskamp. Zeer vriendelijke bediening. Voldoende keuze.
Gezellige locatie, voldoende ruimte tussen de tafeltjes, dus privacy. Alles naar tevredenheid.
Gerrit Jan L.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Prima ambiance en gelegenheid om te zitten, heerlijk 3 gangen diner met voldoende keus, een lekker wijntje en vriendelijk personeel. Wel vat verder van het centrum maar je kunt er heerlijk rustig zitten en dat heeft ook zijn voordelen.
hansjf .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
het eten was heel erg goed en voldoende erg vriendelijke mensen echt 'n aanrader en voor herhaling vatbaar
jammer dat het niet in de buurt is
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en zijn zeer vriendelijk bediend, wij komen zeer zeker een keertje terug!
Ook vonden wij het een mooi gebaar dat we onze zegelkaart van de AH nogmaals mogen gebruiken.
nickz X.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Erg teleurstellend. Na veel lovende recensies hooggespannen verwachtingen maar alles leek uit magnetron/stoomoven te komen? champignons gevuld waren vol met Italiaanse roomkaas, weinig smaak, de mosselen waren redelijk.. Hoofdgerecht ossenhaasspies was smaakloos; vlees grijs en leek gestoomd, mijn vriend had victoriabaars met groene kruiden korst.. lees slappe smaakloze vis met al even slappe groene smurrie er bovenop.. Aan de hoofdgerechten komt behalve de gebakken aardappels geen olie, boter of grill te pas als je het ons vraagt. Echt een gemiste kans. Ook garnituur, de sla, was droog op het bord erbij gelegd.. geen dressing of extra's erdoor. Veel te hoge prijzen voor wat je krijgt; we waren hier met een AH actie dus tweede menu gratis; dat verzachtte enigszins de teleurstelling. Vrees dat de nieuwe eigenaren die dit restaurant in maart hebben heropend zich nog eens goed moeten beraden of je op deze manier je menu's wilt opdienen. Alle lof overigens voor de bediening; vriendelijk en correct!