Groeskamp

Koopmanslaan 3 7005 BK Doetinchem Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Groeskamp

Genieten in Groeskamp

Een culinair restaurant in een verrassende ambiance, zo kun je Groeskamp het beste omschrijving. Vanuit de zakelijke omgeving van het Ondernemingscentrum stap je een compleet onverwachte wereld binnen. Hoge plafonds en deuren, veel hout, gezelligheid, warmte en geborgenheid. Een perfecte variatie na een dag lang werken of juist tussendoor!

Bij Grand-café Groeskamp kun je terecht voor de lunch, ’s avonds na het werk voor een afzakkertje of voor een diner om de zinnen even te verzetten. Daarnaast biedt het restaurant een uitstekende uitgaansgelegenheid voor een goed en smaakvol diner in een persoonlijke omgeving.

Meer informatie over restaurant Groeskamp

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 21:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
natascha-hendriks .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Zeer vriendelijk personeel ondanks dat we met de ah restrautant actie super gegeten zeker voor herhaaling vatbaar ook zonder ah actie een echte aanrader ????????
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Goede bediening, lekker gegeten. Gebruik gemaakt van de AH actie. Niet goedkoop.
We hoefden niet lang te wachten.
Voor herhaling vatbaar.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Verrassende inrichting, heel stijlvol en gezellig. Hele leuke attente en vlotte bediening. Wij hebben 4 gangen menu besteld, was heerlijk. Een restaurant om ook zonder de AH actie nog een keer naartoe te gaan.
Lyanca E.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
- uitstekende service

- prima gegeten!

De amuse van het huis was forelmousse, aangegeven dat we beidde niet hielden van vis, netjes een alternatief gekregen!

- inrichting netjes.

Aanrader.
marijkevdwater .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
het eten was erg lekker, we waren er met de AH actie. Bediening vriendelijk en met aandacht. De menuprijs is relatief aan de hoge kant maar met 1 menu gratis neem je dat voor lief. Je krijgt een flink glas wijn maar dat betaal je dan ook. De koffie na is aangekleed met chocola uit de supermarkt. Dat doet afbreuk aan het geheel en is met de prijs die gerekend wordt te duur betaald. Al met al is het de moeite waard om nog es te gaan. Dan drinken we de koffie naderhand wel thuis.
ans R.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Leuk restaurant, fijne bediening, erg alert. Eten was lekker, en je kon extra bij bestellen als er niet genoeg was.
Je kunt er heerlijk rustig zitten. Zeker een aanrader.
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een leuke ambiance. Goede en leuke bediening. Zeker de moeite waard om nog een keer terug te komen.
Hanneke N.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Een top restaurant

De bediening was erg vriendelijk en wist van wanten
De gerechten en de wijn waren waren goddelijk lekker
Alles zeer schoon en mooie ambiance
Wij gaan zeker terug .
Cremebrullee .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijk gegeten. Speciale menukaart voor de AHactie. Telkens keuze uit 3 gerechten. Aardige en attente bediening. Komen zeker nog een keer terug.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Een geweldig restaurant !

Deze mensen weten hoe het moet .
lydia H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Geweldige kwaliteit, zeer hoffelijke bediening en prima parkeergelegenheid en uitstekende ruimte, erg sfeer- en smaakvol.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Samen met dochter heerlijk genoten van de AH-actie. De pepersteaks en de desserts waren verrukkelijk. Bij betaling bleek dat ik mijn portemonnee vergeten was. Had ik achtergelaten in de accommodatie waar we tijdelijk verbleven. Het volste vertrouwen van de kelner deed ons goed. Met Internetbankieren op mijn smartphone alsnog de nota voldaan. Wij komen zeker terug!
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk gegeten, kalkoenoester met honing en brie, echt een aanrader. Hangop met kaneelappeltjes, verrukkelijk. gerechten van mijn partner waren heerlijk. Personeel aardig en je vragen werden beantwoord.
Gaan zeker nog een keer .
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We hebben er op zaterdagavond 29 april gegeten. Natuurlijk van tevoren gereserveerd. De ontvangst was gewoon goed. Onze jassen werden aangenomen en in de garderobe gehangen. Wij werden naar een tafeltje begeleid. Het restaurant was volgeboekt, doch er was veel ruimte tussen de tafeltjes. Bij de keuze van de gerechten werden we op een aangename manier geholpen . Toen we bij een voorgerecht om extra uitleg vroegen , is de kelner dit gaan vragen aan de chef en werden we later op een zeer plezierige te woord gestaan. We hebben er aangenaam gedineerd en komen graag weer terug. Peter B.
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Erg gastvrije en vriendelijke bediening. Het eten was heerlijk. Lekker leren stoelen en ruime tafels en plekken.
Echt prima!
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Met z'n vieren hier gegeten. Een driegangen keuzemenu. Allereerst het interieur: je verwacht niet zo'n gezellige sfeer in een buitenwijk van Doetinchem! Het heeft allure en stijl. Mooie hoge plafonds. Vriendelijke bediening en een verrassend goede keuken. We genoten o.a. van heerlijke eendenborst en entrecote. Uitgebreid garnituur. Heerlijke desserts: niet te veel fratsen maar pure ingrediënten. Een een zeer acceptabele prijs. Kortom: een bezoek zeker waard.
Lucie S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Wij waren al even binnen voordat de bediening kwam, ook geen welkom bij het binnenkomen.
Wij bestelde gember kip salade, geen gember geproefd. De vraag die wij stelde waar de gember was, bleek bij navraag in de keuken gember poeder te zijn die er in zou zitten. Jammer niet in de smaak te proeven. Jammer
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Met AH-restaurantactie een heerlijke 2-gangen lunch genoten in sfeervolle ambiance. Aardige bediening en het eten mooi geserveerd. Het was erg rustig, waarschijnlijk daar we op een doordeweekse middag waren. Voor goed overleg/gesprek daarom erg geschikt.. Restaurant ligt strategisch, dicht in de buurt van kantoren en hoofd/snelweg met ruime (gratis) parkeerplaats. We waren verrast bij binnenkomst door luxe, maar wel sfeervolle interieur. Voor kleine gezelschappen is er ook een andere leuk ingerichte ruimte met ander thema. En teven nog een andere ruimte waar men iets kan drinken/nuttigen.
Enige opmerking betreft de cappuccino; deze was jammergenoeg te melkachtig. Mogelijk is de machine niet goed afgesteld? Of een tip voor de koffieliefhebbers; bestel cappuccino maar met dubbele espresso!
We komen graag terug, maar dan voor diner.
Marrit R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk driegangenmenu gegeten. Meer dan genoeg. Goede bediening en een prettige sfeer.
We mochten de ah-bonnen zelfs weer meenemen voor een volgende keer! Aanrader!