Groenland

Hoofdstraat,153/155 3971 KJ Driebergen-Rijsenburg Nederland Kaart

Over het restaurant Groenland

Milieuverantwoord uit eten

Bij Groenland denken ze aan het milieu. Ingrediënten zijn biologisch en de producten komen van lokale producenten. Groenland gebruikt zelfs milieuvriendelijke materialen in het restaurant. Door functioneel gebruik van de open haard stroomt er warm water door de lemen muren en is het een eigen warmtebron. Een avond genieten van de lekkerste gerechten en ook nog is met een goed gevoel naar huis. Wat wil je nog meer!

Meer informatie over restaurant Groenland

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag 15:00 - 23:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Groenland

Angela P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijke avond met vrienden. Prijs van de drankjes is (te) hoog
Geluidsniveau punt van aandacht
frankflierman F.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Super gegeten ,mooie gerechten ,voldoende,vlotte nette bediening ,verschillende meisjes (ik hou het liever bij e'e'n ) Aanrader , We gaan zeker terug ,
Diderik D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker eten, nette service ook tijdens drukte
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten!
Sebun .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer. Aardige bediening. Een andere, jonge medewerkster liep gehaast door het restaurant, langs onze tafel. Dit dreunde door de tafel door.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Ons gezellig samenzijn werd bekrachtigd door heerlijk eten en drinken, fijne en rustige sfeer, mooie muziek, hartelijke ontvangst en bediening. Restaurant Groenland is ons uitstekend bevallen. We komen graag nog eens terug!

Kees en Wilma van Drunen,
Gouda.
Willy R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Dat we er voor de 2e keer gingen eten zegt voldoende over onze tevredenheid, denk ik. Opnieuw waren het lekkere gerechten. We troffen deze keer het wildmenu. Het was erg druk, wat resulteerde in langere wachttijden tussen de gerechten. Op zich kunnen wij daar clementie voor opbrengen. Maar 40 min. tussen hoofdgerecht en dessert, zoals de gasten aan de tafel naast ons overkwam, is wel erg lang.
Toch raden wij een bezoek aan restaurant Groenland zeker aan.
ida M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten, mooi opgediend en een prettige bediening.
...........................................................................................................
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk wildmenutje voor de lunch besteld. Voor het AHzegel actie, beetje bijbetalen. Was zeer de moeite waard.
We komen zeker nog eens lunchen vr gr Monique
Mathilde H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Keuze uit vlees vis vegetarisch en wild. Alles prima vriendelijke bediening. 1 minpuntje patat was veel te hard gebakken.
ellen V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Zoals altijd, bijzonder lekker en verzorgd. Voorgerechten perfect, hoofdgerechten idem dito. Een van de nagerechten misschien wat te ingewikkeld en vlak, maar de andere 3 zeer okee. Ga zo door!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hadden het wildmenu. Heel mooi opgediend en heerlijk eten. Met de Albert Heijn actie kun je uit de hele kaart kiezen waarbij er een vaste korting berekend wordt. Prima systeem.
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie gerechten. Vriendelijke bediening. Bij het weggaan had het leuk geweest als er iemand bij de deur had gestaan of de jassen had aangegeven.
kramer-jordens .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wij vonden de kwaliteit in verhouding met de Prijs absoluut niet Kloppen!!
Voor zoveel geld....4 maal Runderstaartstuk bijna Honderd euro te betalen en dan zoveel dikke Vette randen Vet eromheen...Sorry!!!
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het grootste gedeelte gezelschap naar tevredenheid gegeten. Wel vielen de mogelijkheden voor laten we zeggen bijzondere wensen wat tegen. De verwachting in dit restaurant bijvoorbeeld was meer ijsmogelijkheden die normaal gesproken wel verkrijgbaar zijn in natuurvoedingswinkels met als basis soja, kokos en rijst ipv melk en water. Verder was de keuze voor veganistische gerechten beperkt. De pretenties van het restaurant lijken meer dan het in werkelijkheid is. 7.5
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Groenland begint mijn favoriete restaurant te worden. Heb er al verschillende keren gedineerd en nu voor het eerst geluncht. Prima vriendelijke en vlotte bediening. Het was heerlijk.
Tini K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Vriendelijke bediening en goed en lekker eten. Een minpuntje is de accoustiek waardoor het erg rumoerig is en je elkaar af en toe moeilijk kan verstaan.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Ik vind het altijd lekker bij Groenland. Vooral de vegetarische gerechten zijn bijzonder!
Dank voor de gezellige avond. Wij komen zeker terug.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Mooie uitstraling in het restaurant en heerlijk gegeten.nog steeds lekkere smaakjes in mijn mond
Ine R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heel lekker gegeten,heel gastvrije ontvangst en leuke suggesties.Zeker om nog eens naar toe te gaan,ook heel geschikt om te lunchen