Groenland

Hoofdstraat,153/155 3971 KJ Driebergen-Rijsenburg Nederland Kaart

Over het restaurant Groenland

Milieuverantwoord uit eten

Bij Groenland denken ze aan het milieu. Ingrediënten zijn biologisch en de producten komen van lokale producenten. Groenland gebruikt zelfs milieuvriendelijke materialen in het restaurant. Door functioneel gebruik van de open haard stroomt er warm water door de lemen muren en is het een eigen warmtebron. Een avond genieten van de lekkerste gerechten en ook nog is met een goed gevoel naar huis. Wat wil je nog meer!

Meer informatie over restaurant Groenland

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag 15:00 - 23:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Groenland

kramer-jordens .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wij vonden de kwaliteit in verhouding met de Prijs absoluut niet Kloppen!!
Voor zoveel geld....4 maal Runderstaartstuk bijna Honderd euro te betalen en dan zoveel dikke Vette randen Vet eromheen...Sorry!!!
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het grootste gedeelte gezelschap naar tevredenheid gegeten. Wel vielen de mogelijkheden voor laten we zeggen bijzondere wensen wat tegen. De verwachting in dit restaurant bijvoorbeeld was meer ijsmogelijkheden die normaal gesproken wel verkrijgbaar zijn in natuurvoedingswinkels met als basis soja, kokos en rijst ipv melk en water. Verder was de keuze voor veganistische gerechten beperkt. De pretenties van het restaurant lijken meer dan het in werkelijkheid is. 7.5
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Groenland begint mijn favoriete restaurant te worden. Heb er al verschillende keren gedineerd en nu voor het eerst geluncht. Prima vriendelijke en vlotte bediening. Het was heerlijk.
Tini K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Vriendelijke bediening en goed en lekker eten. Een minpuntje is de accoustiek waardoor het erg rumoerig is en je elkaar af en toe moeilijk kan verstaan.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Ik vind het altijd lekker bij Groenland. Vooral de vegetarische gerechten zijn bijzonder!
Dank voor de gezellige avond. Wij komen zeker terug.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Mooie uitstraling in het restaurant en heerlijk gegeten.nog steeds lekkere smaakjes in mijn mond
Ine R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heel lekker gegeten,heel gastvrije ontvangst en leuke suggesties.Zeker om nog eens naar toe te gaan,ook heel geschikt om te lunchen
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Vanwege een groter gezelschap moesten we behoorlijk lang wachten. Als goedmakertje kregen we brood, en vanwege een glutenallergie olijven, die wel op de rekening verschenen. De kwaliteit van de gerechten was naar mijn idee een aantal jaren terug subtieler en verfijnder. De witte wijn (Sophie te Blanche) was goed.
joyvoort .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
SUPER LEKKER GEGETEN!!! heerlijke en eerlijke gerechten en het ziet er ook nog eens prachtig uit!
leuke en gezellige sfeer en vriendelijk personeel. wachttijd mag iets korter, maar het eten maakte dat meer dan goed.
Riet L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Normaal wordt in dit restaurant een vast bedrag van 32,50 afgetrokken bij de AH-actie.
Aangezien men voor de maand september een "speciaal hoofdgerecht" had, werd aangezien een van de partners dit nam i.p.v. 32.50 slechts 20.00 euro van de rekening gehaald.
Hoezo 2e menu gratis.?
Bovendien was de prijs/kwaliteit verhouding niet meer waard dan een 5! Prijs was 32.50 alleen voor het hoofdgerecht! ! !!!!
Bovendien had de andere partner als hoofdgerecht ( Zalm) deze was echter bedolven onder een laag uienmousse van de vissmaak was daardoor niets meer te proeven.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Hier met twee personen de lunch gebruikt., zakelijk. Prettige ontvangst en sfeer, voldoende privacy, eten zeer verzorgd, goed en biologisch, Lekkere koffie, kortom, zeker een aanrader.
I.J. V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst in en verrassend modern en leuk verbouwde zaak!
verzorgd opgediende gerechten.
Prima wijn, jammer dat de waterglazen leeg bleven.

Kortom; een leuke verzorgde lunch.
Sardientje80 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Een nieuwe kaart met allemaal weer lekkere gerechten. Goede vegetarische gerechten. Alle gangen waren heerlijk en verrassen opgediend met heerlijke frieten.
Sondervan .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Bijzonder vriendelijke bediening, lekker eten en lekkere wijn. We hebben een zeer prettige avond gehad (met gebruik van de AH-actie!).
hermine V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
heerlijk gegeten met een verrassend hoofdgerecht, vriendelijke bediening, goede uitleg menu.
geen verschil in keuze met de ah-actiekaart, prima.
komen beslist terug.
Atze V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening, vlotte leuke meisjes in de bediening. Kortom een zeer geslaagde avond met mijn vrouw voor haar verjaardag. O ja, het toetje was uitstekend! Was een teveel gegeven maar deden daar niet moeilijk over, zeer goed.
Jolanda L.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Vooral de veganistische gerechten waren met zorg en in overleg met de bezoekers gereed gemaakt. De gerechten staan niet op de kaart, maar waren voortreffelijk.
Marjolijn V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Akoestiek is wat minder, maar verder erg gezellig en prima restaurant. We komen er graag.
Jetty B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Ik heb heerkijk gegeten op een mooie plek. Ik vond de hoeveelheid van de gerechten teveel verschillen van elkaar. bijv: de toetjes, een grote pavlova met fruit en een klein stukje limoen meringuetaart.
Willy R.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Wat kan ik meer zeggen dan: Prima! Verrukkelijk gegeten. Heerlijk buiten kunnen zitten zelfs waar het een heel gezellige ambiance was.