Groenland

Hoofdstraat,153/155 3971 KJ Driebergen-Rijsenburg Nederland Kaart

Over het restaurant Groenland

Milieuverantwoord uit eten

Bij Groenland denken ze aan het milieu. Ingrediënten zijn biologisch en de producten komen van lokale producenten. Groenland gebruikt zelfs milieuvriendelijke materialen in het restaurant. Door functioneel gebruik van de open haard stroomt er warm water door de lemen muren en is het een eigen warmtebron. Een avond genieten van de lekkerste gerechten en ook nog is met een goed gevoel naar huis. Wat wil je nog meer!

Meer informatie over restaurant Groenland

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag 15:00 - 23:00
Zondag Gesloten

• MasterCard , Pin , Visa card
elisegieling .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Altijd een fijn restaurant. Het personeel had het druk deze avond, maar wanneer je geen haast hebt geen probleem. Daarnaast zijn ze altijd erg vriendelijk, ondanks drukte!
Pien H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Een aanrader voor de zomerperiode om te genieten, op het grote buitenterras, van heerlijke gerechten.
Nellie B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Drie kwartier gereden om na jaren weer eens bij Groenland te eten.
Uitgebreide kaart waar met ahactie bijna alles van te bestellen is.
Heerlijk gegeten . Jonge vlotte en vriendelijke bediening. Lekkere wijn.
Als we in de buurt zijn komen we zeker terug.
anja_bos .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk genoten van een verrassend Limoncello menu met de AH actie. Verrukkelijke risotto, hoofd een Zeebanket en na een Limoncello taartje en koffie met uiteraard een glaasje Limoncello. Leuke vlotte bediening en heerlijk kunnen dineren in de mooie binnentuin.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Een meer dan aangename verrassing om Groenland herontdekt te hebben. Na jaren hier weer eens gegeten en we hebben beiden genoten van heerlijke voorgerechten en idem hoofdgerechten. Eindigend met een mooi kaasplankje, zijn we zeer tevreden naar huis gegaan.
Fijn ook om a la carte te kunnen eten als je via de restaurant-actie komt.
We komen zeker terug.
karin B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij Groenland. Prettige sfeer, goede bediening en vooral heel goed en lekker eten. Hoeveelheden ook prima.
Annamaria V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Er liepen een paar onerrvaren meisjes te bedienen, en dat is wel schattig maar ook een beetje onprofessioneel. Voorbeeld: als je een waterkaraf brengt en je vergeet de glazen....Als je nog nooit een fles wijn hebt geopend en eindelijk is het gelukt, je laat een persoon voorproeven en vervolgens doe je de kurk er op, je zet de fles op tafel en je loopt weg.....
Het eten was heerlijk , goed bereid en precies de goede hoeveelheid. Met dieetwensen wordt rekening gehouden. Mooie ambiance. Fijn dat het biologisch is.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Superlekker gegeten op het terras in de binnentuin. Alsof ik even in het buitenland op vakantie was. Gerechten waren mooi in balans. En voor mijn dochter (die niet alles lust) precies kunnen bestellen wat ze wel lekker vindt.
Hannie M.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
We hebben een heerlijke avond gehad bij Groenland! Een vriendelijke, vrolijke ontvangst en de mogelijkheid werd geboden om binnen of buiten in de buitentuin te eten. Je proeft dat er echt met zorg met de gerechten om wordt gegaan en dat vers en biologisch is. Heerlijke smaken, verrassende combinaties en malse vlees en visgerechten. We hebben heerlijk gegeten, in een rustige sfeer met zeer vriendelijke en kundige mensen!
JosHeleen .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk in de tuin gegeten. Met AH-actie kun je kiezen van de hele kaart! Kaas en vleeswaren-plankje om je vingers bij af te likken. Hoofdgerecht runderstaartstuk (geserveerd met frieten en couscous-salade) en zalmsalade. Oh zó lekker. En ja ook de nagerechten top! Er werd netjes na het voorgerecht gevraagd of we wilden wachten, of dat het hoofdgerecht er gelijk achteraan mocht komen. Wijnkaart met mooie wijnen. Wij komen hier zeker terug!!
Toos V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
De AH actie bracht ons naar deze ontdekking op een half uurtje rijden van ons huis. Biologisch en duurzaam zijn termen die ons aanspreken en het restaurant heeft ons niet teleurgesteld wat betreft het eten. Heerlijke pasta vongole vooraf en botermals staartstuk, langzaam bereid in de oven, met een mooie garnituur als hoofdgerecht. De biologische wijn paste er goed bij. Als dessert koos 1 persoon de chocolade taart met zoute karamel (heerlijk!), de andere persoon wenste geen dessert. Dit bleek echter niet mogelijk en dat kwam een beetje vreemd over: het restaurant gaat ervan uit dat er 2 volledige 3 gangen worden genuttigd, waarbij €32,50 van de rekening wordt afgetrokken vanwege de actie. De serveerster kwam met een goede oplossing: neem een 2e stukje taart mee naar huis! Deze citroentaart smaakte de volgende dag heerlijk bij de koffie. De bediening is vriendelijk en vlot, alleen bij het afrekenen zijn we zelf maar even naar de kassa gelopen omdat het wat lang duurde voordat er iemand onze kant op keek. De inrichting is simpel en functioneel. De totale ervaring maakte het half uur rijden zeker de moeite waard, we komen graag nog eens terug.
Jasmijn V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Het was weer heerlijk. Genoten van de plank met veel lekkers, de roodbaars en de citroentaart! Voor herhaling vatbaar...
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Vanavond hier gegeten. Mijn hooggespannen verwachtingen zijn helemaal niet uitgekomen. Ik had eendenborst filet. De filet was uitgesproken saai. Te weinig zout, geen lekker korstje, geen smaak. De uiencompôte smaakte ook nergens naar, slechts enigszins zurig, maar gaf niet de flavor om de eend op te krikken. Het enige wat een beetje smakelijk was, was de jus van gerookte knoflook. Groente was goed. Frietjes met mayonaise passen niet bij dit gerecht. Geef dan lekkere gebakken aardappeltjes, of een puree. De couscous salade. Qua smaak totaal niet passend bij de rest van de maaltijd. Teveel komijn, te oosters. Waarom de kruiderij niet afstemmen op de rest van de maaltijd? En als je dan feta door de couscous doet, zorg dan dat de feta te proeven is. De cappuccino na afloop: ik zag dat degene die ons bediende de kopjes in het apparaat zette en toen nog tweemaal iemand anders bediende. Het duurde lang en ja hoor, de cappuccino was lauw en had veel te veel melk. Ik had al iets gezegd over het eten en heb de koffie maar opgedronken. Een zeer slechte ervaring en ik zal hier niet terugkomen.
Edo V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Origineel, goede smaakcombinaties, porties goed. Paar kleine dingetjes: frietjes overbakken, Frangellico IJs moest je wel erg je best doen om de Frangellico te proeven. Dus niet perfect maar we hebben echt zeer genoten. Heerlijke ruimte, met smaak ingericht en zeer vriendelijke en actieve bediening. Zeer voor herhaling vatbaar!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Service is zeer goed en vriendelijk. Erg prettig vertoeven.
Indegevuldedoperwt S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Wederom voortreffelijk gegeten bij Groenland: mijn hooggespannen verwachtingen na vorige keer, werden gewoon vervuld: smakelijk knapperig hartige polentapuntjes, slingerden tussen de heerlijke feta-spinaziekubusjes met n lekker peperig pecannootje erop, omzoomd door intens zachte, zoetige bietenkloddertjes. De menukaart zal t wel mooier hebben omschreven, maar zalig was het! Evenals de erg geslaagde peren amandeltaart toe. We komen terug!!
Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Alles goed, gerechten, bediening, etc, echter 2 persoonstafeltjes te dicht op elkaar waardoor te weinig privacy en in elkaars comfortzone.
Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten was erg goed, de kaart biedt veel mogelijkheden. Het is een sfeervol restaurant, de bediening is prettig, alleen de eigenaar doet in onze ogen soms wat erg populair.
pieterv4 D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gezellig avondje uit. Er hangt een levendige ambiance. Akoestiek gaat net. Het tempo was direct hoog. maar na aangeven dat het rustiger mocht is daar direct rekening mee gehouden.
Femke J.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Bijzonder lekker gegeten, fantastische smaaksensaties in ieder gerecht met een mooie balans in smaken. Porties waren precies goed. Alleen schaaltjes groentes & frites zijn aan de magere kant voor 2 personen. Bediening ook goed. Komen zeker terug!