Groenland

Hoofdstraat,153/155 3971 KJ Driebergen-Rijsenburg Nederland Kaart

Over restaurant Groenland

Milieuverantwoord uit eten

Bij Groenland denken ze aan het milieu. Ingrediënten zijn biologisch en de producten komen van lokale producenten. Groenland gebruikt zelfs milieuvriendelijke materialen in het restaurant. Door functioneel gebruik van de open haard stroomt er warm water door de lemen muren en is het een eigen warmtebron. Een avond genieten van de lekkerste gerechten en ook nog is met een goed gevoel naar huis. Wat wil je nog meer!

Meer informatie over restaurant Groenland

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag 15:00 - 23:00
Zondag Gesloten

Egbert K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wilma.heijblom .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Eten was super. Bediening zelf was prima. Ontvangst wat koeltjes. De inrichting was heel eenvoudig en deed de menukaart geen eer aan.
Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Eten en service waren redelijk. Bediening was erg vriendelijk en verzorgend, maar weinig kennis van wijn en spijs. Grote porties in eten, eten was redelijk, maar prijs/kwaliteit uit balans.
Meck .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Originele kaart. Veel natuurlijke producten. Goede wijnen. Prettige bediening. We kijken terug op een geslaagde avond. Reactie van een tevreden klant.
Majopotje .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Carpaccio lekkerste ooit.Verder heerlijk gegeten van alle gerechten.Goed glas wijn erbij , helemaal top.Door de vriendelijke bediening maakte deze avond tot een zeer geslaagde.
Bedankt en tot ziens.
Kramer-jordens .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wij hebben het heel Prettig gevonden bij restaurant Groenland in Driebergen.
Het eten smaakt heel lekker en Puur natuur!
De bediening van de dames ook reuze vriendelijk.
Kortom zeker voor herhaling.
Bonheiden .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben samen met onze vrienden genoten van een lekker diner. De bediening was vriendelijk en attentvol. Het restaurant was wel heel druk, daarom was het erg rumoerig. Na ons diner konden we de achtergrond muziek beluisteren en dat gaf ons een rustgevend moment.
Amjdriessens .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Uitstekend gegeten en een zeer vriendelijke bediening. Het was echter lawaaierig. Wellicht ligt het aan de akoestiek of het grote gezelschap dat ook in de ruimte zat.
Anja_bos .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We hebben de AH actie geboekt en waren verrast dat we van het hele menu mochten kiezen. Natuurlijk kozen we weer de vermaarde runderlende. De dorade was ook verrukkelijk bereid. Als voorgerecht kozen we de gnocchi met pompoen (aanrader) en de artisjokpuree met groenten in tempura. Toe witte chocolademousse met een bolletje stoofperenijs. Niels, we komen zeker weer terug.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Samen met vrienden hebben we uitstekend gegeten in Groenland. Gastvrij ontvangst, prettige en ongedwongen bediening. Mooie gerechten zowel vis, vlees als vegetarisch. Een aanrader!
Johan-t-k .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Al leek de eigenaar van de zaak niet zoveel zin te hebben in weer een IENS-etentje, toch was daarna de service en het eten uitstekend. Ook de overige bediening (v) was zeer vlot en klantgericht. Het eten was werkelijk voortreffelijk. Met veel zorg en aandacht voor detail klaargemaakt en prima van smaak.
Arwen0609 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We kozen voor het wildgerecht en dat was heerlijk en prima op elkaar afgestemd. De wijnsuggestie was ook heel goed. De bediening was attent en uitermate vriendelijk met een gepaste persoonlijke benadering. We gaan zeker nog eens terug.
Cnhilgeman .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Lekker en verantwoord eten tegen redelijke prijs, in een ontspannen omgeving. Dieetwensen werden goed vertaald.
Kortom: Voor herhaling vatbaar
Albert B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij Groenland! We komen er vaker en dat blijft in de toekomst zo... Goede ingrediënten, goede smaak, goede ambiance. Vriendelijke bediening, goed geluidsniveau, Goede kwaliteits-prijsverhouding.
Karen P.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Omdat iedereen buiten zat, hadden wij een rustig tafeltje bij de openslaande deuren naast het terras.
We aten hier met een kaart van de AH-actie en mochten vrij kiezen van de menukaart en het bordje met gerechten van de dag. Vooraf namen we de citroenravioli; overheerlijk! Als hoofdgerecht de zeebaars en het vegetarische koolgerecht; beide goed en smakelijk. En met goudgele frieten erbij; blij dat die niet meer bruingebakken worden bij Groenland! Het dessert, de cheesecake, vond ik zó lekker, daar kom ik zeker nog een keer voor terug!
PieternelJosina .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heerlijk gegeten, we konden kiezen uit de hele kaart! We hadden ieder 2 tapas gerechtjes als voorgerecht, heel smakelijk en vers, als hoofdgerecht de schol en polderhoen, goed klaargemaakt, mals en mooi opgediend. Lekkere wijntjes erbij (witte huiswijn en een lichte rode wijn)
Als nagerecht een verwennerij van chocola en een heerlijke caramelcheesecake!
Prima bediening, erg vriendelijk en professioneel. Gezellige ruimte met als extra ook leuke louncheplek.
Wij komen graag nog eens terug.
MAJOAN .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Gisteravond gegeten bij restaurant Groenland in Driebergen. Op een mooie nazomeravond genoten van de prachtige binnentuin. De bediening was ondanks de drukte attent. Ik had gekozen voor de tapas (niet Spaans maar allerlei kleine hapjes uit alle delen van de wereld) die allemaal goed van smaak waren. Mijn tafelgenoot had als voorgerecht de spaghetti vongole en als hoofdgerecht het overheerlijke staartstuk. Kortom een zeer geslaagde avond en we komen zeker terug!
V. W.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het was de tweede keer dat we bij Groenland aten, deze keer met de AH-actie.
We hebben buiten ons drankje gedronken, en verhuisden daarna naar binnen ivm het onbestendige weer.
Het eten werd mooi aangekleed geserveerd en het voorgerecht van biologische groenten en de pasta vongole waren erg lekker. Bijna direct aansluitend werd het hoofdgerecht geserveerd, bijna zonder tijd er tussen. Ook zonder ons te vragen of we wellicht een aangepaste wijn zouden willen. Het hoofdgerecht van de zacht gegaarde rosbief was heerlijk, maar jammer dat er (niet zulke lekkere) frietjes bij zaten. De watermeloensalade was lekker. Mijn tafelgenoot had vier tapas, en vond het prima, maar, weinig verfijnd qua smaak.

De bediening was vriendelijk, en correct, maar de vriendelijke gastvrijheid die we bij ons vorige bezoek hebben ervaren was er dit keer niet. Het voelde plichtmatig en niet zo persoonlijk.

We hadden iets meer van Groenland verwacht.

Vmkroese .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Alles van de kaart is te kiezen. De tapas wereldreis is een aanrader. Het polderkuiken was voortreffelijk. De trifle heeeeeerlijk. De binnentuin is prachtig gelegen. Zonnig en beschut. Bediening attent, vriendelijk en professioneel. Het was een feestje.
Rutgergd .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Goed eerlijk eten. Veel biologische producten. Mooie kaart inc wijnen. Fijne sfeer en inrichting. Vriendelijke bediening.