Groenland

Hoofdstraat,153/155 3971 KJ Driebergen-Rijsenburg Nederland Kaart

Over het restaurant Groenland

Milieuverantwoord uit eten

Bij Groenland denken ze aan het milieu. Ingrediënten zijn biologisch en de producten komen van lokale producenten. Groenland gebruikt zelfs milieuvriendelijke materialen in het restaurant. Door functioneel gebruik van de open haard stroomt er warm water door de lemen muren en is het een eigen warmtebron. Een avond genieten van de lekkerste gerechten en ook nog is met een goed gevoel naar huis. Wat wil je nog meer!

Meer informatie over restaurant Groenland

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag 15:00 - 23:00
Zondag Gesloten

WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Buitengewoon goed gegeten! Voorgerechten: risotto met krokante gamba en coquille met kroketje van rivierkreeft! Hoofd: Zwijnshaas en Zeebaars erg lekker en mooi opgemaakt! Dessert lekker! Wijnen goed en bijpassend! Bediening voorkomend!
joost F.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
het eten was prima! de wachttijd tussen de gerechten zou o.i.iets korter kunnen.
de bediening was erg vriendelijk ; we werden, ook met de AH actie keurig bedient.
zeker voor herhaling vatbaar!
Coentje .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben genoten van een heerlijk wildmenu.
Perfecte espresso na, wat wil je nog meer.
Leuke, vriendelijke en attente bediening.
Een aanrader!!
Eimert49 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het is een gezellige sfeer en de bediening is goed. De gerechten zijn van goede kwaliteit. In verhouding is het een beetje aan de dure kant. Een gals wijn bijvoorbeeld kost 6 euro.
Sanne G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Bij Groenland 3 gangen gegeten en erg tevreden! De bediening is spontaan en goed! De gerechten zijn zeer smaakvol en de wijnen ook erg lekker.
Een aanrader!
Dianne S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Gezellige zaak, erg vriendelijke en zeer adequate bediening, heerlijk eten. Prijs/kwaliteit verhouding prima, met de AH bon zelfs erg goedkoop. Een aanrader!
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Prima gegeten met AH-restaurantactie. Mijn tafelgenote wilde bij nader inzien toch gen 3e gang: die kregen we netjes in een doosje mee. Al jarenlang op goed niveau aan het koken en bedienen; ga zo door.
Egbert K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ontzettend goede kwaliteit van eten en service. Top locatie met mooie inrichting en leuk om het diner af te sluiten met een bak koffie bij het openhaard vuur.
pivoos .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Dit is mijn favoriete restaurant in de buurt! Heerlijk gegeten, altijd verrassende gerechten (ook voor vegetariërs) .
Kortom; een heel fijne avond!
wilma.heijblom .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Eten was super. Bediening zelf was prima. Ontvangst wat koeltjes. De inrichting was heel eenvoudig en deed de menukaart geen eer aan.
Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Eten en service waren redelijk. Bediening was erg vriendelijk en verzorgend, maar weinig kennis van wijn en spijs. Grote porties in eten, eten was redelijk, maar prijs/kwaliteit uit balans.
meck .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Originele kaart. Veel natuurlijke producten. Goede wijnen. Prettige bediening. We kijken terug op een geslaagde avond. Reactie van een tevreden klant.
majopotje .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Carpaccio lekkerste ooit.Verder heerlijk gegeten van alle gerechten.Goed glas wijn erbij , helemaal top.Door de vriendelijke bediening maakte deze avond tot een zeer geslaagde.
Bedankt en tot ziens.
kramer-jordens .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wij hebben het heel Prettig gevonden bij restaurant Groenland in Driebergen.
Het eten smaakt heel lekker en Puur natuur!
De bediening van de dames ook reuze vriendelijk.
Kortom zeker voor herhaling.
Bonheiden .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben samen met onze vrienden genoten van een lekker diner. De bediening was vriendelijk en attentvol. Het restaurant was wel heel druk, daarom was het erg rumoerig. Na ons diner konden we de achtergrond muziek beluisteren en dat gaf ons een rustgevend moment.
amjdriessens .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Uitstekend gegeten en een zeer vriendelijke bediening. Het was echter lawaaierig. Wellicht ligt het aan de akoestiek of het grote gezelschap dat ook in de ruimte zat.
anja_bos .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We hebben de AH actie geboekt en waren verrast dat we van het hele menu mochten kiezen. Natuurlijk kozen we weer de vermaarde runderlende. De dorade was ook verrukkelijk bereid. Als voorgerecht kozen we de gnocchi met pompoen (aanrader) en de artisjokpuree met groenten in tempura. Toe witte chocolademousse met een bolletje stoofperenijs. Niels, we komen zeker weer terug.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Samen met vrienden hebben we uitstekend gegeten in Groenland. Gastvrij ontvangst, prettige en ongedwongen bediening. Mooie gerechten zowel vis, vlees als vegetarisch. Een aanrader!
johan-t-k .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Al leek de eigenaar van de zaak niet zoveel zin te hebben in weer een IENS-etentje, toch was daarna de service en het eten uitstekend. Ook de overige bediening (v) was zeer vlot en klantgericht. Het eten was werkelijk voortreffelijk. Met veel zorg en aandacht voor detail klaargemaakt en prima van smaak.
Arwen0609 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We kozen voor het wildgerecht en dat was heerlijk en prima op elkaar afgestemd. De wijnsuggestie was ook heel goed. De bediening was attent en uitermate vriendelijk met een gepaste persoonlijke benadering. We gaan zeker nog eens terug.