Groenland

Hoofdstraat,153/155 3971 KJ Driebergen-Rijsenburg Nederland Kaart

Over het restaurant Groenland

Milieuverantwoord uit eten

Bij Groenland denken ze aan het milieu. Ingrediënten zijn biologisch en de producten komen van lokale producenten. Groenland gebruikt zelfs milieuvriendelijke materialen in het restaurant. Door functioneel gebruik van de open haard stroomt er warm water door de lemen muren en is het een eigen warmtebron. Een avond genieten van de lekkerste gerechten en ook nog is met een goed gevoel naar huis. Wat wil je nog meer!

Meer informatie over restaurant Groenland

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag 15:00 - 23:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Groenland

Monique V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
heerlijk en mooi eten in een mooie ambiance met aardige, vlotte bediening
Cor P.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Het restaurant heeft de kaart omgegooid en die wijziging wandelden we binnen. Omstandig is ons de wijziging uitgelegd. Het eten is goed tot zeer goed. Weinig olie en zout Dit komt de kwaliteit ten goede. Maar van ons mocht de wachttijd tussen de gerechten wat korter.
Lieve P.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Groenland heeft een nieuwe formule, kleinere gerechten, veel keuze, fantastische smaken. Zo kun je zelf de hoeveelheid (en de prijs) bepalen. We hebben geweldig lekker gegeten, midden-oosten invloeden, saus met limoncello, locale producten, goede wijnen. Professionele bediening en vriendelijkheid alom. Een parel op de Utrechtse heuvelrug.
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Goede kwaliteit eten. Maar bestelling gaf verwarring door de policy van veel losse gerechten met voor ons onduidelijke namen. Dit gaf blijkbaar ook verwarring bij de bediening en de keuken, waardoor we bijna 2 1/2 uur met onze vrienden hebben moeten wachten op de eerste warme maaltijd ( waarvan een gerecht niet eens het bestelde gerecht was) De prijs was ook pittig en hoger dan voorheen.
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Lekker gegeten
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
We gingen hier eten op weg terug van Soldaat van Oranje. Onbekend, maar gekozen op basis van beoordelingen en dat het organisch eten is. Zeer prettige verrassing, we waren wat vroeg maar konden direct zitten. Prettige bediening en goede kaart met vlees, vis en vegetarische gerechten. Met ons gezelschap van alle soorten geprobeerd en het was allemaal heerlijk. Ook nog een dessert genomen (cheesecake, kaasplankje) en was ook prima.
Gerrit N.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Vriendelijke bediening, prachtige composities op de borden en verrassend lekkere smaken!
Linda A.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Prijs kwaliteit niet helemaal in verhouding
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Sfeervol restaurant, lekkere, bijzondere en eerlijke lunchgerechten.
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Lekker gegeten
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Prima restaurant, gen uitgebreide kaart maar wat er op staat is meer dan lekker. Leuke desserts zoals een truffeldoos bij de koffie.
Eerlijk, biologisch en uit de buurt. Dikke 8
Onno G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten met aparte gerechten. En een goede prijs voor 2 gangen met koffie.
Leonore D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Prima eten.
Angela P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijke avond met vrienden. Prijs van de drankjes is (te) hoog
Geluidsniveau punt van aandacht
Frank F.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Super gegeten ,mooie gerechten ,voldoende,vlotte nette bediening ,verschillende meisjes (ik hou het liever bij e'e'n ) Aanrader , We gaan zeker terug ,
Diderik D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker eten, nette service ook tijdens drukte
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten!
Sebun .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer. Aardige bediening. Een andere, jonge medewerkster liep gehaast door het restaurant, langs onze tafel. Dit dreunde door de tafel door.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Ons gezellig samenzijn werd bekrachtigd door heerlijk eten en drinken, fijne en rustige sfeer, mooie muziek, hartelijke ontvangst en bediening. Restaurant Groenland is ons uitstekend bevallen. We komen graag nog eens terug!

Kees en Wilma van Drunen,
Gouda.
Willy R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Dat we er voor de 2e keer gingen eten zegt voldoende over onze tevredenheid, denk ik. Opnieuw waren het lekkere gerechten. We troffen deze keer het wildmenu. Het was erg druk, wat resulteerde in langere wachttijden tussen de gerechten. Op zich kunnen wij daar clementie voor opbrengen. Maar 40 min. tussen hoofdgerecht en dessert, zoals de gasten aan de tafel naast ons overkwam, is wel erg lang.
Toch raden wij een bezoek aan restaurant Groenland zeker aan.