Groene Heuvels

Groene Heuvels 5 6644 KX Ewijk Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Groene Heuvels

Ons familierestaurant: Zowel populair bij onze vakantiegasten als bij de regio

En dat is niet zo vreemd; Ons restaurant is namelijk geschikt voor het hele gezin! Naast onze speciale kids-menukaart, is er een pannenkoekenkaart en als uw kinderen zich vervelen, mogen ze gratis gebruik maken van ons indoor speelpaleis en ons zwembad, welke in het zelfde gebouw aanwezig zijn. Zo kunt u nog even in alle rust genieten!

In ons restaurant kunt u in gezellige sfeer van onze gerechten gebruik maken. Als het weer het toelaat, kunt u ook van onze gerechten genieten op ons terras met uniek uitzicht over onze zwemplas!

Meer informatie over restaurant Groene Heuvels

Niet beschikbaar
  • Kom je met de auto?
    Sommige navigaties proberen u over de Recreatieplas naar ons park te leiden. Dit is echter onmogelijk en als u deze slagboom doorgaat, dient u te betalen om van de recreatieplas af te komen. Wanneer u op de Ficarystraat rijdt, rijdt dan door tot aan he
  • : Voldoende parkeerplaatsen aanwezig bij het restaurant

Jouw recensie over het restaurant Groene Heuvels

Geert M.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
prima verzorgd . vriendelijke bediening en nette eetgelegenheid zeker een aanrader als je van lekkere en rustige omgeving en natuur houd
Maike Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Eerst even lekker zwemmen, dan gezellig eten met de kids. En zijn de kids uitgegeten? Dan kunnen ze lekker spelen op t luchtkussenen in de ballenbak!
Jori25 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Lekker eten, goede prijs/kwaliteits verhouding! Verder erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Vooral de kinderen kunnen lekker hun gang gaan, door de verschillende faciliteiten onder één dak biedt dit de uitkomst! Wij lekker rustig eten, zij lekker spelen!
Ralph D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Hier gegeten met een groep vrienden. In totaal 7 keer een drie-gangenmenu, waarbij de prijs van de hoofdgerechten erg aantrekkelijk is (bistroprijs), maar die van de hoofdgerechten niet in verhouding staan (slechts enkele euro's goedkoper).
Van de hoofdgerechten 1 keer de kipsate en 6 keer spare-ribs. De kipsate bestond uit slechts twee stokjes kip en deed uiterst armoedig aan. De spare-ribs kwamen lastig van het bot, bevatten veel vet en waren nogal smakeloos. Kwaliteit is zelfs voor deze prijs beneden alle peil.
Twee jonge, maar vlotte serveersters waren behulpzaam en bedienden met een glimlach. Viel weinig op de bediening aan te merken en paste bij de gelegenheid.
Decor doet denken aan een gerenoveerde sportkantine. Niet het echte bistro-gevoel; te weinig warmte. Kleine ruimte met veel licht, maar behoorlijk sfeerloos. Wel netjes en schoon.