Groen Grilled & Roasted

zaterdag en zondag 12:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Groen Grilled & Roasted

Robert G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Leuk restaurant, wat afgelegen van de bewoonde wereld. Je moet dus echt weten dat het er zit.

Voor de kinderen was er helaas een beperkte kaart met friet en een frikandel, kip nuggets en sparerips. Daarvoor ga ik niet uit eten met de kinderen, dan kan ik net zo goed naar een snackbar gaan.

Voor de volwassenen was het ook een kleine kaart, maar wel voldoende om een keuze te maken. Wel een tip voor de bediening om bij de kippenvleugels en de sparerips een bakje met citroenwater en een doekje te geven.

De gerechten smaakte lekker, de bediening alert en vriendelijk.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Onlangs hier gegeten met een groep. We hadden het 3-gangen keuzemenu, het eten was wat eenvoudig maar zeker lekker, vooral met in het achterhoofd de lage prijs. Daarnaast was de aankleding fris en modern.
2 mensen in de bediening die avond bleek toch wel echt te weinig, het ging soms wel echt traag en we moesten bijv de bediening zelf vragen of we de kaart of nog iets te drinken mochten. Ook was de jongen die aan onze tafel kwam niet op de hoogte van wat voor soort druif de huiswijn was. Bij de toetjes stond een brownie met ijs en slagroom. Toen ik vroeg om enkel de brownie, omdat ik ijs en slagroom echt niet lekker vind, was dat toch echt te moeilijk, ik kon het niet in die hoedanigheid bestellen. Dus kreeg ik gewoon ijs en slagroom op m'n bord gepleurd, wat natuurlijk ook rond die (wel echt lekkere) brownie aan het smelten was. Wat een verspilling, en wat raar dat het kennelijk lastiger is om dingen weg te laten dan te voldoen aan een niet al te ingewikkelde wens van je gast.
Op het einde van de avond ging het regenen en toen is vrij snel een tafel gereed gemaakt zodat wij binnen konden zitten voor ons toetje. Wel zo fijn natuurlijk.
Kortom het concept is goed, maar voor de bediening zijn er nog verbeterpunten!
Nokia1946 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
De Bediening was uitstekend,het eten heel lekker, en .
wij hadden spearribs met friet en salade ,de toetjes zijn ook heel lekker.
Alles bij elkaar was het prima en uitstekend verzorgd.
Dat was van de zomer.
Lieske1970 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Hier op 15 november gegeten met 14 personen. Wat hebben we gesmuld, het eten was heerlijk (bij alle 14 !!) en vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar. En niet duur. Een klein minpuntje, we moesten parkeren in een weilandje naast het restaurant. En aangezien het die dagen daarvoor flink had gespoeld, liepen we te soppen voordat we bij de deur waren. Verder was het echt helemaal top!