Groen Eten & Drinken

Meerberg 41 4847 NA Teteringen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Groen Eten & Drinken

JPH P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Met 5-en lekker gegeten voor een zeer schappelijke prijs. Verschillende soorten gerechten om uit te kiezen in het menu. Helaas voor de enige vegetariër onder ons (geen vlees en geen vis) geen keuze mogelijkheid: elke gang in het menu biedt maar 1 gerecht en die gerechten waren ook aan de weinige kant. Als daar meer keuze in was geweest, had het eten een 9 gescoord. Een aanpassing in het vegetarische hoofdgerecht was geen enkel probleem. Prima service en zeer klantvriendelijk.
De carpaccio was lekker en royaal en ook de duivelse gamba's en salade waren erg goed, vers en royaal. De spare ribs en kogelbiefstuk waren goed van smaak. De nagerechten waren heerlijk. We hebben lekker gegeten voor een prima prijs (incl. drankjes € 135,- met z'n 5-en). Als er meer keuze is voor de vegetariër komen we zeker terug.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Onlangs hier gegeten met een groep. We hadden het 3-gangen keuzemenu, het eten was wat eenvoudig maar zeker lekker, vooral met in het achterhoofd de lage prijs. Daarnaast was de aankleding fris en modern.
2 mensen in de bediening die avond bleek toch wel echt te weinig, het ging soms wel echt traag en we moesten bijv de bediening zelf vragen of we de kaart of nog iets te drinken mochten. Ook was de jongen die aan onze tafel kwam niet op de hoogte van wat voor soort druif de huiswijn was. Bij de toetjes stond een brownie met ijs en slagroom. Toen ik vroeg om enkel de brownie, omdat ik ijs en slagroom echt niet lekker vind, was dat toch echt te moeilijk, ik kon het niet in die hoedanigheid bestellen. Dus kreeg ik gewoon ijs en slagroom op m'n bord gepleurd, wat natuurlijk ook rond die (wel echt lekkere) brownie aan het smelten was. Wat een verspilling, en wat raar dat het kennelijk lastiger is om dingen weg te laten dan te voldoen aan een niet al te ingewikkelde wens van je gast.
Op het einde van de avond ging het regenen en toen is vrij snel een tafel gereed gemaakt zodat wij binnen konden zitten voor ons toetje. Wel zo fijn natuurlijk.
Kortom het concept is goed, maar voor de bediening zijn er nog verbeterpunten!
Nokia1946 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
De Bediening was uitstekend,het eten heel lekker, en .
wij hadden spearribs met friet en salade ,de toetjes zijn ook heel lekker.
Alles bij elkaar was het prima en uitstekend verzorgd.
Dat was van de zomer.
JannieV .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Daarnet heerlijk gegeten met ons gezin en tot 22:00 op het terras gezeten. Uitgebreid dineren en drinken met 7 personen voor nog geen €200,- en ook nog een prima kwaliteit! Complimenten en een echte aanrader.
Prins N.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Betaalbaar en personeel met passie. 3 gangen menu erg goed geprijsd, maar hier en daar merk je dat dan ook. Aspergesoep: overheerlijk met vers gebakken brood. Wijn relatief prijzig(4 euro) Hoofdgerecht: bief portsaus: bief te ver doorgegaard en niet mals - Kabeljauw: wat droog, maar alles wel smaakvol. Verse frietjes en wat karig met groente. Desserts: overheerlijk en met zorg samengesteld. Lichte zaak, met open ambiance en voldoende privacy. Zeker de moeite waard om vlot iets smaakvols te eten met een prettige rekening. Gaan beslist terug, goede bediening. Aanrader met wat maren.....
Lieske1970 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Hier op 15 november gegeten met 14 personen. Wat hebben we gesmuld, het eten was heerlijk (bij alle 14 !!) en vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar. En niet duur. Een klein minpuntje, we moesten parkeren in een weilandje naast het restaurant. En aangezien het die dagen daarvoor flink had gespoeld, liepen we te soppen voordat we bij de deur waren. Verder was het echt helemaal top!
Traaie .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Afgelopen week hebben wij genoten van een 3-gangen diner bij dit nieuwe restaurant, wat heel mooi gelegen is, met uitzicht op de golfbaan. Het eten was echt heerlijk, met goede verse producten. Het toetje was ook heel apart en lekker. Hangop, wat iedere week een andere twist heeft, deze week met heerlijke bananensaus en Belgische chocoladekrullen.
Gezellige inrichting en zeer attente en vriendelijke bediening. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Kortom wij komen zeker terug.