Grk & Zo

Verwersdijk 32 2611 NH Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Grk & Zo

Van Griekse charme

Grk & Zo is elke dag open en op vrijdag en zaterdag blijft de bar open tot in de nacht. Hier kun je terecht voor een Griekse lunch, diner of gewoon een drankje. Het vrolijke terras nodigt je gelijk uit en binnen sieren muurschilderingen en oude posters. De vriendelijke bediening geeft je graag advies over de traditionele gerechten!

Halve fles mineraalwater

• Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Grk & Zo

Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Helaas geen ouzo van het huis maar positief is wel weer dat ze gratis kraanwater serveren in een fles, al moest ik daar zelf om vragen. Keftedakia en Malitzana waren smakelijk en geserveerd met brood. Mixgrill van mijn man was smakelijk alleen de souvlaki was te zout. Mousaka veggie was heerlijk met lekker veel groente. Frites en tzaziki waren prima. Baklava en Bougatsa waren allebei lekker knapperig. Bolletje ijs en slagroom smaakte lekker vers, wel jammer dat dat alleen maar bij de Baklava geserveerd werd. Of zou dat komen omdat ik voor een voordelig 3-gangenmenu had gekozen? Gastvrouw is vriendelijk, één van de serveersters kwam wat onbeschoft op ons over toen we om de rekening vroegen. Ze ging gewoon door met haar werk en liet ons wachten zonder wat te zeggen. Na 5 minuten rekende een ober met ons af, vaag. Toiletten zijn schoon. Prijs/kwaliteit mag iets beter in verhouding.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten!
Nu ook nieuwe toetjes w.o.cheesecake!!!!!! Een aanrader
Bediening zoals we gewend zijn,altijd zeer klantvriendelijk!
Kortom,we komen hier heel graag!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Was heerlijk en gezellig etentje
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Echte Griekse smaken
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Ondanks dat ik vond dat t restaurant niet vol zat was de bediening wat traag..moesten best lang wachten.
Lou V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
De eerste keer was fantastisch. Tweede leer gong er het een en ander mis, maar.... de eigenaresse heeft gemaakt dat wij die ervaring snel zijn vergeten! Wat een waanzinnig klantvriendelijke vrouw! Lost alles op en zorgt dat je een onvergetelijke ervaring hebt!
Marian O.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk gegeten weer, vriendelijk personeel. Hele fijne zaak om te eten
Jane O.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten.. vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!!
c. V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Heel gezellig restaurant met originele Griekse gerechten.
Prima verse vis!
Personeel heel vriendelijk
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten, uitmuntende atente bediening!
Cornelis G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Fris, modern, groot restaurant. Goede kwaliteit eten en originele presentatie. Aanbeveling: iets doen aan de akoestiek, vooral achterin de zaak was het te rumoerig.
Christel S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk eten
Loes A.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het restaurant is super leuk aangekleed! Modern, maar toch in Griekse stijl. We werden snel geholpen.

Helaas viel het eten een klein beetje tegen. Vooral de Gyros was echt mega zout. Dit ook aangegeven en dit werd doorgegeven aan de kok. Lanskottelet was wel erg lekker
De tzatziki was verrukkelijk
Ballack was middelmatig.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Een werkelijk heerlijke Griek. Met veel mezes en een heerlijke sfeer en accomodatie. Zomers een heerlijk terras...
Els V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk buiten op het Doelenplein gegeten. het was heerlijk weer en het terras zat gezellig vol. je zit daar heel gezellig . bediening was zeer vriendelijk en vlot. Eten was prima. ik had vooraf de feta met honing en als hoofdgerecht de vega mix. was prima. mijn partner had soep en de mixed gril. ook dat was lekker. nagerecht ging er niet meer bij. Het is ons favoriete restaurant met mooi weer.
Arnold S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk terras! En kind-vriendelijk. Bovendien erg leuk dat ze alleen griekse wijnen schenken, en die zijn best lekker!
H.A. K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening
Pietervanveen1959 V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Mijn Rib Eye was top. Ook de rest van de familie heeft top gegeten. werd ook zeer deskundig omgegaan met dieet van onze dochten Top. 1 gerecht kwam 2 tellen later ook dit werd netjes gemeld dat is service, Al met al top.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Gisteren met een groep van 20 vrouwen hier wezen eten. Wij hadden allen een 3 gangen menu van rond de 25 euro. Er was voldoende keuze. Vooraf had ik de mosselen en als hoofdgerecht de Inktvisringen. Beiden goed, maar niet echt bijzonder. Personeel is vriendelijk. Ze zouden iets vaker mogen komen vragen of je nog iets te drinken wil. (Grieks maakt dorstig :-) ) De wachttijd was behoorlijk lang, maar het valt ook niet mee om voor zoveel mensen te gelijkertijd alles op tafel te zetten en er zat nog een grote groep. Als nagerecht had ik gekozen voor thee met een likeurtje. Een leuke avond gehad bij een doorsnee Grieks restaurant.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heerlijke grillgerechten, tzatziki en bijgerechten. Wel een lange wachttijd voor het opnemen van de bestelling en voordat de hoofdgerechten op tafel stonden.