Grk & Zo

Verwersdijk 32 2611 NH Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Grk & Zo

Van Griekse charme

Grk & Zo is elke dag open en op vrijdag en zaterdag blijft de bar open tot in de nacht. Hier kun je terecht voor een Griekse lunch, diner of gewoon een drankje. Het vrolijke terras nodigt je gelijk uit en binnen sieren muurschilderingen en oude posters. De vriendelijke bediening geeft je graag advies over de traditionele gerechten!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Grk & Zo

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag & Zaterdag 12:00 - 23:00

• MasterCard , Visa card
  • Bar , Terras , Wi-Fi
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Een werkelijk heerlijke Griek. Met veel mezes en een heerlijke sfeer en accomodatie. Zomers een heerlijk terras...
Els V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk buiten op het Doelenplein gegeten. het was heerlijk weer en het terras zat gezellig vol. je zit daar heel gezellig . bediening was zeer vriendelijk en vlot. Eten was prima. ik had vooraf de feta met honing en als hoofdgerecht de vega mix. was prima. mijn partner had soep en de mixed gril. ook dat was lekker. nagerecht ging er niet meer bij. Het is ons favoriete restaurant met mooi weer.
Arnold S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk terras! En kind-vriendelijk. Bovendien erg leuk dat ze alleen griekse wijnen schenken, en die zijn best lekker!
H.A. K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening
Pietervanveen1959 V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Mijn Rib Eye was top. Ook de rest van de familie heeft top gegeten. werd ook zeer deskundig omgegaan met dieet van onze dochten Top. 1 gerecht kwam 2 tellen later ook dit werd netjes gemeld dat is service, Al met al top.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Gisteren met een groep van 20 vrouwen hier wezen eten. Wij hadden allen een 3 gangen menu van rond de 25 euro. Er was voldoende keuze. Vooraf had ik de mosselen en als hoofdgerecht de Inktvisringen. Beiden goed, maar niet echt bijzonder. Personeel is vriendelijk. Ze zouden iets vaker mogen komen vragen of je nog iets te drinken wil. (Grieks maakt dorstig :-) ) De wachttijd was behoorlijk lang, maar het valt ook niet mee om voor zoveel mensen te gelijkertijd alles op tafel te zetten en er zat nog een grote groep. Als nagerecht had ik gekozen voor thee met een likeurtje. Een leuke avond gehad bij een doorsnee Grieks restaurant.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heerlijke grillgerechten, tzatziki en bijgerechten. Wel een lange wachttijd voor het opnemen van de bestelling en voordat de hoofdgerechten op tafel stonden.
dezevendehemel D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Uitstekend restaurant en zeker voor herhaling vatbaar.
Eef K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeer volle restaurant met vrolijke bediening, en waar we ook nog die avond gezellige live muziek hadden.
Eef K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeer vol restaurant met vrolijke bediening.
Elly T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Smaakte prima.
Bediening was wat traag en er werd eigenlijk niet tussendoor iets gevraagd of het smaakte en of wij nog iets wilden drinken. Bediening liep druk heen en weer..onderbezetting?
Manuela V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Mijn zoon heeft hier heerlijk geluncht met zn vriendinnetje. Ondanks dat ik een fout had gemaakt (met een social deal aanbieding) heeft grk&zo het meer dan fantastisch opgelost. Alleen daarom al een dikke pluim!
Reijneke K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Op maandag 12 september geweest. Lekker eten, prima en zeer klantvriendelijke bediening tegen betaalbare prijzen. Een echte aanrader om hier terug te komen.
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het eten was oke maar niet echt bijzonder. Zoals al eerder gemeld is het jampotje met salade wel leuk om te zien maar de groenten zijn er maar wat ingepropt en er lastig weer uit te krijgen. Het was wel druk maar de bediening kan veel beter,. Het personeel was geen echt horecapersoneel. Geen aandacht voor de klant. Dat is een eigenschap die in je moet zitten maar was bij het merendeel niet aanwezig. Wel stoffen servetten en nette tafels. De eigenaar is wel een prima gastheer.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Wij hebben hier vaker gegeten, deze keer is de ontvangst wat matig, waar je je jas laat dat zoek je zelf maar uit, de ontvangst was altijd met een glaasje ouzo, dit ontbrak. wij maken geen gebruik van voorgerechten en bestelden direct de gerechten; Kotsi Arni (lamsschenkel) en Pastitsada (gestoofd rundvlees)
de salade wordt hier uitgereserveerd in een jampotje , het geeft een hoop gepiel, dit is geen meer waarde.
over smaak valt te twisten, maar wij hebben smaakvoller gegeten
Helia T.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Ondanks het heerlijke eten en het mooie terras, hier niet van kunnen genieten vanwege de houding van het personeel. Ze lieten ons lang wachten, er werd niets gecommuniceerd en 1 jongedame was ronduit onbeschoft. Toen het weer wat rustiger werd, was het personeel ook wat vriendelijker. Al met al erg frustrerend en niet voor herhaling vatbaar. Jammer!
Chzeut .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Na een drukke workshop met de hele groep hier gegeten. Hoewel mijn laatste ervaring met een Griek niet zo lekker was, heb ik mij prettig laten verrassen door lekkere voorgerechtjes (spinazi hapjes, super lekkere pepertjes, kruidige balletjes). Hoofdgerecht was wat gewoner ('bulten vlees'), maar tevens goed op smaak. Misschien toch maar wat meer naar de Griek! Bediening is redelijk vlot, leuk ingericht. Ik zou deze Griek wel aanraden mocht je er toevallig langskomen.
johannabo .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Vraag om de bon, die wordt nl niet graag gegeven. Op aandringen toch gekregen, werd zelfs genant. Goed nakijken! Bij ons stond 20 euro te veel berekend.
Jammer . . .
vonDelft .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Grk & Zo heeft een heel prettig terras waar we als het mooi weer is ook graag zitten, en met het eten is niet mis, Grieks met een licht moderne twist.

Een aanrader dus, alleen was er verleden week een vreemd incident bij de tafel naast ons. Vraag me niet wat er mis gegaan was maar de eigenaar (is mijn indruk) kwam tierend en scheldend naar buiten en begon de tafel naast ons uit te kafferen, die namen het gelukkig redelijk op en wisten de zaak te sussen. De relaxte sfeer van die avond was echter wel voorbij.
Pia K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
wij hebben via social deal coupons gekocht voor een 3 gangen diner. ik kan niet anders zeggen dan dat we fantastisch hebben gegeten daar. een echte aanrader. wij komen zeker nog een keer terug.