Grk & Zo

Verwersdijk 32 2611 NH Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Grk & Zo

Van Griekse charme

Grk & Zo is elke dag open en op vrijdag en zaterdag blijft de bar open tot in de nacht. Hier kun je terecht voor een Griekse lunch, diner of gewoon een drankje. Het vrolijke terras nodigt je gelijk uit en binnen sieren muurschilderingen en oude posters. De vriendelijke bediening geeft je graag advies over de traditionele gerechten!

Halve fles mineraalwater

• Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Grk & Zo

Helga I.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
De reservering bij Iens was bij dit restaurant niet bekend, hoewel wel een bevestiging van jullie te hebben gehad.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Alleen mijn vriendin is gelijk ziek geworden konstand moet ze naar de wc denk dat er iets met het eten was denk de giro’s maar voorderest heel tevreden we komen er vaak gezellige griek
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Was weer prima maar wel erg veel eten waardoor niet alles op ging.
Simone U.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Paar extra kussens in de “etalageseats” zou het super maken.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Een redelijk goed Grieks restaurant waar de gerechten prima van smaak zijn. In het verleden was het wel qua hoeveelheid iets beter, maar het is genoeg wat je krijgt. De bediening was redelijk maar niet echt heel oplettend we moesten flink zwaaien om aandacht te krijgen en druk was het er niet echt.Helaas zijn de terrasstoelen van dermate slechte kwaliteit dat je last krijgt van je rug. Je blijft er niet lang natafelen. Kortom een redelijk restaurant met goede gerechten en goed van smaak, zitcomfort buiten is er helaas niet binnen is dit beter.
Marita D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
We komen hier regelmatig. Echt een Grieks restaurant. goede gerechten. gezellig zitten zowel binnen als buiten. Buiten met mooi weer waan je je echt in Griekenland. Veel grieken die daar zitten en je kan zowel eten als gewoon een drankje doen. Nogmaals goed eten en zeker ook niet onbelangrijk goed personeel, personeel wat er al jaren rond loopt!!
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Afgelopen zaterdag met 6 personen op het terras gegeten.
Bediening is vlot en attent, eten was heerlijk en bijzonder leuk gepresenteerd! Wij komen hier zeker terug!
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Op aanraden naar dit restaurant gegaan en ik kan zeggen dat ik hier zeker vaker terug ga komen. Vanaf de eerste hap die je neemt waan je jezelf in Griekenland.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Mooie zaak, vriendelijke werknemers.
We misten wel de Griekse sfeer en de ouzo als welkomstdrankje.
Het eten was goed. We hebben alleen een hoofdgerecht op. De stifado was heel lekker, mijn man had gyros en onze zoon had de Griekse hamburger met kip en vond hem heerlijk. We hadden meer dan genoeg.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
We hebben een heerlijke mix grill voor 2 personen gegeten met veel vlees en patat. Jammer dat halverwege de maaltijd het vlees koud wordt. Dit zou voorkomen kunnen worden door er een warmhouder onder te zetten.
Bouke K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Op een zwoele zomeravond strijken we met twee neer op het terras van Grk&Zo. Geen beter moment voor een lekkere Griekse maaltijd. Het eerste biertje arriveert in een glas met allerlei zwarte stukjes (als asbak gebruikt?) maar gelukkig wordt dit snel vervangen door een nieuwe. Toen wisten we nog niet dat de (kleine!) witbiertjes 4,10 per stuk kosten.

We bestellen twee hoofdgerechten en een broodje, want we hebben trek. Het is al wat later op de avond dus de keuken zal de grootste golf wel al gehad hebben... Niets is minder waar. Het broodje duurt meer dan een half uur, en pas na anderhalf uur verschijnt eindelijk ons eten. Meerdere tafels om ons heen hebben duidelijk dezelfde frustratie.

Het eten valt enorm tegen: de mixed grill is gevarieerd, maar alles is even zout en flink doorbakken. De 'salade' die als garnituur wordt geserveerd is een plakje tomaat met daaronder witte kool uit pot. De mixed seafood is allemaal gefrituurd in hetzelfde beslagje, waardoor er nauwelijks smaken te onderscheiden zijn. Als we dit aan de bediening vertellen, horen we dat het toch echt aan ons ligt: vele mensen komen terug speciaal voor deze mixed seafood. Wij niet.
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Ondanks dat het druk was een vlotte bediening en lekker eten. Geen ouzo van het huis helaas.
Marie Jose B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Zeer uitgebreid menu, heerlijk gegeten.
John V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Top restaurant! Heerlijk eten, leuke en alerte bediening!!
Bianca R.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Mooie inrichting vriendelijk personeel eten was prima.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Helaas geen ouzo van het huis maar positief is wel weer dat ze gratis kraanwater serveren in een fles, al moest ik daar zelf om vragen. Keftedakia en Malitzana waren smakelijk en geserveerd met brood. Mixgrill van mijn man was smakelijk alleen de souvlaki was te zout. Mousaka veggie was heerlijk met lekker veel groente. Frites en tzaziki waren prima. Baklava en Bougatsa waren allebei lekker knapperig. Bolletje ijs en slagroom smaakte lekker vers, wel jammer dat dat alleen maar bij de Baklava geserveerd werd. Of zou dat komen omdat ik voor een voordelig 3-gangenmenu had gekozen? Gastvrouw is vriendelijk, één van de serveersters kwam wat onbeschoft op ons over toen we om de rekening vroegen. Ze ging gewoon door met haar werk en liet ons wachten zonder wat te zeggen. Na 5 minuten rekende een ober met ons af, vaag. Toiletten zijn schoon. Prijs/kwaliteit mag iets beter in verhouding.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten!
Nu ook nieuwe toetjes w.o.cheesecake!!!!!! Een aanrader
Bediening zoals we gewend zijn,altijd zeer klantvriendelijk!
Kortom,we komen hier heel graag!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Was heerlijk en gezellig etentje
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Echte Griekse smaken
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Ondanks dat ik vond dat t restaurant niet vol zat was de bediening wat traag..moesten best lang wachten.