Grk & Zo

Verwersdijk 32 2611 NH Delft Nederland Kaart

Over restaurant Grk & Zo

Van Griekse charme

Grk & Zo is elke dag open en op vrijdag en zaterdag blijft de bar open tot in de nacht. Hier kun je terecht voor een Griekse lunch, diner of gewoon een drankje. Het vrolijke terras nodigt je gelijk uit en binnen sieren muurschilderingen en oude posters. De vriendelijke bediening geeft je graag advies over de traditionele gerechten!

Halve fles mineraalwater

• Bar , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Berkebroek .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Op maandag 12 september geweest. Lekker eten, prima en zeer klantvriendelijke bediening tegen betaalbare prijzen. Een echte aanrader om hier terug te komen.
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het eten was oke maar niet echt bijzonder. Zoals al eerder gemeld is het jampotje met salade wel leuk om te zien maar de groenten zijn er maar wat ingepropt en er lastig weer uit te krijgen. Het was wel druk maar de bediening kan veel beter,. Het personeel was geen echt horecapersoneel. Geen aandacht voor de klant. Dat is een eigenschap die in je moet zitten maar was bij het merendeel niet aanwezig. Wel stoffen servetten en nette tafels. De eigenaar is wel een prima gastheer.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Wij hebben hier vaker gegeten, deze keer is de ontvangst wat matig, waar je je jas laat dat zoek je zelf maar uit, de ontvangst was altijd met een glaasje ouzo, dit ontbrak. wij maken geen gebruik van voorgerechten en bestelden direct de gerechten; Kotsi Arni (lamsschenkel) en Pastitsada (gestoofd rundvlees)
de salade wordt hier uitgereserveerd in een jampotje , het geeft een hoop gepiel, dit is geen meer waarde.
over smaak valt te twisten, maar wij hebben smaakvoller gegeten
Helia T.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Ondanks het heerlijke eten en het mooie terras, hier niet van kunnen genieten vanwege de houding van het personeel. Ze lieten ons lang wachten, er werd niets gecommuniceerd en 1 jongedame was ronduit onbeschoft. Toen het weer wat rustiger werd, was het personeel ook wat vriendelijker. Al met al erg frustrerend en niet voor herhaling vatbaar. Jammer!
Chzeut .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Na een drukke workshop met de hele groep hier gegeten. Hoewel mijn laatste ervaring met een Griek niet zo lekker was, heb ik mij prettig laten verrassen door lekkere voorgerechtjes (spinazi hapjes, super lekkere pepertjes, kruidige balletjes). Hoofdgerecht was wat gewoner ('bulten vlees'), maar tevens goed op smaak. Misschien toch maar wat meer naar de Griek! Bediening is redelijk vlot, leuk ingericht. Ik zou deze Griek wel aanraden mocht je er toevallig langskomen.
Johannabo .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Vraag om de bon, die wordt nl niet graag gegeven. Op aandringen toch gekregen, werd zelfs genant. Goed nakijken! Bij ons stond 20 euro te veel berekend.
Jammer . . .
VonDelft .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Grk & Zo heeft een heel prettig terras waar we als het mooi weer is ook graag zitten, en met het eten is niet mis, Grieks met een licht moderne twist.

Een aanrader dus, alleen was er verleden week een vreemd incident bij de tafel naast ons. Vraag me niet wat er mis gegaan was maar de eigenaar (is mijn indruk) kwam tierend en scheldend naar buiten en begon de tafel naast ons uit te kafferen, die namen het gelukkig redelijk op en wisten de zaak te sussen. De relaxte sfeer van die avond was echter wel voorbij.
Pia K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
wij hebben via social deal coupons gekocht voor een 3 gangen diner. ik kan niet anders zeggen dan dat we fantastisch hebben gegeten daar. een echte aanrader. wij komen zeker nog een keer terug.
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Vandaag hier heerlijk gegeten met m'n man. Het was voor mij wel teveel.Dit is zeer aan te raden. De sfeer is ontspannend en gezellig. De bediening is top en zeer vrienlijk. We komen zeker terug..gr anja rietkerk
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Zijn vandaag door onze zoon uitgenodigd voor een etentje bij grk&zo
Zalm en vis op z'n Grieks onverwacht goed. We vonden alle drie dat dit restaurant kan wedijveren met sterrestaurants, waarbij de vriendelijke bediening een extra gaf aan het geheel
Al met al een dikke tien van ons allen!
Zeer aanbevelingswaardig.
Hans, Mieke en Carsten
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Nog steeds geen Grieks eten zoals in Griekenland. Beter dan de gemiddelde Nederlandse Griek, maar even zout. Leuke bediening en eigentijds interieur.
Theodorus T.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Lekker malse lamskarbonaadjes met dikke frieten, schaaltje tzatziki en potje rouwkost zijn prima te verteren in deze ruim opgezette zaak met vriendelijke bediening. Wat mij betreft de leukste van Delft, kom graag in de zomer nog eens terug op het terras op het Doelenplein.
Charlotte H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Een heel goed ingericht restaurant! Heel veel sfeer en passend bij elkaar.
Het eten was geweldig, een heel uitgebreid menukaart.
Met vlees, vis en vegetarisch.
We zijn voor de eerste keer hier geweest maar zeker niet de laatste keer!
Het is Grieks op zijn best!
Debby D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
met 3 collega's gegeten bij Grk & Zo. We werden welkom geheten met een heerlijke raki. Personeel heel vriendelijk en erg attent. Denken echt met je mee en geven advies over het menu en de dranken. Inrichting is érg leuk en modern, niet zoals de oubollige griek! Je kunt op veel verschillende hoekjes en plekjes zitten, wij zaten op een halfronde bank aan een ronde tafel. Porties wel erg groot!
WimVreugdenhil .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Leuke zaak waar je typisch Grieks kunt eten. Mixed grill was lekker, best veel maar te zout. Toen grotere groep arriveerde, werd het wel erg gehorig: we konden elkaar niet meer verstaan.
Ipa .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Griek nieuwe stijl. Goede bediening service en tempo prima. Moderne inrichting grote bar in het midden. Porties oke en ook de kwalitiet van het eten is prima in orde.
Als je grieks wilt eten kan je met een gerust hart hier binnenstappen.
Proevert010 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Een nieuwe Griek in Delft en ook een hele leuke! Inrichting is prachtig, grote zaak, ruim opgezet en toch heel gezellig. We zaten aan een ronde tafel met halfrond bankje. Leuk uitzicht op de half open keuken en de prachtige bar. Het voorgerecht was een mix van allerlei griekse hapjes en smaakte voortreffelijk. We bestelden een mixed grill en mixed vis schotel met een salade erbij. Alles smaakte erg goed en de bediening was erg vriendelijk.
Riet B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
op de plek waar ooit " delphi's" zat, weer een grieks restaurant. Maar wat mij betreft een verbetering: het interieur is moderner en veel ruimer van opzet. We hebben er een keertje wat gedronken na de bioscoop: lekkere biertjes en heerlijke hapjes. Daarna een keer gegeten: mijn favoriet, giros. Heerlijk mals vlees, met alles er op en er aan. De tzatziki verdient hier een eervolle vermelding. Ook de andere gerechten waren van goede kwaliteit. De porties zijn - ook voor wat grotere eters - ruim genoeg. De sfeer is gezellig. Bediening is vriendelijk (hoewel niet altijd onze taal machtig), maar kan iets alerter. Al met al dus nu een goede Griek in Delft.