Grk & Zo

Verwersdijk 32 2611 NH Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Grk & Zo

Van Griekse charme

Grk & Zo is elke dag open en op vrijdag en zaterdag blijft de bar open tot in de nacht. Hier kun je terecht voor een Griekse lunch, diner of gewoon een drankje. Het vrolijke terras nodigt je gelijk uit en binnen sieren muurschilderingen en oude posters. De vriendelijke bediening geeft je graag advies over de traditionele gerechten!

Halve fles mineraalwater

• Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Grk & Zo

Lou V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
De eerste keer was fantastisch. Tweede leer gong er het een en ander mis, maar.... de eigenaresse heeft gemaakt dat wij die ervaring snel zijn vergeten! Wat een waanzinnig klantvriendelijke vrouw! Lost alles op en zorgt dat je een onvergetelijke ervaring hebt!
Marian O.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk gegeten weer, vriendelijk personeel. Hele fijne zaak om te eten
Jane O.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten.. vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!!
c. V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Heel gezellig restaurant met originele Griekse gerechten.
Prima verse vis!
Personeel heel vriendelijk
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten, uitmuntende atente bediening!
Cornelis G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Fris, modern, groot restaurant. Goede kwaliteit eten en originele presentatie. Aanbeveling: iets doen aan de akoestiek, vooral achterin de zaak was het te rumoerig.
Christel S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk eten
Loes A.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het restaurant is super leuk aangekleed! Modern, maar toch in Griekse stijl. We werden snel geholpen.

Helaas viel het eten een klein beetje tegen. Vooral de Gyros was echt mega zout. Dit ook aangegeven en dit werd doorgegeven aan de kok. Lanskottelet was wel erg lekker
De tzatziki was verrukkelijk
Ballack was middelmatig.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Een werkelijk heerlijke Griek. Met veel mezes en een heerlijke sfeer en accomodatie. Zomers een heerlijk terras...
Els V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk buiten op het Doelenplein gegeten. het was heerlijk weer en het terras zat gezellig vol. je zit daar heel gezellig . bediening was zeer vriendelijk en vlot. Eten was prima. ik had vooraf de feta met honing en als hoofdgerecht de vega mix. was prima. mijn partner had soep en de mixed gril. ook dat was lekker. nagerecht ging er niet meer bij. Het is ons favoriete restaurant met mooi weer.
Arnold S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk terras! En kind-vriendelijk. Bovendien erg leuk dat ze alleen griekse wijnen schenken, en die zijn best lekker!
H.A. K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening
Pietervanveen1959 V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Mijn Rib Eye was top. Ook de rest van de familie heeft top gegeten. werd ook zeer deskundig omgegaan met dieet van onze dochten Top. 1 gerecht kwam 2 tellen later ook dit werd netjes gemeld dat is service, Al met al top.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Gisteren met een groep van 20 vrouwen hier wezen eten. Wij hadden allen een 3 gangen menu van rond de 25 euro. Er was voldoende keuze. Vooraf had ik de mosselen en als hoofdgerecht de Inktvisringen. Beiden goed, maar niet echt bijzonder. Personeel is vriendelijk. Ze zouden iets vaker mogen komen vragen of je nog iets te drinken wil. (Grieks maakt dorstig :-) ) De wachttijd was behoorlijk lang, maar het valt ook niet mee om voor zoveel mensen te gelijkertijd alles op tafel te zetten en er zat nog een grote groep. Als nagerecht had ik gekozen voor thee met een likeurtje. Een leuke avond gehad bij een doorsnee Grieks restaurant.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heerlijke grillgerechten, tzatziki en bijgerechten. Wel een lange wachttijd voor het opnemen van de bestelling en voordat de hoofdgerechten op tafel stonden.
dezevendehemel D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Uitstekend restaurant en zeker voor herhaling vatbaar.
Eef K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeer volle restaurant met vrolijke bediening, en waar we ook nog die avond gezellige live muziek hadden.
Eef K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeer vol restaurant met vrolijke bediening.
Elly T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Smaakte prima.
Bediening was wat traag en er werd eigenlijk niet tussendoor iets gevraagd of het smaakte en of wij nog iets wilden drinken. Bediening liep druk heen en weer..onderbezetting?
Manuela V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Mijn zoon heeft hier heerlijk geluncht met zn vriendinnetje. Ondanks dat ik een fout had gemaakt (met een social deal aanbieding) heeft grk&zo het meer dan fantastisch opgelost. Alleen daarom al een dikke pluim!