Gringo's

Grutstraat 15a 7001 BW Doetinchem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Gringo's

Esther K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Smaken van het eten zijn goed, leuk gevarieerd aanbod. De prijs-kwaliteit verhouding is goed. Leuk sfeertje! De moeite waard om eens een hapje te gaan eten.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Heerlijk gegeten.Ik had een vegatarische schotel en mijn man een combi schotel en we zaten bom vol. Leuk personeel en nemen de tijd voor een gezellig praatje.
Als ik in de buurt woonde zou ik zeker vaker gaan.
MER73 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Wij komen hier al jaren.
Punt van kritiek, prijs en kwaliteit is erg wisselend, zowel van het eten als de bediening. Het ene moment krijg je goed gevulde tapas schaaltjes, een paar maanden later krijg je ineens voor een hogere prijs een stuk minder.
Hiermee worden vaste klanten weggejaagd, iets wat men zich in de Achterhoek niet kan veroorloven want (slechte) mond tot mond reclame gaat hier heel snel.
Dus maak een goede kaart (zoals deze in februari nog was) en blijf er dan vanaf...
NielsArnhem .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Na een bezoek aan de Achterhoekse Zomerfair togen we naar Gringo's. Dat is ons goed bevallen. Lekker Mexicaans eten voor een redelijke prijs. Geen overdreven hoogstandjes, maar leuk opgemaakt, lekker eten. Dat weten kennelijk meer mensen, want was is het hier druk! We werden leuk bediend, maar niet te amicaal. Af en toe mag het wat sneller, vooral met de drankjes. Wij zaten buiten. Dat vind ik persoonlijk fijner, want van eerdere bezoeken weet ik dat het binnen nogal lawaaiig kan zijn. Er is veel werk gemaakt van de aankleding. Een begrip in Doetinchem, en terecht.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Heerlijik gegeten in een vrij donkere entourage! Alleen jammer dat je moeilijk met elkaar kon praten vanwege de toch wel zeer harde muziek.
Mevrl .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Wat een mooi restaurant. Het sprak meteen aan. Het is ook erg druk. Hierdoor hoge verwachtingen van het eten.
Het eten was smaakloos. Het visgerecht. Kreeg je alleen vis. Er stond bij dat je bijlages erbij kreeg. Dit was alleen een salade. Miste iets van aardappelen/friet etc. Op het bord lag wel een beetje rijst.
Personeel was erg gehaast. Duurde lang dat je geholpen werd en ze waren ook zo weer weg. Je kreeg korte antwoorden op je vragen.
Jasper G.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Afgelopen dinsdag hier gegeten en ik moet zeggen prima tentje!
Leuke aardige bediening die heel alert is met de drankjes.
Het eten was wel lekker echter geen verfijning in de opmaak, en drie bolletjes ijs als dessert met van die goedkope spuitslagroom voor €8 dat kan echt niet! Ambiance erg goed en gezellig, je zit hier heel relax..
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Als regelmatige voetbalbezoeker in Doetinchem gisteravond na de wedstrijd naar Gringo's getogen alvorens de terugreis naar de Randstad aan te vangen. Net zoals bij eerdere bezoeken niet teleurgesteld, hele leuke zaak met een prima prijs/kwaliteit verhouding.
Je waant je binnen in zuidelijker, cq. Mexicaanse sferen, de bediening is allervriendelijkst en
attent en het eten gewoon goed. Geen culinaire hoogstandjes, gewoon lekker en kwalitatief goed.
Vaerny C.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Afgelopen maandag met collega's gegeten. Lekker tapas verrassingmenu. Heerlijk gevarieerd warme en koude tapas. De balletjes geitenkaas waren wel erg machtig, maar de zalmtartaar en kalfsgehaktballetjes waren erg lekker.
De bediening was vlot en niet opdringerig. Later op de avond kwam een duidelijk minder ervaren bedieningsmedewerker die de drankjes aangaf in plaats van op tafel zette.
Wat ik wel altijd jammer vind bij Gringo's is de enorm harde muziek. Tijdens het eten wil je ook graag converseren en dat is wat lastig.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Super gezellig en hele goede sfeer. Ze hebben een heerlijk ossehaasje en het vlees is over het algemeen van goede kwaliteit. De kipsalade is ook een echte aanrader. De cheesecake is buitengewoon lekker, maar ook de andere sesserts zijn heerlijk. Al meer dan 20 keer hier gegeten. Soms voor een gerecht en soms voor 3 gangen. In het weekend is het in de avond ook heel gezellig. De service is echt TOP.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Samen met 15 collega's hier gegeten en dat was erg gezellig.
Het eten was erg goed van smaak. Het tapasplateau sensacional was ook erg rijkelijk en gevarieerd belegd. Persoonlijk had ik dit koud en warm plateau liever gescheiden geseveerd gezien in een voor- en hoofdgrecht of alles al meteen als voorgerecht. Want nu kreeg ik het hele plateau als hoofdgerecht geserveerd waardoor ik lang heb moeten wachten op eten en vervolgens eigenlijk vlot moest dooreten om tegelijk met de rest aan het dessert te beginnen. Het desset (crema catalana/creme brûllee) was erg goed van smaak maar het gebrande suikerlaag was zacht, dat was jammer.

De service was oké (vriendelijk, behulpzaam en kwamen duidelijk vertellen wat ze uitserveerden) maar ze deden er erg lang over. Ook het bijvullen van de drankjes duurde lang (terwijl ze toch met regelmaat even kwamen kijken vanuit het restaurant).

We zaten in het serre gedeelte en dat was qua achtergrond geluid/muziek goed te doen; je kon hier nog goed een gesprek voeren met elkaar. Verder zag het er gezellig uit met leuke sfeerlampen aan het plafond en een grote vogelkooi (met vogeltje) in de hoek. Het type tafel en stoel past wel helemaal bij de sfeer/het soort restaurant maar zijn erg lastig voor een rolstoeler om er goed onder te komen. Wat tevens lastig is, is de toegankelijkheid van de serre. Je kunt deze ruimte wel eenvoudig betreden via de achter/zij ingang maar je moet vervolgens niet naar het toilet hoeven want dat is door verschillende opstapjes ernaartoe niet mogelijk met een rolstoel
Ghislaine V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Afgelopen zondag met 2 kinderen en 4 volwassenen wezen eten in Gringo's. Wat een leuk interieur, je kijkt je ogen uit. Ondanks dat we niet gereserveerd hadden konden we met z'n 6en nog net terecht (het was erg vol). Mexicaans is ook voor kinderen erg makkelijk dus iedereen had snel een keuze gemaakt. Zelf had ik samen met een tafelgenoot de tapas variadas. Een mix van warme en koude tapas. Geen culinaire hoogstandjes maar wel allemaal lekker. Onze tafelgenoten, inclusief de kinderen waren ook allemaal erg tevreden met het eten. De uiteindelijke rekening, inclusief een grote tip, was €120 (1x kindermenu) dus dat viel ook niet tegen. Leuk om met een gezellige club uit eten te gaan. Wil je met z'n tweeën romantisch dineren, dan is dit niet het restaurant want daarvoor iets te druk en te dicht op elkaar.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Even spontaan binnengelopen bij Gringo's. Fijn! We hebben een tafeltje. Dat komt niet vaak voor, want meestal zit het vol. Vooraf het bekende mandje met tortillachips met dip. Mijn dochter bestelt de gehaktspies met yoghurt munt saus en ik de varkenshaas met chili-ananassaus. Echt beide: Super! Goed gebakken varkenshaasje met pittige-zoete saus. Het gehakt was lekker gekruid en een lekkere combinatie met de yoghurt dip. (ik neem dit de volgende keer...) Opmaak van de borden; netjes, verzorgd. Frietjes waren heerlijk gekruid en echt vers. De koolsalade hoefde er voor mij niet bij. Ik vond het niet echt een lekkere aanvulling. Dan liever wat zoetere dressing i.p.v. pittig. Het dessert: Chocolade en cheesecake. Beide heeeeerlijk!
Lekker genoten, vriendelijke en vlotte bediening en deze cantina is echt gezellig ingericht. Altijd leuk om hier te eten.
Koldescholtenhuis .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Gisteravond met 6 collega's gegeten bij Gringo's, voor de 3e keer.
Waar ik over de eerste keer nog enthousiast was, het de 2e keer al een stuk minder was, was gisteren voor mij waarschijnlijk de laatste keer.

- Te veel lawaai; het was amper mogelijk met elkaar te spreken
- Bediening vertoont te jovial (popi jopi) gedrag
- Bediening wou dessert opnemen, doch 1 collega was naar het toilet. Of wij wisten wat ze hebben wou, anders moest ze terugkomen...
- Uitserveren: rommelig en weinig beleefd, met name tijdens het aan tafel flamberen van een gerecht voor een collega van me.
- Débarrasseren (afruimen): of we even de borden aan konden geven..
- De rib eye was te vet, en niet heet bovendien
- De koffie was lauw

Erg jammer, het restaurant an sich ziet er hartstikke leuk uit.
Hoop dat het een incident was, anders heeft men wel een probleem.

Uiteraard is dit mijn persoonlijke beleving, en kan een ander het niet als zodanig ervaren hebben. Mijn collega's echter, konden wel in deze mening mee gaan.
HENDERS .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Gisteravond at ik met vriendinnen bij dit restaurant. Er hangt hier een gezellige sfeer, het is erg leuk ingericht. De bediening is perfect, leuke mensen die met een zekere flair hun werk uitstekend doen. Ook over het eten waren wij allen zeer te spreken. Enig minpunt zijn de grote stoelen die moeilijk naar achteren kunnen worden geschoven, daar was wat acrobatiek voor nodig voor de mensen die met de rug naar de muur zaten. De stoelen zitten heerlijk maar een wat kleinere stoel zou beter zijn. Verder hebben we een hele mooie avond gehad bij Gringo's.
Punkie .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Mooi restaurant, goed terras. Personeel dacht mee over kleurtjes etc voor de kinderen. Vlotte bediening, zeker met kleine kinderen is dat fijn.
Eten was redelijk. Enchilladas waren wat flauw, het gehakt in de ene was echt van dat 'fabrieksgehakt', bonen waren smakeloos. Bruchete Peru was aardig, ook hier miste echte smaak, weinig gekruid. Groenten waren te lang gekookt.Alsof de gerechten aangepast zijn op de ouderwetse Nederlandse flauwe eetcultuur, daar zijn we inmiddels toch wel aan voorbij?
Matig.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Afgelopen vrijdag voor het eerst bij Gringo's gegeten na al vele goede verhalen gehoord te hebben. Zeer verrast door de omvang van deze zaak en nog meer door de inrichting die het \
buitengewoon gezellig en toch intiem maakt. Erg vriendelijke bediening en een heel uitgebreide kaart.
Gezien het feit dat wij krap in de tijd zaten gekozen voor fajitas met ossenhaas, erg smakelijk en leuk opgediend. Daarbij nog een Corona en je waant je even in Mexico.
Zeker een ervaring om vaker terug te komen en nog andere gerechten van de menukaart uit te proberen.
Ook het terras ziet er geweldig uit.
Antonchristiaan .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Heerlijk eten!
Lekkere Mexicaanse gerechten en ook de tapas zijn een aanrader.
Leuke sfeer en bij lekker weer ook een mooi terras.
Komen zeker nog eens terug!
Jos E.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Heerlijk gegeten en een vlotte vriendelijke bediening. Voor de rokers onder ons is ook gezorgd met een grote en mooie rookruimte.
Echt een aanrader en we gaan met de pinksteren zeker weer.
Flip_Chelsea .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Ik heb hier gegeten met een aantal collega's. Het restaurant is leuk ingericht en we hebben lekker gegeten en gedronken. De kaart is zeer uitgebreid waardoor we allerlei verschillende hapjes konden bestellen. Er is vrij veel lawaai om je heen maar dat maakte het ook wel weer gezellig.