Gringo's Rodizio

Havenplein 5 3201 Spijkenisse Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Gringo's Rodizio

Frans Z.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Ontvangst was matig, geen uitleg over de gang van zaken, we moesten hier expliciet naar vragen. De gang naar het buffet was een teleurstelling, bak met brood, witte rijst en vis was leeg, het duurde even voordat dit bijgevuld werd. Het gebrachte vlees aan spies was goed, de rekening verrassend hoog. Bij weggaan zelf de jassen moeten pakken.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Bij binnenkomst niemand die onze jassen kwam aannemen en ons naar de tafel bracht na heftig zwaaien kwam er eindelijk iemand. Vlees had erg veel vette randen en het buffet was niet heel uitgebreid. We vroegen om een dessert maar het enige wat er nog was, was een stukje chocolade taart. Dit hebben we niet genomen. Een minuut later serveerde deze zelfde ober een ijsje aan een andere man... prijs kwaliteit is in mijn ogen niet in verhouding.
Jhage .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Heb al eens in Rotterdam gegeten bij Brasilbinkie. Die doen het veel beter als hier.
We vonden het eten op zich wel gaan. Bij binnenkomst werd er niet echt aandacht aan ons geschonken, kregen geen uitleg over het hoe en wat. Gelukkig kenden we de spelregels, anders hadden we een hele tijd zomaar gezeten. Wisten van te voren niet dat er samba danseressen waren, dat viel bij ons heel erg tegen. We houden niet van blote billen van andere vrouwen. Als je lef hebt, ga dan helemaal in je naakje is ons motto.
Dan die knetterharde muziek! Wij zijn meer voor het intieme rustigere....
Al bij al ...... nee hier zien ze ons nooit meer! Voortaan naar Brasilbinkie in Rotterdam. (eten is daar trouwens veel lekkerder)
Alfred L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Voor de eerste keer hier gegeten. Bij binnenkomst leek het kil, door het lichte decor. Maar de ontvangst en bediening is warm en hartelijk. Goede uitleg en vriendelijke bediening. Het eten is heel smakelijk, lekker mals en sappig vlees, volop! Het buffet is warm en koud van een goede kwaliteit en niet overdreven veel. Na een klein incident met een ongenode gast werd er keurig excus gemaakt voor de "overlast", maar we hadden het haast niet in de gaten gehad. Zeker om terug te keren!
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Hier nav een Groupondeal gegeten en er zeker geen spijt van gehad. We hadden om 17u gereserveerd, een half uurtje later konden we gaan opscheppen bij het buffet: volop koude en warme bijgerechten, volop groente, rijst, aardappelen, bonen. En stuk voor stuk heerlijk! Aan tafel kregen we diverse soorten vlees en grote garnalen geserveerd: heerlijk mals, prima gekruid. Van alles meer dan genoeg: we hebben de laatste vlees-rondes helaas moeten afslaan omdat we propvol zaten. Een volgende keer proeven we eerst van al dat lekkere vlees en als we dan nog plek hebben, nemen we nog wat van het buffet. Nu hadden we van alles iets genomen, om van alles te kunnen proeven. Moderne zaak, fijne muziek, zeer vriendelijke bediening. Aanrader!
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Begin oktober hebben we met vrienden gegeten bij Gringo's Rodizio in Spijkenisse. Het Rodizio concept hebben we leren kennen in Portugal, maar dit restaurant stak met kop en schouders boven onze Portugeese ervaring uit. Het is een sfeervol en smaakvol ingericht restaurant met een buffet. Hier kan je terecht voor de bijgerechten: diverse soorten rijst, salades, aardappels, sausjes, soep. Aan tafel wordt vervolgens een bakje frietjes en mayonaise en gebakken bananen gebracht. Het Rodizio concept betekend dat de kok met een spies de zaak inloopt en op je bord een stukje vlees afsnijd. Er zijn een tiental spiezen met diverse vleessoorten, gamba's en geroosterde ananas. Je kan zoveel eten als je wil. Maar bovenal: het was verrukkelijk! We gaan er graag nog eens terug! :-)
Latinlove .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Gisteren daar gegeten. Restaurant ziet er wel mooi uit. Weinig aandacht van de bediening. Ofschoon er sprake is van "all you can eat" werd na half 9 geen vlees meer langs de tafels gebracht. Bovendien duurt het erg lang voordat de spiezen rondgaan en zie de plakjes vlees flinterdun.
Al met al niet voor herhaling vatbaar

Mario
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
heerlijk gegeten. Begonnen met het buffet en terwijl wij daar van smikkelden kwamen ze lang met de spiezen vlees en dat ging heel de avond zo door. Heerlijk mals vlees. Al naar gelang rood vlees of doorgebakken. We warden op onze wenken bediend. De wijn ook prima en niet duur. Ga vanavond voor de 3 e maal. Yammie

anja
Anja L.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Wat een vreselijke ervaring wat zo mooie avond had moeten worden voor mijn vader die 87 werd werd het een nachtmerrie. Bediening onbeschoft heel lang moeten wachten op ons drinken er zelfs 4 x om moeten vragen maar volgens de man achter de bar moesten we maar geduld opbrengen. Ze begonnen met worstjes toen lang moeten wachten op de volgende serie vlees vervolgens bij onze nichten en neven tafel werden de borden en bestek weggehaald en verteld dat er niets meer kwam. De koffie heeft de helft niet gehad dus maar besloten om geen ijs te bestellen.
Met afrekenen vroeg de man of alles naar wens was geweest, hij moest zich schamen met zo vraag we hadden immers al diverse keren geklaagd. Toen zij de man , maar u bent toch van croupon? Met andere worden dan krijg je niet waar je voor kom. Nee zeiden wij dit had een gezellige avond met de familie moeten zijn, maar die hebben jullie goed verpest, als compensatie haalden ze 2 mensen van de rekening. Al met al zijn we met z,n alle naar de naastgelegen snackbar gegaan daar werden we hartelijk ontvangen.
Van ons een dikke NUL.
Leuk eten met 4 personen maar niet meer dan worden ze gek daar.
Clement1410 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
we waren hier voor het eerst. We hebben heerlijk gegeten. De bediening was heel hartelijk en persoonlijk. Veel beter dan menig Nederlands restaurant. Het eten was super en lekker. Er was live muziek met Braziliaanse klanken, doet het heel goed. We zijn na drie uur pas naar buiten gerold met een volle buik en een grote glimlach. Een puntje: het mag meer uitgesproken Braziliaans en laat zien en horen dat jullie uit Brazilië komen.
Patricia I.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
lekker eten,vooral het vlees dat aan je tafel word gesneden.
buffet is beetje rommelig,warm en koud door elkaar.
maar verder prima.
kom zeker weer een keer terug.
HolleBolleFreek ..
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Eind maart hier gegeten. We hadden al bij diverse andere Rodizio's gegeten dus we kenden het concept. Het was vrij druk met 2 grote groepen, dus het brengen van de (lekkere) banaan, patat en sausjes gebeurde vrij (te) laat, maar dat kan gebeuren en hinderde ons ook niet.
Het buffet was een leuke aanvulling, maar waarom er ook vlees bij lag? Het vlees op de spiesen moet toch genoeg zijn?!! Qua groente en salade viel het buffet dus iets tegen, vlees was wel OK.
De spiesen waren wisselend. Het lamsvlees had voor mij wel een hele sterke smaak (ben niet zo'n lam liefhebber, maar probeer het wel altijd). De rosbief was iets taai/droog.
Worstjes en kippepootje waren prima.
Wat heel erg tegenviel was het varkens vlees. De Varkens filet (??) was echt modder vet. Het vet zat gewoon overal in het vlees en smaakte gewoon vies (vond ik dan). Ook de varkenshaas later had deze vieze vet smaak.
Het entertainment beviel goed. Een knappe jongedame en knappe jongeman (volgens mijn vrouw) deden goed hun best iedereen te motiveren en mee te nemen voor een dansje. Dat laatste hoeft van mij niet, ik kijk liever.
Al met al was er genoeg eten, bediening was goed en vriendelijk, maar of we hier nog terug komen? Ik vond het vlees niet lekker genoeg.
Annette W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Op zondagavond met 12 personen hier gaan eten.Er zou entertainment zijn, maar alleen muziek uit de speakers. Inrichting beetje saai.Doet niet echt braziliaans aan.

Buffet klein en lauwe gerechten, en alles dicht op elkaar.
Vlees van de spies was redelijk, weinig gekruid en de sausjes zeer schaars, maar bij goed gekruid vlees heb je geen saus nodig....De spareribs waren heel flauw, worstjes van varkensvlees waren al gekruid, ossehaaspuntje in spek was ok, maar het lam was droog en flauw van smaak.De rosbief was wel sappig en beetje rood vanbinnen.Frietjes te licht en best weinig, klein schaaltje voor 4 personen.
De gamba's waren taai, en moelijk te pellen.Tussendoor de gebakken banaantjes en gegrilde ananas was lekker. De banaantjes kregen wij ook onbeperkt.
Bediening was prima , voor dessert hebben ze eigenlijk geen kaart, wel kon je tussen 4 ijssmaken kiezen.
De prijs pp was uiteindelijk €42,50 incl drank en sommigen hadden ijs toe, behoorlijk aan de prijs en er is echt niet veel sterke drank genuttigd.

Viel ons en beetje tegen, nog wel bij de rekening een kortingkaart gehad voor de volgende keer de 2e persoon 50% korting, maar denk niet dat wij hier gebruik van zullen maken.
Lindsay J.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Heerlijk gegeten! Veel variatie.. Bracht ons terug naar onze vakantie in Brazilië . Ik snap niet dat het stampvol hier is want het eten is echt top, vriendelijk personeel en leuke sfeer. Ik zal dit restaurant bij iedereen die ik ken aanraden!
Jennifer_40 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
heerlijk gegeten, hier krijg je allerlei soorten vlees vers van spit. Er is een gezellige sfeer met leuke entertainment van de dansers en zeer goede service. Ik heb niets te klagen over dit restaurant.
Patty H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2014
Heerlijk eten voor een kleine prijs. Aardige bediening en koks. Zeker aan te raden, super! We aten hier ook met twee kinderen van 5 en 6 en ook zij vonden het heerlijk! Hele goede kinderprijs (1 EUR per levensjaar)
Valerie V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Gezellig met collega's wezen eten bij Gringo's, eten is lekker en meer dan voldoende, wij moesten zelfs een pauze inlassen. Het restaurant is gezellig en heeft leuke muziek. Verwacht geen romantische avond als je samen met je partner gaat eten maar met meerdere is het hartstikke leuk om te doen. Kortom een leuke avond vol vermaak en prima eten!
Valentina K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Hier zaterdag gegeten met zn 2en.
redelijk nieuw restaurant dit merk je omdat het nog een klein beetje rommelig is.
Echter zeer vriendelijk onthaald en er werd goed voor ons gezord.
prijs vind ik iets te hoog voor de qualiteit, 25eur had beter geweest.

Buffet is helaas wat te klein en warm en koud ligt door elkaar... dit vind ik persoonlijk niet kunnen.

Maar buiten dat is het vlees waarmee ze langs de tafels komen heerlijk.
Veel variatie en goed van smaak.
Wij hebben onze buik flink volgegeten.

De live muziek/dans is leuk maar hoeft van ons niet... maa dit hoort er toch wel een beetje bij.
En we komen hier vast nog wel eens! :)