Grillroom Steakhouse Mazzel

Zomerkade 178 1273 SR Huizen Nederland Kaart

Over restaurant Grillroom Steakhouse Mazzel

Mixed grill en mals vlees

Van een mixed grill bord dat je kunt delen met je tafelgenoten tot aan een hele steak voor jezelf alleen, bij Steakhouse Mazzel kun je je geluk niet op! Opmerkingen over spare ribs waar het vlees bijna het bot afglijdt of het meest malse vlees zijn hier geen uitzondering. Dat is ook niet zo gek als je bedenkt dat alles van een echte houtskool grill komt! Laat je verrassen door de vleeskenners bij Mazzel en geniet ook van de rumoerige maar zeker gezellige vibe van Huizen!

Meer informatie over restaurant Grillroom Steakhouse Mazzel

6,6
Voordelig
Nokke72 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten voor een hele goede prijs. De zoon vd eigenaar eigenaar kwam zich verontschuldigen dat het wat langer duurde. Wij vonden het wel meevallen, maar ondanks dat kregen we toch een drankje van het huis. Bedankt voor het heerlijke eten en de fijne avond.
Leine M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Wat een tegenvaller!!We kregen een aparte kaart voor de AH aktie. Ik bestelde uiensoep (meer bouillon met ietsje uien en een kappie brood erboven) en mijn man had een salade Telefive.....(beetje salade met wat griekse kaas). Daarna bestelde we alle twee spareribs..... die waren wel lekker, maar erug weinig! Daarna bestelde mijn man een bananensplit (nou.....volgens mij waren de bananen op, want er lag geen banaan op het schaaltje die een bananenvorm had. Twee bolletjes ijs en heel veel slagroom!)!. Ik bestelde een dame blanche (ik kreeg een glas met 1 bolletje ijs en heel veel slagroom en een paar puntjes chocolade) De rekening was 30 Euro! Ik heb geen fooi gegeven en we gaan er ook nooit meer terug!!
Herbert N.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Prima restaurant, lekker knus en de jongeman (zoon van de eigenaar) in de bediening deed het uitstekend. Het eten was erg lekker.
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Heerlijk gegeten op een leuke locatie. Geen fine dining maar gewoon goed eten. Op een leuke locatie aan een standje met eenlettergrepig vlotte bediening. Deels open keuken waar de kok de gerechten bereidt.
Ina_bambina .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Tja wat zal ik er van zeggen , als je er al 26 jaar komt bij deze eigenaar , dan zegt dat toch wel genoeg he ? het was net als vanouds zeer goed , moest wel een beetje lang wachten op het eten , maar ja begrijpelijk wel als het zo,n goede kwaliteit van eten is , men schenkt aandacht aan het eten , maar zeker ook aan de bediening , er liep een meisje voor de drankjes , en de zoon van de eigenaar liep in de bediening, ze waren geweldig goed netjes , in hun bediening , en gezellig ook nog waren ze , top hoor , en tja de eigenaar stond zelf in de keuken , en tja als je het al 26 jaar doet wat eten klaar maken betreft zat ik ook goed natuurlijk de eigenaar zelf ging mijn eten klaar maken , ook helemaal top , na het eten kwam de eigenaar zelf ook nog ff aan de tafel een praatje maken , het was allemaal perfect, en ja hoor ik kom er zeker weer terug . dank voor jullie inzet , het was heerlijk . tot de volgende keer , groetjes van Ina Offringa .
Cmrd .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Gisteren heerlijk uit eten geweest. Mensen waren zeer gastvrij.
Mooi uitzicht over het water. Gaan zeker nog een keer.
Denise1962 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Heerlijk gegeten en de bediening was heel vriendelijk. De tomatensoep was ontzettend lekker en de biefstuk smolt op de tong.
Het waaide nogal en buiten voor het raam waaide een plastic zak steeds heen en weer, dat was vrij irritant vanuit je ooghoeken. Voor we ook maar iets hoefden aan te geven ging iemand van het personeel naar buiten en nam de zak mee naar binnen, zeer attent dus.
De inrichting is vrij sober, maar het is schoon en de plaatsen zijn ruim genoeg.
7harrydevries .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Heerlijk en eerlijk eten. Ben je in de buurt, gewoon lekker gaan eten, met daarna een wandeling aan het water...... Ik kom zeker terug :-)
Leonie-1980 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Het ligt op een mooie locatie met een top uitzicht. Helaas halen ze dat weg door grote planten op de vensterbanken. Ook deed alles een beetje oud aan, kon wel opknap beurt gebruiken. Als voorgerecht hadden we salade mazzel speciaal. Is volgens omschrijving allemaal verschillende hapjes. Dit bleek een heel groot bord ijsbergsla te zijn met verschillende dingen erboven op te zijn. Hoekje met vis, hoekje met fata, hoekje ei enz. De smaak was goed, hadden alleen een soort tapas verwacht. De kipvleugels die er ook bij lagen waren oud en ongebakken waardoor deze keihard waren. Daar hebben we wat van gezegd en kregen toen heerlijke verse nieuwe. Als hoofdgerecht spareribs gehad. Erg lekker. Toetje was ook zeer smakelijk.
De drukte waar anderen hier over schrijven hebben we niet ervaren. We waren eerst alleen en toen kwamen er nog 2 stellen , maar die genen na het krijgen van hun eten weg omdat het te koud zou zijn of zo, maar dat was bij ons zeker niet het geval.
Al met al wel lekker gegeten, maar zouden er niet snel weer heen gaan.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Het is een een gezellig restaurant. de sparibs is heel erg lekker en de bediening is ook heel goed. Allemaal aardige mensen daar. De versiering van het restaurant is ook heel mooi.
Redwanelbouhdifi .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Het eten was erg lekker
De bediening was erg vriendelijk en sociaal
Ik had erg na me zin dus zeker voor herhaling vatbaar

Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Heerlijk eten en een alleraardigste bediening met een ruime keuze aan lekkers. De moeite waard om vaker te gaan eten. Tot de volgende keer
Anita.smet .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Wij hebben voortreffelijk gegeten bij Grillroom Steakhouse Mazzel. De gerechten waren heerlijk. Wij hebben genoten van de spareribs en de gesneden ossenhaas. Zeer goed bereid met paprika en ui. De voorgerechten en het dessert waren ook heerlijk. Zeer vriendelijke en gastvrije bediening.
Marvan .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
het eten was heerlijk heb er echt vann genoten. gezellig sfeer ook, en de service was top. hele gezellige mensen echt een aanrader voor ieder!
Karea .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Prima gegeten! Via Groupon een mixed grill met verschillende soorten vlees, o.a. Shoarma, shaslick, kebab en nog twee stokjes met varkens en kippen vlees. Mijn echtgenote had een royale, lekkere biefstuk. Het geheel ruim voorzien van sausjes en prima frites. Bediening alert, vriendelijk. We hebben in een rustig tempo gegeten, alle tijd. Voor herhaling vatbaar.
Jacky99 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Heerlijk gegeten, spareribs waren ontzettend mals. Hoofdgerecht duurde ietwat lang maar als je in leuk gezelschap zit is dat geen probleem.
Alicebos1 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Je kan er goed eten en de bediening is super alleen werdt de gerechten te snel geserveerd want ze waren over vol wat dat vind ik een min punt. Ze moeten beter afstemmen
Arco.hunink .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het eten was goed en best veel. Het was erg druk. Toen wij het eten op hadden werd er vriendelijk verzocht om gelijk weg te gaan omdat er nog mensen stonden te wachten. Gezellig natafelen was er niet bij.
R.tolboom .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Heerlijk gegeten met 9 personen bij Grillroom Steakhouse Mazzel. We hadden "mazzel" omdat we vrij laat in de aktie van AH nog konden reserveren. Én we hadden "mazzel" dat we echt lekker gegeten hebben. Ok, qua sfeer en decor niet helemaal gezellig - en in het begin was de ruimte wat aan de koude kant - maar het goede eten, de vriendelijke en gastvrije gastheer heeft ervoor gezorgd dat wij een heerlijke avond hadden. Dus Steakhouse Mazzel raden we anderen beslist aan!!
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Vooraf slakken(met champions ) ik dacht we hebben toch geen champions besteld! Teveel champions ! De smaak was wel goed. De saté dreef in de saus, zonde. De zalm dreef ook in de saus. Ik vroeg of er paprika in zat. De man zei ja, en de vrouw zei nee, er zit citroensaus in . Ik ben allergisch voor paprika, en dat merkte ik later ook. Het restaurant is gedateerd. Ze doen niks met de tips die hieronder staan. En wij waren met een Iens bon, maar zag net thuis dat we niet de helft vd prijs hebben betaald. Door het geklets daar niet op gelet.