Grillroom Steakhouse Mazzel

Zomerkade 178 1273 SR Huizen Nederland Kaart

Over het restaurant Grillroom Steakhouse Mazzel

Mixed grill en mals vlees

Van een mixed grill bord dat je kunt delen met je tafelgenoten tot aan een hele steak voor jezelf alleen, bij Steakhouse Mazzel kun je je geluk niet op! Opmerkingen over spare ribs waar het vlees bijna het bot afglijdt of het meest malse vlees zijn hier geen uitzondering. Dat is ook niet zo gek als je bedenkt dat alles van een echte houtskool grill komt! Laat je verrassen door de vleeskenners bij Mazzel en geniet ook van de rumoerige maar zeker gezellige vibe van Huizen!

Meer informatie over restaurant Grillroom Steakhouse Mazzel

7,2
6,7
ilona.smit .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
de sfeer en inrichting waren in werkelijkheid beter en gezelliger dan de foto's suggereerde, die ik eerder had bekeken. De mensen waren zeer klantvriendelijk waardoor we ons direct op ons gemak voelde. Het eten was lekker en meer dan genoeg. Kortom ik zou zeker nog een keer terug komen.
nena5 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Slechte service en lamsvlees smaakt naar varken. Ongezellige inrichting , de bediening had weinig aandacht voor de gasten
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het voorgerecht,(carpaccio), vond ik wat tegenvallen. De garnalencocktail was voortreffelijk. De spareribs waren perfect.
Leuke bediening, fijne sfeer.
Komen zeker nog terug.
Sandy40 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Gezellige bediening. Rustige sfeermuziek op de achtergrond. Geweest met de AH actie, voorafje ik had meloen met ham (was goed, veel sla onder de ham iets meer meloen zou lekkerder zijn) mijn man had de garnalencocktail die was erg goed. Allebei hadden we spareribs, waren heerlijk, maar weer veel sla op het bord en een bak patat erbij. Allebei als toetje bananensplit, nepslagroom jammer, weinig banaanschijfjes alsof de banaan verdeeld was over onze 2 splits. De spareribs zijn heerlijk kan je ook online bestellen en thuis laten bezorgen, jammer dat ik op de website zag dat de AH menukaart qua prijs omhoog was gedaan we waren met 2 cola light en 1 bier en 1 wijn erbij toch nog 40,00 euro kwijt.
Reinemar W.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
onrijpe meloen met port. carpatso waren plakjes ham.
argentijnse steak taai. dus al met al niet smakelijk. Dit was dus maar 1 malig.
Dick O.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Ik kan dit eigenlijk geen restaurant noemen. Het is een veredelde shoarmazaak.
Smoezelig en onfris aandoende, de olie- en azijnflesjes op tafel kunnen ze beter weghalen. Beide smaakten muf.
Net zoals het peper en zoutstel, viezig en stoffig..
Mensen die broodjes shoarma afhalen lopen door de zaak.
Bestek is helemaal versleten,en het eten was ook niet echt goed. Alleen de spare ribs en de patat waren lekker.
Biefstuk taai. Salade als voorgerecht een berg ijsberg met wat wortel en feta. Geen dressing.
De dame blanche is geen dame blanche, een klein straaltje koude chocosaus. Hoort warm te zijn.
Koude sauzen muf. Ik begrijp de lovende reacties echt niet.
Bediening wel vriendelijk, maar niet professioneel.
Bij het afruimen vroeg de ober of ik de lepel gebruikt had! Ging zo weer de bestekbak in!
Als je dan met de AH actie ook nog €50 moet betalen, voor in feite 1 menu en 6 drankjes ben ik niet echt tevreden.
Klinkt allemaal nogal zeikerig, maar ik schrijf zelden een negatieve recensie.
Buiten dat ben ik jaren chef-kok geweest en dit is gewoon slecht.
AvGML .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
wat een drama, te erg voor woorden......

zeer karige kruidvat kaart.
lang wachten
kippensoep zonder kip
erwtensoep uit blik zonder worst.
de + 100 gram vlees als apart stukje (???)
buren kregen glas bier in de nek.
bestelde champignonsaus kwam als een ranzige bedorven pepersaus.
erg veel groenvoer op bord
dame blanch met zeer weinig ijs, erg weing chocolade en veel slagroom.
bananensplit idem met aan stukjes gehakte banaan.

mensen, doe dit jezelf niet aan!!!
ubent gewaarschuwd!!!!
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Met de actie van AH hier gisteren gegeten. Carpaccio als voorgerecht lekker maar in verhouding wel erg veel sla erop. Nacho's vielen goed in de smaak. Als hoofdgerecht hadden we alle vier spare-ribs gekozen. Bijzonder mals, viel van de botjes af. Had wel het idee dat de "gewone" en de hot ribs door elkaar zaten want ene was best pittig en andere weer niet. Vond de porties ook nogal aan de krappe kant. Zelfs beide kinderen zaten nog niet echt vol dus goed dat het een 3-gangenmenu betrof en er nog een nagerecht (1x dame blanche en 3x babanasplit, prima) achteraan kwam. Weet niet of de porties aangepast zijn voor de actie of altijd zo zijn.
Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.
Toen ik aangaf mijn cappuccino veel te sterk te vinden werd er meteen een nieuwe gemaakt.
Eindconclusie: wil het nog wel eens proberen maar dan ander vleesgerecht want daar zijn de recensies toch ook wel lovend over of nogmaals de (lekkere) ribs in de hoop dat de porties dan
Bob J.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Ze waren heel vriendelijk en het eten was super lekker. Is en echte aanrading! We komen zeker nog en keertje met zijn 3tjes
Juul P.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten, super lekkere sausjes bij de perfecte spare ribs, frites ook aan te bevelen. Lekkere kippensoep en van vriend was de meloen met parmaham en shoarmaschotel ook erg goed. Porties precies goed, we gingen niet met overvol gevoel naar huis.
Jammer dat er niet zoveel mensen waren, maar het was een woensdag voor kerst. Ik vind dat persoonlijk niet erg, gewoon lekker rustig, je kunt elkaar verstaan. Vooral jammer voor het etablissement. Ze verdienen gewoon meer mensen. Erg fijne service. zeer vriendelijk en met verstand van zaken.
Dus allemaal naar Mazzel!!!
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Heerlijk gegeten
Zina C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Hier een kritisch stel betreft eten, service en porties. Wij weten niet waar de mevrouw/meneer gegeten heeft die zegt dat je kleine porties krijgt, maar wij (grote eters) kregen ons bord niet eens leeg! Ruim voldoende was alles! Steak van 200 Gr en spare ribs gekozen. Krijgt veel warme groente, salade en patat er bij. Het lijkt of sommige mensen altijd wel iets hebben om te zeuren, maar over de grootte van de porties kan echt niet. De aangepaste kaart van de AH actie staat netjes vermeld op de site om te reserveren dus hebt ruim voldoende keuze. Zowat ieder restaurant met de ah actie overigens heeft een aangepaste kaart. Kon als optie met meerprijs (5 eu) een steak van 300 Gr krijgen. Steak was top! Spareribs waren top en genoeg! Nagerecht was super. In de bananensplit zit wel degelijk banaan en genoeg ook. Voorgerecht was trouwens ook top (carpaccio en chicken wings). Verder vriendelijk personeel. Hier en daar een foutje, staat een jonge meid in de bediening, maar de zoon van de eigenaar lost dat perfect op. Ze doen echt hun best om het zo professioneel mogelijk te doen en dat vind ik al credits waard! Kortom: op zeker een aanrader en vooral de Argentijnse steak! Opmaak van het bord is wel een aandachtspuntje, maar qua smaak niks op aan te merken. Verwacht geen restaurant etentje die velen gewend zijn, is allemaal wat minder professioneel maar doen wel hun best.
nokke72 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten voor een hele goede prijs. De zoon vd eigenaar eigenaar kwam zich verontschuldigen dat het wat langer duurde. Wij vonden het wel meevallen, maar ondanks dat kregen we toch een drankje van het huis. Bedankt voor het heerlijke eten en de fijne avond.
Leine M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Wat een tegenvaller!!We kregen een aparte kaart voor de AH aktie. Ik bestelde uiensoep (meer bouillon met ietsje uien en een kappie brood erboven) en mijn man had een salade Telefive.....(beetje salade met wat griekse kaas). Daarna bestelde we alle twee spareribs..... die waren wel lekker, maar erug weinig! Daarna bestelde mijn man een bananensplit (nou.....volgens mij waren de bananen op, want er lag geen banaan op het schaaltje die een bananenvorm had. Twee bolletjes ijs en heel veel slagroom!)!. Ik bestelde een dame blanche (ik kreeg een glas met 1 bolletje ijs en heel veel slagroom en een paar puntjes chocolade) De rekening was 30 Euro! Ik heb geen fooi gegeven en we gaan er ook nooit meer terug!!
Herbert N.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Prima restaurant, lekker knus en de jongeman (zoon van de eigenaar) in de bediening deed het uitstekend. Het eten was erg lekker.
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Heerlijk gegeten op een leuke locatie. Geen fine dining maar gewoon goed eten. Op een leuke locatie aan een standje met eenlettergrepig vlotte bediening. Deels open keuken waar de kok de gerechten bereidt.
ina_bambina .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Tja wat zal ik er van zeggen , als je er al 26 jaar komt bij deze eigenaar , dan zegt dat toch wel genoeg he ? het was net als vanouds zeer goed , moest wel een beetje lang wachten op het eten , maar ja begrijpelijk wel als het zo,n goede kwaliteit van eten is , men schenkt aandacht aan het eten , maar zeker ook aan de bediening , er liep een meisje voor de drankjes , en de zoon van de eigenaar liep in de bediening, ze waren geweldig goed netjes , in hun bediening , en gezellig ook nog waren ze , top hoor , en tja de eigenaar stond zelf in de keuken , en tja als je het al 26 jaar doet wat eten klaar maken betreft zat ik ook goed natuurlijk de eigenaar zelf ging mijn eten klaar maken , ook helemaal top , na het eten kwam de eigenaar zelf ook nog ff aan de tafel een praatje maken , het was allemaal perfect, en ja hoor ik kom er zeker weer terug . dank voor jullie inzet , het was heerlijk . tot de volgende keer , groetjes van Ina Offringa .
cmrd .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Gisteren heerlijk uit eten geweest. Mensen waren zeer gastvrij.
Mooi uitzicht over het water. Gaan zeker nog een keer.
Denise1962 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Heerlijk gegeten en de bediening was heel vriendelijk. De tomatensoep was ontzettend lekker en de biefstuk smolt op de tong.
Het waaide nogal en buiten voor het raam waaide een plastic zak steeds heen en weer, dat was vrij irritant vanuit je ooghoeken. Voor we ook maar iets hoefden aan te geven ging iemand van het personeel naar buiten en nam de zak mee naar binnen, zeer attent dus.
De inrichting is vrij sober, maar het is schoon en de plaatsen zijn ruim genoeg.
7harrydevries .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Heerlijk en eerlijk eten. Ben je in de buurt, gewoon lekker gaan eten, met daarna een wandeling aan het water...... Ik kom zeker terug :-)