Grillroom Restaurant Kapadokya

Stationsstraat 62A 3851 NJ Ermelo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grillroom Restaurant Kapadokya

Mario B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Prima toeven in dit vriendelijk ogend en bedienend restaurant.
We hebben heerlijk gegeten Turks brood met knoflook, salades nr. 13 en 17 en hoofdgerecht nrs. 24 en 25. ( sorry namen vergeten) Ruim bemeten porties goed verzorgt en fris en warm opgediend.
Hier heeft de bediening nog oog en oor voor de gasten.
We komen zeker weer terug! M&M
JokeSteen .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Mijn dochter trakteerde mij op een etentje hier bij Kapadokya. Het eten was zeer goed. Als voorgerecht een heerlijke carpaccio. Wat ik vreemd vond, was dat dit koude voorgerecht op warme borden werd geserveerd, maar goed, Het smaakte toch lekker. Als hoofdgerecht koos ik voor de lasagne. Die was bijzonder goed. Lekker smeuïg en een beetje pittig. Mijn dochter ging voor de pizza fantastica. Die zag er prachtig uit en rook heerlijk. Ook de smaak was voortreffelijk. Het personeel is zeer vriendelijk en correct. En het restaurant zelf is zo mooi ingericht met italiaanse taferelen. In één woord geweldig. We komen hier zeker terug.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Het voorgerecht waren diverse gegrilde groente met een warme knoflookyoghurt saus, echt lekker. Het hoofdgerecht was gesneden lamshaas met een championroomsaus geserveerd met rijst en aardappelschijfjes en een schaal heerlijke salade. De lam was erg lekker mals en goed gekruid. Ook de rode huiswijn was heerlijk en goed op temperatuur. Kortom wij hadden een top avond! we komen zeker terug! Petra en Wendy
Niels A.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Hier gegeten met mijn schoonouders die hier al eens geweest waren.
Lekker turks eten voor een leuke prijs. Prima decor, vriendelijke bediening
en schoon restaurant. Mocht er iets op de grond vallen was ober hier als de kippen bij
om keurig schoon te maken.

Een aanrader waar we zeker nog eens terug komen.
Beun .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
Ik heb laatst nog een pizza Margeritha laten komen. Was prima van smaak en HUGE! Prijs was fair. Bezorgtijd was acceptabel.