Grillroom Pizzeria Femi's

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Lekkere pizza gegeten voor een schappelijke prijs. Bediening heel vriendelijk, door een onwennig schattig meisje (voor de eerste keer). Enig minpuntje was de koffie en de cappuchino: beide veel te sterk, hoefden we niet te betalen. Goede tent.
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
De term 'Grillroom' doet me altijd een beetje huiveren en roept associaties op met van die gelige lichtbakken met foto's van die 'kapsalons'. Het felle licht boven de keuken als we binnenkomen doet me dan ook heel even aarzelen of we hier wel zullen gaan eten. De recensies zijn echter nagenoeg onverdeeld gunstig en we nemen de gok.
De bediening is alleraardigst, parkeren is gratis - waar vind je dat nog? - en de aankleding is wat 'gedateerd' en hier en daar wat sleets.
Maar dan komen de broodjes op tafel: vier stuks, netjes vers afgebakken, lekker kluitje kruidenboter erbij, simpel, maar de opmaak verraadt liefde voor het vak!
De rode huiswijn voor 12,50 de fles is bovengemiddeld! Waar je veelal afgescheept wordt met een twee liter schroefdop Merlot is het nu een heerlijke Tempranillo die men op tafel zet. Ieder cent van die twaalf en een have euro meer dan waard!
En vandaar is het één groot feest. Feest met een hoofdletter F. We bestellen beide een pizza, ik de Pollo zonder ui en paprika, mijn vrouw eentje met zalm. Het duurt even voor de pizza's op tafel staan, maar wat zijn ze fantastisch! Uitstekend gebakken, uitstekend gevuld, uitstekend gekruid, uitstekend en nog eens uitstekend! Pizza's van de buitencategorie!
De koffie en de verse muntthee zijn ook helemaal 'af'. Het glas Amaretto is echter wel voorzien van drie ijsblokken, maar die wip ik snel over naar mijn waterglas.
Bij de kassa blijkt Femi's ('slim' in het Syrisch) eigenlijk nog de grootste verrassing. Net veertig eurootjes voor een feestmaal! Zelden heb ik de slogan 'alle waar is naar zijn geld' zo nadrukkelijk gelogenstraft zien worden! We blijven hier drie dagen en ik sluit zeker niet uit dat men ons nogmaals aan ziet schuiven! 21 Jaar al een goed lopend restaurant als ik de bediening mag geloven. En ik geloof ze graag, want het restaurant heeft maar één nadeel: het is een eind rijden vanuit Huizen....
Stephaniew92 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Wij bestellen vaak via internet eten bij Femi's. Het eten is van prima kwaliteit. De ene keer iets beter dan de andere keer.
Vandaag had ik voor een pizza als optie 'extra kaas' aangeklikt, en betaald. Ook saus erbij.
Toen het werd bezorgd moest ik nog €2 extra aan de deur betalen voor de kaas?! Terwijl ik dat al via ideal had betaald. Ik betaal ook al €1 extra betaald voor transactiekosten én dan ook nog de bezorgkosten.
De knoflooksaus waren ze ook vergeten.
Wij bestellen niet meer bij Femis, de zoveelste keer dat er iets mis gaat.
Rob_w .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Femi's is een grillroom/cafetaria met een eigen restaurant gedeelte. Als we even geen zin hebben om zelf te koken zijn wij al vrij snel bij Femi's te vinden. De pizza's zijn van uitstekende kwaliteit en ook de verschillende schotels zijn prima (flinke porties en uitstekende gebakken aardappeltjes). De prijzen zijn redelijk en de bediening is vlot en vriendelijk. Mijn favoriet "Calzone zonder artisjokken, maar met tonijn" is een van de allerbeste calzone pizza's die ik ooit heb mogen proeven.
Oet_Grunnen .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Sommige eetgelegenheden zijn duidelijk: als u kinderen heeft en grote trek gaat u hierheen. Als u echt wilt genieten van subtiliteiten, mijdt het.
Ik bestelde spaghetti carbonara en wilde vooraf een salade. De salade (lekker vers, dat wel) had een mayonaise dressing, een vloek in de Italiaanse keuken. De carbonarasaus was bedekt met geraspte kaas (geen parmezaan) en gevuld met flinters van plakjes gesneden ontbijtspek, bedoeld voor de boterham. Nee, de eigenaar is niet van Italiaanse origine en dat is te merken.
Anouk K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Heerlijk eten voor een goede prijs. Verse ingrediënten en ruime porties. Deze keer pizza Svedese gegeten en tonijn salade. Beide prima. Goede en attente service.
Joost K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
In augustus hebben wij twee keer gegeten bij Femi. Prima pizza's en ook de sjasliekschotel was in orde. Erg aardige bediening. De prijs-kwaliteitsverhouding is ongekend goed. Voor vier mensen eten en drinken en brood van het huis met aioli en kruidenboter vooraf betaalden we nog geen 50 euro. Hoewel het restaurant eruitziet als een veredeld cafetaria zit je er voor een snelle maaltijd prima.
Qruun S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2013
Met de kinderen van 5 en 7 even om 19.10 binnen om voor het slapen wat te eten. Het zat halfvol, gemoedelijk. Ons eten kwam vlot op tafel en was zonder meer goed. Pizza voor de kleinste met een prima bodem en genoeg ham en kaas, een pasta carbonara die heerlijk romig was en voldoende spek bevatte zonder te zout te zijn. Wij hadden resp. de mixed grill en de shoarma speciaal schotel: zonder meer lekker, zowel kipfilet, shoarma als kebab prima van smaak. Natuurlijk: het is allemaal niet wereldschokkend, maar het eten was goed, de bediening vriendelijk, de sfeer prima, de prijs redelijk en de snelheid geheel naar wens. Een positieve ervaring.
9 Cargtkw .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
Erg goede prijs kwaliteit verhouding. Ruime en kwalitatief goede porties. Uitstekende huiswijn. Heel prettige bediening.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2012
Op deze maandag was er weinig open in deze toeristenplaats. Op de gok deze pizzeria binnengestapt, gelegen aan een zijstraat van de 'hoofd'straat.. We werden vlot en vriendelijk bediend door een ervaren jonge vrouw die ons onze drankjes bracht en een mandje met brood. Onze keus was een pizza quatro stagioni en quatro frommagi. Beiden waren heerlijk bereid. Ook pizza's af te halen. Redelijke prijzen. Restaurant heeft diverse ruimtes en is eenvoudig ingericht. Op basis van deze ervaring kunnen we nog niet een volledige correcte beoordeling geven. Vandaar een 7 voor het eten.