Grillrestaurant Dino's

7,2
6,6
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Op het terras gezeten bij Dino's was erg lekker weer.
We gingen zelf twee keer switchen van tafeltjes, omdat ze enorm wankelen. De viltjes onder de tafelpoten werkten niet echt.
Kortom na een irritante stoelendans een fijn tafeltje gevonden die niet enorm wiebelt.
Het eten was zeer lekker 3 kleine hamburgers (beef, kip en vis) met friet erbij.
Bedieners waren vriendelijk.
Jan Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Zakelijke lunch afspraak. De speciale aanbieding (carnaval kip burger?), besteld en deze was heerlijk. Prima eten voor een redelijke prijs.
Arlette V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Geen zin om te koken na een hele drukke week. Dus alleen uit eten. Niet iets wat je heel makkelijk besist. En wat toch ook best een kostenpost is, die niet iedereen zich kan veroorloven.
En dan weeeeeer geen gewoon glas kraanwater krijgen bij je eten en je wijn.... zelfs niet als je er voor wil betalen.
Wat een blamage voor Dino's en de nl horeca (ik maak het steeds vaker mee, helaas). Ik ga er voortaan een twee voor geven op. Ook al is het verder dik in orde.
En het is nog dom ook, want met een glaasje water had ik een tweede glas genomen en toetje.... Nu heb ik daar geen zin in. ????????
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Was de eerste keer dat we bij Dino's zijn gaan eten (met drie volwassenen en twee tieners), en we hebben allemaal echt heerlijk gegeten. Het heeft onze verwachtingen overtroffen.
De bediening was top, zeer vriendelijk (vooral Chantal was zeer vriendelijk).
Het eten was ook steeds zeer mooi en smaakvol opgediend. Het nodigde echt uit om gegeten te worden.
Een aanrader dus, en we komen zeker terug !!!!!
Philip S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Ik dacht: goh moet n goed restaurant zijn, veel eters, veel mensen en het ziet er van buiten en wat ik later zag binnen heel goed en fris uit> dan moet de rest ook wel kloppen! Nou mooi niet! Ten eerste het zat wel behoorlijk vol, maar er waren boven echt nog wel meer tafels vrij dan het zielige weggestopte tafeltje naast de koe, dat ik toebedeelt werd! Maar jaah waar veel restau`s zich schuldig aanmaken: als je alleen bent dan wordt je aan een klein tafeltje weggestopt, ging hier ook weer op.Ze hadden me ook een tafel midden in de restau boven kunnen geven en tafeltjes uit elkaar kunnen zetten, zodat ik daar had kunnen zitten, maar ja bedankt service is teveel werk natuurlijk! Verder was ik alleen en moest ik overdreven lang wachten na mijn 1e gang. Ik zag dat tafeltjes met 6 eerder werden bediend! Zelfs mijn buren( 2 pers), waren nog aan het voorgerecht, toen ik klaar was, maar ik zat mooi nog een half uur ná hun bediening 2e gang te wachten op mijn 2e gerecht!Heb ik bij bediening boven ( die was het niet eens en ik moest maar bij een ander afrekenen, dus konden niet tegen kritiek!)en bij afrekenen beneden even later meteen iets van gezegd, maar nee ging niet opvolgorde maar wat sneller klaar was en ze waren het niet eens. Nou wat een rotsmoes: ik had een simpele hamburger op brood of het ingewikkelde menu wat mijn buren had, ging die vlieger bij mij niet op!En dan het eten, duidelijk snel af geraggeld en niet bepaald met liefde bereidt.Beloofde tomaten op de menu kaart waren klaarblijkelijk op, er zat niets van bij en was niets van gezegd vooraf door bediening!Oh en dan nog wat : toen ik binnen kwam was iedereen druk bezig en stond ik een poos netjes te wachten, tot iemand tijd voor mij had. ( wat ook altijd zo hoort)> na afloop, toen ik van die "koe schilderij" afliep naar beneden van de trap af, bleek dat er duidelijk meer geluld wordt in deze tent dan dat er bediend wordt> C.Q.:"ik werd door alle bediening aangestaard alsof ik de "smet "zelve was.Denk: daar zeg ik niks van , krijg ik weer rotsmoezen & anders maak ik mij enkel maar bozer, wat zinloos is.Kortom een vol uur wachten , voor iets wat ik in 10 minuten op had> een slechte heel slechte tent!
Christian A.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Relatief klein restaurant, met boven meer plaats dan beneden. Over het algemeen nette en vriendelijke bediening. Ruime keus aan vlees, vis en vegetarisch met een goede prijs. Heerlijk gegeten dus.
Daniela V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Toevallig zat ik net uit nieuwsgierigheid de al bestaande recensies te bekijken. Ik moet zeggen dat ik hier best van schrik.
Op het gebied van restaurants ben ik verwend en ik ga dan ook vaak bij de luxere restaurants eten. Echter zo nu en dan iets anders is ook leuk! Zo heb ik twee keer bij Dino's gegeten en wil ik er morgen weer gaan eten.
De twee keer dat ik er geweest ben, waren beide super geslaagd. Het eten was erg lekker, de bediening was prima en aan het decor heb ik me ook niet gestoord. Hier en daar zijn er vast wel kleine op en aanmerkingen, niets waar ik me aan gestoord heb. Niemand is tenslotte perfect! ;)

Kijk er uit om weer een lekker stuk vlees bij jullie te eten!
Milaisa .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Op 5-1 naar dino's geweest. Voor het eerst viel het echt tegen. Spareribs was aan de koude kant en smaakloos. Ook de service was niet zoals het hoorde. Volgende keer maar een andere eethuis voor spareribs.
Ineke-Heikens .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
We hebben na een voorstelling in de stadsschouwburg van Rotterdam met 4 personen gegeten bij Dino´s. Direct na aankomst werd ons gevraagd wat we wilden drinken en het drankje kregen we heel snel daarna. Super! Ook daarna bleek de snelheid van het bestellen en uitserveren van het eten perfect.
We hebben breekbrood met tapenade en kruidenboter als voorgerecht genomen. Daarna zalm, eendenborst, spareribs en spaghetti, en als dessert 2 x koffie en 2 x koffie met taart.
Met 2 biertjes, een glas rose en 4 fris erbij, waren we € 92,- kwijt.
We hebben prima gegeten zonder lang te wachten voor een redelijke prijs! Wij vinden Dino's een aanrader!
Javie .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Mijn ervaring met de gerechten die wij hadden is niet best.. Gezellig is het er wel! De geitenkaas salade had geen smaak, de kaas was eerder mozzarella te noemen. Salade gegrilde tonijn had ook geen smaak, de tonijn was echt een enorme teleurstelling.. Het zou een maaltijd salade zijn, maar onder de kaas en tonijn lag wat sla met een augurk en wat olijven... Geen maaltijd dus.. Van mijn andere gezelschap begreep ik dat de spareribs erg droog waren. Maar.. De zalm daghap was wel heerlijk!!
Monica2013 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Vooraf heerlijke calamaris gegeten. Lekkere grote ringen, knapperig korstje en niet vet.
Erna lekkere spareribs gegeten met lekkere patat.
Prima gegeten, aardige bediening.
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Voor een heel redelijke prijs lekker gegeten: rib-eye was een goede keuze, zowel medium als well-done, en ook de Dino's Burger, (voldoende) friet bij elke portie en wat groente en een klein beetje salade. De worteltaart/carrot cake vond ik niet zo bijzonder. Brood met tapenade is apart te bestellen (hebben wij niet gedaan). De zaak is erg vol, beetje lawaaiig misschien, maar wel gezellig. Bediening is vriendelijk, gewoon, past bij de zaak. Het is aan het Schouwburgplein, dus overal dichtbij.
Edgilst .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Voor een bezoek aan het theater hier gegeten. Gekozen voor een entrecote die eerder rare dan medium arriveerde, ook miste ik de houtskoolsmaak van een gril. Het is allemaal wel aardig, maar nooit krijg je het idee dat je iets bijzonders aan het eten bent, net voldoende dus. De bediening is losjes en enthousiast, zoals dat hoort in een eetcafe, die scoren een dikke voldoende.
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Dino's is een prima restaurant voor een steak. De tournedos is heerlijk (ik eet hem altijd medium). Helaas zijn de porties wel wat aan de kleine kant en moet je hier met een rammelende maag niet voor steak kiezen. Bediening is voldoende voor een zaak als dit.
Laura--- .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Ik heb gisteren hier gedineerd met m'n man en mijn 2 kinderen. Ondanks de enorme drukte, werden wij vriendelijk ontvangen door de bediening en verliep alles op een prima tempo! Het eten was verukkelijk (o.a. het weekmenu) en waren wij op tijd voor het Luxor! Wij komen zeker terug!
Gngro .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Spaeribs prima op smaak, lekker brood erbij en verder een heerlijke avond gehad. Jammergenoeg ons drank vergeten. Werd gecompenseerd door de bediening.
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Ik ging hier samwn met mijn vriendin op vrijdag avond eten, het eten kwam best snel alleen bij de hoofdgerechten worden geen seizoensgroente geschoteld, ookal staat dit er wel bij vermeld. Verder tijdens het eten geen aandacht gehad. Nadat we de kaart voor een toetje hadden gekregen meer als een half uur moeten wachten tot iemand hem kwam opnemen. De bediening moet echt meer opletten op de gasten en beter informeren of alles naar wens is, dan hadden ze geweten dat we frietjes en groentes misten. Een keer, nooit meer.
Glenn V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Ik heb samen met me vriendin gegeten En zijn leuk ontvangen. Ik had de salade kip met pesto mayo besteld en me vriendin de calamaris. Na een kwartier wachten kregen wij onze voorgerechten, de calamaris was wat flauw en koud. Ik kreeg de salade en neem 1 hap en proef dat het geen pesto mayo is maar truffelmayo en aangezien ik allergisch ben voor paddestoelen kreeg ik een aanval (gelukkig had ik medicijnen bij me). Volgens de bediening was het de fout van de keuken maar als er goede communicatie was geweest dan had iedereen geweten dat de pestomayo op was en ze er truffelmayo overheen hebben gedaan. Dan had het ook niet zover hoeven komen en had ik geen aanval gehad. De stuntelige bedieing wist zich er ook geen raad mee en gaf maar een drankje van het huis. Verder wel redelijk gegeten en het meisje was nog wel bezorgd..
Niet voor herhaling vatbaar!!
Winny A.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Het eten is erg lekker, vooral het voorgerecht met kipfilet en salade (heerlijke dressing). De hoofdgerechten smaakten erg goed, al mag er van mij wel wat meer groente bij. Bediening; niets te klagen, we werden geholpen door vriendelijke serveersters en obers en we hoefden niet lang te wachten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Fan Of Food .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Met een vriendin gaan eten, al stond een plekje bij de deur ons niet aan en stonden we eigenlijk al weer buiten. Bediening kwam ons achterna en meldde dat er zo een plekje vrij kwam in een hoek, een rustige, mooie tafel. Eerst een goed glas huiswijn Chardonnay en een mandje brood met kruidenboter en tapenade genomen. De tapenade is vrij droog, mag iets smeerbaarder. Daarna allebei een maaltijdsalade gekozen, mijn vriendin die met tonijnmoot, ik met ossenhaas. Helaas bleek de tonijn een sterke smaak te hebben, waardoor mijn vriendin de helft heeft laten staan. Mijn ossenhaassalade was heerlijk, de combinatie met teriyakisaus is gewoon top. Die zal ik vaker blijven nemen. Vlotte, aardige bediening en een leuke zaak. Tot een volgende keer!