Grillmasters

Langestraat 54 7511 HC Enschede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grillmasters

Meulenhof .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Met twee personen gegeten via social deal.
Voldoende keuze en ruime porties. Vlees en frites zijn heerlijk. Jammer dat ook hier weer de mayonaise in rekening wordt gebracht en waarom een glaasje fris 2,60 moet kosten snap ik nog steeds niet.
Deze social deal is zeker een aanrader, prima.
BatuTornado .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Eten was niet lekker. Hamburger was met nat en koud brood geserveerd en ook nog eens met rauw vlees. Patat en salada was niks bijzonders.
Bediende was een man en had best een aparte houding. Kennelijk was hij geïrriteerd ofzo.
Eric T.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Afgelopen zaterdag per toeval bij Grillmasters terecht gekomen.
Eigenlijk waren we van plan om verderop op de markt en terrasje te pakken, maar ook de grillmasters had enkele tafels in het zonnetje.
De eigenaar is een charmante man, en behulpzaam bij het uitzoeken van de gerechten. Omdat het alleen een lunchmoment was hielden wij het bij een argentijnse biefstuk en rib-eye.

Het vlees was in één woord uitstekend. Ik kan mij niet herinneren dat ik recent zulk kwalitatief goed vlees gegeten heb: boter mals, perfect gegaard en een heerlijke grillsmaak. Bijgeleverde salade was vrij standaard. De friet en verse ananas waren daarentegen bijzonder smaakvol.Het restaurant zelf is wel toe aan een opknapbeurt, hoewel wij daar buiten op het terras natuurlijk geen problemen mee hadden.

Al met al een toevalstreffer met uitstekende afloop.
Arton053 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Wij zijn hier gegeten via Social Deal aanbieding voor 3 gangen diner. Voorgerecht was matig (tomaten soep met slagroom uit de spuitbus) niet heel bijzonder. Hoofdgerecht was prima, groot portie, malse vlees. Dessert was ook prima.
Vriendelijk bediening, leuk decor, tegen redelijk prijs.
Rob_w .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Verschillende keren, met en zonder groupon, gegeten in dit restaurant. Wij hebben iedere keer mogen genieten van een vlotte vriendelijke bediening en heerlijk eten. Ruime porties en een (h)eerlijk stuk vlees. De ruimte aan een 2-persoons tafeltje vinden wij erg beperkt, kies dus een 4-persoons tafel (als er ruimte is).

02Ginaa .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Gisteren erg lekker bij Grillmasters gegeten. Het voorgerecht kwam snel op tafel en ook het hoofdgericht kwam daarna snel door. Het vlees (Buenos Aires) was lekker mals. Leuke bediening, de bestelling werd snel opgenomen en ook werd er regelmatig naar drinken gevraagd.
Silviabolte .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Goed eten. Met groupon bon geweest. We moesten echter ruim 2uur wachten en meerdere malen vragen om ons eten. Waardeloos. Gelukkig was het eten wel erg goed, zeer smakelijk en goed bereidde biefstuk vd grill. Het enig wat eraf kon was sorry, foutje. Geen drankje oid aangeboden gekregen, slechte service.
FijnproefJona .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2014
Hier naartoe gegaan met een Groupon bon voor twee steakmenu's. Het decor: het is een beetje kitch en je moet er van houden, maar ze hebben wel erg hun best gedaan om er een bepaalde sfeer van te maken en dat kan ik wel waarderen. Er werd een gezellige kaars aan tafel aangestoken wat het toch een beetje extra maakte.

De bediening was gewoon goed, ze wisten vantevoren dat we via Groupon besteld waren en het hoofdgerecht stond dan ook snel na het voorgerecht op tafel.

Dan het eten. Ik moet zeggen dat ik behoorlijk jaloers ben dat ik nog nooit een biefstuk zo mals heb kunnen bakken. Het was één van de meest malse steaks die ik ooit heb gehad! De chimichurrie saus die erbij geserveerd was paste ook goed bij de biefstuk en de ananas maakte het af. Zelfs de salade was oké. We hebben behoorlijk tevreden en behoorlijk vol het restaurant verlaten.
Renee T.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2013
Regelmatig hier gegeten, maar de laatste tijd toch wel eens teleurgesteld naar huis gegaan. Het eten is niet meer wat het geweest is. Vlees te ver door, spareribs die voorheen van hun bot vielen nu volledig ingedroogd. Ook het personeel kan vriendelijker er alerter zijn. Je zit lang met een leeg glas en wanneer je binnenkomt is er eigenlijk geen ontvangst. Wij vinden het jammer, want voorheen was het zeer goed en kon je hier prima terecht voor een mooi stuk vlees.
Sopie .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2013
Recentelijk met 2 personen bij Grillmasters gegeten. Er waren op dat moment ongeveer 25 stoelen bezet. We kregen een plaats achterin het restaurant toegewezen, desalniettemin tochtte het ook daar wanneer de voordeur open ging.
De bediening was vriendelijk, bestelling werd vlot opgenomen en geen moment zonder drinken gezeten.
De kaart is redelijk uitgebreid. Echter, de porties zijn wat ons (grote en gemiddelde eter) betreft te groot (meloen met ham/garnalencocktail). De prijzen voor de voorgerechten zijn aan de hoge kant. Maak de porties kleiner en de prijs lager. Een volgende keer zou ik met de wetenschap van de flinke porties niet meer kiezen voor een voorgerecht. Het hoofdgerecht (torrospies) had prima met één spies gekund in plaats van twee, maar het smaakte heerlijk! De frites waren knapperig. Jammer genoeg moest ook voor een mini bakje mayonaise (één eetlepel) 0,50 cent extra worden betaald (zagen we achteraf op de rekening, staat niet bij de andere sauzen op de menukaart), net als het stokbroodje als amuse.
Kortom, een prima restaurant met heerlijk eten, maar wel aan de prijs. Inclusief drankjes ben je met alleen een voor en hoofdgerecht zo 70 euro kwijt. Kan naar mijn idee goedkoper!
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Het eten is echt goed en een portie heb je ook echt genoeg aan. De service is goed, maar wanneer je glas leeg is, mag er sneller gevraagd worden of je meer wilt drinken. Voorin het restaurant kan het tochten.