Grillig Sandwiches

Meer informatie over restaurant Grillig Sandwiches

Voordelig
Viktor K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Erg leuke zaak die het net even iets anders doet dan de meeste broodjeszaken in Rotterdam. De broodjes zijn met liefde en lekkere kruiden klaargemaakt. Om je vingers bij af te likken! De heren achter de toonbank zijn professioneel en weten goed te adviseren. Dikke aanrader!
Pien A.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Superleuke zaak,en heerlijke broodjes! Heb heerlijk gegeten! De inrichting is prachtig, urban en hip. Zeker een aanrader als je een gezond maar toch lekker broodje wilt eten. Kom snel weer terug!
Nante O.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
The best!
Hier wil je elke dag je lunch halen/eten. Ze maken de lekkerste lunchbroodjes ever! Voor een heel redelijke prijs.
Met Marokkaanse kruiden, lekkere frites er bovenop, heerlijke saus, helemaal top! Sfeer = relaxt en hip en fris. Tram 4 stopt voor de deur.
Go! Ga Grillig ervaren!
Jmpb .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Heel erg lekker broodje merguez gegeten. Avocado-dadel-banaan smoothie was ook heel erg lekker. Hoewel de bediening op deze zondagmiddag er alleen voor stond en zowel in de keuken als in de bedien bezig was, bleef hij rustig en vriendelijk, ondanks te drukte even later. Leuke tent! Ik kom hier absoluut regelmatig terug!
Smoeltjes .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Ik heb hier inmiddels al een aantal keren gegeten. De broodjes zijn heerlijk! Alles wordt gebarbecued en de broodjes worden rijk belegd met diverse gegrilde groenten. De sausjes zijn volgensmij huisgemaakt. De frites zijn ook van topkwaliteit. Ik denk zelfs dat ze met de hand geschild zijn. Onwijs attente bediening en een leuke inrichting.

Al met al, een aanwinst voor Rotterdam en niet te vergeten, een aanwinst voor je portemonnee. Je bent er maximal €9,- kwijt (tenzij je natuurlijk extra wilt bestellen, wat ik me goed voor kan stellen :) )
Salim E.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Samen met met neefje en nichtje hier gegeten vandaag. Een absolute aanrader. Een enorme aanwinst voor de Nieuwe Binnenweg. Weer eens wat anders dan een Surinaamsbroodje of kebap. Leuke eigenaren ook. Het vlees wordt echt gegrild en er is een ruime keuze aan broodjes. Je kunt je broodje ook zelf samenstellen. Prijzen zijn goed en de sfeer is aangenaam. Eindelijk weer eens wat anders op de Nieuwe Binnenweg dan een kapperszaak of Surinaamse broodjeswinkel. Tot snel!
Karinvlug .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Leuke tent, qua sfeer echt een toevoeging voor de nieuwe binnenweg! Lekkere broodjes waar ik zeker voor terug ga komen. Garnalen met sugarsnaps is mijn favoriet!
Jelle999 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Laatst liep ik de op de Nieuwe Binnenweg en had ik deze nieuwe broodsjeszaak gespot. Ik had honger dus ben gelijk even naar binnen gegaan. De zaak zelf is heel mooi ingericht met veel gebruik van natuurlijke materialen en Marokaanse invloeden. En de grill waarop de broodjes bereid worden ziet er ook erg indrukwekkend uit. Het personeel was erg vriendelijk en hielp mij met een keuze maken. Uiteindelijk koos ik voor het broodje met gegrilde garnalen. Deze heeft mij heel goed gesmaakt. De saus die erbij zat was erg lekker en het broodje was goed gevuld. Ik kom zeker nog een keer terug om een van de andere broodjes te proberen!
Ninaaa .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Onwijs lekkere broodjes. Ik had de kip guacomele en mijn vriendin een boquadilo. Normaal gesproken eet ik nooit zoveel kip, laat ik de helft liggen maar niet met dit broodje. De kip was zo ontzettend lekker! Heel mals en sappig en heel erg lekker gekruid. Ze barbecuen de kip 'live' in de zaak. De ambiance in de zaak is ook heel relaxed en mooi. Ziet er heel schoon en fris uit. Echt een aanrader!
Omar K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Lekkere broodjes met passie bereid. Goede service, vriendelijk personeel.
Frietjes erbij en smoothie was lekker.
Enig verbeterpuntje wat mij betreft zijn de broodjes. Het zijn van die simpele puntjes die je bij elke turkse bakker vind. Deze formule verdient lekkerdere broodjes van 1 van de vele bakkerijen die Rotterdam heeft.
Salima B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Vorige week met een vriendin gegeten bij Grillig en oh wat hebben we genoten van de boqadio's! Een week later hadden we het er nog over. De porties zijn prima, na het broodje (waar overheerlijke frites in schil bovenop lagen) zaten we goed vol. De jongen die ons hielp was heel vriendelijk en servicegericht. Ik hoop echt van harte dat jullie deze overheerlijke broodjes nog lang blijven maken! Dan beloof ik hierbij plechtig dat ik elke week eentje kom halen.
Jb_nl .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Mooie aanwinst voor Rotterdam. Leuke lunchzaak met warme broodjes die royaal belegd worden met ter plekke in het zicht gegrilde waren. Veel Marokkaanse ingrediënten zoals merguez-worstjes. Ook komen de jongens in de keuken keurig tegemoet aan eventuele extra wensen qua ingrediënten en zijn hierin zeer flexibel. Prima geprijsd ook.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Super lekkere Harira soep en een broodje Tonijn Salsa gegeten!! Vriendelijke jongens staan vol overgave alles te grillen!! Interieur is strak schoon oosters en modern!! Een aanrader en aanwinst coor Rotterdam.
Belsk .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Superleuke nieuwe broodjeszaak waar rotterdam er meer van zou moeten hebben (ik zeg een tweede filiaal openen heren! )
Alles is heerlijk vers en duidelijk met zorg en liefde bereid. Ik had een broodje waar ook friet op lag, erg leuk gedaan en bovendien smaakte de huisgemaakte friet verrukkelijk. Veel keus en originele recepten. Kortom een aanrader voor iedereen! Ga zo door!
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Grillig heeft een stoere uitstraling met massieve houten tafels, één muur met een mooie bedekkende plaat en cactussen op de tafels en zelfs een koeienhuid aan de muur naast het toilet. De bediening was redelijk vriendelijk en het broodje met garnalen, citroen en sugar snaps was echt ontzettend lekker.