Grillia

Meer informatie over restaurant Grillia

7,1
Lekker-uiteten- .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Met Groupon hier gegeten. Redelijk misleidend dat je voor 15,95 exact hetzelfde krijgt als met je Groupon (waar ze beweren dat je forse korting krijgt). Er is geen drankenkaart, dus behalve dat je geen keuze hebt, weet je ook niet wat de prijzen zijn. Wat wel vaker gebeurt, gebeurt hier ook: tapbiertje voor 3,50. Redelijk asociaal (daarom lage Service score). Bediening vriendelijk. Eten begon lekker met verschillende tapenades etc. Daarna werd het per gang minder. Vet, zo uit de frituur, kipsaté (wat doet dat hier?). Hoopje shoarma zonder sausje. Gehaktballetjes redelijk op smaak, maar allemaal vrij standaard. Jammer, want als je hier echt iets leuks van maakt, zit het vol. Nu op de zaterdagavond 4 tafeltjes gevuld.
Riena V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Vanavond hier gegeten met een social deal. Qua tapas weinig keus. Wel grote porties, maar matig wat smaak betreft. De kipspiezen waren wel lekker, niet bijzonder. De visschotel was matig van smaak en de salades erg zuur. De bediening was erg vriendelijk, het meisje deed erg haar best om het ons naar de zin te maken. Wat jammer was is dat wij zonder social deal waarschijnlijk net zo duur uit waren geweest, de prijs was net zo hoog (4 gangen voor 15,95)! Dit alles is toch wel heel misleidend.
Delerium2 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Via groupon hier gegeten. Aardige mensen maar het eten was echt niet lekker. De kwaliteit was echt niet op niveau. Al was het maar 12.5 via groupon. Ik was bijna naar de keuken gelopen met het eten om te vragen of ze het zelf al geproefd hebben. Er is weinig sfeer en midden in het restaurant stond een gasfles + kachel vanwege de kou. Het personeel was verder erg aardig en behulpzaam. Helaas geen aanrader ondanks de goeie prijs.
Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Het eten bij Grillia was prima. De keus viel wat tegen. Ze presenteren zich als tapas en grill restaurant. Het is alleen meer grill dan tapas. En de keus is beperkt. Wat we voorgeschoteld kregen een mixed grill en kip sate smaakte prima. De sfeer is wat kil omdat het allemaal wat plastic aandoet. De oosterse muziek is niet helemaal onze smaak. De bediening is snel en vriendelijk en heeft ons prettige feestdagen toegewenst. De prijs van 30+ pp vonden wij wat aan de hoge kant voor het geleverde.
Morang, J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Samen met mijn zoon van 14 genoten van de via groupon aangeboden mogelijkheid om onbeperkt tapas te eten. Ontvangst was gastvrij en met onze reservering werd flexibel omgegaan. Op ons verzoek serveerde de eigenaar een doorsnede van het aanbod. Eerst diverse smeersels zoals humus en tsatsiki met naan brood, gevolg door dolmades, gehaktballetjes enz. Het geheel werd afgesloten met gegrilde kippepootjes. Alles was even lekker en Grillia is absoluut een aanrader!
Bries .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Heerlijk gegeten, kregen vooraf brood met humus en aubergine vh huis, linzensoep en rijst in druivenbladeren was ook goed, en de kofta was lekker gekruid met een heerlijke verse knapperige salade erbij geserveerd. Bediening was een oplettende en zeer vriendelijke jongeman. De muziek werd aangepast voor mijn collega ( een bekende arabische zanger ) hij ging vrolijk meezingen aan tafel, gezellig was dat. Inrichting is zoals het betaamt voor dit restaurant zo ook de rekening, zeer betaalbaar.
Natascha W.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Vorige week bij Grillia wezen eten, zeker verrassend lekker! Voorgerecht werden we verrast door de chef, verschillende tapa's en allemaal op smaak! hoofdgerecht heeft de chef ons weer verrast en gaf ons een mixed grill, biefstuk, lamsvlees, kip! Allemaal heerlijk zacht, mals en van de houtskoolgrill! Wij komen hier zeker terug! Ga zo door!
Nancy En Robert G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Heerlijk gegeten met onze beste vrienden. Tapas vooraf vers en lekkerrrrr.
We hadden als hoofdgerecht garnalen en spareribs gewoon goed.
De rekening viel mee, en als Rotterdammers dat zeggen valt het echt wel mee. Super.
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Hier gegeten op zondagavond 5/7 via Groupon (5-gangen menu). Het was op zondagavond en vrijwel leeg. Er waren naast ons nog 2 tafeltjes bezet. Het personeel is erg aardig en attent, vooral de jonge dame die ons bediende. De vrouwen deden de bediening en de keuken en de mannen waren gastheer en zaten de rest van de avond aan de bar (geregeld op hun telefoon te staren), beetje aparte uitstraling. Waarschijnlijk is dit anders als het drukker is.

Het eten was erg lekker. Als voorgerecht een linzensoep (erg smakelijk) en koude en warme tapas. Vooral de koude tapas was erg lekker. Als hoofdgerecht een grill van kip en lam met frietjes, rijst en salade. Ook lekker. Het toetje was een koekje met ijs, niet heel spannend. Al met al in ieder geval erg lekker (en heel erg veel) eten.
Surfplankje .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Heerlijk gegeten in dit restaurant. Via groupon hadden wij de tapas gerechtjes en deze waren super! alles vers bereid en behoort zeker tot de beste tapas die we in den haag gegeten hebben. Aanrader!
PBas .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Gisteren hier gegeten.
Het is een familiebedrijf en ze zijn allemaal even gastvrij en vriendelijk.
De service is uitstekend, vriendelijk personeel houden van blije gezichten
Erg interessante kaart met diverse Mediterraanse gerechten en zeker geen standaard gerechten die je ook in een ander (Grieks) restaurant kunt bestellen. Eten is meer dan perfect,
We waren met 6 personen en hadden verschillende gerechten besteld, die allemaal erg lekker waren.
We komen hier zeker terug en kunnen het iedereen aanraden om dit restaurant ook eens te proberen