Grillhouse Wallstreet

Walstraat 69 7511 GG Enschede Nederland Kaart

Over restaurant Grillhouse Wallstreet

Stel zelf de lekkerste combinaties samen!

In het bruisende centrum van Twente kun je genieten van heerlijk eten bij Grillhouse Wallstreet. Met het all-you-can-eat concept kun je geheel zelf je combinaties samenstellen. Vlees, vis, vegetarisch, voor ieder is er wat wils! Het hippe maar toch klassieke interieur zorgt voor een fijne sfeer. Gegarandeerd een gezellige avond uit!

Meer informatie over restaurant Grillhouse Wallstreet

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00
Voordelig
Bernou A.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Moesten vrij lang op ons eten wachten en het werd vaak niet compleet gebracht.
Bestelling was dus niet volledig doorgekomen.
Daarbij kwamen de bijgerechten ook vaak veel later dan de hoofdgerechten, erg jammer.
Uiteindelijk naar enkele malen vragen werd er beter rekening mee gehouden.
Gerechten waren wel erg lekker.
Harrie H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Bij aankomst bleek dat deze meneer niet aan AH Actie mee deed, stond wel vermeld.
Hebben toen een menu van 15 euro gekozen, hebben voortreffelijke gerechten gegeten.
Ter compensatie kregen we stokbroodjes en een consumptie gratis.
Het is zeker de moeite waard om daar te gaan dineren.
Petje af voor de voortreffelijke oplossing.
Henk-V .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Voor een goede prijs heerlijk gegeten! In vergelijking met andere all you can eat restaurants krijg je hier grote porties. Er is veel keuze aan verschillende vlees en vis gerechten. De hamburgers waren erg lekker! De kangoeroe biefstuk en alle andere soorten vlees waren lekker en goed gekruid. We hebben erg genoten en komen graag nog een keer terug. Het restaurant valt niet zo op in de straat, dat mag best want het is er goed en lekker!!
YvonneVanHoof .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
De dame die ons bediende bij grillhouse Wallstreet was allervriendelijkst. Niks op aan te merken. Duidelijk uitleg. Snelle service en zelfs een prima oplossing voor mijn dessert wens buiten de kaart om. Echt helemaal prima.
De minpuntjes: het was er (op 3 januari) ronduit koud. Een soort tocht langs je benen die het echt onaangenaam maakte.
Maar het grootste minpunt: behalve het stokbrood en de salade was al het eten 'hoog op smaak'. Ofwel: de kok maakt het eten oneetbaar zout (of is het chilipoeder of een soort grill mix?). De blaren staan letterlijk op je verhemelte. Afblussen noodzakelijk. Zelfs de rode saus op de hamburger is bijna oneetbaar; het dakje op de 'tortillachips met groente en kaas' is van paprika, grof gehakte olijven, tomatenpuree en een berg zout/chili; je proeft het verschil in vlees tussen kangoeroe en biefstuk niet door de kruiden etc.
Wel een prima prijs/kwaliteit verhouding (ofwel: goedkoop).
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Lekker gegeten met collega's. Persoonlijk niet zo'n fan van het all you can eat concepts. Je eet toch meer dan eigenlijk wil.
Bij Grillhouse Wallstreet was het eten boven verwachting. Alle gerechten, per bestelling mag je er max. 2 uitkiezen (prima idee, voorkomt verspilling), waren boven verwachting wat betreft smaak en kwaliteit. Lekker en niet te veel poespas. Bediening was snel waardoor je niet lang een leeg bord had. Ergens is dit dan ook een nadeel, zoals hierboven al is aangegeven, je eet toch meer dan je wil. Uiteindelijk ligt dat natuurlijk wel aan jezelf.
Het restaurant is vrij nieuw en doet wat klinisch aan. Er is duidelijk werk van gemaakt om een bepaalde sfeer te creëren, zoals bv pannetjes die aan de muur hangen, maar het valt, helaas, nog niet allemaal op z'n plaats. Hopelijk komt dat nog.
Al met al een dikke aanrader om te gaan eten met een gezelschap. Het concept vond ik wat wennen, je verwacht niet zo'n hoge kwaliteit bij een all you can eat restaurant.
Familieboonsma .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Een avond weg met een groep van 11, een prettige avond.
Vriendelijke en vlotte bediening.
Gerechten kwamen allemaal gelijktijdig door. Porties zijn royaal.
Prima eten voor een leuke prijs!
Rmj172231 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Hadden een 4 gangen menu voor 15 euro. Lekker biefstuk, kipfilet van de gril, een heerlijke salade met friet en wedges. Appeltaart(lekker vers) met 2 bolletjes ijs als nagerecht. Vooraf een mandje met stokbrood wat niet eens in rekening werd gebracht. Al met al een goede service bediening en lekker eten voor weinig geld.
StevenValk .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Lekker eten voor weinig geld. 18,50 euri voor 2 uur all you can eat! Echt heerlijke biefstuk, lekkere frites en salades. Snelle, vriendelijke service. Was erg druk, maar de vaart zat er goed in bij de bediening.
Ingmar F.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Leuke tent goed geholpen en belangrijk prima vlees. Veel te grootte 'tapas' vlees gerechten als spareribs varkenshaas en hamburgers (4 soorten) daar doe je geen 2 gerechten, 6 rondes mee! Maar eerlijk is eerlijk het smaakte prima!
Sigridlagendijk .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
We hebben hier erg lekker gegeten. Uitleg van de verschillende concepten en prijzen was ook duidelijk. Zo kan je ook een daghap voor 12,00 eten. Wij hebben zelf gekozen voor het all you can eat in 2 uur voor 18,50. We hoefden niet lang te wachten op het eten en tussen de bestellingen zat precies genoeg tijd. porties zijn prima, er zou wel wat groenten bij het vlees of vis geserveerd mogen worden zonder dat je daarvoor een salade moet kiezen, net zoals je ook friet bij je gerechtjes kan bestellen zou dat met groenten ook leuk zijn. Biefstuk is aan te bevelen, erg lekker!
Leuk ingerichte ruimte om in te eten. De bediening was vriendelijk. Het leek erop dat de bediening geen vaste tafels hadden want soms kwamen er 3 bediendes in 5 minuten om de bestelling op te nemen. We zouden in elk geval niks tekort zijn gekomen!
Miranda W.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Ze waren nog bezig met de finisching touch waardoor je voor een lagere prijs onbeperkt kon eten daar, de deur naar de toiletten stond open die weer leidde naar de deur naar buiten dus een tochtelijke bedoeling. Vriendelijk personeel die na 2uur toch wat trager begon te lopen en lekker eten
Nobro .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Prettig ontvangen , Prima eten en service.
Wij waren met 3 personen en hebben gekozen voor het onbeperkt eten voor € 18,50 p.p.
Prijzen in verhouding tot gerechten zijn uitstekend.
Heerlijke variatie van soep tot dessert.
Erg aan te bevelen .
Hollandia .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2015
Mijn tafelgenoten (7) en ik hebben heerlijk genoten van een heerlijke maaltijd. Helaas konden wij niet langer blijven ivm concert.
Prijs technisch is het ook aan te bevelen.
Henk-V .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten. Het all you can eat concept is goed uitgedacht, presentatie van het eten is leuk bedacht op kleinere borden. Zeer vriendelijk personeel, de gastvrouw is wel in voor een praatje en heerlijk enthousiast. De biefstuk is een grote aanrader, net als de kipfilet en de hamburgers. Het is lang geleden dat ik zo goed een all you can eat heb gegeten. Ook de aankleding door de muurschilderingen zorgt voor een prettige en gezellige sfeer. Wij gaan hier zeker vaker naar toe.