Over restaurant Grillhouse by onsz

Perfect vlees in Helmond

Grillhouse By Onsz profileert zich als het beste vleesrestaurant van Helmond en omgeving. Op de kaart staat niet alleen een groot aantal vleesgerechten, maar ook vis en groenten van de grill. Het vlees is afkomstig uit het zonnige Australië. By Onsz is een uniek restaurant met een huiselijke sfeer in de gezellige wijk Brandevoort.

Meer informatie over restaurant Grillhouse by onsz

Station Brandevoort om de Hoek
  • : Gratis parkeren in de buurt, op parkeerpleintjes in de buurt.

Dinsdag t/m Zondag

In de Wintertijd (30 okt) met de lunch gesloten op dinsdag woensdag en donderdag dan pas geopend vanaf 15:00 uur, op vrijdag zaterdag en zondag wel geopend vanaf 11:3

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Robin017 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gerriejeanne .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het is heel prettig vertoeven in het restaurant, vriendelijk personeel en je kunt er lekker eten en het wordt allemaal mooi opgediend. Voor de inrichting van het restaurant heb ik redelijk gezet, dit heeft niets te maken met de inrichting want ik voel me daar heel prettig bij. Maar het is de gewoonte van veel mensen (niet de schuld van de medewerkers) om hun jas over hun stoel te hangen, waarom? ik weet het niet er zijn nl 2 kapstokken. Dus zit ruim 2 uur tegen al die jassen aan te kijken. Geeft een beetje cafetaria-idee.
Monica L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gezellig, intiem restaurant in het centrum van het sfeervolle Brandevoort. Vooral de spareribs zijn heerlijk en mals. Onze favoriet. Maar ook de andere gerechten die wij besteld hadden waren heerlijk. Dit was voor ons de vierde keer dat wij er zijn gaan eten en komen zeker weer terug.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten en een gezellige ,leuke avond gehad!
Personeel was ook erg behulpzaam en correct!
Waren met zoon en vriendin die al ooit eerder waren geweest.
Gaan we zeker nog eens terug!
Lagarde59 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Een gezellig sfeervol kleinschalig restaurant. Vriendelijke bediening. Goeie prijskwaliteit verhouding. Heerlijke gerechten met zorg en smaakvol bereid en gepresenteerd.
Jammer dat we tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht te lang moesten wachten. Bij het serveren van het nagerecht een persoon zijn dessert 10 min. later kreeg.
Wel met vermelding van de bediening dat het dessert er nog zou komen. Dus wel heel netjes. Maar diegenen die hun desserts al hadden gekregen konden hier niet op wachten want het betrof hier ook een gedeelte ijs.
Er valt nogen eer te behalen in het veranderen van het AHallo menu. Het was heerlijk. Maar hetzelfde als de vorige keer. Je zou kunnen laten zien dat je als restaurant iets nieuws wilt laten proeven.
Dat zou mij triggeren om nog eens terug te komen zonder AH bon. Je kunt nog meer laten zien van de smaken die je in huis hebt.
Het is zeker een restaurant waar je een keer zou moeten aangaan en ervaren of het iets heeft voor jou! Wij hebben genoten!
M.Holten Lagarde.????
Mfmgijsberts .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We hebben met tweeën heerlijk genoten van het AH menu. De champions waren heerlijk, net als de steak en dessert. Wij komen zeker nog een keer terug. De tijd tussen het voor en hoofdgerecht was redelijk lang. Tussen hoofd en dessert was prima. De warme groenten bij de steak waren erg lekker. Een keer wat anders dan een salade.
Pioniers8 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We hadden het AH menu (Bavette) wat met het oog op de actieprijs prima was. Gewoon à la Carte zou dat echt te duur betaald zijn (Bavette is bovendien een zeer goedkoop stukje vlees), vooral omdat je alle bijgerechten moet bijkopen. Nu inbegrepen een bakje friet en een zeer kleine portie groente. Alles wel heel lekker bereid.
Sfeerloos restaurant, vooral door ontbreken van goede verlichting en ingericht door iemand zonder kijk op inrichting. Onzs: doe marktonderzoek! In zo'n mooie wijk waar de mensen op loopafstand wonen en waar het ontbreekt aan een gezellige en levendige eetgelegenheid . Hier laten jullie kansen liggen, zeker gezien jullie locatie!
Bas_arts .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Leuk klein restaurant in Brandevoort, krijgt een keuze menu voor 29,50. Wij hadden vooraf de tomatensoep (goed) en de uienringen (goed), als hoofdgerecht de gamba's (goed) en de huissteak (redelijk, had het idee dat ie een tikkie aangebrand was). Als nagerecht de chocolade mix (goed) en de dameblanche (goed). Het eten is allemaal prima, maar niet hoogstaand. De sfeer is gezellig. Minder puntje is dat je bijvoorbeeld je saus bij het vlees apart moet betalen (buiten de menuprijs).
Ritadewit60 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Lekker gegeten, bediening was goed.
Wel jammer dat je voor de sausjes moet betalen.
We hadden het Albert heyn menu.
De prijs van dit menu zonder de aanbieding vonden wij iets te duur.
D.debeurs .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
als ik heel eerlijk moet zijn vond ik het menu voor bijna 30 euro duur en het is jammer dat je voor de saus en de kleine dingen die er bij wilt hebben nog extra moet betalen als je vlees hebt dan hoor je daar saus bij te krijgen het vlees was goed ik zag ook dat er andere mensen wijn hadden besteld die veel meer kregen dan wat er in onze glazen zat dus geen vaste hand wat volume betreft
Sydneyvanhethoofd .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Lekker gegeten! Er was genoeg keus. De meiden die er werkte waren erg aardig en probeerde alles naar wens te maken.!zag er leuk uit
Phylisciaflohr .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten was heerlijk. Leuke en klein gezellig restaurant. Personeel is goed en betrokken. Je komt hier niets te kort! De prijs is ook nog een betaalbaar.
R_onald .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Via de AH IENS-actie kwamen wij terecht bij By Onsz. De menukaart was enigszins beperkt, maar de gerechten waren zeer smakelijk. Het broodplankje, de tomatensoep, de bavette en de dame blanche waren om van te genieten. Mijn ervaring is dat het altijd maar afwachten is hoe het vlees bereid wordt, zelfs als de serveerster vraagt hoe wij het gebakken willen hebben. Het was dan ook prettig om te zien dat de mensen in de keuken 'By Onsz' weten wat er bedoeld wordt met 'medium-rare' gebakken. Het interieur en het sanitair zagen er goed en verzorgd uit. Soms had ik het idee dat de serveersters niet overal de tijd voor namen, in die zin dat ze van hot naar het vlogen. Toch is dit het eerste restaurant waar ik naar aanleiding van de AH IENS-actie nog een keer terug naar zou gaan.
Evdb_hh .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Onsz. Gerechten waren goed op smaak, vlees mooi bereidt en gewoon erg lekker. Bediening was heel vriendelijk, oplettend en attent. Een aanrader!
Mieke Z.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Helemaal tevreden over Grillhouse By Onsz! De Spare-ribs waren de beste die ik ooit heb gehad!!! Zo super mals! Vriendelijke ontvangst, behulpzaam personeel en een mooie zaak met een bijzonder uitzicht. Leuk dat jong talent er een kans krijgt.
H.sebille6 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Gastvrouw gaf ons niet echt het gevoel dat we welkom waren met onze ah boekjes, ondanks dat we toch bijna € 90,- moesten afrekenen met 4 man.

Raymond C.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
met vier mensen geweest en we waren zeer tevreden.
de drie gangen menu uitstekend .
de bediening ook heel vriendelijk.
sfeer en decor is ook prima,we zullen zeker wel eens nog terug komen.
Marc_jacops .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het restaurant straalt een leuke informele sfeer uit. De eigenaars zijn enthousiast en ambitieus en dragen dat over op hun klanten. Het eten was erg lekker, eenvoud met veel smaak.
Florencebw25 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
uienringen, steak en brownie zijn echt geen 30 euro waard voor mijn mening (ah actie). Super leuke gastvrouw en leuke decor! Mooi uitzicht!
Kokosh2009 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het viel helaas tegen. De menukaart is inmiddels gewijzigd (geen zalm meer). Het voor- en nagerecht was goed (maar wat kan er mis gaan aan soep en ijs) maar het hoofdgerecht is karig. Bij het hoofdgerecht alleen een paar patatjes en voor het overige moet je bijbetalen, bijvoorbeeld voor je sausje op het vlees, voor wat salade enz. Mijn advies: reken dan iets meer (hoewel voor één drie gangenmenu was het al flink aan de prijs) of doe niet mee met deze acte. Helaas niet voor herhaling vatbaar.