Over het restaurant Grillhouse by onsz

Perfect vlees in Helmond Grillhouse By Onsz profileert zich als het beste vleesrestaurant van Helmond en omgeving. Op de kaart staat niet alleen een groot aantal vleesgerechten, maar ook vis van de grill. Ook staat er op de kaart pasta gerechten voor de pasta liefhebber. Het vlees is afkomstig uit het zonnige Australië. By Onsz is een uniek restaurant met een huiselijke sfeer in de gezellige wijk Brandevoort.

Meer informatie over restaurant Grillhouse by onsz

Station Brandevoort om de Hoek
  • : Gratis parkeren in de buurt, op parkeerpleintjes in de buurt.

Maandag Gesloten (behalve als dit een feestdag is, is dit een feest dag zijn we de dinsdag daarna gesloten)

Dinsdag t/m Donderdag
geopend vanaf 15:00-21:30

Vrijdag t/m Zondag
11:30 t/m 21:30

Jouw recensie over het restaurant Grillhouse by onsz

fb54 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Supervriendelijke bediening. Houden goed rekening met een allergie. Heel netjes. Weinig keus op de kaart. A.H. menu zeer beperkt. We hebben daarom om de gewone kaart gevraagd. Locatie in Brandevoort heel sfeervol. Geen bijzonder smakelijk eten, vonden wij.
Mariette V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Een heel verrassend kleinschalig restaurant in de woonwijk Brandenvoort bij Helmond. Heel gezellig ingericht, geeft echt een huiskamergevoel en gratis parkeren om de hoek. Het was er alleen vrij donker waardoor je de kaart moeilijk kon lezen.
We werden zeer vriendelijk en snel bediend. Met de AH actie kan je voor E28.50 p.p. een 3-gangen diner gebruiken en bij iedere gang uit 3 dingen kiezen. De gerechten waren lekker maar een beetje doorsnee met uitzondering van de Chocolade verrassing als dessert. Dat was een bordje met chocolade mousse, ijs en chocolade saus en een brownie (die een beetje droog was). Het was prima maar niet heel spannend. Ik zou er toch wel een keertje terug gaan omdat het zo gezellig en gemoedelijk was en omdat we snel werden geholpen ondanks dat het helemaal vol zat.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prima restaurant, goede prijs kwaliteitsverhouding met prettige en klantvriendelijke service.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
leuk restaurant aan en mooi plein. de bediening was goed en vriendelijk. de gerechten waren erg lekker en het zag er ook verzorgd uit.
hen-rik .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Met 3 personen heerlijk mosselen gegeten. 2 personen hadden mosselen in bier gekookt en 1 persoon mosselen gekookt in wijn. Lekker!!! En de sausjes, door de kok bereid, waren een streling voor de tong en de smaakpapillen.
pjmvanberkel .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben heerlijk ontspannen kunnen genieten van de gerechten op het ah menu.
Leuke jonge bediening. komen zeker nog eens terug
Marian M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hebben hier (via de Albert Heijn-actie) heerlijk gegeten. Het is een leuke zaak met vriendelijke bediening. We komen hier vast nog eens terug.
Jet V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Gezellig klein restaurant. Goede kok, leuke bediening. Jammer dat er weinig te doen was.
Het ligt wat verscholen in Brandevoort. Je kunt niet parkeren bij de deur.
miekeevers .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
lekker gegeten in een onverwacht leuke omgeving.
Prettige en vlotte bediening.
Makkelijk een keuze te maken uit de speciale kaart voor het AH-menu.
Elise O.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben hier wederom heerlijk gegeten met 4 personen. Erg vriendelijk en leuk personeel in de zaak. We komen hier zeker nog een keer terug.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Lekkere, smaakvolle gerechten. Het personeel was zeer vriendelijk. Was via de AH-actie onze eerste kennismaking met dit restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het is al even geleden dat ik zo'n malse biefstuk heb gegeten. Vriendelijke bediening die goed inspeelde op onze individuele wensen. Vegetarisch eten van mijn vrouw was iets minder, maar wat wil je dan ook in een steakhouse!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten Het voorgerecht waren champignons met knoflook daarna Steak van het huis met twister frites en groente garnituur en als nagerecht een aardbeien bavarois met ijs en slagroom de bediening was heel vriendelijk. Ik ga hier zeker nog een keer eten.
havabu .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Goed restaurant maar wat je niet verwacht is dat een aantal zaken die meestal standaard bij een menu horen
hier extra in rekening worden gebracht: plankje brood, keuze saus over het vlees ed.
Niet duidelijk op de menu kaart dat er een keuze moet worden gemaakt tussen dessert en koffie.
j.driessen38 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Dit is echt een restaurant waar je op een fijne manier ontvangen word en ook het idee krijgt ze hebben er zin in
om op een leuke wijze iets lekkers voor je te serveren
trefwoorden prima sfeer ,warm, en lekker eten
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het eten prima
Lekkere uien soep
Daarna het trio.
Stukje kip (ietsje)droog maar wel lekker gekruid.
De sparerib was fantastisch.
Wat wíj wat minder vonden is dat bij ons de bierkaart gebracht zou worden maar dit vergeten was.
Ook kregen we maar één keer bestek .
Waardoor je met je mes met zoet van het voorgerecht ook je hoofdgerecht moest snijden.
Al met al wel lekker gegeten.
Nico O.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het was niet echt bijzonder. Voor de normale prijzen is het veel te duur. Met de AH-bonnen komt het goed in verhouding. En de wachttijden met name aan het begin waren veel te lang!
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Een knus en gezellig restaurant. Leuke bediening, heerlijk eten. Wij waren 10 jaar getrouwd op de avond dat we gingen eten, dat had ik doorgegeven bij de reservering en ze hadden het tafeltje van ons mooi versierd, TOP!
Cobi V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
De steak was teveel doorbakken, hoewel er gezegd was rare. Het waren ook 2kleine stukjes vlees.dus al met al erg jammer.
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Sympathieke en snelle bediening. Kwaliteit van alle gerechten was prima.
Met name de spare-ribs waren uitzonderlijk lekker!!