Grillhouse by onsz

De Plaetse 1 5708 ZK Helmond Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.95€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Tomatensoep of Uiensoep
      Knoflook Champignons
      Calamares
      Carpaccio +€2,75
  • Hoofdgerechten
    • Huissteak (australische bavette)
      Kip By Onsz
    • Dame Blanche
      Chocolade Sensatie
      Wissel dessert
      Warme drank naar keus

Over het restaurant Grillhouse by onsz

Perfect vlees in Helmond Grillhouse By Onsz profileert zich als het beste vleesrestaurant van Helmond en omgeving. Op de kaart staat niet alleen een groot aantal vleesgerechten, maar ook vis van de grill. Ook staat er op de kaart pasta gerechten voor de pasta liefhebber. Het vlees is afkomstig uit het zonnige Australië. By Onsz is een uniek restaurant met een huiselijke sfeer in de gezellige wijk Brandevoort.

Meer informatie over restaurant Grillhouse by onsz

Station Brandevoort om de Hoek
  • : Gratis parkeren in de buurt, op parkeerpleintjes in de buurt.

Maandag Gesloten (behalve als dit een feestdag is, is dit een feest dag zijn we de dinsdag daarna gesloten)

Dinsdag t/m Donderdag
geopend vanaf 15:00-21:30

Vrijdag t/m Zondag
11:30 t/m 21:30

Jouw recensie over het restaurant Grillhouse by onsz

Priscilla R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Wij hebben heerlijk gegeten!
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
De onbeperkt spareribs zijn werkelijk ontzettend lekker en zeer gunstig geprijsd! Aankleding is ook prima, ligging zeer gunstig in Brandevoort! Voldoende parkeergelegenheid. Prima zaak!
Dave M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Lekker gegeten en goede service! Wij gaan hier zeker vaker terugkomen! Vooral de spareribs zijn een aanrader!
Marian M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
We hebben heerlijk gegeten, alleen wel lang wachten tussen de gerechten, maar ja kwaliteit heeft tijd nodig dachten wij. We hadden uiensoep die heerlijk was. Doradefilet was goed en de kipstukjes waren perfect . Ook het verrassings desert was heerlijk.
Carola M.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Heerlijk gegeten
Mona V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Lekkere carpaccio en steak, alleen altijd jammer dat je hiervoor moet bijbetalen bij een AH menu.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
wij vonden prima .
Rolf J.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Was zoals altijd weer uitstekend. Bestelde portie spareribs zou ietsje groter kunnen en mogen zijn.
Romy V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Bediening kon iets beter. Het waren jonge meiden die tijdens ons hoofdgerecht niet in het restaurant te vinden waren maar in de keuken stonden. Mag iets professioneler.
Het eten was verrukkelijk. Voor zo'n prijs (ah iens actie) is het geweldig eten. We waren met z'n 2en 64 euro kwijt incl wijn. Wij komen hier zeker nog eens terug.
gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Het eten was super lekker. Een minpuntje: wij hadden tapaz en was snel koud omdat alles in een keer geserveerd werd. Het zou fijn zijn als er een warmhoudplaatje onder zat.
Theo W.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
super lekker gegeten en zeer goede service.een tip nog,er mag wel een drankenkaart op de tafel staan voordat er drinken wordt opgenomen.verder is het een gezellig restaurant,
Gerwin L.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Gewoon goed! Eten echt lekker, vriendelijke en correcte bediening. Ik kom her met enige regelmaat en altijd goed.
Ingrid C.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Heerlijk gegeten, super mals vlees! We komen zeker terug!
Roxanne D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Lekker gegeten met AH actie, kip en pasta veggie waren heerlijk, smakelijke deserts en goede service! Al eerder geweest en gaan zeker weer eens terug!
Tiesbout B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Het was heerlijk
Harry A.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Heerlijk eten, een vlotte en vriendelijke bediening in een gezellige ambiance. We hadden een topavond.
Guido R.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Prima eten, leuk geserveerd op een mooie locatie en het restaurant was netjes. Makkelijk om te parkeren.
Vera G.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Een bezoek aan “Bij Onsz” in Helmond-Brandevoort is meer dan de moeite waard. Ons Ah-menu is ons zeer goed bevallen. De bediening is zeer alert en vriendelijk. Wij zullen dit adres bij onze vrienden aanbevelen!
Anke P.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
De spareribs waren zo mals dat ze gewoon van het bot vielen zonder er enkele moeite voor te doen. En pittig was ook echt pittig.
Voor en na gerecht 'gewoon' lekker. Service was ook uitstekend en vind het erg gezellig aangekleed. Zijn hier nu een aantal keer geweest en blijven zeker terug komen.