Over het restaurant Grillhouse by onsz

Perfect vlees in Helmond Grillhouse By Onsz profileert zich als het beste vleesrestaurant van Helmond en omgeving. Op de kaart staat niet alleen een groot aantal vleesgerechten, maar ook vis van de grill. Ook staat er op de kaart pasta gerechten voor de pasta liefhebber. Het vlees is afkomstig uit het zonnige Australië. By Onsz is een uniek restaurant met een huiselijke sfeer in de gezellige wijk Brandevoort.

Meer informatie over restaurant Grillhouse by onsz

Station Brandevoort om de Hoek
  • : Gratis parkeren in de buurt, op parkeerpleintjes in de buurt.

Maandag Gesloten (behalve als dit een feestdag is, is dit een feest dag zijn we de dinsdag daarna gesloten)

Dinsdag t/m Donderdag
geopend vanaf 15:00-21:30

Vrijdag t/m Zondag
11:30 t/m 21:30

Jouw recensie over het restaurant Grillhouse by onsz

havelaar19 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Heerlijk gegeten, het vlees was extreem lekker, de spare ribs kun je gewoon met mes en vork eten, het vlees is zo mals en gaar, valt gewoon van het bot.
Bediening lief en een gezellige ambiance. Voor herhaling vatbaar.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lekker eten in een knus restaurant met gemoedelijke bediening. Gewoon goed.
hansbmgotink .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Vooraf Calamares, perfect kort gefrituurd en een kleine Salade Bief, de biefpuntjes waren nog lekker juicy. Hoofdgerechten een 150g Ossenhaas Clare Valley en 200g Ossenhaas Rangers Valley. Beiden 'rare' van de grill. De kwaliteit van het vlees is superb. Het heeft geen enkele saus nodig, het smaakt super van zichzelf. Dit gevoegd bij de persoonlijke en attente bediening en we hadden een geweldig avond. We komen zeker terug.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Prima eten en bediening
fbekkers .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en het personeel was erg vriendelijk. We hadden het AH menu, dat gewoon ook gerecten waren van de kaart, Top! We komen zeker nog eens terug.
Cora G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was uitstekend in een hele gezellige huiskamersfeer. Niet te groot en smaakvol ingericht. De bediening was goed en vriendelijk.
bert H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Vriendelijk personeel, gezellige ruimte en het eten was uitstekend! Alleen de tijd tussen voor en hoofdgerecht was ruim een half uur, dit mag korter.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heel gezellig restaurant klein met huiseliijke uitstraling.
Erg vriendelijk personeel.
We komen echt nog een keer terug.
max M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
prima intiem restaurant, hoofd,menu was zeer goed gegrild,mooi presentatie op de borden en heel leuke vlotte bediening! voorgerecht en nagerecht smaakten ook prima.
rikie H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
heb heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar gezellig interieur zeer sfeervol fijne bediening en lekker eten wat wil je nog meer
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gezellig klein, dus meteen op je gemak.
Vriendelijk personeel zij staan open voor verbetering.
Al met al hebben we genten van ons avondje, is voor herhaling vatbaar.
fb54 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Supervriendelijke bediening. Houden goed rekening met een allergie. Heel netjes. Weinig keus op de kaart. A.H. menu zeer beperkt. We hebben daarom om de gewone kaart gevraagd. Locatie in Brandevoort heel sfeervol. Geen bijzonder smakelijk eten, vonden wij.
Mariette V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Een heel verrassend kleinschalig restaurant in de woonwijk Brandenvoort bij Helmond. Heel gezellig ingericht, geeft echt een huiskamergevoel en gratis parkeren om de hoek. Het was er alleen vrij donker waardoor je de kaart moeilijk kon lezen.
We werden zeer vriendelijk en snel bediend. Met de AH actie kan je voor E28.50 p.p. een 3-gangen diner gebruiken en bij iedere gang uit 3 dingen kiezen. De gerechten waren lekker maar een beetje doorsnee met uitzondering van de Chocolade verrassing als dessert. Dat was een bordje met chocolade mousse, ijs en chocolade saus en een brownie (die een beetje droog was). Het was prima maar niet heel spannend. Ik zou er toch wel een keertje terug gaan omdat het zo gezellig en gemoedelijk was en omdat we snel werden geholpen ondanks dat het helemaal vol zat.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prima restaurant, goede prijs kwaliteitsverhouding met prettige en klantvriendelijke service.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
leuk restaurant aan en mooi plein. de bediening was goed en vriendelijk. de gerechten waren erg lekker en het zag er ook verzorgd uit.
hen-rik .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Met 3 personen heerlijk mosselen gegeten. 2 personen hadden mosselen in bier gekookt en 1 persoon mosselen gekookt in wijn. Lekker!!! En de sausjes, door de kok bereid, waren een streling voor de tong en de smaakpapillen.
pjmvanberkel .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben heerlijk ontspannen kunnen genieten van de gerechten op het ah menu.
Leuke jonge bediening. komen zeker nog eens terug
Marian M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hebben hier (via de Albert Heijn-actie) heerlijk gegeten. Het is een leuke zaak met vriendelijke bediening. We komen hier vast nog eens terug.
Jet V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Gezellig klein restaurant. Goede kok, leuke bediening. Jammer dat er weinig te doen was.
Het ligt wat verscholen in Brandevoort. Je kunt niet parkeren bij de deur.
miekeevers .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
lekker gegeten in een onverwacht leuke omgeving.
Prettige en vlotte bediening.
Makkelijk een keuze te maken uit de speciale kaart voor het AH-menu.