Over het restaurant Grillhouse by onsz

Perfect vlees in Helmond

Grillhouse By Onsz profileert zich als het beste vleesrestaurant van Helmond en omgeving. Op de kaart staat niet alleen een groot aantal vleesgerechten, maar ook vis en groenten van de grill. Het vlees is afkomstig uit het zonnige Australië. By Onsz is een uniek restaurant met een huiselijke sfeer in de gezellige wijk Brandevoort.

Meer informatie over restaurant Grillhouse by onsz

Station Brandevoort om de Hoek
  • : Gratis parkeren in de buurt, op parkeerpleintjes in de buurt.

Dinsdag t/m Zondag

In de Wintertijd (30 okt) met de lunch gesloten op dinsdag woensdag en donderdag dan pas geopend vanaf 15:00 uur, op vrijdag zaterdag en zondag wel geopend vanaf 11:3

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
hen-rik .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Anja I.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Ontzettend lekker gegeten in het gezellige restaurant. Hoge kwaliteit!
Leuke en gezellig locatie. Goede en adequate bediening.
gerriejeanne .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Mijn man en ik werden meteen begroet bij binnenkomst, kort daarna werden we al geholpen. Een drankje besteld en opgegeven wat we wilden eten. Dit allemaal in een prettige sfeer, ook tijdens het eten werd gevraagd of we nog iets nodig hadden en of alles naar wens was. De spareribs waren werkelijk om je vingers bij af te likken, super lekker. Vriendelijke bediening, wij komen hier graag.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten en gezellige sfeer, onverwachte locatie
stargate .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Hartelijk ontvangst.
De gerechten zijn mooi opgemaakt en smaakt heerlijk.
Het restaurant is knus.
De wijnen smaken ook heerlijk.
Eria V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Met zorg bereid het smaakte heerlijk .
Met een zwangere in ons midden die eigenlijk geen hoofdgerecht uit kon kiezen uit de keuze die we hadden ivm haar zwangerschap mocht ze gewoon iets van de gewone kaart uitzoeken .
Dat vinden we nou eens goede service.
. Als je binnen komt met 4 mensen is het halletje te klein om daar met vier personen je jas op te hangen dus loop je automatisch door naar binnen. En loop je meteen door naar je tafel en hang je je jas op de stoel neer. Als het personeel nu de jassen aan zou nemen is volgens mij het probleem opgelost.
We gaan zeker nog eens vaker terug.
Joanna G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het is jammer dat er maar een soort soep was. We hebben wel lekker van het hoofdgerecht gesmuld. Het vlees was prima. De rest van het menu was niet verrassend.
inad .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Mijn dochter en ik hebben heerlijk gegeten, niks op aan te merken, was gewoon goed.
Wel mag van mij bij de steak een scherp kartelmes gegeven worden, is iets beter te snijden dan de standaard messen. En wij zaten bij het raam en daar was het behoorlijk koud, volgende keer een dikke trui aan.
Verder was alles TOP.
CS D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We hebben lekker gegeten: de spareribs bij Onsz zijn echt heel goed!
Leuke bediening: jong, vlot personeel. Wel jammer dat we onze jassen na afloop zelf moesten gaan halen.
Ilse K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Na een gezellig dagje shoppen in Roermond met de hele familie eten bij ons favoriete restaurant in Helmond by Onsz! En het was weer voortreffelijk en heel leuk dat de gastvrouw ons herkent! Ook dit AH actie menu was heerlijk!
Rozan M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Ze hebben hier de lekkerste spareribs die ik ooit heb gegeten. Heerlijk eten en mooie locatie. Ik kom zeker nog een keertje op donderdags onbeperkt spareribs eten. Helemaal top!!
Willian V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wat hebben we hier heerlijk gegeten. Het vlees wordt hier met liefde bereidt. De Sparerips en de Steak was boter mals. Echt een aanrader.
robin017 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Voor liefhebbers van steak een absolute aanrader, vlees van uitstekende kwaliteit, en dat geserveerd in een leuke omgeving.
gerriejeanne .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het is heel prettig vertoeven in het restaurant, vriendelijk personeel en je kunt er lekker eten en het wordt allemaal mooi opgediend. Voor de inrichting van het restaurant heb ik redelijk gezet, dit heeft niets te maken met de inrichting want ik voel me daar heel prettig bij. Maar het is de gewoonte van veel mensen (niet de schuld van de medewerkers) om hun jas over hun stoel te hangen, waarom? ik weet het niet er zijn nl 2 kapstokken. Dus zit ruim 2 uur tegen al die jassen aan te kijken. Geeft een beetje cafetaria-idee.
Monica L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gezellig, intiem restaurant in het centrum van het sfeervolle Brandevoort. Vooral de spareribs zijn heerlijk en mals. Onze favoriet. Maar ook de andere gerechten die wij besteld hadden waren heerlijk. Dit was voor ons de vierde keer dat wij er zijn gaan eten en komen zeker weer terug.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten en een gezellige ,leuke avond gehad!
Personeel was ook erg behulpzaam en correct!
Waren met zoon en vriendin die al ooit eerder waren geweest.
Gaan we zeker nog eens terug!
lagarde59 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Een gezellig sfeervol kleinschalig restaurant. Vriendelijke bediening. Goeie prijskwaliteit verhouding. Heerlijke gerechten met zorg en smaakvol bereid en gepresenteerd.
Jammer dat we tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht te lang moesten wachten. Bij het serveren van het nagerecht een persoon zijn dessert 10 min. later kreeg.
Wel met vermelding van de bediening dat het dessert er nog zou komen. Dus wel heel netjes. Maar diegenen die hun desserts al hadden gekregen konden hier niet op wachten want het betrof hier ook een gedeelte ijs.
Er valt nogen eer te behalen in het veranderen van het AHallo menu. Het was heerlijk. Maar hetzelfde als de vorige keer. Je zou kunnen laten zien dat je als restaurant iets nieuws wilt laten proeven.
Dat zou mij triggeren om nog eens terug te komen zonder AH bon. Je kunt nog meer laten zien van de smaken die je in huis hebt.
Het is zeker een restaurant waar je een keer zou moeten aangaan en ervaren of het iets heeft voor jou! Wij hebben genoten!
M.Holten Lagarde.????
Mfmgijsberts .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We hebben met tweeën heerlijk genoten van het AH menu. De champions waren heerlijk, net als de steak en dessert. Wij komen zeker nog een keer terug. De tijd tussen het voor en hoofdgerecht was redelijk lang. Tussen hoofd en dessert was prima. De warme groenten bij de steak waren erg lekker. Een keer wat anders dan een salade.
pioniers8 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We hadden het AH menu (Bavette) wat met het oog op de actieprijs prima was. Gewoon à la Carte zou dat echt te duur betaald zijn (Bavette is bovendien een zeer goedkoop stukje vlees), vooral omdat je alle bijgerechten moet bijkopen. Nu inbegrepen een bakje friet en een zeer kleine portie groente. Alles wel heel lekker bereid.
Sfeerloos restaurant, vooral door ontbreken van goede verlichting en ingericht door iemand zonder kijk op inrichting. Onzs: doe marktonderzoek! In zo'n mooie wijk waar de mensen op loopafstand wonen en waar het ontbreekt aan een gezellige en levendige eetgelegenheid . Hier laten jullie kansen liggen, zeker gezien jullie locatie!
bas_arts .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Leuk klein restaurant in Brandevoort, krijgt een keuze menu voor 29,50. Wij hadden vooraf de tomatensoep (goed) en de uienringen (goed), als hoofdgerecht de gamba's (goed) en de huissteak (redelijk, had het idee dat ie een tikkie aangebrand was). Als nagerecht de chocolade mix (goed) en de dameblanche (goed). Het eten is allemaal prima, maar niet hoogstaand. De sfeer is gezellig. Minder puntje is dat je bijvoorbeeld je saus bij het vlees apart moet betalen (buiten de menuprijs).