Over het restaurant Grillhouse by onsz

Perfect vlees in Helmond Grillhouse By Onsz profileert zich als het beste vleesrestaurant van Helmond en omgeving. Op de kaart staat niet alleen een groot aantal vleesgerechten, maar ook vis van de grill. Ook staat er op de kaart pasta gerechten voor de pasta liefhebber. Het vlees is afkomstig uit het zonnige Australië. By Onsz is een uniek restaurant met een huiselijke sfeer in de gezellige wijk Brandevoort.

Meer informatie over restaurant Grillhouse by onsz

Station Brandevoort om de Hoek
  • : Gratis parkeren in de buurt, op parkeerpleintjes in de buurt.

Maandag Gesloten (behalve als dit een feestdag is, is dit een feest dag zijn we de dinsdag daarna gesloten)

Dinsdag t/m Donderdag
geopend vanaf 15:00-21:30

Vrijdag t/m Zondag
11:30 t/m 21:30

Linda V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Soep was lekker, hoofgerecht vond ik wat tegenvallen. Voor mij mag de hoeveelheid vlees wat minder en de kwaliteit ervan wat omhoog. Twijfelde of sate wel helemaal gaar was. Heb deze dan ook laten liggen.
Nagerecht was prima.
Omdat het 2e diner gratis was met AH-aktie vond ik de prijs acceptabel. Anders vind ik 28,50 per persoon echt te veel.
Chris P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Klein leuk restaurant. Eten was lekker en we hebben genoten. Sfeer was ook goed. Steak was goed klaar gemaakt. We zijn tevreden
Mayoquin .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Lekker gegeten. Vlees was van binnen mals maar de buitenkant droog en niet echt op smaak gebracht. Zeker noet slecht maar niet zoals verwacht en zeker niet zo lekker als we gewend zijn van elders.
Twan W.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Wij kwamen hier voor het AH menu. Voorgerechten (champignons en calamares) waren beiden erg lekker. Hoofdgerechten prima op smaak. Ook de toetjes (chocolade) was niets mis mee. Kortom een aanrader.
Emma T.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Ik had uit het menu de trio. Die was erg lekker en zelfs teveel om op de kunnen. De sparerib was zo mals dat het vlees bijna van de botjes viel. Ze vis was minder. De huid was wat verbrand en dat overheerste de smaak. Toen we dit aangaven was het advies de huid er dan maar af te halen.. daarnaast was het erg warm in het restaurant en rook je verbrande vleeslucht toen we binnen kwamen. Ik zou er nog wel eens terug gaan omdat de prijs prima is en het vlees wel goed was!
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Geweldig gegeten. Was met een vriendin en hadden het AH-menu. Genoeg keuze. Vooraf heerlijk vers brood gehad. Daarna de knoflookchampignons en als hoofdgerecht "Trio". Vooral de sparerib heeft mij verrast. Ik kan met zekerheid zeggen dat dit de lekkerste sparerib is geweest die ik ooit heb gehad. Zo supermals. Als toetje de chocoladesensatie gehad. Ik vond het zo lekker dat ik de rest van de avond buikpijn van het vele eten heb gehad. Al met al een echte aanrader. Ik kom zeker terug op een donderdagavond onbeperkt spareribs eten!
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heel erg genoten bij Onsz.
Keuken is geweldig, steaks goed gebakken. Ook meer als genoeg te kiezen en niet duur voor de kwaliteit dat je krijgt. Verder is het personeel heel vriendelijk en wekken de indruk dat het heel makkelijk ging, terwijl het niet al te rustig was.
danielle S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten, bediening erg vriendelijk. Komen zeker terug.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Het eten was heerlijk, de bediening was top en er zat ruim voldoende op de borden. Ik heb een top avond gehad en ga er zeker nog een keer terug
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Bediening allerhartelijkst; kwaliteit van het eten is goed, maar niet bijzonder; erg weinig groente bij de steak; porties precies goed ( niet te veel of te weinig); wachttijd was wat aan de lange kant, maar het restaurant was dan ook geheel bezet.
Manine .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Fijne en vriendelijke ontvangst en heerlijk eten! De bediening was goed, het eten erg lekker, de spareribs vielen zo van het bot. Goede prijs-kwaliteit verhouding en een mooie ligging.
Yvon B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Wij hadden het AH menu en dat viel helemaal niet tegen. Keuze uit diverse voor-, hoofd- en nagerechten. Wij vonden de porties ruim genoeg en ook erg lekker. We zullen in de toekomst zeker nog eens terugkomen.
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het was goed met ah bon. Prima. Maar als het we het 2 menu ook zouden moeten betalen, dan hangs er een ander prijskaartje aan en zouden mijn eisen aanzienlijk hoger liggen.
hen-rik .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Met 3 dames genoten van het voortreffelijke 3 gangen AH keuze menu in een mooi etablissement. Zeker een aanrader. Vriendelijke bediening.
robin017 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
In het kader van de AH-actie een prima steak genuttigd. Voor 50gram extra en wat extra salade betaal je echter wel onevenredig veel.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Lekker eten, niet heel bijzonder. Wel prijzig
ritadewit60 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Voor de tweede keer heerlijk gegeten met vrienden met het Albert Heijn menu.
Het is 'n knus klein restaurantje waar je goed kunt bijpraten zonder veel herrie.
De gerechten zijn heerlijk en precies genoeg zodat je niet met overvolle buik naar huis gaat.
Bediening legt alles uit wat je te eten krijgt.
Dus voor mij zeker de moeite waard om vaker terug te komen.
carolinever .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Prima gegeten!! Vriendelijke bediening. Hele goede prijs/kwaliteit verhouding.
We komen zeker terug, want een restaurant midden in de woonwijk is toch heerlijk!
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Lekker gegeten op het buitenterras
Goed verzorgd 3 gangen menu geserveerd door uiterst vriendelijk personeel.
Voor herhaling vatbaar.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Voor een verjaardag daar gegeten op de AH-actie. Goede keuzes, vlotte bediening, erg aardig. Tafeltjes voor 4 personen wat aan de kleine kant.