Over het restaurant Grillhouse by onsz

Perfect vlees in Helmond Grillhouse By Onsz profileert zich als het beste vleesrestaurant van Helmond en omgeving. Op de kaart staat niet alleen een groot aantal vleesgerechten, maar ook vis van de grill. Ook staat er op de kaart pasta gerechten voor de pasta liefhebber. Het vlees is afkomstig uit het zonnige Australië. By Onsz is een uniek restaurant met een huiselijke sfeer in de gezellige wijk Brandevoort.

Meer informatie over restaurant Grillhouse by onsz

Station Brandevoort om de Hoek
  • : Gratis parkeren in de buurt, op parkeerpleintjes in de buurt.

Maandag Gesloten (behalve als dit een feestdag is, is dit een feest dag zijn we de dinsdag daarna gesloten)

Dinsdag t/m Donderdag
geopend vanaf 15:00-21:30

Vrijdag t/m Zondag
11:30 t/m 21:30

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Lekker gegeten op het buitenterras
Goed verzorgd 3 gangen menu geserveerd door uiterst vriendelijk personeel.
Voor herhaling vatbaar.
ilieshout .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Voor een verjaardag daar gegeten op de AH-actie. Goede keuzes, vlotte bediening, erg aardig. Tafeltjes voor 4 personen wat aan de kleine kant.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Op zaterdag 27 mei hier gegeten. Het terras ligt aan een sfeerloos plein. De bediening is aardig en attent, maar komen wel opdringerig over door te vaak aan de tafel te komen om te informeren of ze nog iets voor je kunnen betekenen. Met twee dames in de bediening op negen tafels is dat misschien ook wel te verwachten.
Over het eten kunnen we kort zijn: de spareribs en de burger waren prima.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Onverwachte leuke locatie in nieuwe wijk met uitzicht op gracht.
Lekker eten: het vlees valt inderdaad van de spareribs af. Goede service.
Het was warm dus water werd vaak aangevuld
Kayleigh V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Leuke eigenaren, vriendelijke personeel en heerlijk eten. Een geweldige locatie met een heel mooi, romantisch uitzicht..
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Fan-tastische steak, heerlijke voorgerechten en het dessert van de kok was heerlijk.
Nog bijna nergens anders zo'n goede steak mogen eten als hier.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Als je lekker en gezellig wil gaan eten is dit de perfekte restaurant om het te doen.
Het vlees is super mals en de prijs valt wel mee.
Ik zou iedereen aanraden om bij "by onsz" te gaan eten.
Dit was de derde keer van mij en mij verwachting na de eerste keer dat ik daar was geweest hebben ze weer weten te overtreffen.
Dus, als je een keer lekker wil uiteten is dit restaurant meer dan moeite waard en gegarendeerd dat je nog een keer terug gaat.

Aan het personeel en de Chef Kok van "by onsz" dank jullie wel voor het heerlijke eten en de gezelligheid.
Tot de volgende keer.
Roel H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Goed gegeten en een gezellige sfeer.
arwen3 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Wat een knus, charmant restaurant.
We hebben er heerlijk gegeten!
Ook de bediening was prima.
Echt een aanrader, wij komen nog eens terug!!
Jubee .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
vrijdagavond 5/5 heerlijk gegeten , met de restaurantzegels van AH. We hadden niet verwacht dat het zo goed en lekker zou zijn voor die prijs ( 2e menu gratis)
heerlijk 3 gangen menu, keuze genoeg, gezellige sfeer, goede bediening, kortom een aanrader!
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Hier is een prima service, lekker eten voor een schappelijke prijs. Makkelijk te reserveren, gemoedelijke huiselijke sfeer.
sswiers .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Lekker AH menu gehad. Goede kwaliteit en borden leuk opgemaakt, vooral de steak was erg lekker. Vriendelijke bediening, gunstig geprijsd. Kortom een aanrader!
gerriejeanne .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Zoals de vorige keren was het ook nu weer, heerlijk genieten van de spareribs en bijbehoren, helemaal compleet met een drankje en vriendelijke bediening, en ook dat laatste werkt zeer sfeerverhogend.
Sarah M.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Voorgerecht en service waren prima. Hoofdgerecht beneden alle peil. Werd opgelost door 1maal de prijs van het hoofdgerecht van de rekening af te halen, liever hadden wij heerlijk en goed gegeten en gewoon de volle pond betaald. Maar helaas, het was niet top en zeer teleurstellend. Dit restaurant is geen lang leven beschoren het mist van alles aan alle kanten jammer want het is in veel opzichten zeker wel een leuk zaakje.
Sarah M.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Zowel de bediening als het voorgerecht waren prima..maar het hoofdgerecht was beneden alle peil. Het is een grillhouse dus je verwacht lkkr gegrild vlees/groente maar niets van dat alles...ik heb nog nooit zoveel gefrituurd en gaarkeuken eten gehad op 1 bord.(tapas voor 2 als hoofdgerecht) Dit werd opgelost door 1 couvert van de rekening af te halen, maar we hadden veel liever lkkr gegeten en gewoon de volle pond betaald. Absoluut geen aanrader. Jammer want het is wel een heel leuk en gezellig restaurantje.
hen-rik .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Voor de 2e keer, binnen 2 maanden deze ambiance bezocht en weer heerlijk gegeten. Het maandmenu is een aanrader! Vriendelijke bediening.
Anja I.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Ontzettend lekker gegeten in het gezellige restaurant. Hoge kwaliteit!
Leuke en gezellig locatie. Goede en adequate bediening.
gerriejeanne .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Mijn man en ik werden meteen begroet bij binnenkomst, kort daarna werden we al geholpen. Een drankje besteld en opgegeven wat we wilden eten. Dit allemaal in een prettige sfeer, ook tijdens het eten werd gevraagd of we nog iets nodig hadden en of alles naar wens was. De spareribs waren werkelijk om je vingers bij af te likken, super lekker. Vriendelijke bediening, wij komen hier graag.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten en gezellige sfeer, onverwachte locatie
stargate .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Hartelijk ontvangst.
De gerechten zijn mooi opgemaakt en smaakt heerlijk.
Het restaurant is knus.
De wijnen smaken ook heerlijk.