Grillhouse by onsz

De Plaetse 1 5708 ZK Helmond Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 28.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Tomatensoep of Uiensoep
      Knoflook Champignons
      Calamares
      Carpaccio +€2,-
  • Hoofdgerechten
    • Huissteak (australische bavette)
      Kip By Onsz
    • Dame Blanche
      Chocolade Sensatie
      Wissel dessert
      Warme drank naar keus

Over het restaurant Grillhouse by onsz

Perfect vlees in Helmond Grillhouse By Onsz profileert zich als het beste vleesrestaurant van Helmond en omgeving. Op de kaart staat niet alleen een groot aantal vleesgerechten, maar ook vis van de grill. Ook staat er op de kaart pasta gerechten voor de pasta liefhebber. Het vlees is afkomstig uit het zonnige Australië. By Onsz is een uniek restaurant met een huiselijke sfeer in de gezellige wijk Brandevoort.

Meer informatie over restaurant Grillhouse by onsz

Station Brandevoort om de Hoek
  • : Gratis parkeren in de buurt, op parkeerpleintjes in de buurt.

Maandag Gesloten (behalve als dit een feestdag is, is dit een feest dag zijn we de dinsdag daarna gesloten)

Dinsdag t/m Donderdag
geopend vanaf 15:00-21:30

Vrijdag t/m Zondag
11:30 t/m 21:30

Jouw recensie over het restaurant Grillhouse by onsz

Marc R.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
heerlijk gegeten alleen jammer dat de bestelde maiskolf pas na 20 minuten kwam toen de rest van het eten op was. die hebben we dus terug gestuurd. wel netjes dat deze ok niet op de rekening stond.
M.c. R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Met een groep van 12 personen heerlijk gegeten met de bonnen van de AH actie. Voortreffelijk en gezellige ambiance, vriendelijke bediening.
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Alles goed geregeld, hebben met 12 personen genoten van het perfect bereide AH keuze menu. Vlees was ontzettend mals en perfect bereid. Voldoende krulfrieten en ietwat karige groenten. Al met al was het eten meer dan waard dan de te betalen AH-prijs. In de buurt, dan is dit de eerste keuze, ook voor een lunch.
Anja G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Het was goed.
Geesje D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Beetje niet leuk dat je moet bijbetalen bij veel gerechten.
Marian M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijk gegeten, was allemaal netjes verzorgd. Vriendelijke bediening.
Walter D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We hebben heel lekker gegeten, met een heel vriendelijke bediening. Dit was zeker voor herhaling vatbaar.
De wachttijd hebben we zelf kunnen bepalen.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Heerlijk spare ribs gegeten! Waren lekker pittig gemarineerd tegen prima prijs. Bediening ook goed en prima kaart met diversiteit gerechten.
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Erg vriendelijke gastvrouw en de gerechten waren heerljk. Hebben AH menu geboekt en alle gerechten waren lekker. We hebben de biefstuk bested en die was lekker mals.
Wim A.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Heel lekker gegeten voor een zeer schappelijke prijs. Perfecte bediening die vlot was, zeer vriendelijk en terzake kundig. Beslist een aanrader.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Lekker pittige spareribs gehad. Behoorlijke porties. Geslaagd wij komen vast nog eens terug
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Met AH menuactie super lekker gegeten, ruime keuze ,leuke vlotte bediening. Zeker voor herhaling vatbaar, ook zonder actie.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Wij hebben gebruik gemaakt van AH aanbieding, en hadden toch een ruime keuze uit de menu-kaart. We hebben heerlijk gegeten, en ook de bediening was top !
Vanwege het mooie weer hebben wij buiten op het rustige terras zitten genieten van de heerlijke gerechten. Vooral de bavette viel zeer in de smaak.
Wat ons betreft een echte aanrader.
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Spareribs waren heerlijk, iets meer groente op bord had wel gemogen. Groentegarnituurtje op het bord was echt heel erg weinig.
Hilde L.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Het eten is goed, maar moesten erg lang wachten op het hoofdgerecht. 1 uur en 45 minuten voordat het hoofdgerecht werd geserveerd is toch erg lang met 2 kindjes...
Het eten was lekker en de porties ruim voldoende.
Desiree H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Goed eten was top
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijk gegeten, en op loopafstand van ons huis! Aanrader voor de mensen in Brandevoort en omgeving! Wij waren er op Steak-Night, goed stuk vlees tegen een aantrekkelijke prijs..
Roger V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Was goed en verzorgd.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
We hebben middels de AH actie hier gegeten. Het menu was hier op aangepast maar er was voldoende keuze uit het AH menu.
Het eten was werkelijk heerlijk. De inktvis ringen waren vers (geen elastiek :-)), het vlees heerlijk mals en de bijgerechten waren erg lekker.
De bediening was zeer goed, de sfeer was lekker ontspannen en je zit (buiten) ook wel heel erg gezellig.

Een echte aanrader!
Margriet M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Prima restaurant. Niet voor de hand liggende locatie aan rand van een nieuwe woonwijk, maar verrassend goed eten. De spareribs zijn voortreffelijk en de dagvis - gefileerde snoekbaars - was heerlijk. Bediening was goed. Met het mooie weer konden we buiten in de zon zitten. Goed adresje!