Grilled by me gusta

Van Hogendorpstraat 16A 2242 KZ Wassenaar Nederland Kaart

Over het restaurant Grilled by me gusta

Een culinair begrip in Wassenaar

Me Gusta, jou welbekend van het winkeltje aan de Van Hogendorpstraat in Wassenaar? Tegenwoordig kun je in het geheel verbouwde, en daarbij van het winkeltje gescheiden, restaurant voortreffelijk dineren. Wees niet bang; de gerechten worden nog steeds binnen de vier muren van het gebouw bereid. Je krijgt nog steeds de verse groenten en pure sauzen voorgeschoteld zoals je ze gewend bent, alleen dan in een nieuw jasje gestoken. Neem plaats en geniet van de heerlijke Italiaanse specialiteiten!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Grilled by me gusta

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Gezellige binnenkomst en een gemoedelijke sfeer. Je voelt je vanaf de drempel op je gemak en welkom!
Het eten is echt verrukkelijk. Wij zijn blij met Me Gusta!
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Het maakt niet uit wat je kiest.... iets a la carte of het tapas menu het is gewoon goed. Bij de tapas bestel tijdig je volgende ronde want als het druk is dan duurt het wel even maar dit is logisch! De wijnen zijn goed! Ik hoop dat Aix de Provence vast op de kaart komt. Bij mooi weer op tijd zijn voor een mooi tafeltje op het terras is aanbevolen. Wine & Bites is ipv de winkel gekomen dus binnenkort maar een lunch doen. Tot snel!!
Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heerlijk plekje om te genieten van tapas, een heerlijke bavette of steak en natuurlijk een visje. Altijd keuze uit een lekker glas wijn om de maaltijd te complementeren. Wij komen hier vaak en elke keer is het weer genieten. Straks weer lekker op het terras buiten genieten van al het lekkers. Krijg al weer zin in de zomer!!
Do ..
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Tapas arrangement genomen. Heerlijke hapjes, en was gewoon te veel om alles te proeven! Vriendelijke bediening die alles uitlegde en dieetwensen met de keuken checkte. Kom zeker terug.
Caroline R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Verschillende malen hier geweest. Altijd heerlijk gegeten! Veel keus in tapas! Tip! Bewaar een gaatje voor de dessert-tapas! Krijg je geen spijt van! Gezellige ongedwongen sfeer! Een aanwinst voor Wassenaar!
karin R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heel lekker eten, gezellige sfeer en super vriendelijke bediening. De kaart wordt regelmatig vernieuwd. Verschillende gerechten geprobeerd en allemaal even goed. Een absolute aanrader voor elke gelegenheid! Karin R.
janneke A.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Het eten was heel erg lekker en de sfeer was goed. Wij zijn hier heen gegaan op aanraden van vrienden van ons uit Wassenaar. Wij drinken zelf geen alcohol dus kan de wijnen niet beoordelen.
Judith F.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heel lekker eten en lekkere wijnen, met veel aandacht voor service en interieur. De kaart veranderd regelmatig, er zit altijd wat lekkers bij. Zeker een aanrader.
Santusha H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gezellige sfeer en heerlijk eten! Het tapas menu is een echte aanrader, zo kun je van alles wat proeven. Ook de desserts zijn fantastisch, probeer eens de limoncello taart, erg lekker!
Tip:bestel op tijd je volgende ronde, want als het druk is kan het lang duren voordat je het krijgt.
Danielle C.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
super lekker tapas gegeten! je zit niet aan een tijd gebonden dus je kan rustig eten. bediening is top en als toetje de limoncello taart...ik ben fan :-)
Danielle C.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
super lekker tapas gegeten! je zit niet aan een tijd gebonden dus je kan rustig eten. bediening is top en favoriet toetje de limoncello taart...ik ben fan :-)
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Ik ben al een aantal maal bij Me gusta geweest. Alle keren heerlijk tapas gegeten alles is even vers en lekker van smaak. Ook al is het winter je zit er lekker op je gemak en in de zomer heerlijk buiten. Ik ga er nog vaak van genieten een aanwinst van Wassenaar
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
oktober 2016
Heerlijke tapas gegeten bij Me Gusta. Iedere ronde mocht je twee tapas kiezen dus we hebben er behoorlijk wat uigeprobeerd en ze waren om te smullen! De dadels in bacon zijn na deze avond echt een favoriet geworden, maar ook de geitenkaas en de spinazie kroketjes waren heerlijk.
De dessert ronde is ook een aanrader, een van de desserts was een weekspecialiteit, nummer 103, chocola met pompoen. Eerder op de avond was dit als grap al medegedeeld aan de gastheer. Wij kregen een dubbelportie wat de avond helemaal af maakte.

Wij komen zeker terug! Heerlijk om zo'n lekker tentje in de buurt te hebben!
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Op aanraden van vrienden eens gaan lunchen bij Me Gusta. Had ik veel eerder moeten doen. Mooie gerechten met verse ingrediënten bereid, een mooie zaak en vriendelijke medewerkers. Ondanks de drukte (zelfs om 14.00 uur nog) een vlotte bediening. Hier kom ik nog eens terug; ook het tapas arrangement maar eens gaan beleven. Ga zo door!
Leonie B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
De gerechtjes waren met zorg en aandacht klaargemaakt. Afwijking van het standaard menu was op het laatste moment zeker mogelijk. De smaak van de gerechtjes was verrassend lekker en van goede kwaliteit!

Het duurde lang voordat de eerste gang werd uitgeserveerd
Blanky .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Bij Me Gusta ben ik vaker geweest voor de lunch met een broodje of salade. Dit keer besloten mijn vrouw en ik eens de Tapas uit te proberen als diner. Laat ik beginnen te zeggen, dat de prijs/kwaliteitsverhouding heel erg goed is. Vooral ook omdat de 2e persoon slechts de helft hoefde te betalen. Er is een heel ruime keuzemogelijkheid en de gerechten/gerechtjes zijn van een behoorlijke omvang. Het dessert had ik bijna zullen laten passeren, ware het niet, dat de gerechten er zo aanstekelijk uitzagen, dat ook die werden genomen. Kortom je gaat met een zeer goed gevulde maag weg. De avond zelf hadden we het idee, dat het bedienend personeel wel goed "ausgelastet" was. Vandaar dat ik de wachttijd redelijk vind/ vond. Ik kan me indenken, dat sommige mensen het bij volledige bezetting wat lawaaiig vinden. Ik lees over plafondplaten, die zijn aangebracht. Ik ben eens in een restaurant in Baarn in het station geweest en daar had men op advies van Muziekkenners, dempend materiaal aangebracht onder stoelen en tafels! Misschien een idee! Ik kom zeker weer en zal het ook mijn vrienden aanraden wanneer die ook eens wat anders willen. Je kunt er gezellig met de fiets heen (wanneer je in W'naar woont) en een aardig glas drinken.
Mario M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Tapas à la Me Gusta. Dat wil zeggen (aan het begin van de week voor een prettige €22,50) goed brood, salade en in totaal acht schoteltjes per persoon (maar eigenlijk om te delen) waaraan je een zeer ruime en gevarieerde maaltijd hebt. Ook de keuze is reuze met naast de bekende tapas onder meer ook smakelijke slakjes (al domineerde de tomatensaus te veel, ook bij de gebakken aardappeltjes), inktvis, varkensnek, geroosterde aubergine. Alles even lekker en soms zelfs verrassend, al waren we iets minder verrukt over de desserts waarvoor we in de laatste ronde kozen, zoals een droge en kale tarta santiago. Maar een heel leuke maaltijd, met voorpret bij het invullen van de lijstjes en napret over de verhouding prijs-kwaliteit.
Yambalaja .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Ik was met hetzelfde grote gezelschap. De enige tapenade die ik gegeten heb werd geserveerd bij het (prima) stokbrood. De tapas waar we voor gekozen hadden waren authentiek en gevarieerd.
Het lamsvlees een regelrechte 10! De enige tip die ik kan geven bij grote groepen (wij waren met 11 personen) is misschien wat koude tapas/saladevarianten tussen de warme rondes door. Kortom, het was een een fijne avond in een ongedwongen ambiance en zeker voor herhaling vatbaar! Grilled by Me Gusta is een aanwinst voor Wassenaar.
RayPlay .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
We waren met een groot gezelschap en kozen voor een paar ronden tapenades.
Een typisch Hollandse vertaling van de Spaanse tapenades. Het smaakt en oogt allemaal naar opgewarmde te vette restjes. Misschien doordat alle stoelen bezet waren liet de bediening, wel vriendelijk, te wensen over waardoor een ieder regelmatig met lege glazen zat.
Het was vooral veel en vet; vlees, vis, worst en te weinig frisheid. Een paar salades per ronde zou wat evenwichtiger zijn.
EdDaanBoris .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Wederom voor de 3e keer heerlijk geluncht bij Me Gusta!
Het eten smaakte weer voortreffelijk (salade Canaria en lasagna)
Ook de hond werd niet vergeten, gelijk bij binnenkomst werd gevraagd of hij een bakje water wilde.
Vlotte en gezellige bediening!
Het enige minpuntje (te verwaarlozen) vind ik dat de inrichting veranderd is t.o.v. vorig jaar. Maar dat is mijn persoonlijke mening, ik vond de oude situatie gezelliger.
Waarschijnlijk heeft deze verandering te maken met uitbreiding v.h. bedrijf en de capaciteit van het horecagedeelte (meer zitplaatsen, wat natuurlijk weer positief is)
Wat ons betreft tot de volgende keer "me Gusta"!