Grilled by me gusta

Van Hogendorpstraat 16A 2242 KZ Wassenaar Nederland Kaart

Over het restaurant Grilled by me gusta

Een culinair begrip in Wassenaar

Me Gusta, jou welbekend van het winkeltje aan de Van Hogendorpstraat in Wassenaar? Tegenwoordig kun je in het geheel verbouwde, en daarbij van het winkeltje gescheiden, restaurant voortreffelijk dineren. Wees niet bang; de gerechten worden nog steeds binnen de vier muren van het gebouw bereid. Je krijgt nog steeds de verse groenten en pure sauzen voorgeschoteld zoals je ze gewend bent, alleen dan in een nieuw jasje gestoken. Neem plaats en geniet van de heerlijke Italiaanse specialiteiten!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Grilled by me gusta

Jouw recensie over het restaurant Grilled by me gusta

bassocontinuo .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Vanmiddag met twee personen tapas besteld. Kwaliteit varieert enorm. De honing-kipsticks smaken vooral naar kerrie en de biefstukpuntjes zijn zo taai dat we delen ervan niet eens kunnen eten. De koude tapas zijn beter maar de gegrilde groente (groene asperges en aubergine) is helaas zwart geblakerd. We hebben hier eerder veel beter gegeten! De bediening is langzaam, er wordt ook niet gevraagd of het gesmaakt heeft.... En het afscheid is...doei... :))
Beste heer Basso Continuo,
Bedankt voor uw kritiek. Laffe kip, taaie biefstuk, zwarte asperges en lak personeel... ik neem dit serieus en ga uw geval zeker bespreken. We blijven hard werken aan ons concept.
Dat uw ervaring incidenteel is spreekt gelukkig uit andere, betere ervaringen, waaronder die van uzelf.
Het is echter niet alleen jammer, maar ook typisch dat u het toen niet nodig vond om een recensie te schrijven.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Prima hoofdgerecht gehad (Bavette steak), leuke bediening (met humor!) in een gezellige en mooi ingerichte tent. Wat wil je nog meer?
Henri K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, super bediening en prijs kwaliteit goed. Gezellige sfeer. Nog ruimte om de muziekkeuze beter af te stemmen. Aanrader!
Proefflappie V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
De tapas zijn verrukkelijk!
Liane E.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Rebelled en attente service.
Joep R.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Dit is een update op mijn eerdere post van gisteren. Naar aanleiding van dat bezoek werd ik vandaag gebeld door de eigenaar die zijn excuses wilde aanbieden voor de slechte service en ons met een zeer genereus voorstel uitnodigde om Me Gusta een tweede kans te geven. Een prima gebaar en we gaan binnenkort nog een keer langs en geven Me Gusta graag een herkansing. Hopelijk is mijn volgende recensie dan een stuk positiever.
Joep R.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
In de middag met 9 personen gegeten. Na een uur wachten nog steeds geen voorgerecht geserveerd. Als dat uiteindelijk komt is het niet compleet en is het een vrij karig plateau met koude tapas met een paar stukjes stokbrood. Daar moet toch 32,50€ voor betaald worden, te duur. Het ontbrekende gerecht plus het water dat we bestel hadden is nooit gekomen.
Inmiddels krijgen we te horen dat er te weinig spaghetti voorradig is, vreemd voor een zaak die gecombineerd is met een winkeltje. Zonder morren accepteren we dat 2 van de 7 porties spaghetti vervangen gaan worden door tagliatelle, de kinderen hebben inmiddels flinke trek.
Even later zien we ruim 5 porties lasagne klaar staan. De bediening realiseert dat er iets flink misgegaan is bij het doorgeven van de bestelling aan de keuken en komt naar onze tafel om nogmaals te vragen wat we besteld hadden. Misschien voortaan de bestellingen duidelijk opschrijven want de rode wijn die we hadden besteld werd in eerste instantie verward met witte wijn en werd vervolgens pas na lang zoeken gevonden.
We hebben de hoofdgerechten uiteindelijk niet meer afgewacht. Zelfs het afrekenen verliep chaotisch omdat er te veel op de rekening stond.
Al met al zeer teleurstellend, met name voor mijn moeder die ons voor haar 83ste verjaardag had uitgenodigd en zich hier veel van had voorgesteld.
Andre K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wat een geweldig restaurant.
Speciaal een compiment voor de bediening.
Niet wetende dat een van hen voor het eerst daar werkte.
Genoten van de heerlijke gerechten en de wijnen.
En als slot een diversiteit van de lekkerste na gerechten .
Kort om een heerlijke culinaire ovond die wel niet snel zullen vergeten.
Dank jullie wel
Ellis en Andre Koster uit Zeist.
Andre K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Geweldig restaurant.
Compliment voor de bediening.
Heerlijke gerechten en wijnen. .
Voor iedereen is er wat.
Echt een aanrader
Chantal N.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Bediening erg slecht. Onnodig lang moeten wachten op eten en drinken. Wel erg smaakvol en verrassend.
marie-louise S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Uitgebreide tapaskaart, voor ieder wat wils en allemaal even heerlijk. Zeer vriendelijke bediening en een gezellig restaurant.
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Vandaag wederom heerlijk gegeten voor 27,00 eet je onbeperkt verse tapas. Niks drijvend in het vet. Maar goede biefstukpuntjes, verse garnalen. Zalige groenten. En vooral normale porties. Niet vreemd,want het is onbeperkt. En ook de dessertkaart is een aanrader. Vandaag konden we buiten zitten maar binnen is ook heel leuk. Wat een gaaf interieur. En de vrolijke bediening maakte onze gezellige avond helemaal af
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Vriendelijk en gezellig.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Gezellige binnenkomst en een gemoedelijke sfeer. Je voelt je vanaf de drempel op je gemak en welkom!
Het eten is echt verrukkelijk. Wij zijn blij met Me Gusta!
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Het maakt niet uit wat je kiest.... iets a la carte of het tapas menu het is gewoon goed. Bij de tapas bestel tijdig je volgende ronde want als het druk is dan duurt het wel even maar dit is logisch! De wijnen zijn goed! Ik hoop dat Aix de Provence vast op de kaart komt. Bij mooi weer op tijd zijn voor een mooi tafeltje op het terras is aanbevolen. Wine & Bites is ipv de winkel gekomen dus binnenkort maar een lunch doen. Tot snel!!
Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heerlijk plekje om te genieten van tapas, een heerlijke bavette of steak en natuurlijk een visje. Altijd keuze uit een lekker glas wijn om de maaltijd te complementeren. Wij komen hier vaak en elke keer is het weer genieten. Straks weer lekker op het terras buiten genieten van al het lekkers. Krijg al weer zin in de zomer!!
Do ..
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Tapas arrangement genomen. Heerlijke hapjes, en was gewoon te veel om alles te proeven! Vriendelijke bediening die alles uitlegde en dieetwensen met de keuken checkte. Kom zeker terug.
Caroline R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Verschillende malen hier geweest. Altijd heerlijk gegeten! Veel keus in tapas! Tip! Bewaar een gaatje voor de dessert-tapas! Krijg je geen spijt van! Gezellige ongedwongen sfeer! Een aanwinst voor Wassenaar!
karin R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heel lekker eten, gezellige sfeer en super vriendelijke bediening. De kaart wordt regelmatig vernieuwd. Verschillende gerechten geprobeerd en allemaal even goed. Een absolute aanrader voor elke gelegenheid! Karin R.
janneke A.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Het eten was heel erg lekker en de sfeer was goed. Wij zijn hier heen gegaan op aanraden van vrienden van ons uit Wassenaar. Wij drinken zelf geen alcohol dus kan de wijnen niet beoordelen.