Grill & Stoof

Zandweg 103 3454 Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Grill & Stoof

Eten met seizoensproducten bij de Oude Bakkerij

Bij De Oude Bakkerij streven ze er naar om de producten zo veel mogelijk met de seizoenen mee te laten lopen. Er worden veel verse groenten gebruikt en de kruidentuin zorgt voor heerlijke onbespoten ingrediënten! Er wordt gebruik gemaakt van scharrelvlees zoals het Wagyurund en het Berkshirevarken. Stel zelf je 3-gangendiner samen of laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Grill & Stoof

Maandag
- High Tea 15:00 - 18:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag
- High Tea 15:00 - 18:00

Martine-81 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het eten was heel erg lekker, Het restaurant ziet er heel gezellig uit, met een een open haard met banken re om heen en het is heel aardige bediening. Een leuke verrassing via ah restaurant actie.
Arike.viergever .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We werden door drie vrouw sterk opgewacht in een geheel leeg restaurant wat er overigens best gezellig uitzag, met brandende open haard in het midden van het restaurant. We waren enigszins verbaasd om dat we niet later als kwart voor zes konden reserveren met AH actie.
Kregen een gezellig plekje bij het raam en werden geholpen door een jong vriendelijk meisje. Nadat ons de kaart werd gegeven vertelden wij dat we voor de AH actie kwamen, en daar kwam een andere kaart voor.
Het gekke was dat daar een 3 gangen menu 40 euro kost en de normale restaurant 3 gangen menu prijs 29.95 euro. Zelfde gerechten, dat klopt niet helemaal. Dan is het geen 2 de menu gratis maar 2 de menu met korting.
Als je wat meer klanten in je restaurant wilt hebben moet je dat niet doen en ook wat ruimere reserveringstijden hebben en niet alleen voor 6 uur. Uit ervaring weet ik dat de meeste mensen liever iets later uit eten gaan.
We hebben er toch een paar uurtjes rustig doorgebracht zonder andere klanten.
Overigens hebben wij lekker gegeten!
A V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening, de kaart is ook gevuld met veel variatie.
Komen hier zeker nog een keer terug.
Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Lees nu pas andere reacties over AH actie. Ik kan mij daar helemaal in vinden. Wij voelde ons flink in de maling genomen door een opgehoogde AH actie menu prijs en de bezuiniging op het dessert. Tweede menu gratis is dus niet echt van toepassing als je de prijs verhoogd naar €40,-. Overigens wordt er, zoals ook andere aangegeven, op een misleidende manier over gecommuniceerd. Ook niet alles van de kaart kon je kiezen. Eten was van ons bijna allemaal prima, sparerib was zwart van kleur maar dit scheen zo te horen....... jus d'orange was laatste restje uit pak..... dus maar terug gegeven. Bediening was wat onhandig maar zeer vriendelijk. Al met al een gezellig avond en lekker gegeten. Blijft wel wennen om je gerechten van een houten plank te eten. Voor ons voorlopig even klaar met de oude bakkerij.
Jgjmta .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Eten met de AH restaurant actie. Eerst op internet kijken hoe duur een drie gangen menu is, € 27,50. Dus met tweede drie gangen menu gratis een leuke deal. Denk je. Want het drie gangen menu dat ik bestudeerd had op hun site was nu € 40. Dat kwam omdat het een actie drie gangen menu was. En voor AH hebben ze een andere actie, die helaas niet staat afgedrukt op de site. Gezegd dat ze dan beter dat menu en de prijs ook op hun site kunnen zetten om verwarring te voorkomen. Maar serveerster toonde geen enkel begrip en verweet ons dat we niet goed hadden gekeken. Tja. Beetje jammer. Mijn eerste indruk was, daar kom ik nooit meer terug. Beetje inleven en zeggen het spijt me dat het niet helemaal duidelijk was en ik zal vragen of ze dit kunnen veranderen op de site (of verzin maar iets leuks) kunnen ze niet. Ze leefde zo totaal niet mee en ging maar door met uitleggen hoe ze op die €40 komen dat ik niet eens meer kon luisteren. Ik wilde alleen maar gehoord worden en zou heus wel blijven en betalen. Afijn. Lamsgerecht dat ik wilde hebben, hadden ze helaas niet, terwijl het nog vroeg was, half 7, dus maar spareribs genomen. Ze waren mals en vielen zo van het botje. Dus prima. Voorgerecht gewoon. Nagerecht alleen ijs. Ik hou niet zo van ijs en vind het een beetje saai, maar het moet gezegd worden, het ijs was zeer bijzonder! Het ziet er ook gezellig binnen uit. Dus ondanks eerste indruk toch nog een leuke avond. Helaas zaten er wel muggen binnen onder ons tafeltje en werden we steeds gestoken, dus met een vol buikje en veel muggenbulten gingen wij alsnog redelijk tevreden weg.
A V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben weer heerlijk genoten van het eten en de vriendelijke bediening.
Eten was heerlijk en voldoende, daarna nog even lekker op het terras gezeten.
Personeel was vriendelijk en behulpzaam.
Sportieveling .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Met zijn tweeën wezen dineren zonder AH-actie. Een persoon de zomer-aanbieding van 3-gangen diner voor € 27,50. De ander hoofdgerecht en mogelijk dessert. De aspergesoep wat waterig en laf. De ingrediënten kreeg je er apart bij. Geen asperge in de soep te vinden. Bij het hoofdgerecht een glas rode huiswijn (Merlot) gedronken. Aardig maar niet zo vol van smaak zoals een Merlot zou moeten smaken (voor hetzelfde geld). Het vlees was goed, maar de saus bij de biefstuk was waterig. Bediening jong en nog onervaren. Zijn wel goed getraind om te vragen of er nog iets gedronken wil worden. Door de matige kwaliteit van de genuttigde maaltijden het dessert niet meer genomen. Leuk, maar niet meer dan dat.
J.a.vanrooijen .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Het huisgemaakte ijs was heerlijk, het voor- en hoofdgerecht was heel smakelijk de gegrilde groenten waren lekker en vers.
Het enige minpuntje was dat er een paar mieren op de tafel liepen.
Maar heerlijk gegeten.
L.luinge .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk gegeten, ondanks dewisselende reviews. De zalm was heerlijk evenals de biefstuk van het wakyu rund. De toetjes waren eveneens een ware traktatie. Genoten van de ijsspecial (een klein grand dessert) en het kaasplankje. De bediening was uitermate vriendelijk...kortom een gezellig avondje uit dat zeker voor herhaling vatbaar is.
Cecton .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Werden meteen goed ontvangen en rustig de tijd om drankje uit te zoeken.
Ruime keuze uit het menu en geweldig gepresenteerd op plank.
Heerlijk vlees en aardappeltjes en fijne patatjes.
Werd ook goed opgelet wanneer wij iets wilden gebruiken of vragen .
Wij vonden het gezellig en top en ruim 2 uur getafeld.
Mich25 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Bij binnenkomst viel het ons op dat er weinig mensen waren.Bij het brood kregen we olijfolie en aoli de aiolisaus leek wel melk zo dun, de asperge soep was flauw en waterig de rest van de voorgerechten vielen mee. De hoofdgerechten twee maal zalm en een kogelbiefstuk waren met zoveel peper bereid dat de smaak van de vis en biefstuk weg vielen alleen de misgrijp was goed. Eens en nooit meer. Marianne
Cath75 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Zeer vriendelijke serveerster. 2 X een actie-menu. Bij het brood kreeg je een knoflookdipje, dat was lekker, en een schoteltje olijfolie. Dezo olie was weliswaar veel, doch helaas smaakloos. Een heel klein beetje écht lekkere extra-vierge was beter geweest en voor de restaurateur qua prijs even duur.
De Vitello tonnato was best lekker.
Bij beide hoofdgerechten was er volgens mij kwistig met de peper gestrooid, waarschijnlijk om mensen aan het drinken te houden. Onze 1 liter fles water was zó op en behoorlijk aan de prijs (1/4 van de prijs van één 3 gangen-menu). Erbij zelfgemaakte friet (oké), geroosterde groenten (peperige courgette, maar verder lekker) en spaanse tortilla oid ( mwah).
Het dessert was lekker, vooral het zelfgemaakte ijs en de sinaasappel croustillant waren heerlijk. Het zag er leuk uit op het bord!
De portiegrootte was uitstekend en het restaurantje zelf knus.

Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Helaas lang niet zo goed als de vorige 2 keer. Kinderen kozen geen soep maar vruchtjes, die kwamen gewoon uit blik.
Patat en ijs ook niet om over naar huis te schrijven. Slagroom ook m.i. uit spuitbus.
Sandra3108 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Om te beginnen waren we zeer teleurgesteld dat de AH actie 2016 bij dit restaurant niet het zelfde was als van 2015. Ondanks dat ze verkondigen via de AH site dat ze de zelfde voorwaarden hadden als toen A LA CARTE. Mooi niet!!! We kregen een keuze menu van 40 euro en moesten voor de patat extra betalen heel vreemd want een 2 persoonstafel kreeg de zelfde bak patat als wij met ons 4-tjes. Ook het dessert was geen keuze alleen maar 2 bolletjes eigen gemaakt ijs. Wij wilden een grand dessert van € 7.95 en moesten daar € 5,00 pp voor bij betalen. Het 3 gangen menu uit het a la carte boek was € 27.50.
We hebben dus gegeten excl drank met de AH actie voor € 93.60, zonder AH waren we € 110 kwijt geweest dus GEEN 2E MENU GRATIS GEVOEL.

Bediening was trouwens heel erg aardig!!
V V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Ontvangst hartelijk, heerlijke en aangenaam aan het water gegeten. Goede wijn voor niet te veel geld. Kruiden en groenten uit eigen tuin. Veel menu keuze. Iens/AH menu was 40 euro pp. (uiteraard tweede persoon gratis. )Dat vonden we wat overdreven voor deze actie. Normaal kost een drie gangen menu hier 27,50.
Ellensmorenburg .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Wij werden zeer vriendelijk ontvangen. We hebben heerlijk gegeten. Wel apart dat ze behalve de Iens actie op het menu van 40 euro ook zelf een actie hadden van 20 euro per menu!
Mirm55 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
De bediening was er aardig en attent.
Het ijs was verrukkelijk
Voor- en hoofdgerecht matig. Niet verkeerd, maar de prijs die je er buiten de actie om voor zou moeten betalen is veel te hoog.
Marion R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Heerlijk gegeten. Zowel voor, hoofd als nagerecht waren qua looks en smaak erg goed. Bediening zeer gastvrij en vrolijk. Lekkere wijn en verhouding prijs/kwaliteit klopt. Komen zeker terug.
Vangoghje .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Gegeten met shell bon. Per ongeluk toch brood gekregen (zit niet in het menu) maar hebben ze (omdat het hun fout was) niet op de rekening gezet. Keurig!
Bediening: zeer vriendelijk.
Eten: voorgerecht: kalfscarpaccio (vitello tonato) en de geitenkaas waren erg goed. Niets op aan te merken. Hoofdgerecht: spareribs en lamsrollade. Spareribs waren goed gaar maar niet zo mals (erg stevig) en hadden wat meer gekruid mogen worden. Ze werden niet zo warm geserveerd. De lamsrollade was okay maar ook niet meer dan dat. De voorgerechten waren hier duidelijk de smaakmakers. Het toetje: twee bolletjes huisgemaakt ijs met stukjes echte vruchten erin. Met name het bramen ijs was lekker. Erg veel!
Decor: prima. Gezellige ouderwetse aankleding.
Voor een shell menu was het okay. Voor de normale prijzen zou ik er niet a la carte gaan eten: dan is de prijs/kwaliteitverhouding zoek.
Eelco110 S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Het eten was goed, veel. Bijzonder waren de patat en het dessert. Vlotte bediening, stoeltjes niet echt comfortabel. Gekozen uit de shell menu kaart met uiteindelijk een overheerlijk petit grand dessert. Dat was smullen!