Grill & Stoof

Zandweg 103 3454 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Grill & Stoof

Eten met seizoensproducten bij de Oude Bakkerij

Bij De Oude Bakkerij streven ze er naar om de producten zo veel mogelijk met de seizoenen mee te laten lopen. Er worden veel verse groenten gebruikt en de kruidentuin zorgt voor heerlijke onbespoten ingrediënten! Er wordt gebruik gemaakt van scharrelvlees zoals het Wagyurund en het Berkshirevarken. Stel zelf je 3-gangendiner samen of laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Grill & Stoof

Maandag
- High Tea 15:00 - 18:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag
- High Tea 15:00 - 18:00

Beata K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Mijn vriend heeft onbeperkt spareribs besteld en moest 2 keer 25 minuten wachten op een extra stukje... belachelijk! We zijn al meerdere keren bij Grill & Stoof geweest en het was altijd prima. Deze keer was het een grote teleurstelling.
magda K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Leuk restaurant, heerlijk gegeten en super aardige bediening.
kaart is niet zo heel uitgebreid, maar voor ieder wat wils. perfect
Evert Jan A.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Vol verbazing zag ik dat de mayonaise voor bij de frietjes niet mee wordt geserveerd als je kipschnitzel hebt met kruidenboter, voor 1,55 euro op de bon staat. Waar vind je dat nog? Ik heb er een vraag over gesteld, maar het was echt de bedoeling. We hebben aangegeven dat ze dat dan maar als fooi moest beschouwen.
Het eten was best aardig, maar ontstijgt niet eetcafe kwaliteit. We hadden een hoofd en nagerecht en 4 consumpties, hetgeen een rekening van bijna 70 euro oplevert. Dat is het echt niet waard.
De sfeer is wat vreemd. Kan er niet de vinger opleggen waar het aan ligt maar wij vonden het geen prettige ambiance.
De bediening is ronduit raar. Nadat we ons hoofdgerecht bestelde viel ze bijna om van verbazing en vroeg of we geen voorgerecht wilden. Na een eerste nee, probeerde ze nog het driegangen menu te verkopen, omdat dat "in de aanbieding" is. Alsof je bij de Blokker bent. Dit herhaalde zich nog een keer bij de koffie. verder is "een keuze maken" hier "een beslissing nemen" en na het "heeft het gesmaakt" volgt een "zal ik de borden dan maar meenemen?" Dat leek ons een goed idee. :-) Bediening was niet onaardig hoor, maar wat afwijkend en het was een beetje ongemakkelijk.
Wij hebben geen fijne avond gehad en komen dus zeker niet terug
Marleen P.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Ontvangst begon al lekker, de reservering via AH website was niet bekend. Uiteindelijk mochten we dan toch blijven zitten om te eten... Tijdens het eten werd ik zelf beroerd waardoor we ipv 3 gangen maar 2 gangen wilden eten (je zou zeggen; dat maakt hun niet uit) nee, het dessert moest wel voor 2 personen in rekening gebracht worden. Prima was ons antwoord, maar dan nemen we de twee stukken appeltaart als dessert wel mee naar huis. Nee, we kregen er 1 mee, de ander niet want die kregen we toch gratis (!!). Slechte service overall doet ons besluiten om hier niet nog een keer naartoe te gaan.
Adriaan D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Prima, lekker gegeten. Leuke ambiance in oude bakkerij. Prima bediening ondanks beperkt inzet personeel. Prijzen zijn te hoog zoals bijna overal in NL, waarom dat toch is! Kaart is beperkt maar dat vinden wij geen probleem. Echt wel een aanrader. Zeker de Gril en Stoof plate.
i.hillebrand .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Een fijne locatie, goed restaurant en gezellige plaats toegewezen gekregen. Het eten smaakte uitstekend. Bediening was goed
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Grill & Stoofschotel als hoofdgerecht was matig.. Of dit alles 400 gram vlees was durf ik te betwijfelen. Tevens aan de lauwe kant.. Kreeg de indruk dat vlees eerder was bereid nu even was opgewarmd. Voor,- en nagerecht goed, maar geen spektakel.
Yvonne E.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten en een goede service. Kaart niet te groot maar ruime keuze. Vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk gegeten net met mijn gezin! Een top restaurant! Nooit eerder geweest maar ze gaan ons vaker terugzien. Personeel zeer vriendelijk! Niet gemaakt maar oprecht lol in hun werk! Eten was top! Al bij al kan ik alleen maar positief zijn hierover
Shirley V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Wij hebben hier gegeten met de ah actie, maar hiervoor is er een aangespast menu. Wat wij gek vonden is dat het normale menu €29,50 kost en nu voor deze actie is het menu €40,-. Is dus niet 2e driegangenmenu gratis. Verder was het eten helaas ook niet top. De biefstuk was niet warm en de saté was droog.
Joost E.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Mooi keuze menu van de AH actie, genoeg te kiezen, mooie porties en zeer smakelijk.
Vriendelijke bediening door gezellig personeel.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Wouter0487 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Lekker en verassend gegeten met heerlijke speciaalbiertjes erbij!
In een sfeervolle bistro, ook voor de hond was er een hapje en een drankje.
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heel gastvrij ontvangen,warme en gezellige kerstsfeer
prima eten, AH actie aangepaste menukaart, voldoende eten op bord.
Martine-81 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het eten was heel erg lekker, Het restaurant ziet er heel gezellig uit, met een een open haard met banken re om heen en het is heel aardige bediening. Een leuke verrassing via ah restaurant actie.
Arike V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We werden door drie vrouw sterk opgewacht in een geheel leeg restaurant wat er overigens best gezellig uitzag, met brandende open haard in het midden van het restaurant. We waren enigszins verbaasd om dat we niet later als kwart voor zes konden reserveren met AH actie.
Kregen een gezellig plekje bij het raam en werden geholpen door een jong vriendelijk meisje. Nadat ons de kaart werd gegeven vertelden wij dat we voor de AH actie kwamen, en daar kwam een andere kaart voor.
Het gekke was dat daar een 3 gangen menu 40 euro kost en de normale restaurant 3 gangen menu prijs 29.95 euro. Zelfde gerechten, dat klopt niet helemaal. Dan is het geen 2 de menu gratis maar 2 de menu met korting.
Als je wat meer klanten in je restaurant wilt hebben moet je dat niet doen en ook wat ruimere reserveringstijden hebben en niet alleen voor 6 uur. Uit ervaring weet ik dat de meeste mensen liever iets later uit eten gaan.
We hebben er toch een paar uurtjes rustig doorgebracht zonder andere klanten.
Overigens hebben wij lekker gegeten!
A V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening, de kaart is ook gevuld met veel variatie.
Komen hier zeker nog een keer terug.
Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Lees nu pas andere reacties over AH actie. Ik kan mij daar helemaal in vinden. Wij voelde ons flink in de maling genomen door een opgehoogde AH actie menu prijs en de bezuiniging op het dessert. Tweede menu gratis is dus niet echt van toepassing als je de prijs verhoogd naar €40,-. Overigens wordt er, zoals ook andere aangegeven, op een misleidende manier over gecommuniceerd. Ook niet alles van de kaart kon je kiezen. Eten was van ons bijna allemaal prima, sparerib was zwart van kleur maar dit scheen zo te horen....... jus d'orange was laatste restje uit pak..... dus maar terug gegeven. Bediening was wat onhandig maar zeer vriendelijk. Al met al een gezellig avond en lekker gegeten. Blijft wel wennen om je gerechten van een houten plank te eten. Voor ons voorlopig even klaar met de oude bakkerij.
Jgjmta .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Eten met de AH restaurant actie. Eerst op internet kijken hoe duur een drie gangen menu is, € 27,50. Dus met tweede drie gangen menu gratis een leuke deal. Denk je. Want het drie gangen menu dat ik bestudeerd had op hun site was nu € 40. Dat kwam omdat het een actie drie gangen menu was. En voor AH hebben ze een andere actie, die helaas niet staat afgedrukt op de site. Gezegd dat ze dan beter dat menu en de prijs ook op hun site kunnen zetten om verwarring te voorkomen. Maar serveerster toonde geen enkel begrip en verweet ons dat we niet goed hadden gekeken. Tja. Beetje jammer. Mijn eerste indruk was, daar kom ik nooit meer terug. Beetje inleven en zeggen het spijt me dat het niet helemaal duidelijk was en ik zal vragen of ze dit kunnen veranderen op de site (of verzin maar iets leuks) kunnen ze niet. Ze leefde zo totaal niet mee en ging maar door met uitleggen hoe ze op die €40 komen dat ik niet eens meer kon luisteren. Ik wilde alleen maar gehoord worden en zou heus wel blijven en betalen. Afijn. Lamsgerecht dat ik wilde hebben, hadden ze helaas niet, terwijl het nog vroeg was, half 7, dus maar spareribs genomen. Ze waren mals en vielen zo van het botje. Dus prima. Voorgerecht gewoon. Nagerecht alleen ijs. Ik hou niet zo van ijs en vind het een beetje saai, maar het moet gezegd worden, het ijs was zeer bijzonder! Het ziet er ook gezellig binnen uit. Dus ondanks eerste indruk toch nog een leuke avond. Helaas zaten er wel muggen binnen onder ons tafeltje en werden we steeds gestoken, dus met een vol buikje en veel muggenbulten gingen wij alsnog redelijk tevreden weg.
A V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben weer heerlijk genoten van het eten en de vriendelijke bediening.
Eten was heerlijk en voldoende, daarna nog even lekker op het terras gezeten.
Personeel was vriendelijk en behulpzaam.
Sportieveling .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Met zijn tweeën wezen dineren zonder AH-actie. Een persoon de zomer-aanbieding van 3-gangen diner voor € 27,50. De ander hoofdgerecht en mogelijk dessert. De aspergesoep wat waterig en laf. De ingrediënten kreeg je er apart bij. Geen asperge in de soep te vinden. Bij het hoofdgerecht een glas rode huiswijn (Merlot) gedronken. Aardig maar niet zo vol van smaak zoals een Merlot zou moeten smaken (voor hetzelfde geld). Het vlees was goed, maar de saus bij de biefstuk was waterig. Bediening jong en nog onervaren. Zijn wel goed getraind om te vragen of er nog iets gedronken wil worden. Door de matige kwaliteit van de genuttigde maaltijden het dessert niet meer genomen. Leuk, maar niet meer dan dat.