Grill & Stoof

Zandweg 103 3454 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Grill & Stoof

Eten met seizoensproducten bij de Oude Bakkerij

Bij De Oude Bakkerij streven ze er naar om de producten zo veel mogelijk met de seizoenen mee te laten lopen. Er worden veel verse groenten gebruikt en de kruidentuin zorgt voor heerlijke onbespoten ingrediënten! Er wordt gebruik gemaakt van scharrelvlees zoals het Wagyurund en het Berkshirevarken. Stel zelf je 3-gangendiner samen of laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Grill & Stoof

- High Tea 15:00 - 18:00

Jouw recensie over het restaurant Grill & Stoof

Griffin .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Een gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening. Het eten was prima. Zeer smakelijke groenten vers van het land wat goed te proeven was! Geslaagd etentje we gaan graag nog eens terug!
bjbh .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Prima locatie, en vriendelijke en goede bediening. Het voorgerecht, en hoofd en nagerecht vonden wij van goede kwaliteit.
Het enigste waar in onze ogen wat verbetering in mag komen is de koffie, wij vonden het te slap.
jeg .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Met 2 personen via AH actie hier gegeten, afgelopen zondagavond.
De voorgerechten (tomatensoep en pasteitje) vonden wij matig en de prijs zeker niet waard. Dan de hoofdgerechten (kipsate en bourgondisch stoofvlees). De kipsaté (een houten spies met platte stukken soort kipfilet, eerder gekookt dan gegrild en flauw met wat dunne satésaus er half overheen) werd lauw geserveerd op een houten plank met een rommelig garnituur van groenten die wij absoluut niet bij elkaar vonden passen. Het stoofvlees was een erg kleine portie, veel vet vlees, niet smaakvol. Op de vraag of de kipsaté opgewarmd kon worden, werd gezegd dat dat eigenlijk niet kon, want dan zou het eerder gekookt zijn dan gegrilld (zo smaakte het volgens ons dus al). Een magnetron zou er niet zijn en weer op de grill leggen zou droog vlees opleveren. Op ons aandringen en onze suggestie om het in aluminiumfolie op te warmen op de grill is uiteindelijk de schotel meegenomen en opgewarmd. Er waren maar enkele tafels bezet in het restaurant maar toch duurde dit zodanig lang dat de tafelgenoot inmiddels het hoofdgerecht op had toen de saté weer opgewarmd terug kwam. Het groentengarnituur was beneden peil en de patat te donker gebakken met veel kleine harde, niet te eten patat er tussen. De rode huiswijn (4,10 voor een zeer zuinig glas) vonden wij ook zeker deze prijs niet waard. De toetjes (7,40), frambozen-cheesecake en bramenijs) waren van redelijke kwaliteit, maar zeker het ijs was dit bedrag niet waard. Wij waren niet tevreden en hebben dit ook laten weten. De, overigens niet onvriendelijke, serveerster zei als een soort "troost" dat het scheelde dat we één van de twee menu's niet hoefden te betalen, omdat we van de AH actie kwamen eten. Waren wij even blij dat we met de AH actie gegaan zijn! Dit zal niet resulteren in nog eens een bezoek aan dit restaurant.
FamVWijk .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten met het gezin, gewoon a la carte. Veel vleesgerechten, helaas was er weinig keus in gerechten met meer groente / salades. Bediening was aardig en op de opmerkingen werd snel en postitief gereageerd.
Beata K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Mijn vriend heeft onbeperkt spareribs besteld en moest 2 keer 25 minuten wachten op een extra stukje... belachelijk! We zijn al meerdere keren bij Grill & Stoof geweest en het was altijd prima. Deze keer was het een grote teleurstelling.
magda K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Leuk restaurant, heerlijk gegeten en super aardige bediening.
kaart is niet zo heel uitgebreid, maar voor ieder wat wils. perfect
Evert Jan A.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Vol verbazing zag ik dat de mayonaise voor bij de frietjes niet mee wordt geserveerd als je kipschnitzel hebt met kruidenboter, voor 1,55 euro op de bon staat. Waar vind je dat nog? Ik heb er een vraag over gesteld, maar het was echt de bedoeling. We hebben aangegeven dat ze dat dan maar als fooi moest beschouwen.
Het eten was best aardig, maar ontstijgt niet eetcafe kwaliteit. We hadden een hoofd en nagerecht en 4 consumpties, hetgeen een rekening van bijna 70 euro oplevert. Dat is het echt niet waard.
De sfeer is wat vreemd. Kan er niet de vinger opleggen waar het aan ligt maar wij vonden het geen prettige ambiance.
De bediening is ronduit raar. Nadat we ons hoofdgerecht bestelde viel ze bijna om van verbazing en vroeg of we geen voorgerecht wilden. Na een eerste nee, probeerde ze nog het driegangen menu te verkopen, omdat dat "in de aanbieding" is. Alsof je bij de Blokker bent. Dit herhaalde zich nog een keer bij de koffie. verder is "een keuze maken" hier "een beslissing nemen" en na het "heeft het gesmaakt" volgt een "zal ik de borden dan maar meenemen?" Dat leek ons een goed idee. :-) Bediening was niet onaardig hoor, maar wat afwijkend en het was een beetje ongemakkelijk.
Wij hebben geen fijne avond gehad en komen dus zeker niet terug
Marleen P.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Ontvangst begon al lekker, de reservering via AH website was niet bekend. Uiteindelijk mochten we dan toch blijven zitten om te eten... Tijdens het eten werd ik zelf beroerd waardoor we ipv 3 gangen maar 2 gangen wilden eten (je zou zeggen; dat maakt hun niet uit) nee, het dessert moest wel voor 2 personen in rekening gebracht worden. Prima was ons antwoord, maar dan nemen we de twee stukken appeltaart als dessert wel mee naar huis. Nee, we kregen er 1 mee, de ander niet want die kregen we toch gratis (!!). Slechte service overall doet ons besluiten om hier niet nog een keer naartoe te gaan.
Adriaan D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Prima, lekker gegeten. Leuke ambiance in oude bakkerij. Prima bediening ondanks beperkt inzet personeel. Prijzen zijn te hoog zoals bijna overal in NL, waarom dat toch is! Kaart is beperkt maar dat vinden wij geen probleem. Echt wel een aanrader. Zeker de Gril en Stoof plate.
i.hillebrand .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Een fijne locatie, goed restaurant en gezellige plaats toegewezen gekregen. Het eten smaakte uitstekend. Bediening was goed
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Grill & Stoofschotel als hoofdgerecht was matig.. Of dit alles 400 gram vlees was durf ik te betwijfelen. Tevens aan de lauwe kant.. Kreeg de indruk dat vlees eerder was bereid nu even was opgewarmd. Voor,- en nagerecht goed, maar geen spektakel.
Yvonne E.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten en een goede service. Kaart niet te groot maar ruime keuze. Vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk gegeten net met mijn gezin! Een top restaurant! Nooit eerder geweest maar ze gaan ons vaker terugzien. Personeel zeer vriendelijk! Niet gemaakt maar oprecht lol in hun werk! Eten was top! Al bij al kan ik alleen maar positief zijn hierover
Shirley V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Wij hebben hier gegeten met de ah actie, maar hiervoor is er een aangespast menu. Wat wij gek vonden is dat het normale menu €29,50 kost en nu voor deze actie is het menu €40,-. Is dus niet 2e driegangenmenu gratis. Verder was het eten helaas ook niet top. De biefstuk was niet warm en de saté was droog.
Joost E.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Mooi keuze menu van de AH actie, genoeg te kiezen, mooie porties en zeer smakelijk.
Vriendelijke bediening door gezellig personeel.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Wouter0487 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Lekker en verassend gegeten met heerlijke speciaalbiertjes erbij!
In een sfeervolle bistro, ook voor de hond was er een hapje en een drankje.
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heel gastvrij ontvangen,warme en gezellige kerstsfeer
prima eten, AH actie aangepaste menukaart, voldoende eten op bord.
Martine-81 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het eten was heel erg lekker, Het restaurant ziet er heel gezellig uit, met een een open haard met banken re om heen en het is heel aardige bediening. Een leuke verrassing via ah restaurant actie.
Arike V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We werden door drie vrouw sterk opgewacht in een geheel leeg restaurant wat er overigens best gezellig uitzag, met brandende open haard in het midden van het restaurant. We waren enigszins verbaasd om dat we niet later als kwart voor zes konden reserveren met AH actie.
Kregen een gezellig plekje bij het raam en werden geholpen door een jong vriendelijk meisje. Nadat ons de kaart werd gegeven vertelden wij dat we voor de AH actie kwamen, en daar kwam een andere kaart voor.
Het gekke was dat daar een 3 gangen menu 40 euro kost en de normale restaurant 3 gangen menu prijs 29.95 euro. Zelfde gerechten, dat klopt niet helemaal. Dan is het geen 2 de menu gratis maar 2 de menu met korting.
Als je wat meer klanten in je restaurant wilt hebben moet je dat niet doen en ook wat ruimere reserveringstijden hebben en niet alleen voor 6 uur. Uit ervaring weet ik dat de meeste mensen liever iets later uit eten gaan.
We hebben er toch een paar uurtjes rustig doorgebracht zonder andere klanten.
Overigens hebben wij lekker gegeten!
A V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening, de kaart is ook gevuld met veel variatie.
Komen hier zeker nog een keer terug.