Grill Restaurant Vasteland

Scheepstimmermanslaan 27A 3016 AD Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Grill Restaurant Vasteland

Van alle keukens thuis

Geen idee wat je moet eten? Klop dan aan bij Vasteland aan de Scheepstimmermanslaan in Rotterdam. Hier varieert de kaart van spareribs tot Grieks en van Turks tot oer-Hollands. De bediening handelt vastberaden en snel en dat zorgt ervoor dat jij niet lang op je bordje hoeft te wachten!

Meer informatie over restaurant Grill Restaurant Vasteland

Maandag 09:00 - 13:00
Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Wi-Fi
6,9
Taaltekennet .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
We hadden een Grouponbon voor 4 personen voor een high tea. De afspraak was op de valreep, net voor de bon verliep. We moesten afzegen vanwege een sterfgeval in de familie. Ondanks dat de bon daarna was verlopen, konden we toch een andere datum reserveren. En zelfs die moesten we wegens omstandigheden nogmaals verzetten. Ook daaraan is meegewerkt vanuit Vasteland. Dat was echt klasse. Super ! Wat een service !
De entree beneden was voor ons wat teleurstellend, maar boven ziet het er wel gezellig uit. Dus: ga vooral boven zitten. Dat deden wij ook. De high tea was zeer, zeer goed verzorgd. Met verse jus d'orange, heerlijke broodjes, scones, brownies, bonbons, kortom: alles wat je kunt verwachten van een high tea was er. Volop thee en een uitermate vriendelijke bediening. We moesten wel wat langer wachten voordat alles gereed was, maar het werd ook vers ter plekke bereid, dus we vonden dat wachten geen enkel probleem. Integendeel. Wij hebben er uren gezeten en volop genoten.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Wij hebben met groupon high tea gereserveerd om 1300 uur en hiervan ook bevestiging gekregen. Aangekomen bleek dat medewerkster van niets wist, het was niet doorgegeven door het management. Ook de andere reservering was niet doorgegeven aan personeel. Wij hebben een uur moeten wachten voordat wij aan de high tea konden beginnen. Voor het niet doorgeven van onze reservering zouden wij een dikke onvoldoende geven, maar omdat onze serveerster ondanks alles zo kalm en vriendelijk bleef, geven wij een 5 voor de service in totaal. Wat ons betreft heeft zij een 7 verdiend. Na de high tea moesten wij weer aan het werk en waren we nog net op tijd klaar met de high tea.
Ondanks dat de serveerster erg vriendelijk was en haar best deed en de high tea lekker was, vinden wij dat het management zelf ook de handen uit de mouwen had mogen steken om de hightea op tijd te serveren. Ik had aangegeven geen kaas te eten en toch werden er broodjes met smeerkaas geserveerd. Erg jammer dat het vandaag zo verlopen is, want de overige broodjes en het smeersel voor de scone hebben goed gesmaakt.
Het entree was een beetje eigenaardig, terwijl het decor boven waar wij zaten er keurig en schoon uitzag.
Misschien een tip: laat een grote kan heet water op tafel staan, dat scheelt in tijd dan het iedere keer moeten bijvullen. Of meer personeel inzetten.
Consulticy .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Gereserveerd voor 12 personen. Ontvangst zeer vriendelijk en de tafels was gedekt zoals wij hadden aangegeven. Zowel de voorgerechten, hoofdgerechten en dessert waren overheerlijk!
1 Gerecht voldeed niet helemaal aan de verwachting en werd onmiddellijk vervangen!
Personeel heel meegaand. Een en al complimenten voor de gezellige avond die wij hebben doorgebracht in dit sfeervolle Grillrestaurant. Wij komen hier zeker terug.
Asten .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Na onze reservering werden wij vriendelijk ontvangen en naar de 1ste etage van het restaurant gebracht. Ondanks dat het rustig was, is de sfeer in de zaak prima. Keurig ingericht ruime plaatsen. Het voorgerecht was heerlijk van smaak. De rode huiswijn prima en het hoofdgerecht
gegrild zoals wij hadden gevraagd. De gebakken aardappeltjes zoals het hoort krokant en lekker. De keuze van het dessert was met 3 verschillende beperkt, maar ontzettend lekker.
Vers fruit onder het ijs. Na afloop nog een gratis aperitief! Een zeer geslaagd 3 gangen diner met vriendelijk personeel en heerlijk eten!
Famduignan .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Samen met de familie gegeten. We hebben ons laten verassen Door de chef met de hoofdgerechten! We hebben een heerlijke malse rib-eye gegeten en een lekker taartje toe. De bediening was vrolijk en vriendelijk, de wijn was goed en het restaurant zelf is heel mooi.
Wilma1961 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Ik was met een gezelschap van 7 personen. Ik had geboekt via Groupon voor een driegangendiner a la carte. Vanaf buiten zag het er niet uitnodigend uit. Echter binnen bleek het decor een verrassing. Knus en brandschoon. De verwachtingen waren dus hoog. De serveerster deed haar best om ons een prettige avond te bezorgen. So far, so good. Een aantal van ons nam als voorgerecht carpaccio. Zag er leuk uit, iets minder sla had ook gemogen. De mosselen waren lekker. De garnalencocktail was niet gekruid, beetje jammer. Toen kwam het hoofdgerecht. Daar ging het mis. Ten eerste al een gerecht te weinig, dus 1 gast moest wachten. De tonijnsteak was prima, de dorade echter niet. Ik sneed de vis open en hij was gedeeltelijk rauw. Mijn maag draaide om. Mijn andere gast had een biefstuk medium rare. Hij was bijna geheel rauw, dus wij gaven ons gerecht terug. De serveerster zou zorgen dat de biefstuk nog even onder de grillplaat zou gaan. De biefstuk kwam terug en naar mijn gast later verklaarde, smaakte deze alsof hij gewoon in de magnetron was gegaan. Hij had hem ook niet opgegeten. De biefstuk was ook niet gekruid. Een andere gast had de mixed grill. Al het vlees had dezelfde uitstraling, dus je kon niet zien wat wat was. De sparerib was taai en oneetbaar. De roseval aardappeltjes waren droog en niet gekruid. Of te lang in de oven zonder olie of van verleden week, wij weten het niet. De patat was gelukkig wel lekker. Als toetje namen twee personen het ijs met champagne en whiskey, hij bleek erg lekker. Het kokosijs van de anderen was ook lekker. Jammer dat de vruchten bestonden uit 1 framboos, 1 schijfje mandarijn en de rest stukken appel. Hmm, geen lekkere combinatie. Ook nu weer 1 toetje te weinig, hoe moeilijk kan het zijn. Wij waren de enige gasten. Wij hebben geen leuke avond gehad door het eten. Gelukkig hebben wij een positief en vrolijk karakter. Ik heb vaker geboekt via Groupon, was altijd goed. Wij verwachtten echt geen viersterrendiner, maar dit was echt te erg. Ik raad dit restaurant aan per direct een ervaren kok in dienst te nemen. Anders is dit etablissement geen lang leven beschoren. Heel jammer, want van binnen ziet het er echt heel mooi uit.
Reijp001 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Het eten was echt goed bereid. Zowel de entrecote als de rib eye steak zijn aan te raden. Vooraf een garnalencocktail en carpaccio ook zeer smakelijk. Mag wel iets minder sla. Als dessert een heerlijke sorbetijs met wodka met champagne. De service was prima. Het restaurant is smaakvol ingericht, wat je zeker niet zou verwachten als je buiten staat. Beneden is de lunchroom en boven bevindt zich het restaurant. De twee jonge eigenaren hebben een mooie zaak opgebouwd. Zeker een aanrader.
Bloppie .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Als gastheer voor vijf personen hier gereserveerd met een groupon.
Na het geserveerde stokbrood met kruidenboter, verlieten twee andere gasten plotseling het restaurant, zonder hun gerechten te hebben opgegeten, de volle borden gingen terug naar de keuken.
Ook voor ons werd het helaas een werkelijk verschrikkelijke ervaring, twee maal een brandalarm waarbij we op het punt stonden het pand te verlaten, tranende en geïrriteerde ogen, de oorzaak......... de door ons bestelde spareribs die niet meer geserveerd konden, omdat deze volledig waren verbrand. Hiervoor in de plaats een ribeye besteld, dit duurde natuurlijk allemaal wel zo'n 20-25 minuten langer, maar de rest van de hoofdgerechten waren natuurlijk wel klaar. Deze werden gewoon gelijk met de ribeye geserveerd, zodat deze vier hoofdgerechten gewoon echt helemaal koud op tafel werden gezet, dus oneetbaar. Na een klacht hierover werd er totaal geen oplossing geboden. Als gastheer ben ik gewoon in mijn hemd gezet door dit etablissement.
Op een mail naar het bedrijf omtrent deze gang van zaken is geen reactie gekomen.