Grill Restaurant Passie

Nieuwstraat 83 4524 EG Sluis Nederland Kaart

Over het restaurant Grill Restaurant Passie

De grill in de hoofdrol

In het midden van het restaurant Passie wordt de vis en het vlees bereid op de houtgrill. Denk aan filet Mignon, ribroasts en tonijnsteak. Een plezier om te zien, genot om te ruiken en de bevestiging daarvan als je het proeft. In hartje Sluis hebben ze een terras met een beach vibe, een klassieke serre met comfortabele roze stoelen en het informele restaurant zelf.

Halve fles mineraalwater

9,2

Jouw recensie over het restaurant Grill Restaurant Passie

Frank V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Reeds meerdere malen fantastisch gegeten bij Passie. Afwisselende kaart, met voor zowel vlees als visliefhebber genoeg keus. Grillgerechten zijn heerlijk en worden door de chef in het restaurant bereid. Zeer aardige en gastvrije bediening, ongedwongen sfeer. Een absolute aanrader.
Darai S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We zijn er al meerdere malen geweest en altijd al even vriendelijk verwelkomd geweest en een super keuken!
Zeker een aanrader voor gezellig en lekker tafelen!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Aangenaam verrast,gaan zeker terug
JOSE B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Het eten was helemaal top, heel lekker en genoeg, de bediening was heel vriendelijk en correct
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Super lekker gegeten en een heel gezellige sfeer!
Roger J.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Heel lekker, zeker een aanrader, en zullen er zeker terug gaan bij het volgende bezoek aan Sluis. We vinden het alleen spijtig dat we zover moeten rijden om zo te kunnen genieten van de sfeer en gezelligheid
Raf D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Prijs kwaliteit een echte aanrader!Zeer vriendelijke ontvangst en zeer gezellige inrichting.Ook zeer kindervriendelijk!Een echte aanrader en voor herhaling vatbaar!
Frances F.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
zeer vriendelijk personeel, prima gerechten en heel kindvriendelijk met speelhoek. Alleen jammer dat je geen kraanwater kan bestellen.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Eten was prima. Jammer dat een karafje water niet tot de mogelijkheden behoorde. Personeel was verder vriendelijk en attent, we hebben gezellig gegeten met leuk uitzicht op de haven
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Passi(e)oineel! Eindelijk was het weer zover: tijd om lekker wild te doen! Na een heerlijke amuse (altijd een verrassing) bij het aperitief, keken we vol spanning uit naar het voorgerecht. Mijn man koos voor een Duo van wildpaté: smeuïge paté van wilde eend en patrijs met een uienconfituur en knapperig getoast rozijnenbrood. Ikzelf koos voor de wildpastei: een verrukkelijke ragout van fazant en bospaddenstoelen. Het was zo lekker dat het geschraap, om echt alles op te eten, te horen was tot in de keuken. Voor het hoofdgerecht kozen we voor een overheerlijke gegrilde filet mignon van everzwijn met een zalige calvadosroomsaus en een wildgarnituur. Echt jammer van de laatste hap. Normaal neem ik nooit een dessert bij een wildmenu maar ditmaal was de verleiding te groot. Smaakvolle tart tatin met roomijs. Echt om je vingers af te likken. Kortom, het was weer een schot in de (wild)roos.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Bij de PASSIE: met Cupido aan tafel!!! Cupido van dienst was (zoals altijd) de sympathieke Mario (aardse naam voor cupido). Helaas is het nu te laat om de deze overheerlijke Valentijnsmenu te proeven. Maar geen paniek, volgend jaar komt Cupido terug afgedaald uit hogere sferen en brengt zeker iets zalig mee. De Valentijnsmenu dit jaar begon met 2 heerlijke amuses: kervelsoepje en een (lepeltje) tortilla, gevuld met spinazie en ricotta. Het voorgerecht was een triootje voor duo'tje: bonbon van serranoham (geen chocolade), een smeuïg garnaalkroketje en een vurig tomatensoepje whow. Hoofgerecht: een romantische ontmoeting van vlees en vis. Gegrilde filet mignon, een scampispiesje en een bataboem paprikaroomsaus. whowwww. Het dessert was een moeilijke keuze. Daarom hebben we van elks wat geproefd. Dessert Damour: cheesecake met rodevruchtencoulis en citroenijs (het was echt koud buiten maar dit dessert verwarmde je hart en al de rest) en Koffie kompleet: koffie met een likeurtje van het huis en versnaperingen. Niet alleen deze Valijntijnsmenu is een toppertje, alles wat hier wordt gereserveerd is een schot in de roos. Tip: ga naar de Passie en geniet!

Etenstijdje .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
De naam zegt genoeg over hoe het eten hier wordt klaargemaakt; met passie! Heerlijke gerechten van de grill altijd vooraf gegaan door een smakelijke amuse van het huis. Ook om te lunchen een goed adres. Jammer voor ons dat het niet dichterbij is ;-(
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
We hadden de pech dat het niet lukte de hertenbiefstuk zoals gevraagd 'medium' te krijgen. De eerste was doorbakken en taai, de tweede poging weer te rauw. Wel vreemd voor een restaurant dat zich specialiseert in grillen. Werd goedgemaakt met gratis koffie.
Angelkwarteltje .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs!
Bediening is waanzinnig vriendelijk. Amuse van het huis, voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht voor 75 euro (2 personen). Het restaurant doet zijn/haar naam eer aan. Passie met een hoofdletter! Ook voor gezinnen is het heel toegankelijk.
Het eten was voortreffelijk.
Lisanne M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
de bediening is super goed en zeer vriendelijk , je krijgt bij alles uitleg . niets is hen te veel .
zowel de seizoenmenu , als à la carte eten is zeer goed en lekker .
prijs - kwaliteit is zeer goed , interieur is zeer mooi en romantisch .
leuk dat de chef kok ook eens aan tafel komt en dus tijd maakt voor de klanten .
zeker voor herhaling vatbaar!!!!
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Ben je wild van wild? Kies dan voor het wildmenu bij De Passie!!!
Het begint al bij het aperitief: een héérlijke amuse van bospaddenstoelen.
Het voorgerecht: verrukkelijke wildpatés met getoast rozijnenbrood. Smelt gewoon in je mond. En dan .... het 'wilde' moment: mixed grill van wild (everzwijn, reerug en wilde eend), Hoe het smaakt? Vind hier zelfs geen woord voor in de Dikken van Dale, kom het gewoon proeven! Het dessert? Zalig!!
Dus, wil je lekker wild eten, dan kan je het hier op je "gemakje" doen. Tof toch??
jennie M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Afgelopen vrijdagavond de eerste keer gegeten in restaurant Passie. Het eten was super vooral de steak mignon was heerlijk mals en een lekkere grillsmaak.
Bediening was zeer gastvrij en vriendelijk, je voelde je meteen thuis.
Ook nog een bedankje aan de kok, die ons, daar het flink regende en we lopend waren gekomen van uit het hotel, naar huis heeft gebracht. Waar zie je deze service nog?
Een aanrader voor iedereen.