Grill Restaurant Passie

Nieuwstraat 83 4524 EG Sluis Nederland Kaart

Over restaurant Grill Restaurant Passie

De grill in de hoofdrol

In het midden van het restaurant Passie wordt de vis en het vlees bereid op de houtgrill. Denk aan filet Mignon, ribroasts en tonijnsteak. Een plezier om te zien, genot om te ruiken en de bevestiging daarvan als je het proeft. In hartje Sluis hebben ze een terras met een beach vibe, een klassieke serre met comfortabele roze stoelen en het informele restaurant zelf.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Grill Restaurant Passie

• : Gratis parkeren in de buurt, parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 11:00 - 21:00

• Af te huren , Bar , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,2
Voordelig
Erg rustig
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Passi(e)oineel! Eindelijk was het weer zover: tijd om lekker wild te doen! Na een heerlijke amuse (altijd een verrassing) bij het aperitief, keken we vol spanning uit naar het voorgerecht. Mijn man koos voor een Duo van wildpaté: smeuïge paté van wilde eend en patrijs met een uienconfituur en knapperig getoast rozijnenbrood. Ikzelf koos voor de wildpastei: een verrukkelijke ragout van fazant en bospaddenstoelen. Het was zo lekker dat het geschraap, om echt alles op te eten, te horen was tot in de keuken. Voor het hoofdgerecht kozen we voor een overheerlijke gegrilde filet mignon van everzwijn met een zalige calvadosroomsaus en een wildgarnituur. Echt jammer van de laatste hap. Normaal neem ik nooit een dessert bij een wildmenu maar ditmaal was de verleiding te groot. Smaakvolle tart tatin met roomijs. Echt om je vingers af te likken. Kortom, het was weer een schot in de (wild)roos.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Bij de PASSIE: met Cupido aan tafel!!! Cupido van dienst was (zoals altijd) de sympathieke Mario (aardse naam voor cupido). Helaas is het nu te laat om de deze overheerlijke Valentijnsmenu te proeven. Maar geen paniek, volgend jaar komt Cupido terug afgedaald uit hogere sferen en brengt zeker iets zalig mee. De Valentijnsmenu dit jaar begon met 2 heerlijke amuses: kervelsoepje en een (lepeltje) tortilla, gevuld met spinazie en ricotta. Het voorgerecht was een triootje voor duo'tje: bonbon van serranoham (geen chocolade), een smeuïg garnaalkroketje en een vurig tomatensoepje whow. Hoofgerecht: een romantische ontmoeting van vlees en vis. Gegrilde filet mignon, een scampispiesje en een bataboem paprikaroomsaus. whowwww. Het dessert was een moeilijke keuze. Daarom hebben we van elks wat geproefd. Dessert Damour: cheesecake met rodevruchtencoulis en citroenijs (het was echt koud buiten maar dit dessert verwarmde je hart en al de rest) en Koffie kompleet: koffie met een likeurtje van het huis en versnaperingen. Niet alleen deze Valijntijnsmenu is een toppertje, alles wat hier wordt gereserveerd is een schot in de roos. Tip: ga naar de Passie en geniet!

Etenstijdje .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
De naam zegt genoeg over hoe het eten hier wordt klaargemaakt; met passie! Heerlijke gerechten van de grill altijd vooraf gegaan door een smakelijke amuse van het huis. Ook om te lunchen een goed adres. Jammer voor ons dat het niet dichterbij is ;-(
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
We hadden de pech dat het niet lukte de hertenbiefstuk zoals gevraagd 'medium' te krijgen. De eerste was doorbakken en taai, de tweede poging weer te rauw. Wel vreemd voor een restaurant dat zich specialiseert in grillen. Werd goedgemaakt met gratis koffie.
Angelkwarteltje .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs!
Bediening is waanzinnig vriendelijk. Amuse van het huis, voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht voor 75 euro (2 personen). Het restaurant doet zijn/haar naam eer aan. Passie met een hoofdletter! Ook voor gezinnen is het heel toegankelijk.
Het eten was voortreffelijk.
Lisanne M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
de bediening is super goed en zeer vriendelijk , je krijgt bij alles uitleg . niets is hen te veel .
zowel de seizoenmenu , als à la carte eten is zeer goed en lekker .
prijs - kwaliteit is zeer goed , interieur is zeer mooi en romantisch .
leuk dat de chef kok ook eens aan tafel komt en dus tijd maakt voor de klanten .
zeker voor herhaling vatbaar!!!!
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Ben je wild van wild? Kies dan voor het wildmenu bij De Passie!!!
Het begint al bij het aperitief: een héérlijke amuse van bospaddenstoelen.
Het voorgerecht: verrukkelijke wildpatés met getoast rozijnenbrood. Smelt gewoon in je mond. En dan .... het 'wilde' moment: mixed grill van wild (everzwijn, reerug en wilde eend), Hoe het smaakt? Vind hier zelfs geen woord voor in de Dikken van Dale, kom het gewoon proeven! Het dessert? Zalig!!
Dus, wil je lekker wild eten, dan kan je het hier op je "gemakje" doen. Tof toch??
Meens .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Afgelopen vrijdagavond de eerste keer gegeten in restaurant Passie. Het eten was super vooral de steak mignon was heerlijk mals en een lekkere grillsmaak.
Bediening was zeer gastvrij en vriendelijk, je voelde je meteen thuis.
Ook nog een bedankje aan de kok, die ons, daar het flink regende en we lopend waren gekomen van uit het hotel, naar huis heeft gebracht. Waar zie je deze service nog?
Een aanrader voor iedereen.

IPjotr .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Voor grote groep van 11 personen stond een prachtige lange tafel gedekt.
Ontvangst buitengewoon vriendelijk, ruime gerecht keuzes, zelfs voor de kleintjes.
Gerechten mooi geserveerd en voortreffelijk van smaak, gegrilde vlees heerlijk mals. Sfeervol en ontspannen avond gekregen onder een gemoedelijke sfeer.
Top restaurant waar mensen je culinair verwennen en bedienen met veel PASSIE !
A R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Heerlijk met drie kinderen wezen eten. Vlees en salade top! Zeer vriendelijke bediening. Waar voor je geld! We komen terug.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
De goede recensies op Iens zijn doorslaggevend om een bezoek te brengen aan grill restaurant Passie in Sluis. We delen de mening van de vele bezoekers die een mooi cijfer aan dit restaurant hebben gegeven. Het eten is voortreffelijk!
Ons hoofdgerecht, de gegrilde tonijn, is perfect klaargemaakt en hoog op smaak. We smullen van het Italiaanse garnituur/ saus. Vlotte en prettige bediening.
Klein puntje van aandacht ( voor zover te vinden), laat het plastic cupje met de chocolade mousse bij de koffie vervallen. Het toont goedkoop door het plastic wat vast niet zo is bedoelt. Liever een lekker chocolaatje.
HBe .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Drie keer gegeten voordat we een waardering gaven. Maar alle drie de keren waren dik voldoende. Lekker mals vlees, lekker gekruid mét de bijbehorende grillsmaak.
Weg van de hectiek van de kern van Sluis dus kun je rustig genieten. En dat hebben we gedaan!
€/kwaliteitsverhouding is dik in orde.
Zeker niet onze laatste keer.
Gwen H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Enige tijd geleden bij Restaurant Passie gegeten en dat was echt fantastisch! Heb in mijn leven nog nooit zo'n lekkere steak gegeten, daarnaast de bediening erg goed en zullen wij iedereen aanraden om hier eens te komen eten als je in de buurt bent!
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Wil je de drukte van het centrum van Sluis ontlopen. Eén adres: De Passie!
Warm onthaal, sublieme bediening! Bedankt Sharon. Het eten is van "TOP"-kwaliteit. Kiezen van de menukaart is niet makkelijk, alles is gewoon OVERHEERLIJK. Daarnaast kan je elke maand genieten van een suggestiemenu. Deze maand staat in het teken van de asperges. In De Passie hebben deze heerlijke groenten net dat ietsje meer. Een aanrader zijn zeker de asperges met de speenvarken koteletjes. Zalig!!!!
De versheid van de producten straalt gewoon van je bord. Bovendien eet je in een sfeervol, gezellig restaurant, ingericht door de sympathieke gastvrouw Helga. Ook een dikke pluim voor chef Mario voor de realisatie van een uniek concept. De grill staat centraal in het restaurant en iedereen kan zien met hoeveel vuur en passie Mario de producten bereidt. Hier slaat de vlam letterlijk uit de pan. Ideaal toch?
Kort samengevat: een nieuw topklasserestaurant in Sluis, een echte AANRADER. Onze tip: ALLEN DAARHEEN, je zal er geen spijt van hebben.
Jip T.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2014
Super avond gehad! Prachtige zaak die heel sfeervol is ingericht. Personeel is heel vriendelijk en niet opdringerig. Kok komt aan tafel om te vragen of alles smaakt wat altijd zeer attent is. Eten smaakt bijzonder goed. Prijs-kwaliteit verhouding is subliem! Voor een schappelijke prijs eet je erg lekker en erg veel. Amuse, broodje, bijgerechten: alles heeft smaak. Met honger vertrekken uit Passie kan niet. Jammer dat wij niet uit de buurt komen, anders kwamen wij zeker vaker! Als je op zoek bent naar een goede zaak in Sluis mag je Passie niet missen. Ga zo door!
Susanne E.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2014
Afgelopen zondag daar gegeten met 12 personen vanwege moeders 82e verjaardag. Zeer sfeervol en warm ingericht (zwart met paars), zeer comfortabele stoelen wat ook belangrijk is als je een poosje zit. Ook buiten kan je gezellig zitten in de mooi aangelegde tuin. Heerlijk gegeten (vis menu "Dorade"). Bij meerdere restaurants gegeten in Sluis, maar deze wint het! !
Het onthaal en de service is met een smile. Ga zo door en succes verder! !
Groetjes uit Rotterdam.
Familie_Bliek .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
We hebben laatst voor het eerst bij Passie gegeten. De hooggespannen verwachtingen werden meer dan waar gemaakt. Ze serveren biologisch kwaliteitsvlees van, volgens de chef, een lokale producent. De ribeye van meer dan 400 gram is een aanrader! De vleesliefhebber komt hier dus zeker aan zijn trekken. Er zijn daarnaast ook alternatieven voor mensen die liever vis eten. De bediening was naar onze mening zeer vriendelijk, niets was te veel. Zij verdienen een dikke pluim!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2013
Prima restaurant, een aanrader om naar toe te gaan. Het begon al bij de binnenkomst, heel gastvrij, je voelt je gelijk thuis.
Fijne bediening, hebben tijd voor een praatje met de klant.
Gaven goede uitleg bij de kaart, en stelden een gerecht voor dat niet op de kaart stond. Geen spijt gehad van de filet mignon.
Fantastisch gegeten.

Zijn wij in de buurt van Sluis, gaan we zeker terug om hier te eten.

Fam. de Leeuw
Oude-Tonge
Ria L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
De najaarsmenu was zeer lekker ! De zelfgemaakte frietjes en zelfgemaakte mayonaise waren super lekker.
De service was uitstekend, niets was hen teveel.
Een zeer vlotte en vriendelijke bediening.
EEN ECHTE AANRADER !
fam. Haers/Verheeke
Petra R.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2013
Vrijdag gegeten bij Passie. Donderdag aan het bellen geweest om te reserveren, geen gehoor. Snapten we niets van. Vrijdagmorgen werd ik gebeld door eigenaar. Zijn telefoon was leeg en daardoor was hij niet te bereiken. Heel netjes om ons dan te bellen vonden wij.
Alsnog gereserveerd voor de vrijdagavond.
Daar hebben we geen spijt van gehad.
Het vriendelijke personeel, het heerlijke eten. Alles was perfect.
Een van ons wilde een voorgerecht en er werd door de allervriendelijkste serveerster met een maatje meer(probeer haar zo netjes mogelijk te omschrijven want wil niemand kwetsen) vriendelijk gevraagd of we er soms een bord bij wilden zodat we samen het voorgerecht konden eten. Toen hadden we al zoiets van: oké dit is service.
De rib-eye van de grill kan ik iedereen aanbevelen, zoooo lekker van smaak en heel mals.
Ook het toetje was heerlijk.
Ook het praatje met de serveerster na het eten vonden we leuk.
Gebeurt niet vaak dat ze in een restaurant daar tijd voor maken.
We hoorden van het personeel dat het restaurant pas open is vanaf juli. Hoop dat ze zo doorgaan want het is een toppertje.