Grill Restaurant Passie

Nieuwstraat 83 4524 EG Sluis Nederland Kaart

Over het restaurant Grill Restaurant Passie

De grill in de hoofdrol

In het midden van het restaurant Passie wordt de vis en het vlees bereid op de houtgrill. Denk aan filet Mignon, ribroasts en tonijnsteak. Een plezier om te zien, genot om te ruiken en de bevestiging daarvan als je het proeft. In hartje Sluis hebben ze een terras met een beach vibe, een klassieke serre met comfortabele roze stoelen en het informele restaurant zelf.

Halve fles mineraalwater

9,3

Jouw recensie over het restaurant Grill Restaurant Passie

Joanne M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Gezellig restaurant, we hebben lekker gegeten. Er is een leuk speelhoekje voor de kids ingericht, zodat ze zich niet hoeven te vervelen.
Johan P.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Het is een feest om op de bovenverdieping met open ramen van je maaltijd te mogen genieten. Het uitzicht over de 2e binnenhaven is geweldig! Het bestuur van Damclub Scheveningen gaat hier zeker terugkomen en denkt er over om hier de 4e editie van het damtoernooi voor Vissersdorpen te organiseren. De pannenkkoeken waren zoals gebruikelijk goed van kwaliteit en smaak.
Mellody T.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Super kind vriendelijk, net en schoon restaurant. Heel erg fijn dat er een speelhoek is met genoeg te doen voor de kindjes. Het eten was lekker en er is voldoende keuze met een leuke menukaart! Wij komen zeker nog een keer met de kids!
Matthijs D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Prima eten, prima service. Vriendelijke bediening en eten smaakte heerlijk. Kinderen hebben zich prima vermaakt in de speelhoek.
Nico L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Het was weer top goede bediening zeker kom ik terug mooi uitzicht op de haven normalen prijzen je krijgt echt waar voor je geld en ook kindervriendelijk zal in die bobo zaken wel anders wezen daar zie je mij niet.dus ga zo door op deze weg .komt helemaal goed van mij krijg je zes sterren
krouwel81 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Afgelopen zaterdag hebben mijn zoontje van 7 en ik bij Oma Toos gegeten! We kregen een heel mooi plekje toegewezen. Het restaurant zat helemaal vol maar ondanks dat hebben we niet lang hoeven te wachten op onze pannenkoek en ons ijsje! De kwaliteit was prima en de prijs vond ik ook netjes. Mijn zoon mocht de beker waar het ijs in had gezeten mee naar huis nemen en bij het afrekenen mocht hij ook nog een kleinigheidje grabbelen. Echt super!!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Reeds meerdere malen fantastisch gegeten bij Passie. Afwisselende kaart, met voor zowel vlees als visliefhebber genoeg keus. Grillgerechten zijn heerlijk en worden door de chef in het restaurant bereid. Zeer aardige en gastvrije bediening, ongedwongen sfeer. Een absolute aanrader.
Darai S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We zijn er al meerdere malen geweest en altijd al even vriendelijk verwelkomd geweest en een super keuken!
Zeker een aanrader voor gezellig en lekker tafelen!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Aangenaam verrast,gaan zeker terug
JOSE B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Het eten was helemaal top, heel lekker en genoeg, de bediening was heel vriendelijk en correct
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Super lekker gegeten en een heel gezellige sfeer!
Roger J.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Heel lekker, zeker een aanrader, en zullen er zeker terug gaan bij het volgende bezoek aan Sluis. We vinden het alleen spijtig dat we zover moeten rijden om zo te kunnen genieten van de sfeer en gezelligheid
Raf D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Prijs kwaliteit een echte aanrader!Zeer vriendelijke ontvangst en zeer gezellige inrichting.Ook zeer kindervriendelijk!Een echte aanrader en voor herhaling vatbaar!
Mandy M.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
zeer vriendelijk personeel, prima gerechten en heel kindvriendelijk met speelhoek. Alleen jammer dat je geen kraanwater kan bestellen.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Eten was prima. Jammer dat een karafje water niet tot de mogelijkheden behoorde. Personeel was verder vriendelijk en attent, we hebben gezellig gegeten met leuk uitzicht op de haven
Rosita-Pieters .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Passi(e)oineel! Eindelijk was het weer zover: tijd om lekker wild te doen! Na een heerlijke amuse (altijd een verrassing) bij het aperitief, keken we vol spanning uit naar het voorgerecht. Mijn man koos voor een Duo van wildpaté: smeuïge paté van wilde eend en patrijs met een uienconfituur en knapperig getoast rozijnenbrood. Ikzelf koos voor de wildpastei: een verrukkelijke ragout van fazant en bospaddenstoelen. Het was zo lekker dat het geschraap, om echt alles op te eten, te horen was tot in de keuken. Voor het hoofdgerecht kozen we voor een overheerlijke gegrilde filet mignon van everzwijn met een zalige calvadosroomsaus en een wildgarnituur. Echt jammer van de laatste hap. Normaal neem ik nooit een dessert bij een wildmenu maar ditmaal was de verleiding te groot. Smaakvolle tart tatin met roomijs. Echt om je vingers af te likken. Kortom, het was weer een schot in de (wild)roos.
Rosita-Pieters .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Bij de PASSIE: met Cupido aan tafel!!! Cupido van dienst was (zoals altijd) de sympathieke Mario (aardse naam voor cupido). Helaas is het nu te laat om de deze overheerlijke Valentijnsmenu te proeven. Maar geen paniek, volgend jaar komt Cupido terug afgedaald uit hogere sferen en brengt zeker iets zalig mee. De Valentijnsmenu dit jaar begon met 2 heerlijke amuses: kervelsoepje en een (lepeltje) tortilla, gevuld met spinazie en ricotta. Het voorgerecht was een triootje voor duo'tje: bonbon van serranoham (geen chocolade), een smeuïg garnaalkroketje en een vurig tomatensoepje whow. Hoofgerecht: een romantische ontmoeting van vlees en vis. Gegrilde filet mignon, een scampispiesje en een bataboem paprikaroomsaus. whowwww. Het dessert was een moeilijke keuze. Daarom hebben we van elks wat geproefd. Dessert Damour: cheesecake met rodevruchtencoulis en citroenijs (het was echt koud buiten maar dit dessert verwarmde je hart en al de rest) en Koffie kompleet: koffie met een likeurtje van het huis en versnaperingen. Niet alleen deze Valijntijnsmenu is een toppertje, alles wat hier wordt gereserveerd is een schot in de roos. Tip: ga naar de Passie en geniet!