Grill Restaurant Marmara

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Terras
Jimmy .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Met z'n vieren geweest op zaterdag, meer dan genoeg plek rond 5 uur. Spare-ribs (zoet en pittig) en calzones (standaard en shoarma) besteld. Alles was lekker van smaak, maar ik vond de ribs niet heel speciaal. Goed gegaard, maar zoet was meer zoet-zuur, en pittig was maar iets meer "op smaak" dan zoet. De calzones waren prima! Toetjes waren ook lekker, prijs-kwaliteit is dik in orde. Ik zal hier nog wel eens terugkomen (indien ik in de buurt ben, ik kom niet uit deze provincie)
Rien1939 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2014
Woensdag Spare-Ribsdag bij Marmara in Terneuzen. Het was woensdag vandaar dat wij een keertje een schotel Spare ribs met garnituur thuis lieten bezorgen voor € 13,50 incl. bezorging in Terneuzen. De spare ribs waren zeer smakelijk. Prima gegaard. De bijgeleverde patat frites waren een beetje slap. Wij bestelden on-line. De bezorging vond op het afgesproken tijdstip plaats.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2013
Een maaltijd afgehaald, het was een vleesschotel zoals je verwacht en mag verwachten. Niet echt bijzonder maar goed van smaak en het vult altijd prima. Men heeft momenteel een aardige aktie wat ook weer in de kosten scheelt. Vriendelijk personeel. Bij aankomst waren de schotels nog goed van temperatuur.