Grill Restaurant El Torado

Reguliersbreestraat 25 1017 CL Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Grill Restaurant El Torado

Restaurant El Torado is een Argentijns restaurant dat is gevestigd aan de gezellige Reguliersbreestraat in Amsterdam. Restaurant El Torado heeft een traditionele Argentijnse keuken. Je kunt kiezen uit vele specialiteiten van de grill, maar er zijn ook diverse visgerechten.

Tegenover restaurant El Torado is Pathé Tushinski gevestigd. Je kunt dus eventueel een gezellig avondje uit eten combineren met een bezoekje aan de bioscoop. Restaurant El Torado is ook beschikbaar voor feesten, vergaderingen etc.

Meer informatie over restaurant Grill Restaurant El Torado

Dagelijks 12.00 - 00.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Engels gesproken
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Vlees is prima, verder begrijp ik niets van de positieve reacties. Reservering via Iens was niet van belang, want degene die over het internet ging was er niet. Bij alle gerechten een beetje sla en wortel als garnering. Patat of rijst bij gerecht? Wordt wel apart op de rekening gezet. Ketchup en fritessaus uit zakjes. Al met al een aanfluiting.
Lissa K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
heel lekker gegeten met een leuke atmosfeer. Ik heb een lams rack besteld en mijn vriendin had spareribs. ze waren perfect voorbereid en met name de lams rack was botermals. Zeker een aanrader!!
PeterHaaksbergen21 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Ik heb hier laatste maandag gegeten, het was druk, maar er was nog een plekje vrij voor ons. Aardige bediening. We hadden allebei de T-Bone steak gegeten, ik had medium-rare en mijn vrouw had medium en het vlees werd ook precies goed gegrilld zoals we hadden gevraagd dus daar waren we erg blij mee. De smaak was ook voortreffelijk, we hebben heerlijk gegeten. Volgende keer als we in Amsterdam zijn gaan we zeker weer is langs!
Basi D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Heerlijk gegeten en prettige bediening. Lekker relaxed en echt een avondje in de watten gelegd. Absolute aanrader en zeker een plek om nog eens naartoe te gaan
Eric Z.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Biefstuk was goed, maaar verder was alles onder de maat. Voor een heel fors bedrag redelijk gegeten, slechte bediening, al met al een tent waar wij nooit meer komen!
Molly K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Ik heb hier laatst gegeten met een paar vriendinnenc de biefstuk was heerlijk ook geseveerd met patat en salade. De spaire ribs, ook verrukkelijk. Er was een leuke sfeer met aardig personeel. Wij waren er op een zaterdag, het was vrij druk. Reseveren is dus altijd wel slim. Echt genoten, zal zeker daar nog eens eten!
Glenn N.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Ik zou graag een hoger cijfer geven voor het eten, de biefstuk die ik in dit restaurant kreeg voorgeschoteld was subliem maar helaas was de rest op het bord erg karig, een klein handje sla en verder niks daarnaast een heel klein schaaltje friet (die wel goed was) en dat de sous bestond uit twee voorverpakte zakjes mayonaise en ketchup draagt ook niet bij aan het cijver
De bedien was wel vriendelijk maar erg gehaast en de aankleding was ook niet bepaald spectaculair maar dat weet je als je naar een Argentijn gaat dat je op een bank zit en dat er koeien huiden aan de muur hangen, alleen een beetje jammer dat er een enorme flatscreen met aan de muur hangt met daarop tekenfilms
Als je zoals ik af en toe gewoon zin hebt in om een homp vlees met eat frietjes naar binnen te bunkeren voor wijnig geld kun je hier prima terecht
Bishoy M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Ik heb daar laatst gegeten met mijn vriendin, het was heerlijk. We mochten boven bij het raam zitten, met een mooie uitzicht op de stad. Ik heb een van hun specialiteiten gegeten, Plato de la casa, en mijn vriendin had nog een lekker mals lamscarre gegeten. zeer vriendelijk personeel. Het is zeker een aanrader.
ChefKaatje .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Even snel wat eten in de stad was de bedoeling. We bestelden spareribs (voor €10,00) en een mixed grill (€14,95). Lowbudget eten dus. Bij beide gerechten werd friet en salade geserveerd - zo was aangegeven op de kaart. De porties waren zeer klein, de sparerib was in drie kleine stukken voorgesneden, waardoor het leek alsof het zo uit de winkel kwam. Smaak van de sparerib was oké. Frietjes waren vers maar sausjes ontbraken, salade bestond uit in stukjes gesneden ijsbergsla, 10 maiskorrels en een kwart tomaat maar geen dressing. Bij vragen de sausjes wel ontvangen. Ook de mixed grill bestond uit zeer karige porties, waardoor het bord vrij kaal bij ons belandde.
De buurvrouw vroeg echter om een salade als gerecht zelf, en ontving dezelfde hoeveelheid groentes, zonder dressing. Erg teleurstellend.

Een horecagelegenheid waar de snelle hap en goedkope prijs voorop staat. Desondanks vriendelijke bediening en niet het gevoel gekregen dat je naar binnen werd gepraat. Decor vrij matig, maar logischerwijs simpel gehouden ivm prijsklasse.
Caro B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Laatst heb ik hier met wat studiegenoten heerlijk gegeten. We hebben genoten van een lekker gemarineerd stuk biefstuk en de bijgerechten waren ook om te smullen. De bediening was vriendelijk en er hing een leuke sfeer. Zeker een aanrader!