Grill Factory op Suyt

Scheepsboulevard 2 5705 KZ Helmond Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Zeebaars |groene groenten | witte wijn saus
      Ravioli | bospaddenstoelen | Truffel crème
  • Nagerecht
    • Cheesecake | bosbessen compote | blauwe bessenijs
      Bosvruchtentaartje | fris yoghurt ijs | mousse van rood fruit | roodfruit compote
      Dessert Van de Chef

Over het restaurant Grill Factory op Suyt

Restaurant Op Suyt is de culinaire aanlegplaats op Suytkade in Helmond. Hier komen de gerechten altijd van de Big Green Egg. Deze hoogwaardige, keramische kookmonsters zijn de ideale keukenhulp als het gaat om bakken, grillen, stoven, roken, maar vooral slow cooken... Vers, mals en superslow bereid. Kortom, bij Op Suyt wordt de tijd genomen om je volledig te verwennen.

Op zondag serveert Restaurant Op Suyt All-Day-Sunday. Een hele zondag lang onbeperkt, onbezorgd en eindeloos genieten van de Big Green Egg voor maar 25,-.

Meer informatie over restaurant Grill Factory op Suyt

Bushalte op loopafstand
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag: 12.00 – 22.00
Vrijdag: Lunch 12.00 – 15.00 uur. Diner 17.30 – 22.30
Zaterdag: Lunch 12.00 – 15.00 uur. Diner 17.30 – 22.30
Zondag: Diner Buffetvorm all day vanaf 17.00 – 22.00
A la carte vervalt op zondag

6,2
5,7
6,2

Jouw recensie over het restaurant Grill Factory op Suyt

Anke P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Ik had een reservering gemaakt, eenmaal daar was er een besloten feestje gaande. Ze stelde voor om in de lounge te eten. Niet voor gekozen omdat het besloten feest voorrang heeft en niet echt gezellig zit.
Hadden ze wel even mogen benoemen tijdens de reservering.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Eten was uitstekend, service waardeloos.
Werd geen bestelling opgenomen, vervolgens één van de drie voorgerechten vergeten, hoofdgerecht was er na 1 uur en 45 minuten nog niet, nagerecht en drank moest ook weer om gevraagd worden en de lege glazen van 18 uur stonden er om 21 uur nog tezamen met meer vies serviesgoed.
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Gereserveerd 18.00 uur. Netjes op tijd. Na 40 minuten nog geen bediening. Geen kaart. Geen drinken. En wij waren niet de enigste. Andere mensen klaagden ook dat wat ze kreegen verkeerd was. Opgestapt en ergens anders gegaan.
Marjolein P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Alles ging fout.. Heel lang moeten wachten omdat ze ons vergeten waren. En bij alle 3 de gerechten ging er wat mis. Prijs kwaliteit verhouding was ook niet oké. Gelukkig erkende ze de fouten en werden we in de kosten tegemoet gekomen. Maar al met al erg teleurstellend
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
hoofdgerecht was niet warm, dessert was een aanfluiting, twee verschillende desserts maar het verschil was de een had ijs de andere sorbet en de bavarois was anders. Saus en bijlages identiek. Bediening haalt die de borden mee neemt nadat je klaar bent stapelt gewoon tafel na tafel. ik wil niet tegen vuile borden van een andere tafel kijken als ze mijn borden weg haalt. Terwijl de glazen vol zijn vragen of je nog iets te drinken wenst, dan ben je niet met je gasten bezig maar met verkoop
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Toen we binnenkwamen was er geen personeel, we hebben moeten wachten tot er iemand kwam. We hebben genoten van een 3 gangen menu, met een lekkere salade een kalfsentrecote en een dame blanche. De gerechten kwamen snel achter elkaar. Bediening was vriendelijk.
Anthony S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Vriendelijke bediening. Goede keuken
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Geen servetten bij het bestek. Een van de burgers was nog rauw van binnen. Veel patat, Wel lekkere. Maar geen groente. Terrasuitzicht was leuk, alleen het uitzicht op een soort rimboe was minder. Niet schuld van restaurant maar was wel daar aanwezig.
V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Wij hebben erg genoten van de sfeer en t smakelijke eten, super, alleen als je een sorbet betsteld van 7,50 verwacht je geen 3 bolletjes ijs op een schaatje met een choc.stokje en room erop..maar een sorbetglas met fruit, ijs en room of slagroom.........misschien gezeur maar dat was t enigste wat wij een beetje teleurstellend vonden en zie t nie als negatieve kritiek maar positieve..verders was t echt super, sfeer leuk, je kan in de keuken kijken....top.
P.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Gegeten op zondag met een family-sharing menu voor 27,50 inclusief drankjes! Meerdere kleine voorgerechten, hoofdgerecht vis en diverse vlees + nagerecht én koffie!
info235 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Hotel is prima in orde, jammer dat het Restarant wordt bedient door zeer ondeskundig personeel. Speciale frietjes besteld, vergeten, dus kwamen toen het hoofdgerecht al op was. In de salades zaten niet de ingrediënten zoals aangegeven, crème Brule was net melk en het suikerlaagje was niet gebrand. Al met al, slecht. Ze wilden het goed maken met een waardebon met korting voor een volgende keer, helaas, die gaat niet meer komen.
H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Soep vooraf was prima, vlees gerechten waren doorgebakken/gekookt waardoor het vlees hard en smaakloos was. De meegeserveerde bolognese saus smaakte naar speculaas???
Nagerecht was verder in orde.
Al met al toch minder dan verwacht.
E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
We hebben erg lekker gegeten en een fijne, relaxte service ervaren. Medewerkers waren erg vriendelijk!
Het restaurant was mooi ingericht en er hing een prettige sfeer. Zouden er zo weer komen.
R.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Te weinig keuze. De gerechten zijn simpel en mogen meer kruiden krijgen. Het is erg jammer dat er veel ophef gemaakt wordt over "Green egg" maar als je dat bestelt wordt er een stuk vlees uit een lade getrokken en daar krijg je dan een stuk van, het wordt niet eens in dat green egg gelegd. Volgende keer ga ik ergens anders eten. Jammer want het personeel was enorm aardig.
H.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Over het geheel genomen : prima. Alleen de goulashsoep was veel te zout: we hebben het weliswaar opgegeten, maar ook doorgegeven aan de bediening. Later kregen we een korte terugkoppeling: de kok vond het zelf ook wat aan de zoute kant. Hoofdgerecht en dessert waren prima, smaakvol: het had alleen wel wat warmer opgediend mogen worden. Bediening was zondermeer correct en vriendelijk.
S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
All-Day-Sunday
Elke zondag onbeperkt, onbezorgd
en eindeloos genieten van de
Big Green Egg voor maar 25,-

Bovenstaande actie gereserveerd
Om 18:15 was de vis al op, niks geen vis meer te krijgen.
Veel vlees etc. was gewoon koud.
En er stonden geen informatie/titel plaatjes bij de gerechten.
Tevens was de services etc slecht. mbt afruimen en het aanbieden van drinken
Katy V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Het verrassingsdiner was heel lekker. Het voorgerecht eerder simpel(meloen met parma) maar het hoofdgerecht echt subliem(in de green egg klaargemaakte scampi en ossenhaas) en het smaakvolle dessert maakte het diner compleet. Jammer dat er geen wijnarrangement beschikbaar was. Een apart glas wijn kon wel maar is wel duur.
Ellen E.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Het vlees was te droog lag al te lang klaar en werd warm gehouden, fe hamburger was prima omdat die terplekke klaar wetd gemaakt....vond er weinig sfeer hangen het was er gewoon te licht... zet de vele lampen op dimstand en het is al veel gezelliger..... voor ons was het eenmalig ....helaas... we hadden er iets meer van verwacht....
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Zeer weinig groente, gerecht niet heel warm. Bediening vriendelijk en vlot, maar sfeer is niet intiem. Prima voor een hoteldiner.
Jessica N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
25 min. wachten op ons aperitief maison vonden wij persoonlijk ENORM lang! Ook de presentatie liet zwaar te wensen over, gevuld cava glas met een groot stuk groen (munt) erin en een rietje dat 2x zo lang was als het glas zelf. Ook qua vriendelijkheid zwaar teleurstellend. Zeker niet voor herhaling vatbaar!