Grill en Steakhouse Sportlandgoed

Verlengde van Echtenskanaal Noordzijde 2 Emmen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grill en Steakhouse Sportlandgoed

halte dichtbij
  • : eigen parkeerterrein

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Daphne1978 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Eten was superlekker en zeker niet duur. Personeel heel erg vriendelijk. Kinderen konden meekijken hoe het eten klaargemaakt werd.
Hartelijk dank voor uw recensie! Altijd leuk om te horen! Vriendelijke groet van het Sportlandgoed
Sjaak Z.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Hier heerlijk gegeten schnitzel met champignons uien en spekjes echt een aanrader de zaak is gezellig ingericht en je ziet de kok je eten klaar maken
Dank je wel! Heel fijn om te horen en graag tot ziens! Groetjes
Jaqueline-Ottens .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Wij zijn er gisteren geweest met ons gezin en het was zéér goed. De bediening was spontaan, vrolijk en zakelijk. Het eten was heerlijk. We hebben zelfs nog even bij de kok gestaan om te kijken hoe hij ons eten bereidde. De kok heeft ons van alles geleerd en we gaan het ook zeker toepassen thuis. Het restaurant ziet er heel huiselijk uit en voelt knus aan. Kortom: een echte aanrader!
Marter64 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Geweldig eten voor een zeer goede prijs. Leuke en vriendelijke bediening en een fijne sfeer. Tevens lekker ruim opgezet. Het enige minpuntje was dat ik een beetje dressing miste op de salade, maar dat vind een ander misschien wel prima. In zijn totaal een zeer fijne belevenis en we hebben meteen weer gereserveerd.
Dank u wel voor de leuke recensie!