Grill Bar Restaurant Rooz

Meer informatie over restaurant Grill Bar Restaurant Rooz

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
25-9-2016: hier eindelijk weer terug... ik kan verhaal van Pierre onderschrijven, het eten is weer heerlijk! alle geweldige sauzen die tijdelijk weg zijn geweest, zijn terug.... ben blij dat er krachtig is ingegrepen....
Pierre D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
De oude eigenaar is (na 16 maanden afwezigheid) terug en hij heeft direct ingegrepen. De oude gerechten staan weer op de kaart en de prijzen zijn weer normaal. De shoarma is weer lamsvlees en de andere gerechten die we vandaag aten, waren weer ouderwets goed en lekker. Het was onze vaste stek en dat wordt het weer.
Het interieur is nog wat rommelig, want nog niet helemaal af, maar verder is Rooz weer helemaal terug.
Fijn--proever .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Nog nooit zulke slechte shoarma gehad .en het meest erge was dat ze 7,50 euro hebben berekend voor een klein broodje shoarma en 2,80 euro voor een frisdank.
Mijn keuze zal dit tent NOOIT meer worden.
Dustin D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2014
Heerlijke falafel, geserveerd met uitstekende humus en verschillende sausjes, en dat alles voor een schappelijke prijs.
Bediening is traag en niet erg attent, grootste probleem is dat een glas kraanwater als Spa Blauw werd afgerekend (a 2.80 euro!). Ze was nog verbaasd ook dat ik dit een probleem vond...
Interieur is al honderd jaar hetzelfde, maar wel schoon. Toilet is bovenaan een smalle, enge trap en slecht bereikbaar.
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Ik ga vaak naar rooz om een lekkere kip schotel en kipshaslik te eten. Smaakt heel lekker. Ook lekkere sausjes er bij . Goede bediening en een goede sfeer!
Kom ook vaak met vrienden daar eten. Zij vinden de falafel en shoarma lekker.
Hele goede Israëlische keuken.
Kom zeker nog terug!
Timangie .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Allerlekkerste broodje kip van Amstelveen! Wij fietsen er regelmatig voor naar Amstelveen vanuit Amsterdam. Lekkere sauzen en zeer aardige bediening.
Cibosano .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2013
Vandaag voor het eerst in tijden broodje shoarma gegeten plus aubergine salade en wat falafel, kwaliteit van t vlees was bedroefend en de rest van t eten ook niet lekker! Jammer!
Ludzer S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2013
Rooz is niet meer de toptent die het ooit geweest is. Shoarma is erg duur geworden en de gezelligheid ontbreekt. Het interieur is erg gedateerd. Jammer, want ze zijn de enige shoarmazaak in de wijde omgeving.