Grill-bar Legendarios

Meer informatie over restaurant Grill-bar Legendarios

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00
Rindert E.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
wij wonen zo'n 10 jaar in Rijssen en deze locatie leek van de buitenkant altijd wat oubollig in de tijd dat het nog iets met 'zwaan' heette. Van bediening begreep ik dat 1,5 jaar geleden een nieuwe eigenaar er van binnen een moderne zaak van heeft gemaakt. Ziet er strak uit met mooie bar in het midden. Wij aten à La carte. 3 gangen menu 36,50. Mijn hoofdgerecht was kalfsentrecôte. Die vond ik nogal zout, vandaar mijn wat lagere score op het eten. Prijzen zijn in dan relatief ook best stevig, reden waarom ik iets een iets hoger niveau had verwacht. Kortom, locatie goed inrichting goed, in mijn geval nog iets schaven aan de entrecôte.
Doris K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Wij zijn op onze vakantie in Holten en heerlijk gegeten vanavond bij Legendarios een aanrader als je gezellig zowel buiten als binnen wilt vertoeven .
ZOOO lekker dat zowel voorgerecht als hoofdgerecht en het toetje alles was voortreffelijk niet 100 maar 200% tip top in orde en overheerlijk lekker felicitatie aan de chef kok !!
Bob_van_Monsjou .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Tijden onze vakantie gegeten bij Legendarios. Een absolute aanrader voor de vlees liefhebber. Het vlees is van prima kwaliteit en zeer goed klaar gemaakt. De bediening was zeer vriendelijk. Wij kregen nog wat tips mee voor bezoekjes in de omgeving. Erg leuk. De ligging van het restaurant is leuk/landelijk, maar je rijdt er zo voorbij. Even opletten dus.

Is er dan niets aan te merken? Jawel. Ik wilde graag een oude jenever, maar die was niet verkrijgbaar. Ook geen korenwijn. Geen ramp, maar ik had dat niet verwacht in een restaurant als dit.
Albert70 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Heerlijk gegeten vanavond bij Legendarios in Holten. Ons gezelschap van 9 personen (4 volwassenen en 5 jongeren) werd uiterst vriendelijk ontvangen in het stijlvolle en sfeervolle restaurant met een prachtig uitzicht op de golvende akkervelden. De kaart is gevarieerd en er was ruim voldoende keuze. We aten verschillende soorten vlees en vis en het was allemaal zeer smaakvol en fraai gepresenteerd. De bedoening was bijzonder vriendelijk en attent en ook oprecht geïnteresseerd in zijn gasten. De eigenaar, tevens chefkok, bereidde het vlees in het restaurant in het zicht van de gasten. Met een allergie van één van ons gezelschap werd goed en zorgvuldig rekening gehouden, waar nodig werden de gerechten aangepast. Kortom heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. De verhouding tussen de prijzen en de kwaliteit van het eten was echt prima
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij Legendarios. Een goede ontvangst waarbij we kozen voor een hoge tafel met fijne hoge stoelen aan het raam met mooi uitzicht over de landerijen. De open keuken met grill draagt bij aan de gezellige sfeer in de moderne en warme inrichting.
Op de kaart staan al mooie gerechten, maar buiten de kaart om hebben ze ook fijne keuzes.
Voorgerechten (eendenborst met asperges, carpaccio) qua smaak verfijnd en prima porties. Hoofdgerecht een heerlijke rib-eye van de grill, opgediend met o.a. huisgemaakte friet. De vriendelijke bediening schonk de bijpassende rode huiswijn bij. Als afsluiter een koffie Legendarios met rum en baily's.
Wij komen zeker terug.
Ab H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
zeer vriendelijke bediening, prima advies over de gerechten ook over gerechten die niet op de kaart stonden m.n. wildgerechten. met 16 mensen gegeten en allemaal a la carte en toch alles tegelijk op tafel. klasse! ook aan de gerechten werd veel aandacht besteedt en was kwalitatief prima. jammer dat de menukaart niet op hun site staat, want er valt niets te verbergen!