Griftpark 1

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Griftpark 1

Culinaire beleving in het Utrechtse Griftpark

In het Utrechtse Griftpark kun je behalve lekker wandelen, ook genieten van de Franse keuken met Mediterrane invloeden. Restaurant Griftpark 1 heeft twee wisselende weekgerechten en een à la carte menu. Hier is het mogelijk om halve porties te bestellen, zodat je meerdere gerechten kunt proberen. Dit komt goed uit, want de menukaart is zeer uitgebreid. Zo staan er ook een aantal soorten kazen op, geen Goudse, maar wel hele lekkere. Een mooie aanvulling op de wijnkaart.

Meer informatie over restaurant Griftpark 1

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Griftpark 1

T. G.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
We bezoeken dit restaurant regelmatig, vanwege de lekkere gerechten, het mooie terras, de vriendelijke bediening. We nemen elke keer een ander voor- en hoofdgerecht. Het bevalt ons nog steeds prima. We hebben nog lang niet alles geproefd, we blijven dus komen.
Valerie K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Top locatie, lekker eten een zeer vriendelijke staff!
Louis P.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Het was mooi weer en we hebben op het terras gegeten. Het eten dat wij besteld hadden, was echt lekker en de bediening was ook uitstekend. De prijs/kwaliteit verhouding was uitstekend!
Dolf W.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Het restaurant ligt op een levendige locatie. Binnen is het standaard ingericht , het is vooral buiten op het terras waar je het beste kunt zijn, en dan liefst aan de waterkant met mooi uitzicht op het park. De bediening is hartelijk, je kan wel beter geen haast hebben (dat hadden wij ook niet) want bij drukte duurt het wel even. Het eten is bijzonder, verfijnd en goed van smaak. Wij hadden een vier gangen verrassingsmenu en is zeker aan te raden. De prijzen zijn, vooral door de gehanteerde korting, goed afgestemd op de kwaliteit. Parkeergelegenheid is redelijk maar wel betaald en daardoor vrij kostbaar. Zeker de moeite waard!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Zomers gezellig druk
E. V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Heerlijk gegeten! Met daarbij vriendelijke en professionele bediening! We komen zeker terug!
Andy B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Personeel is vriendelijk maar weinig slagvaardig. Moeilijk contact te krijgen om iets re bestellen
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Geen standaard gerechten, maar een beetje spannender en goed klaargemaakt! Erg leuk dat je een kleine portie kunt kiezen waardoor je twee (of meer) hoofdgerechten kunt nemen. Goede en vriendelijke bediening.
Cora L.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Wederom lekker buiten gegeten!
Kris V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Een aanrader. Zeer vriendelijk en lekker gegeten.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
lekker en eerlijk eten en een vriendelijke bediening
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
We hebben lekker gegeten. Heerlijk op het terras. Was gezellig druk.
T. G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
De niet al te grote menukaart biedt een aardige verscheidenheid aan gerechten. Deze worden op verrassende wijze geserveerd. De kok heeft er kennelijk zin om om zijn/haar gasten een plezier te doen. Het ruime terras met uitzicht op het Griftpark + waterplas maakt het tot een zeer aangenaam verpozen.
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk eten en weer een beetje anders dan anders en een zeer gastvrije service!
Ans M.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Ondanks dat het goed bezet was met een partij boven van 65 mensen met 3 gangen diner, had de service en het eten daar niet onder te lijden. Petje af voor kok enersoneel.
Elise B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Gezellig restaurant in de buurt
Lekker terras om buiten te zitten
Goed eten
Joost E.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Mooie locatie, lekkere gerechten. Leuk dat je kleine porties kunt bestellen.

Wij hebben geboekt met de korting actie van iens dan is de prijs / kwaliteit verhouding super goed. Anders misschien iets aan de dure kant.
Han P.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
leuk restaurant met een leuk menu, bijzonder is het dat er gelijk wat olijven en nootjes worden geserveerd. Ook bij de koffie lekkere chocolade geserveerd.
Sophieke R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Dankzij de kortingsactie smaakte het nóg beter dan we al gewend waren. Een relaxte omgeving, een prachtig terras en zeer vriendelijk personeel zorgde ervoor dat we tevreden huiswaarts keerden. We komen zeker terug.
Diane S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Lekker gegeten. Gezellig gehad met elkaar. En prima service en bediening!