Griftpark 1

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Griftpark 1

Culinaire beleving in het Utrechtse Griftpark

In het Utrechtse Griftpark kun je behalve lekker wandelen, ook genieten van de Franse keuken met Mediterrane invloeden. Restaurant Griftpark 1 heeft twee wisselende weekgerechten en een à la carte menu. Hier is het mogelijk om halve porties te bestellen, zodat je meerdere gerechten kunt proberen. Dit komt goed uit, want de menukaart is zeer uitgebreid. Zo staan er ook een aantal soorten kazen op, geen Goudse, maar wel hele lekkere. Een mooie aanvulling op de wijnkaart.

Meer informatie over restaurant Griftpark 1

Nico H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
hoogstr.looij H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Het eten hier is altijd lekker( en de wijn is goed). De bediening is vriendelijk en attent. We komen hier vaak en graag!
marianne G.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
ondanks dat we besproken hadden moesten we erg lang op onze bestelling wachten
Louis P.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Lekker gegeten, het was erg druk, desondanks goede service.
Lysette B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Supervriendelijk personeel, het was druk en ze waren onderbezet maar desondanks alles naar wens en op tijd gekregen. Lekkere gerechten. Voor kinderen is er friet met een snack en appelmoes. Fijn en mooi buitenterras, een aanrader!
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Was gezellig en we zaten aan onze stamtafel.
Irene R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
We hebben een sfeervol “Moederdag etentje “ gehad bij dit restaurant. De bediening was persoonlijk en erg attent. Er was begrip voor het veranderen van tafel omdat we net in de tocht stroom zaten en ook op andere wensen reageerde het personeel netjes en correct. De proporties van de gerechten was in orde . De samenstelling smaakvol. De inrichting is sober, maar sfeervol en laag drempelig. Echt een plek om vaker te komen!
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Hartige taart leek oud en opgewarmd in de magnetron. In een van de voorgerechten verlepte sla, uit een zakje en zeker niet vers. Bediening niet met passie/hart voor de zaak. Borden bleven lang staan. Het Griftpark ligt op een toplocatie, maar we zien in al de jaren dat we er komen (gaven het nu weer eens een kans) eigenlijk stilstand en geen vernieuwing/vooruitgang. Dat vinden we heel erg jammer, want als de zaak zou vernieuwen en er met hart voor de zaak gewerkt zou worden, dan zouden we er zeker weer vaker gaan komen. Nu zijn we opnieuw teleurgesteld en zal het weer lang duren voordat we het een nieuwe kans geven. We hopen van harte dat er iets gaat veranderen. Succes.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk eten, gerechten mooi opgemaakt.
Prachtige locatie
ans K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Het eten was heerlijk en we waren erg te spreken over de heerlijke nootjes en olijven bij ons aperitief!
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Gerechten waren van goede kwaliteit. Originele menukeuzes. De locatie vind ik prachtig. Alleen kan de acoustiek wel wat beter. Maar blijft een favoriet punt in de buurt / in de stad.
Louis P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Uitstekend gegeten, het was erg druk en rumoerig, maar de goede service en het lekkere eten maakten dat ruimschoots goed!
Jody H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Heerlijk gegeten tegen een goede prijs. De eend en de lamscurry zijn aanraders!
Julia M.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Prachtig uitzicht, vriendelijke mensen, heerlijk eten. Kom hier zeker terug in de zomer tijd. Je krijgt je eten lekker snel niks te klagen!
Roel Van V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Goed eten in een goede sfeer. Perfect gelegen.
Judith J.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Heel lekker gegeten met 6 personen, mooie wijnen, goede bediening, prima prijs/kwaliteit-verhouding. Echt een aanrader!
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Bediening kan leren om de nootjes en olijven eerder weg te halen, deze werd bij ons pas bij het dessert weggehaald. En eerder een tweede drankje aan te bieden. Nu was de koffie na het dessert ons tweede drankje.
door korting Iens leuk om kennis gemaakt te hebben.Locatie is leuk, wel veel parkeergeld.
Ine B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
verzorgd, net restaurant met vriendelijke bediening. We aten o.a. eendenborst, zalm en hartige taart. Iedereen was zeer tevreden over de kwaliteit. Eventuele gemengde salade en/of frites moeten apart worden afgerekend. Maar voor Eur. 2,50 per stuk heb je een portie, voldoende voor 2 à 3 personen en van hoge kwaliteit. Tafelwater is gratis.
Nico H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Eten was erg lekker, niet heel bijzonder. Prima prijs kwaliteit verhouding. Moesten iets te lang wachten tussen gerechten. Wel zeer leuke en attente bediening. Absoluut voor herhaling vatbaar.