Griftpark 1

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Griftpark 1

Culinaire beleving in het Utrechtse Griftpark

In het Utrechtse Griftpark kun je behalve lekker wandelen, ook genieten van de Franse keuken met Mediterrane invloeden. Restaurant Griftpark 1 heeft twee wisselende weekgerechten en een à la carte menu. Hier is het mogelijk om halve porties te bestellen, zodat je meerdere gerechten kunt proberen. Dit komt goed uit, want de menukaart is zeer uitgebreid. Zo staan er ook een aantal soorten kazen op, geen Goudse, maar wel hele lekkere. Een mooie aanvulling op de wijnkaart.

Meer informatie over restaurant Griftpark 1

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Griftpark 1

ton B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten, nette bediening en ruimschoots op tijd klaar voor de theatervoorstelling waar we vervolgens heen gegaan zijn.
Een aanrader !
Ward B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Het restaurant is prachtig gelegen, is heel mooi ingericht, en heeft een leuke, hartelijke bediening, maar de gerechten lieten naar mijn mening in zowel originaliteit als presentatie te wensen over. De smaak was daarentegen erg goed, maar dus niet heel spannend.
roberto T.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Akoestiek laat te wensen over.
lshmvanvliet V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Voorgerechten wat flauw, hoofd-en nagerechten lekker. Buiten zitten aan het park maakt wiebelende tafeltje goed.
Vriendelijke ontvangst, IENSkorting was al bekend.
Zonder de korting knap aan de prijs.
harjan D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Eigenlijk een prima tent. Jammer dat ondanks
aangeven aan het begin de 30% iens korting niet wordt gegeven en dat bij navraag "chagrijnig" wordt gereageerd.
Lindy V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Eten was prima maar niet heel bijzonder. Bediening was erg langzaam, tafels werden niet afgeruimd, we moesten zelf steeds vragen om wat te mogen bestellen.
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk eten, goede bediening, fijne ambiance
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Er wordt goed gekookt op basis van prijsniveau. Hoofdgerecht (beiden gildehoen) zeer smakelijk met royale hoeveelheid groenten (waaronder spruitjes :-) !!!). Carpaccio is OK, niet top, maar goed te behappen.
Muntthee - je mag zelf je zakje verse munt uitzoeken, nooit gezien heel origineel en leuk.
Zeer goede kindverschoonfaciliteit in de gehandicapten-WC

Samen met de vriendelijke bediening, mooi en ruim decor + omgeving is Griftpark 1 een aanrader
Corinne-J .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Mooie plek in het park, fijn dat je met warm weer buiten kunt zitten. Duurde zeker een half uur voordat we opgemerkt werden. Eten was ronduit slecht. Alle gerechten waren echt veel en veel te zout. Je proefde de verschillende ingredienten niet, het zag er allemaal wat kunstmatig uit. Als je gewend bent aan pure producten, vallen deze gerechten tegen. We hebben zelden zo slecht gegeten. De bediening was wel heel aardig en ze deden erg hun best. Voor een drankje gaan we zeker terug, maar niet meer voor het eten.
iswier .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Ligging in t park uitstekend met een goed terras. Eten goed. Prijs/kwaliteit OK. Gevarieerd aanbod met keuze voor een kleine of normale portie bij elk hoofdgerecht. Prima buurtrestaurant dat ik al kende, vooral voor gezinnen met kinderen. iens
Louise S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Met het kinderfeestje van onze dochter erg professioneel geholpen omdat een van haar vriendinnetjes een allergie heeft. Geen moeite werd gespaard en de frites werden keurig in een aparte frituurpan gebakken. Super!

Alles zag er heel verzorgd en lekker uit en het personeel was erg vriendelijk. Een voorbeeld voor sommige andere bedrijven.
Freerk B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Laatst hier geluncht met mijn echtgenote en zwager met zijn vrouw en kind. Lunchgerechten zijn standaard maar ruim voldoende qua smaak en presentatie. Bediening is prima. Restaurant is ruim opgezet en geschikt om met kinderen te komen.
Kortom leuke plek om af te spreken na bijvoorbeeld bezoek aan de naastgelegen kinderboerderij.
Darth Eter ..
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Catherine E.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Bij aankomst drankjes besteld, duurde lang totdat duidelijk werd dat deze waren vergeten. Geen excuses gekregen voor het lange wachten. Hoofdgerechten tonijn en kalfoester smaakvol. Op terras buiten gegeten. Zijn al jaren klant hier, maar door bediening bedenken we ons nu of we binnenkort weer eens daar eten. Jammer
Marion12345 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Prima geluncht, prijs-kwaliteitverhouding oké, zeer vriendelijk personeel en leuk uitzicht over park. Kortom, ik kom er zeker nog een keer.
DrB .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Leuke moderne locatie in het bekende Griftpark in Utrecht.
Ons driegangendiner begon met een rundercarpaccio (goed maar niet bijzonder) en gerookte zalm met zoetzure biet. Erg lekker!
Het hoofdgerecht was gebakken kalfsoester met een aardappeltaartje en wat groentes. Viel eerlijk gezegd tegen. Het aardappeltaartje was erg flauw, de groentes niet gaar en de kalfsoester van huis-tuin-keukenniveau. Geen smaakexplosie dus.
Het nagerecht (huisgemaakte tiramisu) maakte wel wat goed. Erg lekker!
Na het diner bestelden we nog koffie met een Drambuie. Koffie OK, chocoladelollies idem, glaasje crème smaakte vooral naar kaneel en helaas werd de Drambuie geserveerd in soort sherryglaasjes, waardoor geur en smaak absoluut niet tot hun recht kwamen.

De service was prima: attent, flexibel en vriendelijk.
De entourage is leuk en modern, maar ondanks de matige bezetting was het geluidsniveau hoog. Misschien veroorzaakt door enkele luidruchtige grote tafels.
Rien B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Bijzonder lekker eten in het Griftpark! Met z'n vieren gegeten, en iedereen is dik tevreden. Loempia van geitenkaas, kalfsoester met aardappeltaart, tiramisu: het is allemaal even lekker! De dik aangeklede koffie is ook een leuke verrassing.
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
De recensies over dit restaurant zijn sterk wisselend en toch besloten we maar om op ons eigen oordeel af te gaan, aangezien restaurantervaringen vaak ook momentopnamen zijn. Wij kwamen hier blijkbaar op een goed moment. Alles klopte namelijk, de bediening is er vriendelijk en professioneel en het eten was verrukkelijk: een goede carpaccio (die berg veldsla hoeft er echt niet op als je zo'n mooie kwaliteit vlees serveert) met heerlijke eendenleverkrullen. Aan de overkant van de tafel een lekkere marbre van wild zwijn met creme van Vacharin. Hoofdgerechten: kalfsoester en tournedos, beide prima bereid met een goed groente garnituur erbij en lekkere aardappelgerechten. Sauzen ook dik in orde. Heerlijke Zuidafrikaanse chardonnay erbij. Als desserts de panna cotta van espresse en huisgemaakte tiramisu. Die was wat droog door teveel koekjes en te weinig mascarpone, maar dat is dan ook het enige piepkleine minpuntje. We hadden een erg geslaagde avond en we komen zeker terug.
Steefdus .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Hier een poging gedaan om te lunchen met mijn kleine zoontje, donderdagmiddag 13:30 uur. Voor mijn zoontje bestelde ik twee boterhammen met jam en voor mij de burger "met patatas bravas' - volgens de serveerster. Het was niet druk, her en der bezette tafels. Het duurde lang voordat het eten kwam. De boterhammen met jam ben ik zelf eerder gaan halen bij de keuken en deze snel zelf gesmeerd aan tafel. Na nog eens tien minuten nog steeds geen burger voor mij. Mijn zoontje was uitgegeten en zijn geduld was op, dat van mij ook. De serveerster bood aan om de burger met de bravas mee te geven. Ik kreeg twee zakken mee en natuurlijk was mijn eten koud toen we thuis kwamen na vijf minuten fietsen. En oh ja; geen patatas brava's, maar gewone friet. Die ook niet gaar was, niet te eten dus, en ook nog eens koud. De burger was ook zonder smaak.
Een leuke tent om 's zomers een biertje te drinken met bitterballen, maar dit was een misser vandaag.
Martine R.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Ik had geen hele hoge verwachtingen en ik weet dat het een gezellig restaurant is waar je een prima hapje kunt eten.

We kozen voor het 3 gangenkeuze menu.
1. Vooraf had ik carpaccio die prima en lekker was.
2. Als hoofd had ik de gebakken pompoen met kastanjes. Dit was ronduit vies helaas! De pompoen leek eerder gestoofd samen met de kastanjes die zuur waren en smeuig. De pompoen en kastanjes zaten in een dikke witte saus en ik heb zelfs de helft laten staan. Absoluut niet wat ik had verwacht en eerlijk gezegd gewoon niet te eten.
3. Dessert was dan wel weer smaakvol en prima.

Bediening was ook niet super, een beetje botte vrouw die weinig oprechte vriendelijkheid vertoonde.