Griftpark 1

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Griftpark 1

Culinaire beleving in het Utrechtse Griftpark

In het Utrechtse Griftpark kun je behalve lekker wandelen, ook genieten van de Franse keuken met Mediterrane invloeden. Restaurant Griftpark 1 heeft twee wisselende weekgerechten en een à la carte menu. Hier is het mogelijk om halve porties te bestellen, zodat je meerdere gerechten kunt proberen. Dit komt goed uit, want de menukaart is zeer uitgebreid. Zo staan er ook een aantal soorten kazen op, geen Goudse, maar wel hele lekkere. Een mooie aanvulling op de wijnkaart.

Meer informatie over restaurant Griftpark 1

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Griftpark 1

Dj D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Top restaurant. Gereserveerd via Ins, zelfs 30% korting zat erbij. Mooi meegenomen. Top ontvangst, gereserveerde tafel bij t raam, uitzicht op 't water en park. Vriendelijk, al onze gerechten zijn mooi geserveerd en overheerlijk. Een aanrader. Tot de volgende keer.
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
tijdje niet geweest omdat de kaart ging vervelen , nu nieuwe kaart en weer heerlijk gegeten , staan lekkere gerechten op , dus kunnen we weer van alles uitproberen .
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijk gegeten, leuke plek en goede service.
Goede kaart!
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Aardige bediening en de koffie met de heerlijke bonbons was ook weer geweldig.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Zeer vriendelijke bediening. Eten in prijs wat hoog in relatie tot de kwaliteit.
Ans K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Prachige plek, prima wijn, super bediening,
heerlijke carpaccio!
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Heerlijk nog op het terras gegeten was heerlijk. Het was code geel maar hebben wij niet gehad.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie gerechten en prima biertje. Uitstekende en vriendelijke bediening. Gezellige omgeving, zelfs als het buiten regent. Zeker voor herhaling vatbaar.
Beste Erik.

Bedankt voor de uitgebreide recensie en mooie woorden. We zien je graag terug bij ons restaurant voor onze lekkere gerechten, vriendelijke bediening en gezellige sfeer!

Groeten,
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Geweldige locatie en vriendelijke bediening echter eten was koud en pannacotta was net gelatine
Beste Saskia,

Bedankt voor de recensie! Allereerst zijn we erg blij om te horen dat je hebt genoten van onze vriendelijke bediening. Wat jammer dat de gerechten tegenvielen. Wij hechten veel waarde aan onze prijs-kwaliteit verhouding en geven onze gasten het liefst het beste van het beste. Graag nodigen we je nogmaals uit in ons restaurant om onze gastvrijheid te tonen en onze lekkere gerechten te proeven.

R.F. W.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Wij zijn bekend met het restaurant. Met name in de lente en zomermaanden is het goed toeven. De bediening is snel, vriendelijk en professioneel. Wij hebben er geborreld en aansluitend gedineerd. Allemaal zeer prettig. De maaltijden zijn voortreffelijk en zeer ruim van formaat. Afspraken worden goed nagekomen. Wij komen zeker terug.
Beste R.F. Wijkhuizen,

Bedankt voor de recensie. Wat fijn om te horen dat je hebt genoten van onze snelle en vriendelijke bediening. Hier doen we het voor!

Tot ziens bij Griftpark1
J. V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Ik had vrienden uit Amerika die 3 weken in Nederland waren. Zij zeiden dat het eten hier het beste was tijdens hun verblijf on Nederland
Beste J. van der Star,

Bedankt voor de mooie woorden. Hopelijk zien we je nogmaals terug in ons restaurant!

Louis P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Prima gegeten! Gezellig, uitstekende bediening!
Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Op deze prachtige zomeravond, met uitzicht op de rimpelloze vijver hebben we heerlijk gegeten. Fijn dat we bij het hoofdgerecht konden kiezen voor kleine porties. Zo konden we ook van een voor- en nagerecht genieten. Toen het toetje van onze keus op was, heeft de kok met het het favoriete onderdeel, een smakelijke variant gemaakt. Echt maatwerk ???? En dit alles tegen een alleszins redelijke rekening.
Beste Liesbeth,

Bedankt voor de mooie woorden. Wat fijn om te horen dat je hebt genoten van onze smakelijke gerechten en onze vriendelijke bediening. We zien je graag terug bij Griftpark1.

Koos K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Gezellige locatie met kwalitatief goed eten. De minpuntjes werden voortreffelijk door Iris opgelost. Zij maakt de avond tot een positieve beleving.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Zeer leuke avond gehad in mooie omgeving. We hadden Iris als serveerster en die verstaat haar vak zeer goed!!
Kregen van haar een goed wijn advies en loste snel en vriendelijk een klein probleem op. Dit alles met sprankelend enthousiasme.
Carlos A.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Zeer relaxte omgeving en de vriendelijkheid van het personeel was geweldig
Caroline M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Prima eten dat mooi gepresenteerd wordt, we zaten met 10 personen buiten
Bart O.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Leuk restaurant, gerechten erg smakelijk en bediening vriendelijk. Was wel wat rustig voor de zaterdagavond.
Dankjewel voor je recensie. Graag tot ziens!
Frankma M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Al jaren voor ons een top restaurant. Lekker in de buurt. Goede kaart en uiterst vriendelijke bediening. We blijven hier komen.
Dankjewel voor je mooie woorden. We zien jullie graag weer de volgende keer!
Clara S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
buiten zitten met vijverzicht: heerlijk. leuke kaart, aardige en niet hoogdravende bediening, je krijgt 'zomaar' een karafje water en je kunt bij hoofdgerechten ook kleine porties bestellen: fijn.
Dankjewel voor je recensie en graag tot ziens bij Griftpark 1.