Griftpark 1

Blauwkapelseweg 30 3572 KC Utrecht Nederland Kaart

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Griftpark 1

Culinaire beleving in het Utrechtse Griftpark

In het Utrechtse Griftpark kun je behalve lekker wandelen, ook genieten van de Franse keuken met Mediterrane invloeden. Restaurant Griftpark 1 heeft twee wisselende weekgerechten en een à la carte menu. Hier is het mogelijk om halve porties te bestellen, zodat je meerdere gerechten kunt proberen. Dit komt goed uit, want de menukaart is zeer uitgebreid. Zo staan er ook een aantal soorten kazen op, geen Goudse, maar wel hele lekkere. Een mooie aanvulling op de wijnkaart.

Meer informatie over restaurant Griftpark 1

• Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Goede kok
Goede serves
Vriendelijk personeel
Bedankt Marianne! Graag tot snel in Utrecht.

Griftpark1
Francis V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Goed gegeten. Niet perse verfijnd, maar ingrediënten van goede kwaliteit. Wijn niet heel bijzonder. Alertheid bediening is aandachtspunt, en mijn tip zou zijn om het interieur veel hipper te maken. De bruine tafels met witte lopers ogen oubollig, vind ik.
Bedankt Francis voor het achterlaten van een recensie! Allereerst zijn we natuurlijk erg blij om te lezen dat je hebt genoten van onze lekkere gerechten. We nemen je tips graag mee voor de toekomst!

Tot snel weer bij Restaurant Griftpark1
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Vanavond met 7 volwassenen en 3 kinderen gegeten in Griftpark 1, waar wij al jaren regelmatig komen. Ook vandaag was het eten goed, maar duurde het lang voor het eten kwam en werd er door de kok zeer geirriteerd gereageerd op 2 kleine meisjes van 3 jaar die rondjes om de lege midden tafel liepen.
De kinderen waren hier erg door van slag en moesten er van huilen.
Ik vond dit een zeer overdreven en kind onvriendelijke reactie in een restaurant wat nog niet half vol zat op zaterdagavond.
Voor een familie etentje gaan wij niet meer naar Griftpark 1.
Beste Marije,

Bedankt voor de recensie. Wij vinden het erg jammer om te horen dat je bezoek aan ons restaurant niet was zoals je van ons gewend bent. We komen graag met je in contact!
Zou je ons een mail willen sturen via info@griftpark1.nl? Mocht je telefonisch in contact willen komen kun je daarin je telefoonnummer achterlaten, dan bellen wij je asap terug.

We kijken ernaar uit van je te horen.

Met vriendelijke groet,
Peter Keijzer
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Lekker gegeten in dit restaurant. Het heeft een aangename kaart met een mooi palet van keuzes. Goede voorgerechten die mooi op de borden liggen. Van het hoofdgerecht de kleine portie genomen met was frites en sla, ruimschoots voldoende. De sla was overigens prima klaargemaakt en gevarieerd. Zalige desserts, tikje apart, maar dat mag ik wel. De wijnkaart is beknopt maar biedt voldoende keus tegen zeer redelijke prijzen. En de gekozen wijn was prima zowel van smaak als temperatuur.
De bediening was vriendelijk en attent maar haast moet je niet hebben.
Zeker een restaurant om nog eens terug te komen.
Dank je wel J.W. Westenberg voor deze mooie en uitgebreide recensie. We zien je graag bij ons terug!
Renate D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Het is een prettig ogend restaurant met een overzichtelijke kaart. Fijn dat de muziek niet opvallend aanwezig is. De bediening is heel vriendelijk en gastvrij.
Bedankt Renate!
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Het was niet erg druk. Het eten was heerlijk. We waren met vieren dus dan heb je niemand nodig.
Wat fijn om te horen Henny! We kijken uit naar je volgende bezoek!
Clara S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Mooi restaurant, ruim zicht - helaas was veel families (kerstvakantie) inclusief familielawaai - maar dat kan het restaurant niet helpen. Lekker eten. goede, vriendelijke bediening en niet duur.
Bedankt Clara voor het achterlaten van een recensie. We zien je graag na de vakantie weer bij ons terug!
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Heerlijk eten. Goede porties. Prima bediening.
Wij worden blij van jouw mooie woorden, Ellen! Dankjewel hiervoor. Hopelijk schuif je snel nog eens bij ons aan.

Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Zo goed als het de 1e keer was, zo slecht was het nu. We waren een half uurtje eerder. Bij aankomst waren er slechts twee tafels bezet maar bemoeide de vertrekkende bediening zich alleen heel lang met het tafeltje naast ons. Ze kwam zelfs terug om afscheid te nemen maar wederom zonder ons een blik waardig te gunnen. Haar collega bleef rustig tafels indekken maar hielp ons ook niet. Na meer dan een kwartier lukt het eindelijk om iets te drinken te bestellen. Toen we aangaven dat we dat toch wel wat lang vonden werd de schouders opgehaald.
Uit beleefdheid gaven we aan dat we hadden gereserveerd maar dat we een half uurtje eerder waren en of dat een probleem was (het restaurant was leeg)? Het was geen probleem.
Het eten was prima en ondertussen waren er meer tafeltjes bezet maar druk werd het niet. Toch lukte het niet om de glazen gevuld te houden en bestellen bleef lastig. Dat gold ook voor het toetje. Bij vertrek kregen we de korting niet en ook onze klacht werd ontkend. We hebben het elders beter afgemaakt.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Vriendelijk personeel, goede adviezen en snelle niet te opdringerige bediening.
Bedankt voor jouw mooie recensie, Peter! Graag tot ziens in Utrecht.
Iris A.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Heerlijk gegeten, goede service!
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Erg goed gegeten. Bouillabaisse is fantastisch. Vlees ook van hoge kwaliteit. Kortom voor herhaling vatbaar.
Fijn te horen dat de Bouillabaisse zo goed heeft gesmaakt, Willem! Bedankt voor jouw recensie en we hopen je snel weer te zien in ons restaurant in Utrecht.

Charles A.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Erg lekker gegeten tegen een zeer redelijke prijs dankzij de zondagskorting. Parkeren ook gratis op zondag. Aan te bevelen!
Bedankt Charles voor de recensie en de aanbeveling!
Bernadette D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
De gegrilde groente waren ijskoud en na twee keer opwarmen zijn we erachter gekomen dat we een andere definitie van warm hanteren. Echter was het merendeel van het personeel heel vriendelijk en behulpzaam en had het restaurant een hele leuke sfeer!
Bedankt Bernadette voor de recensie. We zijn blij om te horen dat je hebt genoten van onze gastvrijheid en hopen dat de groenten niet de eetlust voor onze andere lekkere gerechten hebben verpest.

Graag tot snel in Utrecht!
Jet S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Ik vind het jammer dat het Griftpark oudbollig is qua inrichting terwijl de rest helemaal prima is! Een beetje upstylen!!!!!
Beste Jet,

Een recensie luid en duidelijk! We hopen je snel bij ons terug te zien voor onze lekker gerechten en zullen de styling meenemen als tip voor de toekomst.

Team Griftpark
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Zoals in vele (modern) restaurants is er te weinig aandacht besteed bij bouw en/of inrichting aan de akoestiek.
Je wilt tijdens een gezellig diner met elkaar verstaanbaar converseren en dat gaat moeilijk. En zeker voor de gasten die hoorproblemen hebben (met of zonder hoortoestel). Advies: haal er een akoestisch advisieur bij 2x: 1x in een leeg restaurant de 2ex bij een min of meer volledige besetting van alle tafels.
Beste Ben, bedankt voor het achterlaten van een recensie en het advies. Hopelijk hebben de gerechten gesmaakt en zien we je snel weer bij ons terug!

Team Griftpark1
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Vriendelijk personeel, heerlijke gerechten,

Prima prijs prestatie verhouding.

We komen zeker nog een keer terug.
We kijken ernaar uit Jan!
Lydia S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Heerlijk gegeten vanavond bij Griftpark met goede wijn en altijd n lekkere chocolade bonbon bij de koffie!
Bedankt Lydia voor de mooie recensie. Deze woorden delen we graag met ons team!
P.W. T.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Een prettig restaurant. Jammer dat er geen eigen parkeerplaatsen zijn, zodat je wordt gedwongen elders betaald te parkeren.
Van der Griftpark met de bijbehorende parkgelegenheid staat los van het restaurant, dus hier hebben wij helaas geen invloed op. Vooralsnog hopen wij jou een volgende keer te mogen ontvangen.

Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Gezellig en lekker gegeten voor een redelijke prijs.
Bedankt Liesbeth voor jouw recensie over ons restaurant! Graag tot ziens bij Griftpark 1.