Griekse Traiterie Romios

• Af te huren , Airconditioning , Catering
7,2
Levelt .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
De Pita Gyros is geweldig lekker. Met heerlijke tsaziki, tomaat en uit. Zowel kip als lam zijn om te smullen. Bediening altijd aardig. Decor is verouderd, maar dat mag de pret niet drukken
Jose R.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
HEERLIJK gegeten afgelopen vrijdag. Pita gyros, voortreffelijk. Groentes ontzettend lekker. Griekse gehaktballen, ook heerlijk. We hadden nog meer en eigenlijk was alles lekker, vers en heerlijk van smaak. En dat voor een super goede prijs!
Mila22 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Als het kon, haalde ik elke dag wel hier mijn eten!!
De heerlijke moussaka, de auberginesalade, spinazie en fetakaas in heerlijk dun bladerdeeg ..... Als je daar eenmaal staat wordt het moeilijk kiezen. Altijd vers, overheerlijk en alles perfect op smaak. Af en toe nemen wij ook een lekker flesje ouzo erbij. Top Griekse avond gegarandeerd!
Je merkt gewoon dat hier met hart en ziel gewerkt wordt. Altijd een warm en vriendelijk ontvangst! Zeker een aanrader dit pareltje in de Pijp!!!
HetBuurtComite .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Wat is het broodje gyros lekker. Broodje goed op smaak, de tomaat altijd vers, de tzaziki heerlijk met koflook gekruid en het lamsvlees is overheerlijk. Altijd een genot om te eten daar. Jammer dat bet broodje laatst iets duurder is geworden, van 5 naar 6 euro. (+20%).

Service:
Prima service.

Decor:
Iets verouderd interieur maar dat siert deze zaak ook wel.
Test T.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
In jaren niet Grieks gegeten en in jaren dus ook niet zo lekker.
Ik heb dus jaren wat gemist. Eigen schuld. Buitengewoon smakelijk. Alles wat
ik haalde. Goed ingepakt. Niet duur voor de kwaliteit. Ga zeker
snel de rest proeven. Er zijn ook tafeltjes. Best knus. Prima.
Gewoonlies .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Met veel plezier ga ik al een aantal jaar naar deze traiteur. Ze hebben hier heerlijk traditionele Griekse gerechten, op uitstekende wijze bereidt. Je waant je even in het mooie Griekenland wanneer je het eten geserveerd krijgt. Ook de bediening is heel sociaal en wanneer het rustig is in de winkel niet verlegen om een praatje te maken. Absoluut een aanrader!
Tomirma .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Het betreft hier een Griekse traiteur. Er zijn maar een paar tafeltjes. Wij eten iedere week Grieks en weten dus waar we het over hebben. De enige reden waarom we voor het eten niet een 10 geven is omdat mensen dan denken dat we vrienden zijn die de beoordeling doen. Geloof ons maar dat we zelden zo goed Grieks eten! Wij halen meestal af en eten dan thuis, we kennen Romios al jaren, en nu moesten we maar eens een reactie geven vonden wij. Tom en Irma. (oh ja, ze hebben voor ons bedrijf Art4Light Uithoorn eens de catering gedaan voor wel 100 mensen!)
Bianca84 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Moet zeggen dat ik geen hoge verwachtingen had toen ik de winkel/restaurant met een paar zitplaatsen zag. Maar het eten was voortreffelijk! Ze hadden een aantal verschillende specialiteiten en we hadden elk twee halve porties gekozen. Ook hebben ze alle typische griekse hapjes als hummus, gevulde wijnbladeren en natuurlijk ook gyros. De bediening was oke, maar niet heel behulpzaam. Maar het eten op zichzelf is voldoende om mensen te laten terugkeren en het was er dan ook flink druk (met name afhalen).
Lodewijk K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2013
Leuke griekse traiteur met uiteraard een echte griek in de keuken. Hoewel het vooral een take-out is kun je er ook prima aan een van de tafeltjes gaan zitten eten. Vooral de moussakka vond ik erg smakelijk en ook tatziki was heerlijk
Bah! .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2013
Romios is een geweldig adres! Thuis gebruik ik hun voortreffelijke olijfolie uit Kreta (vijfliterblikken), drink hun bergthee (tegen alle kwalen) en probeer ik al hun gekochte heerlijkheden uit (grote keus!).
Absolute topper: de verse inktvis in olie. Die tref je nergens zo goed. Je kunt hier blind opscheppen en genieten maar. En als je dan je ogen opendoet en al die heldere en frisse kleuren ziet...
Topkwaliteit voor de bescheiden prijzen die het hardwerkende echtpaar hier handhaaft.
Ook heel lekker gebak.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2013
Ik noem het altijd het lekkerste broodje van Amsterdam. Een broodje gyros bij Romios. Ik haal het en eet op in nabijgelegen park. Altijd had ik een tweede broodje willen hebben, maar dat is echt teveel. Ze hebben ruime keuze en ook de andere gerechten zijn lekker.

De bediening is uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Kiora .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
Uitstekend authentieke Grieks deli. Eten is vers en met liefde bereid. Geen pretentie, alleen eenvoudige, heerlijke gerechten. Denk aan moussaka, bonenschotel, gevulde aubergine, hummus en huisgemaakte pita. Daarbij kun je ook een fles Griekse wijn kopen en alles thuis weer verwarmen en aan tafel eten!