Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Griekse Taverna Yamas

Vanaf 2018 gaan wij er alles aan doen de griekse sfeer naar De Bilt te brengen, net zoals restaurant Alexandros dat 5 jaar heeft gedaan. Wij werken ook samen met de plaatselijke slagerij Van Loo.

Wij willen u de mogelijkheid bieden om de warme en gezellige sferen uit Griekenland mee te maken, en te proeven uit onze uitgebreide gerechten.

Op onze kaart zult u een groot aantal gerechten vinden waaronder vlees, vis, vegetarische, en natuurlijk klassieke Griekse gerechten. Ook voor de kleintjes vindt u gerechten op ons kindermenu.

Buiten de kaart om serveren wij ook vlees- en visgerechten, uw obers en serveersters informeren u graag. Heeft U allergieën of dieetwensen? Vraag naar de mogelijkheden.

Meer informatie over restaurant Griekse Taverna Yamas

BUS-LIJN 77
  • : JA

Dinsdag t/m zondag geopend: Keuken Geopend:17.00-21.30 Feestdagen geopend.24 december gesloten 31 december 2018 gesloten.1 januari 2019 geopend,,tijdens de feestdagen gelden onze acties en kortingskaarten niet.

• Af te huren , Engels gesproken , Gratis parkeren , Nederlands gesproken , Wi-Fi
Uitmuntend

Rob O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Monic P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Omdat de recensies via Iens hoog waren wilde wij hier heel graag eten maar het viel ons erg tegen. Het eten was smakeloos door te weinig kruiden. Dat kregen we in een apart schaaltje erbij zodat we het zelf konden kruiden? De zalm was gort droog. Ongelofelijk dat je een zalmmoot zo kan verprutsen! De wijn was heerlijk en De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. En dat maakte de avond goed. Voor ons geen 2e keer.
FM V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Prima om hier te eten. De gerechten waren met zorg bereid en lekker. de bediening was uitstekend.
Jammer dat de ruimte erg gehorig is.
José Z.
Weer super gegeten
Vriendelijke mensen altijd tijd voor een praatje
Deze Griekse taverna Yamas is zeker een aan raden om lekker te gaan eten
Wij gaan zeker weer terug
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Gastvrij ontvangen door de gastvrouwen. De gereserveerde tafel was keurig ingedekt. De eigenaar Jan Konstantinidis bracht ons las ontvangst een gratis glas Ouzo. Zij hebben een nieuwe kaart die erg overzichtelijk is en zelfs zonder taalfouten. Het bestelde eten was ondanks de drukte snel op tafel, goed bereid en op goede temperatuur, De dessert kaart is ook nieuw met leuke nagerechten, dit alles tegen betaalbare prijzen. Je voelt je er al snel een gewaardeerde gast, dat je er de volgende keer graag terug komt.
Ga zo door meneer Jan, Roos en het gehele team.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Ga zo door meneer Jan, Roos en het gehele team.
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
We zijn een afgelopen weekend hier met een grote groep vrienden wat wezen eten en drinken
Het eten was super,de drankjes smaakte Erg goed. Het personeel was ook zeer vriendelijk. We hebben dan ook echt super genoten en we komen ook zeker weer terug ????????????
Iris K.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Heerlijk vers eten en mals vlees! Hartelijk personeel en fijne sfeer.
Wij zijn zeer kritisch maar komen elke keer weer terug.
Maria G.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Alles was weer zoals van ouds hartstikke lekker. Ik raad deze restaurant zeer zeker aan. Elke keer wil ik terug gaan. Ga zo door.
Ramon D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Gisteravond met 4 p wezen eten.
En zoals altijd heerlijk gegeten en een top service!!

Tot gauw weer
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Leuke avond gehad. Leuke bediening ook. Chocadetaart was heerlijk. Bedankt voor een fijne avond! Groetjes van tafel 19
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
We hebben prima gegeten in een ietwat kaal restaurant. Bediening maakt graag een praatje, wat leuk was. Prijzen heel acceptabel. Aanrader!
Kiriakos G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Met een groep wezen eten weer bij yamas. Fijne bediening zeer goede service. Een mix aan koude en warme voorgerechten en als hoofd schotel een mix van vlees en vis
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heel lekker en goed eten.. personeel ook altijd vriendelijk..en een gezellige zweer..de zaak zelf netjes en schoon.

Ik zit er graag..
Het is zeker een aanrader waard.
Anibor V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Vandaag met de AH actie bij dit Griekse restaurant wezen eten en het was voortreffelijk. De Carpaccio die we vooraf hadden was erg lekker en het hoofdgerecht; de Mixed Grill bestond uit verschillende soorten mals vlees. Daarnaast was de bediening erg vriendelijk.
Wat ik zelf ook een groot pluspunt vond, was dat je bij dit restaurant, ongeacht de AH actie, van de hele kaart kon bestellen. Op deze manier kun je echt kennis maken met het Griekse eten.
Colinda T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Rommelige bediening, eten was goed, sfeerloos