Griekse Taverna Yamas

Hessenweg 176 3731 JN De Bilt Nederland Kaart

Over het restaurant Griekse Taverna Yamas

Vanaf 2018 gaan wij er alles aan doen de griekse sfeer naar De Bilt te brengen, net zoals restaurant Alexandros dat 5 jaar heeft gedaan. Wij werken ook samen met de plaatselijke slagerij Van Loo.

Wij willen u de mogelijkheid bieden om de warme en gezellige sferen uit Griekenland mee te maken, en te proeven uit onze uitgebreide gerechten.

Op onze kaart zult u een groot aantal gerechten vinden waaronder vlees, vis, vegetarische, en natuurlijk klassieke Griekse gerechten. Ook voor de kleintjes vindt u gerechten op ons kindermenu.

Buiten de kaart om serveren wij ook vlees- en visgerechten, uw obers en serveersters informeren u graag. Heeft U allergieën of dieetwensen? Vraag naar de mogelijkheden.

Meer informatie over restaurant Griekse Taverna Yamas

BUS-LIJN 77
  • : JA

Dinsdag t/m zondag geopend: 16:00 tot 22:30.Feestdagen geopend.24 december gesloten 31 december 2018 gesloten.1 januari 2019 geopend JUNI-JULI-AUGUSTUS 7 dagen geopend,tijdens de feestdagen gelden onze acties en kortingskaarten niet.

• Af te huren , Engels gesproken , Gratis parkeren , Nederlands gesproken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,6
9,5
9,2

Jouw recensie over het restaurant Griekse Taverna Yamas

Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Heerlijk gegeten alles goed op smaak Mooie opmaak Leuke bediening super gezellig We hebben genoten Echt een aanrader Wij zeggen tot gauw
Daphne P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Een hele fijne zaak met vriendelijk personeel. Altijd vrolijk en gezellig.
Nooit een mindere maaltijd gehad Yamas heeft zn kwaliteit hoog zitten zowel bij het afhalen wat wij elke week doen als het gezellige en sfeervolle restaurant met LIVE muziek. Een aanrader voor iedereen want van de kaart lust iedereen wel wat.
Sophie L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk mals vlees, de beste retsina en een geweldige service. Jan en Roos hebben deze tent omgetoverd tot een warm bad! Als ik een maandje niet geweest ben moet ik echt weer terug!
Nienke W.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Yamas heeft een erg huiselijke en fijne Griekse sfeer. Erg vriendelijke bediening en maken graag een praatje! We kregen goede tips over de wijn. Het eten is typisch Grieks en erg smaakvol. Kortom Yamas is het heerlijk en gezellig restaurant en is het zeker waard om vaker te komen eten!
Nienke W.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Ik was er vandaag met me gezin, ik ken alleen maar zeggen. Het eten was erg lekker en zeer vriendelijk personeel en top service . Dat we vaker langs komen dat weet ik wel zeker ????????????
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Wat een top restaurant! Heerlijk eten voor een goede prijs.
Ontzettend vriendelijk personeel, goede sfeer en heerlijk eten wat wil je nog meer ?
Zeker een aanrader.
Manuela P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Leuk restaurant waar je gezellig kunt zitten met goed eten en gezellig personeel ! Stifado is zeker een aanrader om te nemen ( maar de rest ook hoor! )
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
De uitbater had in de gaten dat we wel erg lang moesten wachten met een baby en een peuter van 3, hij heeft het redelijk goed gemaakt met een gratis consumptie. We waren om 18:00 uur in het restaurant en bijna als laatste weg rond 21:30 weg. Dat is wel een klein aandachtspuntje. Men was wel erg vriendelijk maar lichtelijk chaotisch in de bediening.
Dimitris G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Super lekker eten tegen een mooie nette prijs. De service en sfeer altijd op en top. En wat gastvrijheid betreft je voelt je alsof je bij familie komt in plaats van in een restaurant. Zeker een aanrader.
Kiriakos G.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk gegeten de zaak zat vol goede kwaliteit eten alles warm en iedereen kreeg waar hij om vroeg een aanrader voor iedereen
Poppy P.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Super lekker eten en een goede service! Echt een aanrader voor goed Grieks eten voor een goede prijs! Goede ervaring gehad bij dit restaurant
linda S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Een echte aanrader , hebben heerlijk gegeten en de bediening was super. De prijs/ kwaliteit verhouding is ook goed ... kortom leuke avond en top gegeten ! Een pluim voor dit Griekse restaurant !!
Regina V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
leuk ingericht de en vriendelijk
personeel. we hebben de mezedes (hapjes) gegeten. alles was lekker. ze gebruiken nu het vlees van meesterslager van Loon en dat proef je.
Rina K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Geen
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en uitstekende service.
Bij binnenkomst zat het hele restaurant vol en wij zagen met verbijstering hoe dit team dit onder controle had.
In de open keuken zag je een team van gepassioneerde koks vloeiend gerecht na gerecht prepareren en in de bediening zag je dat iedereen erg hard aan het werk was en dat allemaal met veel plezier.
Het eten was weer voortreffelijk en dit restaurant blijft ons dan ook keer op keer verbazen in de goede zin!
Ebru D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Top tent!! Altijd gezellig, super lekker eten fijne bediening en een gastheer die het zijn gasten naar hun zin maakt Aanrader
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten vooral de gyros en de souflaki. Er heerst een leuke gemoedelijke sfeer, daar zorgt de eigenaar wel voor. De service is top. Kortom zeker een aanrader en we komen zeker terug.
raasveld .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijk met mijn moeder (94) bij Yamas gegeten. Het is elke keer weer een feest om hier te zijn, een heel gemoedelijke sfeer, persooonlijke aandacht, het eten is pure verwennerij! Echt een aanrader!
Deejay V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Super gezellig... eten is super lekker om veel vaker uit eten te gaan..... Super personeel heel vriendelijk..... en een super mooie tent