Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

20% korting op je rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Griekse Taverna Yamas

Vanaf 2018 gaan wij er alles aan doen de griekse sfeer naar De Bilt te brengen, net zoals restaurant Alexandros dat 5 jaar heeft gedaan. Wij werken ook samen met de plaatselijke slagerij Van Loo.

Wij willen u de mogelijkheid bieden om de warme en gezellige sferen uit Griekenland mee te maken, en te proeven uit onze uitgebreide gerechten.

Op onze kaart zult u een groot aantal gerechten vinden waaronder vlees, vis, vegetarische, en natuurlijk klassieke Griekse gerechten. Ook voor de kleintjes vindt u gerechten op ons kindermenu.

Buiten de kaart om serveren wij ook vlees- en visgerechten, uw obers en serveersters informeren u graag. Heeft U allergieën of dieetwensen? Vraag naar de mogelijkheden.

Meer informatie over restaurant Griekse Taverna Yamas

BUS-LIJN 77
  • : JA

Dinsdag t/m zondag geopend: Keuken Geopend:17.00-21.30 Feestdagen geopend.,tijdens de feestdagen gelden onze acties en kortingskaarten niet...23dec en 30 en 31 december 2019 gesloten..1 januari 2020 geopend

• Af te huren , Engels gesproken , Gratis parkeren , Nederlands gesproken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
9,4

Jouw recensie over het restaurant Griekse Taverna Yamas

Sjaak H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Voor de tweede keer gegeten bij Yamas. Was weer prima. 20% korting op de rekening was mooi meegenomen. Op naar de derde keer.
Margaret V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
prima ontvangst,goede verzorging wat betreft drinken, eten smaakte net zo lekker als dat het er uit zag:heerlijk!!
Kortom voor herhaling vatbaar!
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Heerlijk eten griekse yogurt was niet echt lekker voor de rest een 10 ga zeker nog een keer
Dimitris G.
Anju S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
De eigenaar is ontzettend begaan met de klant en geeft het toch dat beetje service wat je niet verwacht. Eten is goed van kwaliteit en personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam, aanrader dus!
Jonathan J.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Vriendelijke mensen. De aankleding van het eten was erg simpel. Er kan ook wel een wat luxere salade bij, het was vooral ijsbergsla, hoopte op iets met feta en olijven. Het vlees en de vis waren helaas te lang gebakken.
Jenny Z.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Het eten was echt lekker maar ik zou de opmaak van de borden iets kleurrijker doen.

ik vondt het jammer dat op het senioren nagerecht zonder vragen siroop erover werdt gedaan.

De bediening was erg gezellig !
Kiriakos G.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Heerlijk gegeten weer bij yamas ondanks de drukte heeft de eigenaar tijd voor een praatje met zijn gasten. Vlees heerlijk mals. Vriendelijke bediening en een goeie service
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Eten was lekker, prettig ontvangst en fijne bediening . Grt tafel 2
Eduard W.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Was weer gezellig en lekker eten.
Ook deze keer kwam Jan weer even een gezellig gesprekje houden, ond aznks de drukte van inwerken nieuwe medewerkers. Alles liep op rolletjes.
Ga hier zeker nog een keer eten.
Aryan V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Goed en behoorlijk authentiek Grieks eten. Vriendelijke en ongedwongen bediening. Restaurant heeft wät mij betreft een hoge gun factor. Verbeterpuntjes: prima rib eye, precies goed gegrilld en goed gekruid. Maar de daarbij geserveerde peperroomsaus leek nergens naar (teveel maizena en te weinig room).. Als toetje heerlijke baklava, op verzoek liefdevol geserveerd met een lekker bolletje roomijs. Helaas kwam ook de baklava rechtsreeks uit de koelkast. Die dus even opwarmen aub!
Kortom, een aanwinst voor De Bilt en slechts een paar kleine en gemakkelijk te verhelpen verbeterpuntjes.
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Goed gegeten, maar we kennen een Griek met net lekkerder eten...
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Vriendelijke en gastvrije ontvangst. Heerlijk mals en goed vlees. Ruime porties. Leuke en gezellige ambiance.
Annie K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Annie kaffa gisteren hier gegeten de bediening is super vriendelijk het eten is heerlijk zoals altijd yamas krijgt van mij een dikke duim
L S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Zeer goed restaurant , aan ieder aan te bevelen. !!!!!
Annie K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
????????????
J.H.M. D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Niets op aan te merken. Eten was prima en mensen waren vriendelijk!
Paul En Anastasia G.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Ik heb een Griekse vrouw die culinair haar "vrouwtje" staat en enthousiast is mbt het gebodene. In vergelijk met andere Griekse restaurants is de menukaart afwisselend. Er is gedegen kennis over het grillen van de diverse vleessoorten.

Restaurant is helaas van buiten niet goed te herkennen. In vergelijk met de twee buren is er geen naamsvermelding op de gevel. Er is wel gevelverlichting. De raamvermelding valt ook niet erg op.
Wij zijn er twee keer langs gereden. Wij wensen eigenaar en personeel veel succes.
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Gastvrij. Eten is van goede kwaliteit. Je voelt je er welkom. Leuke bediening. Echte aanrader!!!
Sandy M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Heerlijk gegeten, rustige sfeer. Geen harde muziek. Niet opdringerig met bestellen. Kortom een Heerlijke avond