Griekse Taverna Yamas

Hessenweg 176 3731 JN De Bilt Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Griekse Taverna Yamas

Vanaf 2018 gaan wij er alles aan doen de griekse sfeer naar De Bilt te brengen, net zoals restaurant Alexandros dat 5 jaar heeft gedaan. Wij werken ook samen met de plaatselijke slagerij Van Loo.

Wij willen u de mogelijkheid bieden om de warme en gezellige sferen uit Griekenland mee te maken, en te proeven uit onze uitgebreide gerechten.

Op onze kaart zult u een groot aantal gerechten vinden waaronder vlees, vis, vegetarische, en natuurlijk klassieke Griekse gerechten. Ook voor de kleintjes vindt u gerechten op ons kindermenu.

Buiten de kaart om serveren wij ook vlees- en visgerechten, uw obers en serveersters informeren u graag. Heeft U allergieën of dieetwensen? Vraag naar de mogelijkheden.

Meer informatie over restaurant Griekse Taverna Yamas

BUS-LIJN 77
  • : JA

Dinsdag t/m zondag geopend: 16:00 tot 22:30.Feestdagen geopend.24 december gesloten 31 december 2018 gesloten.1 januari 2019 geopend,,tijdens de feestdagen gelden onze acties en kortingskaarten niet.

• Af te huren , Engels gesproken , Gratis parkeren , Nederlands gesproken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,6
9,6
9,3

Jouw recensie over het restaurant Griekse Taverna Yamas

Mariëlle A.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk eten. Porties ruim voldoende qua hoeveelheid. Gemoedelijke sfeer.
Mandy W.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Prima eten, aardige bediening
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Genoten van het lekkere eten
A.L. S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
3 gangen al la carte menu was top, erg lekker gegeten.
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Afgelopen vrijdag ben ik hier met me gezin wezen eten.ik wil zeggen personeel is zeer vriendelijk , het eten was echt top ????????????.we komen hier zeker terug . Aanrader
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heb al heel wat Griekse restaurants bezocht, maar deze in de Bilt overtreft alles. Zo vers en mals,dat je uit moet kijken dat je je vingers erbij op eet. Vooral de gyros is lekker mals met een krokant jasje en sappig. Chapoo janus wederom heerlijk gegeten.
Wij blijven terug komen!
Elke week weer, goed en lekker!
Super luxe en goede aardige bediening!

Perfect voor een super avond, af te huren, maar ook om af te halen
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Wauw elke week goed eten! Nooit wat minder gehad, sinds de nieuwe eigenaar nog gezelliger! Super tent. Wij blijven elke week terug komen. Super lekker, vriendelijk personeel. Geweldige live muziek.
Super lekker.
Goed vlees,
Lekkere gerechten
Aardige mensen!
Heerlijk genoten
En live muziek was helemaal super.
Geweldig en voor herhaling vatbaar!
Dimitris G.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Weer eens gezellig langs de Griek in de Bilt geweest. En weer ben ik niet teleurgesteld. Het is echt topsport hoe ze de kwaliteit en service steeds vast weten te houden.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijk gegeten, goede service en kwalitatief waardig.
Ook leuk dat we een 2e hoofdgerecht gratis hebben genuttigd door een kaart van dutchdealz te kopen
Danielle K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Heerlijk gegeten , vriendelijk personeel
Niet lang hoeven wachten
Zeer tevreden ????
yesss .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Ondanks de warmte zeer druk in dit Griekse restaurant,sinds de overname is oprecht alles er op vooruit gegaan,eten,wijn,bediening,service..een vriendelijke eigenaar die oprecht zijn gasten het naar hun zin maakt,1 van onze favorieten Griekse restaurants deze zaak
Niek G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Ondanks dat de jonge ober erg zijn best deed toch een teleurstellende avond. Eten liet erg lang op zich wachten, ruimte was erg lawaaierig, overig personeel niet bepaald vriendelijk en het eten matig. Vooral de patat en salade waren niet te eten.
Bea M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Altijd lekkere gerechten, een persoonlijk praatje!
Sinds er een nieuwe kok is zijn de gerechten nog beter!
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Geweldig gegeten! Altijd lekker. Wat mij betreft een aanrader om lekker uit eten te gaan met het gezin of gewoon lekker met z'n tweeën.
Emilia T.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
het eten is altijd lekker daar
het restaurant ziet er mooi en sfeer vol uit en over de bediening ben ik ook zeer tevreden ze benaderen je heel vriendelijk en het is altijd gezellig dit restaurant is zeker een aanrader
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Echte Griekse gastvrijheid.
Kiriakos G.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Heerlijk gegeten voor de 4e x en was weer super.fijne bediening en super service.ondanks de drukte was alles weer super.ga zo door team yamas.sinds de overname is alles oprecht top
jo K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
ik ben hier afgelopen zaterdagavond weer geweest samen met mijn man ,ons weekend begint op zaterdag ipv vrijdag,kan geen betere manier bedenken om het weekend te beginnen,sfeervol,hartelijkheid en heerlijk eten,toppie jan ,ga zo door en snel tot ziens
jos en joke klaassen