Griekse Taverna Yamas

Hessenweg 176 3731 JN De Bilt Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Griekse Taverna Yamas

Vanaf 2018 gaan wij er alles aan doen de griekse sfeer naar De Bilt te brengen, net zoals restaurant Alexandros dat 5 jaar heeft gedaan. Wij werken ook samen met de plaatselijke slagerij Van Loo.

Wij willen u de mogelijkheid bieden om de warme en gezellige sferen uit Griekenland mee te maken, en te proeven uit onze uitgebreide gerechten.

Op onze kaart zult u een groot aantal gerechten vinden waaronder vlees, vis, vegetarische, en natuurlijk klassieke Griekse gerechten. Ook voor de kleintjes vindt u gerechten op ons kindermenu.

Buiten de kaart om serveren wij ook vlees- en visgerechten, uw obers en serveersters informeren u graag. Heeft U allergieën of dieetwensen? Vraag naar de mogelijkheden.

Meer informatie over restaurant Griekse Taverna Yamas

BUS-LIJN 77
  • : JA

Dinsdag t/m zondag geopend: Keuken Geopend:17.00-21.30 Feestdagen geopend.24 december gesloten 31 december 2018 gesloten.1 januari 2019 geopend,,tijdens de feestdagen gelden onze acties en kortingskaarten niet.

• Af te huren , Engels gesproken , Gratis parkeren , Nederlands gesproken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,5
9,5

Jouw recensie over het restaurant Griekse Taverna Yamas

Davey M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Nog nooit zo lekker gegeten het eten was heerlijk je proefde gewoon hoe verst het vlees was en echt super gezellige en nette bediening die ook nog eens zeer kindvriendelijk was .
Dit restaurant is echt One of a kind.
Ik ga in iedergeval nooit meer naar een ander.
Henny T.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Evenals andere keren weer heerlijk gegeten. Ook de kleinkinderen vinden het super hier. Eigenaar en echtgenote gaan super goed met kinderen om en staan ook open voor hun wensen. Net als wij kijken ze al uit naar de volgende keer.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Het eten was heerlijk! De bediening was erg attent. Echt top! Kan dit restaurant aanraden aan iedereen die van de echte Griekse keuken houdt.
Abdellatif E.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Wederom heerlijk gegeten met zijn vieren stifafo heerlijk mals kalfsvlees met sjalottjes ossenhaas suoer mals de kwalitieit is super zeer vriemdelijke bediening die ondanks de drukte vriendelijk blijft gastheer zoals een gastheer hoort te zijn
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten vooral de ossenhaas menu en de souvlaki met gyros is een aanrader de restaurant ziet er verzorgd uit personeel is super aardig en er hangt een goed sfeertje met muziek
Ricardo V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
.. lekker gegeten ,prijs/kwaliteit/en de hoeveelheid is uitstekend. Vriendelijk personeel en snelle service. Aanrader!
O.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk driegangenmenu gegeten met zeven personen. We gingen na het eten door naar een concert, dit hadden we de zeer vriendelijke en gezellige bediening laten weten. Ze hielden hier netjes rekening mee, we hebben nauwelijks hoeven wachten. Het eten was erg lekker, goed gekruid en de keuze op de menukaart was enorm. Voor ieder wat wils uit de authentieke Griekse keuken. Wij komen zeker terug!
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Ik ben hier een Afgelopen weekend met me gezin wezen eten. We hebben heerlijk genoten van het eten en maar ook van de bediening wat een vriendelijk personeel . We komen hier zeker terug en voor andere , dit is zeker een aanrander. Fam sluijk uit Maarssen
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Wat een fantastisch restaurant is Yamas! Altijd hartelijke ontvangst in een warm en sfeervol interieur, vlotte en vriendelijke bediening en een geweldige keuken waar de kok de lekkerste vis-, vlees- en vegetarische gerechten weet te maken. En mocht er na het diner nog ruimte over zijn dan serveert Taverna Yamas overheerlijke nagerechten en/of diverse koffie mogelijkheden.
Rik D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijk gegeten goede voor af een ouzo en leuke bediening en goed vlees niet te droog en niet te sopig dus heerlijk weer perfecte avond weer
Kostas P.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Zaterdag heb ik daar een doopfeest gehad het was op en top verzorgd. We hebben echt genoten van de kwaliteit van het eten en de service van het topteam dat daar staat.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Ik zou nog erbij zetten: de groeten uit Meerssen(L). Maar ik was net iets te laat. Ik zou dit restaurant iedereen aanbevelen.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Mijn kleinzoon moet regelmatig naar WKZ in Utrecht. Iedere keer als we op bezoek gaan moeten we naar Yamas. Wij nemen de tapas Mercedes, overheerlijk, zoveel verschillende gerechten die wij niet opkrijgen. Ook de complimenten voor het personeel, met name de eigenaar en zijn vrouw. Ze zijn heel betrokken bij zoon en schoondochter. Van deze mensen moet je gewoon houden.
Ramon D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Eindelijk weer eens bij Griekse taverna yamas gegeten! En de ossenhaas was weer zoals altijd lekker mals. En de bediening is zoals altijd vriendelijk! Tot snel weer Groetjes Ramon
Emilia T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Ter ere van een grieks doorfeest met 45 man wezen eten. Pikkikia een mic van koude en warme voorgerechten en een mix grill. Dame blanche als toetje met warme chocolade saus. Bediening vriendelijk. Zelfs een aantal mede gasten danste mee,zeer geschikt voor grote groepen
Efi F.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Gisteren ter ere van ons zoontje zijn doop, hier ons feest gevierd. Wij en de gasten hebben heerlijk gegeten. Het personeel is super. En klantvriendelijkheid staat op 1. Alles was top geregeld. Wij en de gasten hebben een topavond gehad. Mocht je een feestje geven. Of heb je een berijfsuitje, dan ben je bij yamas op het goede adres. Nogmaals bedankt!
Dimitris G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We hebben daar een doopfeest gehad met +/- 50 man. Was helemaal op en top verzorgt. Ik kan niks anders als complimenten geven voor de eigenaar en het personeel. Het was een zeer geslaagde avond.
Yesss .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Wederom heerlijk gegeten bij onze favoriete Griek in de bilt. Sinds de overname van deze zaak is alles zeer zeker verbetert. Kwaliteit en service voeren de toon. Zeer vriendelijke bedient ondanks de drukte. De gastheer geeft je het gevoel dat je je eigen echt thuis voelt. Carpaccio van de plaatselijke slager en ossenhaas van zeer goede kwaliteit
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
De ontvangst was zeer gastvrij! Veel keus in voorgerechten, zowel warm als koud. Wij hadden als hoofdgerecht, ossenhaas, die overheerlijk was. Lekker groentegarnituur erbij, ook hete frites, wat bij de meeste restaurants niet voor komt. Overheerlijk Yamas dessert. Voor ons voor herhaling.
Ook de wijn was voortreffelijk.
R.R. B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Gastvrije ontvangst. Zeer vriendelijke bediening. We hebben heerlijk gegeten. Zeker de moeite waard om voor om te rijden. Wij noteren dit restaurant in onze lijst van favorieten restaurants.

Met vriendelijke groet. Rene en Diana uit Amsterdam.