Griekse Taverna Tasos

Meer informatie over restaurant Griekse Taverna Tasos

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Rachel1975 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Met z'n vieren gegeten. Eten erg goed, goede prijzen, bediening super! Zeer vriendelijk!!! Zeer aan te bevelen. Gaan zeker nog eens terug.
YDBV .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Binnengewipt zonder reservering, zat vol. Personeel heeft creatief toch tafelruimte gecreeerd dus konden we toch nog eten, vonden we heel attent!
Super vriendelijk personeel, heerlijk gegeten voor redelijke prijs, echt een aanrader!
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Vandaag hebben wij gegeten bij Tasos in Breda. We kwamen eigenlijk enthousiast binnen en vonden het een leuk concept dus hadden er zin in. Dit was aan het begin van in de avond. Wij waren met 7 man en bij het bestellen van het drinken werd al meteen gemeld dat wij ipv van 3 mezes maar 2 mezes mochten bestellen per ronde, dit vanwege de drukte. Wij mochten dan wel gewoon heel de avond blijven zitten. Wij hadden echter maar op 2,5 uur gerekend (dat wat het concept aanbiedt) met evt. wat uitloop aangezien wij de volgende dag weer 6 uur ons bed uit moesten om te werken. Omdat ze dit toch netjes kwamen zeggen hebben we hier uiteraard niet moeilijk over gedaan en zijn we akkoord gegaan. Over het eten valt verder niet te klagen, het was erg lekker. Maar wat wij ontzettend slecht vonden is dat wij in 2 uur tijd maar 2,5 ronde hebben gehad. Sommige gerechten kwamen ze gewoon helemaal niet brengen. Erg slecht. Omdat wij uiteindelijk maar voor omgerekend 12,50 hadden gegeten maar wel het concept voor 19,50 hadden gekozen, hebben we hier iets van gezegd. Dit werd erg goed opgevangen door een jonger meisje en ze gaf ook heel vriendelijk aan ons te begrijpen en zou dit meteen doorgeven. Omdat het daarna nog zo lang bleef duren en we al 2,5 uur verder waren en nog steeds geen derde ronde hadden gehad, besloot ik naar de bedrijfsleider te vragen. Niet met de bedoeling om vervelend te zijn, maar meer om opbouwende kritiek te geven en evt. tot een oplossing te komen. Toen ik naar voor liep heb ik een vrouw aangesproken met de vraag of ze de bedrijfsleider was omdat ik die graag wilde spreken. Daarop antwoordde ze: "Nee, maar zeg het maar tegen mij." Dat gaf mij al meteen een negatieve lading. Ik heb toen aangegeven dat ik het jammer vond dat ik 20 euro voor een concept betaal maar dat de snelheid van service dusdanig tegenvalt dat ik het niet 20 euro waard vind. Hierbij ook gezegd dat we er al 2,5 uur zaten en nog maar 4 mezes hadden gehad (2 rondes). Hierbij zei ze eigenlijk letterlijk dat het onze verantwoording was aangezien we op voorhand gewaarschuwd waren dat het druk was en dan niet voor de mezes hadden moeten kiezen maar voor een schotel. Hierop heb ik geantwoord dat het mijn eerste keer was dat ik hier ging eten, al akkoord ben gegaan met 2 mezes per ronde omdat dit inderdaad netjes werd aangegeven, maar dat ik dan wel verwacht dat de mezes gewoon om een redelijke tijd op tafel komen. Daarbij antwoordde ze heel geïrriteerd dat ze niks kon met deze informatie en zei ze letterlijk: '' Ja wat wil je dan? Dat we zeggen dat we dit menu niet meer doen in het weekend dan omdat het druk is?''. Ik schrok hier erg van en heb ook gezegd dat opstartproblemen moeten kunnen maar de klant mag hier geen last van hebben. Als jij zo'n concept niet kunt aanbieden moet je het inderdaad niet doen. Daarbij heb ik ook meerdere malen aangegeven dat het eten juist heel lekker was en dat ik het daarom jammer vond. Als ik gewoon op tijd de mezes aan tafel zou krijgen en de service goed was, was ik hier echt vaker teruggekomen maar op deze manier kom ik hier niet terug en raad ik het niemand aan. Dat vond ik zonde en gaf aan dat ik dit bedoelde als opbouwende kritiek. Ze bleef erbij dat we dan maar voor een schotel hadden moeten kiezen en dat daarbij 20 euro voor mezes niet duur is. We hadden het al aangegeven aan haar collega en snapte ook niet waarom we het weer kwamen vertellen. Ontdaan ben ik terug naar de tafel gelopen. Ik werk zelf 7 jaar in de horeca en ik heb altijd geleerd om de klanten respectvol te behandelen. Ook al hebben ze geen gelijk, neem je ze toch altijd serieus. Ik vond in dit geval dat ik totaal in mijn recht stond maar werd totaal niet serieus genomen. Later aan tafel heb ik dit verteld en hebben mijn tafelgenoten er iets van gezegd. Daarbij beweerde ze dat wij enkel kwamen om korting te regelen en zij en het barpersoneel vonden dat we haar respectloos behandelden en werd ik dus beschuldigd van iets wat totaal niet mijn insteek was. Uiteindelijk is ons wijn aangeboden maar dit hebben wij niet aangenomen. Jammer van het lange wachten en het weggegaan met honger, maar deze serveerster heeft het vooral verpest... eens maar nooit meer. Wij zijn nog nooit zo behandeld...
Oosterhouter .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Afgelopen zaterdag hier met z'n tweetjes gegeten. Gratis een lekkere ouzo als start. Prima persoonlijke bediening. De voorgerechten (gevulde wijnbladeren en inktvisringen) waren heerlijk bereid. Ook van de hoofdgerechten kunnen we alleen maar zeggen dat deze van een goede kwaliteit zijn en bovenal heerlijk bereid. Hierbij komt nog kijken dat de prijs-kwaliteit goed is te noemen.
Wij komen heel snel weer terug en bevelen deze taverna van harte aan.
Mariet S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Woow al eerder eten laten bestellen en mijn vraag was "wil zo graaaaaaaag die honing kopen" En wat lief dan krijg ik die gratis bij onze bestelling, efchariesto (als ik het goed spel). Mariet Seegers
Geert O.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Ontzettende vriendelijke bediening. Daar kunnen andere restaurants nog wat van leren. Heel persoonlijk en aardig. Het eten is heerlijk maar wel erg veel, gelukkig werd er een doggybag aangeboden. De eigenaar komt op het einde, als hij uit de keuken kan komen op een rustiger moment, graag even naar je toe om een handje te schudden. Super!
Effi S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Op een zondag lekker tapas gaan eten bij tasos. Gast vrij personeel en het eten was heerlijk. Veel vis gegeten wat perfect bereid was, lekker mals. Als toetje een heerlijke chocolade taart, nog nooit zo'n lekkere chocolade taart gegeten. Petje af aan de kok van tasos!
Jesse P.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Wow, wat een gastvrijheid, bediening en service, gelukkig, het bestaat nog! Voor de verjaardag van mijn vader hier last-minute gereserveerd. Toen we aankwamen werden we vriendelijk ontvangen door de eigenaresse. We kozen voor het tapas-menu waarbij we uit verschillende gerechten konden kiezen. Het eten was echt superlekker! De vis was vers, het vlees was goed gebakken en de verschillende groentes heerlijk gegrild. Elke keer was het weer een verrassing wat er geserveerd zou worden en elke keer overtrof het onze verwachtingen. De bediening was ook goed, precies zoals het hoort. Bij het dessert werd mijn vader nog verrast met een vuurwerkfontijntje en lekkere OUZO. Kortom; een topavond! Wij komen hier zeker nog eens terug.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Dit restaurant was toen wij gingen eten op kerstavond net een maand open. Dat merkte je met name aan het personeel dat nog een beetje zijn weg moest vinden. Maar verder uitermate vriendelijk en gastvrij was. Wij hebben met zijn 2'en heerlijk genoten van het Griekse tapasmenu. Hierbij mag je per persoon 4 gerechtjes kiezen, soms hele gerechten. Het eten was van goede kwaliteit en heerlijk bereid. Fantastische prijs-kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader!!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Op kerstavond hebben we heerlijk gegeten bij Tasos. Het is een mooi restaurant. De bediening is erg goed. En het eten is precies zoals je verwacht. Het was zelf een beetje te veel en we mochten het mee naar huis nemen. We gaan er graag weer naar toe.
W S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Het restaurant had pas sinds 4 weken haar deuren geopend. Als liefhebbers van de Griekse keuken dit restaurant bezocht. Niet groot maar een sfeervolle gezellige inrichting met typisch Grieks meubilair en wand decoratie met een grote fantastische wandfoto van een Griekse haven. Enthousiast welkom met uiteraard de ouzo. Een goede en uitgebreide menu kaart met als topper de Griekse mezes (tapas) voor € 19.50 per persoon een lange avond onbeperkt genieten van diverse kleine Griekse gerechten. Klein was dus fout want het waren ruime porties die we telkens geserveerd kregen. Heerlijke tarama (viskuit), mooie gebakken mosselen, ruime porties kalamaria en smaakvolle scampies met knoflookboter of de pittige variant, zachte feta uit de oven, grote en lekker gekruide lamskoteletjes en daarbij geserveerd heerlijk krokant stokbrood. Uiteindelijk heerlijk gesmuld die avond. Dessert maar overgeslagen want de ruime hapjes lieten geen ruimte voor een dessert. Vriendelijke bediening. Niets was teveel gevraagd. Met Tasos, de naam gever van het restaurant, als kok aan het fornuis en zijn vrouw als gastvrouw een fijne Griekse avond om niet te vergeten. Een aanrader.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Op 8 december hier gegeten. Overwogen om af te halen, maar altijd leuk om een nieuw tentje uit te proberen.
Gezellige intieme en knusse sfeer qua inrichting en minder massaal zoals andere Griekse Restaurants in Breda.
Gekozen voor de (onbeperkte!) tapas voor 19,50 pp. Op de kaart staat dat je per ronde 4 gerechten mag uitkiezen. Dit bleek echter niet per ronde, maar per persoon! Bovendien bleken de hoeveelheden ruim te zijn.Het eten was echt fantastisch! Echt goed Grieks eten van superkwaliteit! heerlijk genoten van de pepers, gegrilde paprika, zalm, keftedes, en kaasgerechten! Ook een heerlijke rode huiswijn erbij gedronken.

Ook de bediening is super vriendelijk. Ik heb een cijfer 7 gegeven omdat ze wel nog wat onzeker overkwamen en wat onwennig. Op zich natuurlijk niet zo gek, aangezien ze nog pas 2 weken open waren. Ze mogen zich wel wat steviger neerzetten/minder onzeker! Die onzekerheid is namelijk nergens voor nodig.

Daarnaast nog een opmerking over de folder/flyer. Mijn tip zou zijn deze een wat luxere uitstraling te geven. Ziet er nu wat goedkoop uit en strookt voor mijn gevoel absoluut niet met de sfeer in het restaurant en de kwaliteit van het eten. Overweeg ook om je meer te focussen op restaurantbezoekers in plaats van mensen die willen afhalen!

IK Kom absoluut vaker hier eten!
Edu S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Ik had hier al op 1 december gegeten en toen was alles heerlijk en ik vroeg me af of het andere ook zo lekker was. Dit keer nam ik de Pikilia, zeg maar de Griekse tapas en dat overtrof nog de vorige ervaring. Vers gemaakte pasteitjes met kaas en spinazie, zalige gehaktballetjes, hele smakelijke tapenades, warme dolmadakia -een beleving. Vers gebakken boerenbrood en ik moet toch eens vragen waar ze die verrukkelijke olijven vandaan halen. Garnalen. En niet te weinig ook. Aanbevolen, ze zien me vaker.
Hilde P.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Heerlijk gegeten. Combinatie vlees met vis, een echte aanrader en mijn partner een mix schotel. Daarbij de gebakken fetakaas... jummie. Een eerlijk authentiek grieks restaurant, gezellig ingericht met veel ruimte om de tafel heen. Je wordt in de watten gelegd door Tasos en zijn vrouw Monique en hun personeel. We gaan zeker dit jaar nog eens eten en dan gaan we de tapas proberen.