Griekse Taverna Mazi-Mas

Eveline D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Emma K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Ongereserveerd konden we terecht. Binnen no time zat de zaak vol. Helaas hadden ze hier geen rekening mee gehouden en liepen ze met maar 2 personen in de bediening. Per ronde mag je 2 gerechtjes bestellen waar je dan helaas ruim een half uur op moet wachten, dranken worden niet uitgeserveerd en na herhaaldelijk vragen kwamen de drankjes. Alle andere gasten in het restaurant zaten met lege glazen en zelfs mensen die weggingen na alleen een drankje te hebben genuttigd. Los van het feit dat de service ver beneden peil was, waren ook de gerechten zelf niet goed van smaak en zeer klein. We hebben hier uiteindelijk ruim 3 uur gezeten en slechts 5 gangetjes kunnen bestellen. We waren absoluut niet voldaan en zullen hier niet terugkeren. Niet alleen onbeperkt eten, maar ook onbeperkt wachten
Jeene V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Al met al was het niet onaardig. Bediening was vriendelijk en attent, maar de - vrij luidruchtig aanwezige - eigenaar liet zich tijdens het uitserveren van ons hoofdgerecht wegroepen door een andere gast die blijkbaar vond dat hij meer recht op service had dan wij. De traditionele Ouzo als welkomstdrankje smaakte prima. Leuk dat we desgewenst ook een ander drankje konden kiezen. Het eten was redelijk en meer dan voldoende. Wij hadden de Griekse Tafel besteld. De hapjes van het voorgerecht leken mij allemaal uit potjes te komen. Het hoofdgerecht was smakelijk en met veel bijgerechtjes overvloedig. Het dessert (2 bolletjes ijs en twee kleine stukjes grieks gebak) was vrij fantasieloos maar wel smakelijk. De koffie als afsluiting was te heet gezet en smaakte verbrand.
D R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Maar wat er om 21:30 uur gebeurde was niet te geloven. Een serveerster van het restaurant ging vrolijk met een hondje op haar arm door het restaurant lopen. Rekeningen werden gebracht bij gasten met het hondje op haar schouder. Niet te geloven dat deze serveerster niet aan hygiene denkt. De eigenaar mag blij zijn dat de NVWA niet kwam controleren.