Griekse Taverna Mazi-Mas

6,9

Jouw recensie over het restaurant Griekse Taverna Mazi-Mas

Suzan M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Hier in mei ook gebruik gemaakt van een groupon deal, 3 gangen van de kaart.
Dat beviel erg goed dus in de herhaling.
We werden weer aller hartelijkst ontvangen door de eigenaar en na een ouzo en een broodje, lekker aan een goed glas wijn.
Het voorgerecht volgde al rap, maar smaakte prima, ook de rest van de gangen volgde redelijk snel, maar dat was niet TE snel, het nagerecht viel iets tegen, niet vers bereid zal de oorzaak zijn.
Het was rustig dus de eigenaar had alle tijd voor ons en zorgde dat we niks te kort kwamen.
Wij hebben weer een prima avond gehad tegen een zeer schappelijke prijs.
Tanja T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
De serveersters hadden duidelijk geen cursus gevolgd voor klantvriendelijk omgaan met klachten en of alertheid oftewel sales. Geen vraag of ik nog iets wilde drinken terwijl mijn glas al lange tijd leeg was. Weerwoord bij klacht. Slecht dus
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Vandaag via groupon een 3 gangen menu gegeten
Voorgerecht gehaktballetjes waren koud
Hoofdgerecht mixed grill was veel te hard gebakken ,verder moesten we voor de salde 3,50 en tsazikie 4,50 betalen
Nagerecht baklava was oud ,toen ik de eigenaar er op aan sprak zei hij ,dat dacht ik al ,ik heb hem van de griek !
Kom er nooit meer
Zeer slecht
Eli A.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Twee personen tapas menu; ontvangst was niet hartelijk. Eten was redelijk, uitschieter was de moussaka. Erg smaakvol. Tonijn was kurkdroog, toen we dat aangaven zei serveerster 'oh, oke'. Een excuses of 'ik zal het doorgeven aan de keuken' hadden we prettig gevonden. Bediening stond veel met hun rug richting de zaal (hingen aan het doorgeefluik van de keuken) dus hadden slecht overzicht op de zaal. Lege glazen werden niet opgemerkt. Mijn man vroeg aan de eigenaar om wat te drinken, mijn lege glas werd totaal genegeerd. Ook bij het brengen van mijn mans biertje kreeg ik geen kans om ook te bestellen. Een koffie besteld voor bij het dessert, maar dat vergaten ze vervolgens te serveren. Wij voelden ons niet prettig als gasten; door de slechte bediening, vooral dus door de eigenaar. Wij komen hier niet meer terug.
Kirsten D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Kwaliteit van het eten was erg matig.
De jongen die bediende had er duidelijk weinig zin in.
Je moest ook nog eens erg lang wachten op je eten. Dus maar 3 rondes tapas kunnen bestellen.

Wij komen niet meer...
Suzan M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Via groupon een 3 gangen menu gekocht, bij binnenkomst troffen we een on Grieks interieur in eerste instantie aan, maar bij goed kijken toch zeker wat Griekse invloeden, verder netjes en modern!
De uitbater is een vriendelijke Griek met tijd voor een praatje en een goed oog voor een flesje wijn, waar ook op verzoek een liter kraanwater bij werd geserveerd.
Twee wat minder ervaren collega's die zeker hun best deden, maar daardoor kijken wij terug op een geslaagde avond.
Gerechten waren prima van smaak en zeer goed van temperatuur.
Misschien iets te lange tussen poses tussen de gerechten maar dat mocht de pret niet drukken, zeker voor herhaling vatbaar
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Onbeperkt Tapas via Groupon. Was heerlijk, goed gaar vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker terug. Gezien de vorige recensies is dit een zaak die leert maar wel met kwaliteit.
Eveline D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Lekkere hapjes! Tapas idee is erg leuk. Echter 45 minuten wachten tussen twee rondes is wel erg lang. Daarnaast was er veel op, naarmate de avond vorderde. Drankjes aangeslagen die niet betaald zijn. Wel erg leuke inrichting. Helaas voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Emma K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Ongereserveerd konden we terecht. Binnen no time zat de zaak vol. Helaas hadden ze hier geen rekening mee gehouden en liepen ze met maar 2 personen in de bediening. Per ronde mag je 2 gerechtjes bestellen waar je dan helaas ruim een half uur op moet wachten, dranken worden niet uitgeserveerd en na herhaaldelijk vragen kwamen de drankjes. Alle andere gasten in het restaurant zaten met lege glazen en zelfs mensen die weggingen na alleen een drankje te hebben genuttigd. Los van het feit dat de service ver beneden peil was, waren ook de gerechten zelf niet goed van smaak en zeer klein. We hebben hier uiteindelijk ruim 3 uur gezeten en slechts 5 gangetjes kunnen bestellen. We waren absoluut niet voldaan en zullen hier niet terugkeren. Niet alleen onbeperkt eten, maar ook onbeperkt wachten
Jeene V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Al met al was het niet onaardig. Bediening was vriendelijk en attent, maar de - vrij luidruchtig aanwezige - eigenaar liet zich tijdens het uitserveren van ons hoofdgerecht wegroepen door een andere gast die blijkbaar vond dat hij meer recht op service had dan wij. De traditionele Ouzo als welkomstdrankje smaakte prima. Leuk dat we desgewenst ook een ander drankje konden kiezen. Het eten was redelijk en meer dan voldoende. Wij hadden de Griekse Tafel besteld. De hapjes van het voorgerecht leken mij allemaal uit potjes te komen. Het hoofdgerecht was smakelijk en met veel bijgerechtjes overvloedig. Het dessert (2 bolletjes ijs en twee kleine stukjes grieks gebak) was vrij fantasieloos maar wel smakelijk. De koffie als afsluiting was te heet gezet en smaakte verbrand.
D R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Maar wat er om 21:30 uur gebeurde was niet te geloven. Een serveerster van het restaurant ging vrolijk met een hondje op haar arm door het restaurant lopen. Rekeningen werden gebracht bij gasten met het hondje op haar schouder. Niet te geloven dat deze serveerster niet aan hygiene denkt. De eigenaar mag blij zijn dat de NVWA niet kwam controleren.