Griekse Taverna Broersvest

Broersvest 85 3111 ED Schiedam Nederland Kaart

Over restaurant Griekse Taverna Broersvest

Broersvest Schiedam. Schitterend verbouwd pand in voormalige boekenwinkel ruim en sfeervol met grote bar. Met name de live muziek avonden brengen je het typische Grieke leven gevoel. Apart afhaal menu. Op het menu mooie Griekse namen als dolmadakia, melitzanasalata en yiaourti.

Meer informatie over restaurant Griekse Taverna Broersvest

Maandag t/m zondag 10:00 - 22:30

Voordelig
Cma .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Gisteren met 2 personen in dit restaurant gegeten. De bediening is vriendelijk en attent. De gerechten zijn goed qua grootte en smaakten heerlijk. Klein puntje van aandacht is wel dat het fijn zou zijn als de bediening de gasten zou wijzen waar zij hun jas kwijt kunnen.
Patricia M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Ik heb hier gegeten met 6 collega's voordat we een workshop schilderen gingen doen op een dinsdagavond. Snelle en correcte bediening. Eten lekker, voldoende en ook warm. Mooi restaurant.
J.m.l. W.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Zeer aan te bevelen, aardige nette bediening, geen lange wachttijd, lekker eten,
Voor een redeljjke prijs, ging met een prettig gevoel weg, en kom zeker weer eens terug!
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
heerlijk gegeten, gezellige zaak, fijne bediening
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
De vleesmix was heerlijk maar de vismix viel tegen. Verder was het heel rumoerig, rennende kinderen en gestreste bediening die onderling ook woorden had ook nadat de kinderen weg waren. Niemand leek goed te weten wat z'n taak was. Dat maakte het totaal erg onrustig. Misschien opstartproblemen? Wij gaan het in ieder geval nog eens proberen en hopen op meer rust in de tent.
Jack R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Ik was van de week Jarig en op advies van een kennis
Ben ik daar gaan eten met 6 personen.

Alles ging goed en vlot.

Het eten was heerlijk en de service was top. Het was een drukke zaak voor een woensdag. Dat zie je tegenwoordig niet meer zoveel.

Ze hebben met zn. Allen voor mij gezongen en zelfs het keuken. Personeel kwam eruit om te zingen. Geweldig gewoon. Zoiets vergeet je niet gauw.

Al met Al hebben een super avond gehad!
Dionysios K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Vanavond lekker bij Griekse Taverna Broersvest gegeten. Vanaf het begin vonden wij het ontvangst zeer vriendelijk en warm. De service is uitstekend en het eten is heel smakelijk en hoe het eten werd geserveerd was een nieuwe inspiratie's van de kok. Als dessert krijgen wij een verrassende surprise. Wij komen hier zeker weer terug.
Per L.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Zijn gisteren met 3 person wezen eten. De voorgerechten van de dames (gefrituurde mosselen en gamba's ) waren prima, mijn voorgerecht was feta met spinazie in filodeeg. Dit zou knapperig moeten zijn maar waarschijnlijk uit de magnetron en smaakte naar nat karton. Jammer. De hoofdgerechten (mixed grill, kalfsvlees/feta gerechten) waren wel weer prima. Prettige bediening
President .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Recentelijk geopend Grieks restaurant door oude eigenaar van Samos Schiedam. Schitterend verbouwd pand in voormalige boekenwinkel ruim en sfeervol met grote bar. De Bauwalaso schotel voor 2 personen besteld bij onze kennismaking met dit restaurant. Suflaki, kipfile, giros, inktvisringen en pangasiusfile. Compleet met frites, rijs, tzaziki en Griekse salade. Ook nog een karafje droge witte huiswijn genomen van goede kwaliteit. Als nagerecht de Griekse yoghurt en Malaga ijs met slagroom met rum en rozijnen en slagroom. Van de eigenaar na het diner nog een likeurtje aangeboden gekregen, leuk gebaar. De Griekse Taverne gaat het zeker maken in Schiedam.