Griekse Taverna Broersvest

Broersvest 85 3111 ED Schiedam Nederland Kaart

Over het restaurant Griekse Taverna Broersvest

Broersvest Schiedam. Schitterend verbouwd pand in voormalige boekenwinkel ruim en sfeervol met grote bar. Met name de live muziek avonden brengen je het typische Grieke leven gevoel. Apart afhaal menu. Op het menu mooie Griekse namen als dolmadakia, melitzanasalata en yiaourti.

Meer informatie over restaurant Griekse Taverna Broersvest

Maandag t/m zondag 10:00 - 22:30

E V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten vriendelijk personeel,gezellige sfeer,komen hier zeker terug!
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Inmiddels vierde keer op de nieuwe locatie gegeten, tot volle tevredenheid, zalig eten en drinken, vriendelijk personeel, heerlijke, relaxte sfeer, kortom, andermaal voor herhaling vatbaar!
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Gezellig restaurant.Heerlijk gegeten en goede prijs.
Vond het alleen jammer dat ik niet een nieuw glas witte wijn kreeg nadat de ober het glas zelf had omgegooid bij het afruimen.
Het kan ook wel iets klantvriendelijker.
Maar wij gaan zeker terug.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Was er voor het eerst maar lekker eten! Leuke zaak! Veel succes!
W I.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
een aanwinst voor de stad Schiedam.
goed en betaalbare maaltijden , zeer waarderend.
Miquimi S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Aanrader!
Christol D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We hebben lekker gegeten, de bediening was goed heel vriendelijk. Het restaurant ziet er mooi en verzorgd uit.
Tanja H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Met een groot gezelschap heel gezellig gegeten. leuke bediening.
Genoeg gegeten voor een leuke prijs. prijs en kwaliteit in goede verhouding.
jeanine95 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Wat een aanfluiting, net wezen eten hier. Rode vlees rood gevraagd, kregen het doorbakken, hier iets van gezegd, kregen nieuwe, en het was geen verse biefstuk, rook zurig. maar net zo doorbakken, pita bij het vlees was doordrenkt van de olie. Kip gort droog en varkenshaas ook doorbakken. Tzatziki ook teveel olie in. Gewoon slecht.
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Een kwartier voor onze reservering stapten we binnen, maar dat was geen probleem. Vriendelijke ontvangst en er werd ons al vrij snel een ouzo van het huis voorgezet! We bestelden een mixed grill en een visschotel waar we met ons vijven riant van konden eten. Het vlees was lekker gekruid en mooi donker gegrild en er waren souvlaki's (vleesspiezen) bij. De visschotel bestond uit zalm- en pangasiusfilets, gamba's en inktvisringen met een paar citroenschijven. Beide schotels werden geserveerd met een ravigotesausje en tzatziki met daarbij nog een bord met rijst en aardappelpartjes. Alle gerechten smaakte prima! Na de koffie kregen we de rekening gepresenteerd. Plusminus € 130. Niet gek voor een diner met zijn vijven.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Lekker gegeten in een prima sfeer bediening goed eten prima
cma .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Gisteren met 2 personen in dit restaurant gegeten. De bediening is vriendelijk en attent. De gerechten zijn goed qua grootte en smaakten heerlijk. Klein puntje van aandacht is wel dat het fijn zou zijn als de bediening de gasten zou wijzen waar zij hun jas kwijt kunnen.
Patricia M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Ik heb hier gegeten met 6 collega's voordat we een workshop schilderen gingen doen op een dinsdagavond. Snelle en correcte bediening. Eten lekker, voldoende en ook warm. Mooi restaurant.
J.m.l. W.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Zeer aan te bevelen, aardige nette bediening, geen lange wachttijd, lekker eten,
Voor een redeljjke prijs, ging met een prettig gevoel weg, en kom zeker weer eens terug!
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
heerlijk gegeten, gezellige zaak, fijne bediening
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
De vleesmix was heerlijk maar de vismix viel tegen. Verder was het heel rumoerig, rennende kinderen en gestreste bediening die onderling ook woorden had ook nadat de kinderen weg waren. Niemand leek goed te weten wat z'n taak was. Dat maakte het totaal erg onrustig. Misschien opstartproblemen? Wij gaan het in ieder geval nog eens proberen en hopen op meer rust in de tent.
Jack R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Ik was van de week Jarig en op advies van een kennis
Ben ik daar gaan eten met 6 personen.

Alles ging goed en vlot.

Het eten was heerlijk en de service was top. Het was een drukke zaak voor een woensdag. Dat zie je tegenwoordig niet meer zoveel.

Ze hebben met zn. Allen voor mij gezongen en zelfs het keuken. Personeel kwam eruit om te zingen. Geweldig gewoon. Zoiets vergeet je niet gauw.

Al met Al hebben een super avond gehad!
Dionysios K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Vanavond lekker bij Griekse Taverna Broersvest gegeten. Vanaf het begin vonden wij het ontvangst zeer vriendelijk en warm. De service is uitstekend en het eten is heel smakelijk en hoe het eten werd geserveerd was een nieuwe inspiratie's van de kok. Als dessert krijgen wij een verrassende surprise. Wij komen hier zeker weer terug.
Per L.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Zijn gisteren met 3 person wezen eten. De voorgerechten van de dames (gefrituurde mosselen en gamba's ) waren prima, mijn voorgerecht was feta met spinazie in filodeeg. Dit zou knapperig moeten zijn maar waarschijnlijk uit de magnetron en smaakte naar nat karton. Jammer. De hoofdgerechten (mixed grill, kalfsvlees/feta gerechten) waren wel weer prima. Prettige bediening
President .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Recentelijk geopend Grieks restaurant door oude eigenaar van Samos Schiedam. Schitterend verbouwd pand in voormalige boekenwinkel ruim en sfeervol met grote bar. De Bauwalaso schotel voor 2 personen besteld bij onze kennismaking met dit restaurant. Suflaki, kipfile, giros, inktvisringen en pangasiusfile. Compleet met frites, rijs, tzaziki en Griekse salade. Ook nog een karafje droge witte huiswijn genomen van goede kwaliteit. Als nagerecht de Griekse yoghurt en Malaga ijs met slagroom met rum en rozijnen en slagroom. Van de eigenaar na het diner nog een likeurtje aangeboden gekregen, leuk gebaar. De Griekse Taverne gaat het zeker maken in Schiedam.