Griekse Taverna Broersvest

Broersvest 85 3111 ED Schiedam Nederland Kaart

Over het restaurant Griekse Taverna Broersvest

Broersvest Schiedam. Schitterend verbouwd pand in voormalige boekenwinkel ruim en sfeervol met grote bar. Met name de live muziek avonden brengen je het typische Grieke leven gevoel. Apart afhaal menu. Op het menu mooie Griekse namen als dolmadakia, melitzanasalata en yiaourti.

Meer informatie over restaurant Griekse Taverna Broersvest

Maandag t/m zondag 10:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Griekse Taverna Broersvest

Paulus K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Roza V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Dolmades voorgerecht kan beter , ,heel gezellig gastvrij en lekker gegeten
Ina M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Wij hebben gisteren heerlijk gegeten! De bediening was goed en het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.
Ik zelf had Griekse salade en moussaka die heerlijk was. Mijn dame blanche als dessert, had heerlijk ijs. Mmmmm!
Al met al een aanrader!!

Bedankt voor het lekkere eten en de gastvrijheid!!
Ina
Nancy B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Super lekker gegeten
Nellyca D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Met een vriendin geweest, het was zoals altijd weer heel erg lekker. Mijn vriendin was ook enthousiast, voor haar was het de eerste keer, maar vast niet de laatste.
Het enige minpuntje was dat de airco zo hoog stond. Gelukkig had ik een jasje bij me maar het was niet fijn.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Het was weer top! Heerlijk gegeten. Aardige mensen in de bediening. Echte aanrader. Moderne inrichting. Veel aandacht voor de klant
José D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Muziek zou ietsje minder mogen overheersen, makkelijker converseren met je tafelgenoten.
Odi T.
Yvette V.
Zeer vriendelijk personeel
irma S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Ik was een tijdje niet geweest omdat het te druk, te rommelig en te veel rennende obers waren maar het was nu druk maar alles was super! We hebben heerlijk gegeten en we gingen blij weg. Tot de volgende keer!
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Na wel vaker hier geweest te zijn was dit de eerste keer dat ik niet helemaal tevreden was. Ook jammer dat er heen en weer gelopen werd met een vuilcontainer langs onze tafel.
Elly C.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
wij waren zeeeer tevreden ,heerlijk eten voor een schappelijke prijs . leuke bediening . direct gereserveerd voor volgende maand , dan komen we met 10 personen ...
Ann L.
Muziek wat hard
Rena J.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Dit was voor ons de eerste keer, en komen zeker terug.
Het eten en zeker de vis was verrassend lekker, de sfeer was ook relaxed, de bediening zeer attent.
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Zeer tevreden. We hebben lekker gegeten. Erg ruime porties. De inrichting kan dan misschien onze smaak niet zijn, maar dat doet niks af aan de kwaliteit van het eten en de vriendelijkheid van het personeel. Voor ons voor herhaling vatbaar.
C.van B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
erg lekker en goede sfeer voor herhaling vatbaar
Trudy S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Zeker geen aanrader! De wijn, rode huiswijn, was warm en van twijfelachtige kwaliteit. Het voorgerecht, Spanakopita, was in het midden koud en de buitenkant lauw en zeer flauw. Na klagen bij de ober zei hij, het komt uit de oven ik zal het tegen de kok zeggen. Geen verontschuldiging !
De ober kwam vragen of we al klaar waren met het voorgerecht terwijl wij het net hadden gekregen, een goede ober observeert zijn gasten! Na verloop van tijd kwam hij vragen of we het hoofdgerecht al hadden gekregen.???
Miscommunicatie of desinteresse ?
Het hoofdgerecht, Stifado, zag er in eerste instantie lekker uit maar ook hier weer lauw en flauw en meer ui dan vlees. Het was voor hen te druk, zij konden het duidelijk niet aan.
Ook mijn twee metgezellen waren niet onder de indruk van hun eten, voorgerechten Keftedakia, Haloumi, en hoofdgerechten Hermes en Samos. Droog, flauw en lauw. We hebben er toch een leuke gezellige avond van gemaakt ondanks de onvriendelijke norse obers. Jammer want wij hadden ons verheugd op Grieks eten. De zaak ziet er leuk uit en is rolstoeltoegankelijk.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
vriendelijke snelle service, familiaire uitstraling. goede kwaliteit, betaalbaar. Altijd behoorlijke bezetting met gasten. Schiedam weet deze prima gelegenheid goed te vinden.
Joke R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Goed Grieks eten en sfeer.