Griekse Taverna Broersvest

Broersvest 85 3111 ED Schiedam Nederland Kaart

Over het restaurant Griekse Taverna Broersvest

Broersvest Schiedam. Schitterend verbouwd pand in voormalige boekenwinkel ruim en sfeervol met grote bar. Met name de live muziek avonden brengen je het typische Grieke leven gevoel. Apart afhaal menu. Op het menu mooie Griekse namen als dolmadakia, melitzanasalata en yiaourti.

Meer informatie over restaurant Griekse Taverna Broersvest

Maandag t/m zondag 10:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Griekse Taverna Broersvest

Ann L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Rena J.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Dit was voor ons de eerste keer, en komen zeker terug.
Het eten en zeker de vis was verrassend lekker, de sfeer was ook relaxed, de bediening zeer attent.
C.van B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Trudy S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Zeker geen aanrader! De wijn, rode huiswijn, was warm en van twijfelachtige kwaliteit. Het voorgerecht, Spanakopita, was in het midden koud en de buitenkant lauw en zeer flauw. Na klagen bij de ober zei hij, het komt uit de oven ik zal het tegen de kok zeggen. Geen verontschuldiging !
De ober kwam vragen of we al klaar waren met het voorgerecht terwijl wij het net hadden gekregen, een goede ober observeert zijn gasten! Na verloop van tijd kwam hij vragen of we het hoofdgerecht al hadden gekregen.???
Miscommunicatie of desinteresse ?
Het hoofdgerecht, Stifado, zag er in eerste instantie lekker uit maar ook hier weer lauw en flauw en meer ui dan vlees. Het was voor hen te druk, zij konden het duidelijk niet aan.
Ook mijn twee metgezellen waren niet onder de indruk van hun eten, voorgerechten Keftedakia, Haloumi, en hoofdgerechten Hermes en Samos. Droog, flauw en lauw. We hebben er toch een leuke gezellige avond van gemaakt ondanks de onvriendelijke norse obers. Jammer want wij hadden ons verheugd op Grieks eten. De zaak ziet er leuk uit en is rolstoeltoegankelijk.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
vriendelijke snelle service, familiaire uitstraling. goede kwaliteit, betaalbaar. Altijd behoorlijke bezetting met gasten. Schiedam weet deze prima gelegenheid goed te vinden.
Joke R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Goed Grieks eten en sfeer.
Ricardo B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Perfect zoals altijd!
Altijd Heerlijk eten , en altijd gezellige bediening!, liefst zou ik elke dag gaan!, echt een aanrader!
Trudie L.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Wij gaan graag daar eten , is uitstekend.
Jamie V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze hielpen ons goed met de uitleg van de kaart en zeiden wat het lekkerste was. Ook hielden ze rekening met mijn allergie voor schelpdieren.
Elly F.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
We hadden een Cretian schotel besteld met inktvisringen die waren taai. Verteld tegen een ober werd niets mee gedaan. Hebben drie keer om een rekening gevraagd ja ogenblikje steeds. Nee de kwaliteit en service is niet meer zoals in het begin
Christiaan F.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Een Grieks restaurant zoals het hoort te zijn! Heerlijk en zeer gezellig.
Ik neem altijd vrienden mee naar dit restaurant, het begint een beetje een vast plekje te worden.
Ook nu weer heerlijk gegeten. De fles wijn die we bij het menu kregen was nog half vol toen we weg gingen. De kurk ging er op en we kregen het gewoon mee. Geen probleem. Service met een hoofdletter S
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Zoals altijd weer voortreffelijk gegeten en zeer leuke sfeer.
Zeer binnenkort weer een keer langsgaan voor volgend etentje.
Hennie K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Eten was heerlijk
Elsa V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Lekker gegeten, aardige bediening
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Gezellige avond gehad met kinderen en kleinkinderen. Verrast door het personeel met een felicitatie.
Jenny B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Lekker gegeten,kom zeker nog eens terug
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Erg lekker gegeten voor een prima prijs, Zeer vriendelijke en gastvrije bediening. Het is een verademing als de bediening aandacht aan je besteed door regelmatig je kant uit te kijken voor het geval je nog een drankje wilt bestellen of de rekening vraagt.. Bij de Taverna aan de Broersvest is dat dik in orde! Veel restaurants kunnen gastheer/vrouw schap bij deze vriendelijke mensen afkijken.
Wilco V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Prettig Grieks restaurant met lekker eten voor een goede prijs
schipp60 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
het is goed eten voor een prima prijs het ,personeel is goed en behulpzaam.
wij komen zeker terug . geen verdere opmerkingen......................................................................................................
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
De Griekse Taverna Broersvest is een super gezellige zaak je waant je een beetje op vakantie als je daar gaat eten!!! De bediening is altiijd vrolijk en attent echt een aanrader!!