Griekse Taverna Broersvest

Broersvest 85 3111 ED Schiedam Nederland Kaart

Over het restaurant Griekse Taverna Broersvest

Broersvest Schiedam. Schitterend verbouwd pand in voormalige boekenwinkel ruim en sfeervol met grote bar. Met name de live muziek avonden brengen je het typische Grieke leven gevoel. Apart afhaal menu. Op het menu mooie Griekse namen als dolmadakia, melitzanasalata en yiaourti.

Meer informatie over restaurant Griekse Taverna Broersvest

Maandag t/m zondag 10:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Griekse Taverna Broersvest

Chrissie F.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Samen met mijn dochter heerlijk gegeten, en al was het nog zo druk, ze hadden alle tijd en waren erg vriendelijk. Prijzen zijn heel gunstig. Wij komen zeker terug. Aanrader voor als je naar het theater aan de Schie gaat
van te voren hier gaan eten. Hele gezellige avond gegarandeerd.
Benvanian .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Geweldig goede keuken! Gezellige bediening! Inrichting had leuker geweest als het meer blauw wit was geweest. Maar wij komen zeker terug want het eten is er heerlijk!
William D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Goed maar niet 'wow'.
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Geweldig gegeten - wij komen zeker terug!
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
prima gegeten, veel variatie. fijn personeel. nette zaak en schone wc. ook fijn dat je de keuken in kan kijken, wat ik persoonlijk ook fijn vind
Olga1964 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk Grieks gegeten in een gezellig ingerichte zaak met heel vriendelijk personeel. Soms is het personeel iets te gehaast, maar als je aangeeft dat je rustig wilt eten dan wordt daar goed op ingespeeld.
Het eten is zeer smaakvol en vooral erg vriendelijk geprijsd.
A M G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We hebben met onze vrienden heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten in de nieuwe locatie. Het interieur en de sfeer mag van mij wel meer Griekenland uitademen. We komen snel weer.
Danny D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heeft desgevraagd geen dieetinformatie (vegetarisch/allergie) bij de gerechten en heeft geen dieetgerechten op de kaart.
Christiaan F.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Griekse Taverna Broersvest. Een heerlijke mixed grill voor een relatief lage prijs.
Het is er altijd erg gezellig maar reserveer wel vooraf want het zit vaak helemaal vol.
Een aanrader!
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Een weer was het prima.
Goed eten voor een prima prijs in een gezellig restaurant met ze vriendelijk personeel..
Wat heb je nog meer nodig voor een gezellig diner met goede vrienden?
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
We kwamen binnen er kwam gelijk iemand aan en we mochten zelf een tafel uitzoeken. Vriendelijk personeel ze vroeg meteen na de aangeboden welkomst ouzo wat wil je drinken en bracht de menu kaart. Er was keuze genoeg mijn vriendin nam de mixgrill en ik Papous piato de mix grill was genoeg vlees lekker mals en de Papous was mals kalfsvlees erg lekker we hadden er een Griekse salade bij ook goed gevuld met feta, peper en olijven prima, werd aangevuld met patat en rijst. prijs kwaliteit prima een aanrader.
Lizette W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Voor de tweede keer met het gezin hier gegeten. Net als vorige keer was het gezellig druk maar werden we vlot en vriendelijk geholpen. Het eten was niet droog en goed op smaak. Salade zit niet standaard bij de hoofdgerechten, dat is jammer. Deze los bijbesteld, net als wat extra frites want een half schaaltje voor 4 personen is echt weinig. De rijst die erbij geserveerd werd was lekker gekruid en heel zacht.
Tot slot natuurlijk baklava. Deze had wat mij betreft iets minder koud gemogen, maar was verder prima. Tot slot een kop koffie en bij het afrekenen werd ons nog een likeurtje of ouzo aangeboden. Top!
reina M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We waren zeer nieuwsgierig omdat we verschillende berichten hadden gekregen zowel positief als negatief. Wij hebben het positief ervaren.
Robert Jan M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Misschien is het een idee om de verschillende delen van het restaurant beter te verdelen onder het personeel, zodat het personeel elkaar niet in de weg loopt en voor verwarring kan zorgen bij klanten en onderling.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Ontvangst was goed,we hadden een gezellig tafeltje,we konden rustig de menukaart inzien met een drankje natuurlijk. Er werd niet gehaast alles ging relax.Na het afrekenen werd je de deur niet uitgekeken.Dus al met al perfect.
Yvon G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wij, 5 personen, moesten erg lang op service, wijn en voorgerecht wachten. Wij waren er precies om 19.30 uur. Restaurant zat vol en het was erg rumoerig. Na het voorgerecht werd gevraagd bestek voor het hoofdgerecht te bewaren. Te druk om af te wassen ! Ook een lange wachttijd voor het hoofdgerecht, dat uitstekend was. Het dessert voor 2 gasten werd veel eerder gebracht dan de 3 bestelde Griekse koffie. Omdat koffie veel later werd geserveerd moesten de 2 taxi's voor 22.30 verzet worden naar 22.45 uur. Jammer, want het eten was echt prima.
Mieke G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Er hangt een hele prettige sfeer met echt een gevoel van welkom zijn. Het personeel was heel enthousiast en persoonlijk, ondanks dat ze het druk hadden. Ze hadden aandacht voor iedere gast. Daarnaast was het eten van goede kwaliteit en smaakte het heerlijk. Een aanrader en wij komen zeker terug.
JoostKonijn .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Voor het eerst hier gegeten. Vroeger ook wel op de oude locatie met oude eigenaar, maar dat was sleets.
Dit was weer ouderwets gezellig en goed, prima bediening en aandacht. Prima gerechten voor een keurige prijs.
Kortom een aanrader.
Arnold S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Wij hebben een super gezellige avond gehad met heerlijk eten en top service dat ook nog heel goed betaalbaar is.
Een aanrader!!!!