Grieks Specialiteitenrestaurant Delphi

Dorpsstraat 31 5261 CJ Vught Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grieks Specialiteitenrestaurant Delphi

Marvin K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Perfecte tzatziki en de visspies is werelds! Heel gastvrije mensen en erg zorgzaam. Prima Griek tegen een betaalbare prijs. Must do!
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Bij Delphi in Vught is het allemaal zoals je dat verwacht bij je traditionele huis-tuin-en-keuken Griekse restaurant. De naam, de muziek, de standbeelden en de menukaart. Zelfs ook de eigenaar die mij, hoewel vriendelijk, ietwat brommig verwelkomt. Gekozen voor de Ouzo-schotel, met heerlijk vlees (souvlaki en gyros). De saladebar vond ik ietwat tegenvallen, de sla leek wat oud (bruinig). Desalniettemin was het eten heel prima, en daar draait het uiteindelijk om. Desondanks denk ik dat het de zaak goed zou doen om iets te moderniseren.
Dirkdenvreede .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Leuk restaurant met mooi terras en zeer symapthieke bediening. De schaal met voorgerechtjes was heerlijk en de begeleidende witte griekse wijn ook. UItgebreide kaart en goed betaalbaar.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Zorg maar dat je niets gegeten hebt de hele dag want dan kun je heerlijk je best doen bij Delphi. Voor ieder wat wils en heerlijk bereid. Alles wordt in de gaten gehouden om er een gezellige avond van te maken. De eigenaar houdt alles in de gaten zodat je niets te kort komt. Het restaurant is uitgebreid en heeft ook mogelijkheden om de kinderen bezig te houden door middel van computer spelletjes en er is een rookruimte. Wel even reserveren bij Delphi want het is er altijd druk.
Bert T.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
De sfeer is altijd ontspannen en wordt als een vriend binnen gehaald. Na een paar keer kent de eigenaar je naam en je familie en vergeet nooit te vragen hoe het met ze gaat. Het eten is altijd van goede kwaliteit en binnen of buiten, is het gezellig zitten. Vandaag hadden we geluk met een zeer mooie lentedag waardoor we buiten konden eten. Eens in de zoveel tijd wordt de kaart weer aangepast zodat, al kom je er wat vaker, je toch wat anders kan bestellen. Salade kan je zelf opscheppen bij de salade bar.
Een ideale gelegenheid om samen met vrienden en kinderen te gaan eten. Een aanrader.
M-R .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Prima bediening, vriendelijk en kundig. Eten wat vlak, teveel standaard zaken op het menu, zouleuk zijn om iets meer verrassingen op het menu te zetten. We kennen nu inmiddels die suvlaki's, delphi schotels. apolloschotels etc wel
Reyhana .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Bij Delphi hebben we afgelopen weekend heerlijk gegeten. We waren met een groot gezelschap (6 volwassenen en 6 kinderen) en iedereen heeft genoten. We begonnen met een schaal met allerlei verschillende voorgerechten. Een kleurrijk geheel en de smaak was erg goed. Tijdens het hoofdgerecht werden grote schotels geserveerd met allerlei soorten vlees en vis. Lamsvlees, kip, gamba's etc, we werden getrakteerd op smaakvolle gerechten.
Het personeel was erg vriendelijk. De kinderen hoefden niet lang op hun eten te wachten. Delphi is zeker een restaurant wat de moeite waard is om vaker naartoe te gaan.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Om maar met het meest opvallende te beginnen: de ontvangst en bediening zijn uiterst plezierig, attent en gastvrij.
De gerechten die wij kregen voorgeschoteld (tzatziki, kalamares tiganita, girosschotel, keftedakia, koolsalade, patatjes) waren alle boven gemiddeld. Prima Retsinawijntje in mooie wijnglazen. Kortom, we hebben zeer goed en gezellig gegeten bij Delphi.
Eli A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Persoonlijke en gastvrije bediening, voorgerecht tonijnsalade met lekkere kaiserbroodjes is heerlijk! Hoofdgerechten veel keuze en vlees bereiden ze goed; lekker mals. Bijgerecht rijst is de lekkerste rijst die ik ooit heb gegeten. De saladebar is jammer, krijg liever een salade op tafel. Toch een 'obstakel' om van tafel te gaan zeker als niet alle tafelgenoten salade willen. Of anders dat bediening met salade langs komt en je dan opschept? Wordt er zeker meer salade gegeten. Twee keer vis als hoofdgerecht genomen maar beide keren viel dat tegen (leek niet vers, weinig smaak) dus ga voor hoofdgerecht echt voor vlees! Desserts fantasieloos, op de yoghurt na. Tip: zet bijvoorbeeld 1 goede ijssoort en twee lekkere taarten op de kaart. Decor erg ouderwets en niet gezellig helaas. Maar door goede bediening en goede vleesgerechten zeker aanrader!
Felicia V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
wij komen hier regelmatig en het eten smaakt altijd heerlijk, het personeel is altijd vriendelijk en de sfeer is altijd gezellig. dit is het beste Griekse restaurant waar wij geweest zijn, en is zeker een aanrader voor een hele gezellige Griekse avond of een avondje lekker eten!
ReneSlootweg2 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Service betekent hier niet alleen het welbekende handje bij aankomst en vertrek, maar ook echte aandacht en directe actie als je iets wilt...bijna amerikaans. Het eten is eenvoudig maar vers en eerlijk, net iets verfijnder dan de doorsnee -griek. De lamsbout-gerechten, Arni, zijn echt voortreffelijk en verdienen een ster.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2013
Een doorsnee Grieks restaurant, inclusief de bekende schilderingen van Griekse landschappen als decor. Weinig ruimte tussen de tafeltjes. Giros-schotel is fantasieloos, zo krijg je hem ook in de snackbar geserveerd. Pluspunt is de zeer vriendelijke bediening en snelle, goede service.