Grieks Specialiteiten Restaurant Mykonos

Hamersveldseweg 26 3833 GP Leusden Nederland Kaart

Over het restaurant Grieks Specialiteiten Restaurant Mykonos

In Restaurant Mykonos geniet je in intieme sfeer van de Griekse specialiteiten. De authentieke entourage neemt je in een oogwenk mee naar een Griekse vakantiebestemming. Service en ambacht doen de rest. De chef vindt het een uitdaging om je te verrassen, maar bereidt met dezelfde passie à la carte gerechten voor je. Volg je het liefst met je tafelgenoot dezelfde route door de Griekse keuken? Bestel dan Mezedes of een van de shared dining schotels.

Meer informatie over restaurant Grieks Specialiteiten Restaurant Mykonos

Maandag 16:30 - 22:00
Dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 16:30 - 22:00

greetwesterop .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Wij hebben er heerlijk gegeten. Voorgerecht was overheerlijk. Hoofdgerecht zeer smaakvol . Personeel zeer vriendelijk. Een aanrader
Ria W.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Heerlijk gedineerd.
Fijne bediening.
Ook onze logé uit Canada was zéér te spreken over dit restaurant!
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
01-07-2017 hier gegeten met 3 personen.
Als je hier eet kies dan voor de Griekse specialiteiten zoals TAMARAS en STIVADO beiden een voortreffelijke smaak en je waant je werkelijk in Griekenland. De nagerechten zijn wat pover maar dat nemen we maar voor lief. De bediening is zeer attent. We komen hier zeker nog een keer terug.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Voldoende keus in gerechten. Misschien wat hoger gehalte grieks een volgende keer. patat was wel goed maar zat wel overal bij. Bediening vlot en vriendelijk. Gaan zeker eens terug.
gerard L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Super goed Grieks restaurant. Eten is top. Bediening is top. Een echte aanrader. Komen er weer terug. Goede locatie en mooi van binnen en van buiten
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Gegeten met partner met ah restaurantactie. Genoeg keuze op speciale menukaart. Eten zeer smakelijk en zag er verzorgd uit. Vriendelijke bediening. Restaurant is beslist een aanrader.
Melchiore D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Hartelijk ontvangst, alles goed verzorgd, super !
lenren .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
de 1ste keer voor ons maar zeker niet de laatste, fijne sfeer en zeer gastvrije eigenaar, eten is bijzonder lekker en authentiek, zeker een aanrader, tot ziens
Boris D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Zojuist heerlijk gegeten! Erg royale porties en het was om te smullen! Mijn moeder kreeg haar hoofdgerecht niet op en dat werd netjes ingepakt om mee te nemen met nog wat tips om het thuis weer op de juiste manier op te warmen.

Er staan een aantal leuke Griekse witte muurtjes in het restaurant waardoor je wat meer privacy hebt.

Top service en erg vriendelijke bediening!

Aanrader!
Marijn D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Vriendelijk personeel en lekkere verschillende gerechten voor iedere wat.

Een echte grill smaak en mooie grote portie!

Prijs-Kwaliteit verhouding is goed.
Zeker een aanrader als je van vlees houdt
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Redelijk goede Griek. 3-gangenkeuzemenu van AH was OK. Gamba's smaakte prima. Bifteki was minder goed, smaakte een beetje waterig en was weinig gekruid. Het pannetje gyros was wel lekker. Koolsalade was summier, ook geen krachtige smaak en de bekende Griekse olijven ontbraken. Desserts werden mooi geserveerd en smaakte goed. Al met al miste wij bij dit restaurant gewoon de krachtige smaken die de Griekse keuken altijd zo lekker maken. Het was toch wel wat vlak (ver-Nederlandst). Bediening was vriendelijk en decor ok. Normale prijzen zijn aan de hoge kant maar met het actie menu prima.
frank1704 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Keuze uit een prima speciale AH menukaart. Lekker gegeten. Niks mis mee, verder ook niks verrassends. Vriendelijke bediening.
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke Griekse sfeer maar niet overdreven. Prettig en gezellig personeel. Een aanrader! We gaan zeker terug.
hans V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
11 maart heerlijk mezes gegeten. Eten en bediening was weer top. 67 euro voor 7 gerechten , speciale koffie en 4 fris/bier. Niet duur. kwaliteit van alle gerechten super. inrichting echt Grieks. goede griekse wijnen .
Het beste Griekse restaurant in leusden en omgeving.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Top avond gehad. Heerlijk gegeten
john V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We dineerden hier op een donderdagavond. We kregen een leuk tafeltje in een zaak die traditioneel Grieks ingericht is. De bekende Griekse standaard muziek op de achtergrond. We bekeken de wijnkaart en schrokken van de wel heel stevig geprijsde wijnen op deze kaart. Dan maar een karaf rode huiswijn besteld die helaas matig van kwaliteit was en voor 19,50 euro nog te duur geprijsd. Als voorgerecht kozen we de keftedakia , dit zijn gehaktballetjes in tomatensaus. Hierbij werden wat stukjes stokbrood zonder boter bij gepresenteerd. De smaak was wat vlak, niet echt heel lekker.
daarna kozen we voor de anamigto panschotel (pannetje met kipfilet, ossen-en lamshaas in Samos-saus. De portionering hiervan was nogal zuinig. Het vlees was goed maar gedrenkt in de saus die daardoor heel overheersend werd. Het hoofdgerecht wat ik besteld had was de fantasia-schotel bestaande uit suflaki,soetzoeki,kipfilet,ossenhaas en gyros. Deze schotel was net als de panschotel 23,50 euro. Het vlees van de fantasia-schotel was lekker en goed gegrild. Bij deze schotels werden frietjes en een beetje koolsalade geserveerd., Nou houden wij beide niet van koolsalades en ik vroeg of deze konden worden vervangen door een Griekse salade. De ober antwoorde ja hoor doen we er gewoon een Griekse salade bij. Later bleek voor deze kleine Griekse salade 7,50 euro berekend te zijn en de koolsalade lag ook nog gewoon op onze borden erbij. Niet echt klantvriendelijk !
In totaal waren we 85 euro kwijt zonder koffie of dessert, wat ik teveel vond voor het gebodene. Kortom we hadden hier best een gezellige avond maar de prijs-kwaliteits beleving vinden we hier een beetje uit balans.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Eten van een zeer goede kwaliteit. Bediening gastvrij, gezellig en lekker informeel. Kortom, een topavond gehad! Keukenpersoneel bedankt voor goede kwaliteit..
Martina S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Met Albert Heijn bonnen hier gegeten. Bij binnenkomst werden we naar een tafeltje gebracht en kregen de menukaart voor ons. Toen we vroegen of we hier allemaal uit konden kiezen kregen we ineens een veel kleinere kaart. Had dat gelijk gevraagd. Tabouleh besteld als voorgerecht maar ik kreeg zalm. Toen ik zei dat ik tabouleh had besteld en ik zalm had gekregen zei de ober dat het tabouleh was en de vriendelijkheid was verdwenen. Later kwam weliswaar excuus aangezien het inderdaad zalm was maar ik ga hier niet meer eten. Wat een verstand van eten :(
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Met een volle AH-spaarkaart werd het deze keer eens een Griek in hartje Leusden: Mykonos. Net terug van Samos een mooie gelegenheid om het vakantiesfeertje nog even vast te houden.

Een speciale AH-menukaart (zonder prijzen!) liet een compilatie zien van de eigen, uitgebreide kaart. We gingen voor een redelijk standaard 3-gangen menu voorzien van een goed glas wijn. Over het geheel genomen goed van smaak en opgediend op de traditionele ovale schotels.

De bediening door zowel vader als zoon was vriendelijk en attent. De doorlooptijd tussen de gerechten was goed afgestemd. Het interieur was echt Grieks en kwam gezellig en verzorgd over. Parkeren is geen probleem want naast het restaurant is er ruim voldoende plek.

Bij de kassa bleek het eerste menu een prijs te hebben van liefst € 35,00. Bij elk ander Grieks restaurant in NL betaal je nergens meer dan € 28,00. Ook hier dus kwam de gedachte weer op dat het menu prijstechnisch opgeschroefd was om het tweede (zgn. gratis) menu enigszins te compenseren. Dat kun je ons inziens beter achterwege laten, het valt toch wel op en hoort zegt het voort.

We komen zeker nog wel eens terug maar dan met een reguliere boeking en een volledige menukaart want die ziet er gewoon royaal uit. Het prijsniveau voor een Griek is hier sowieso bovengemiddeld.
Damhert .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Leuk restaurant net buiten het centrum van Leusden. De gerechten zijn overheerlijk en authentiek Grieks. Een echte aanrader als hoofdgerecht is de Aphrodite-schotel voor 2 personen. Een lekkere combinatie van diverse grillgerechten, een Griekse gemengde salade, tzatziki, frites en rijst. De schotel wordt mooi geserveerd en is ruim voldoende voor 2 personen. Het restaurant is zodanig ingedeeld met 'Griekse muurtjes' tussen de tafels zodat je weinig hinder hebt van andere gasten.