Grieks Specialiteiten Restaurant Lina

Klaverweide 32 1511 Oostzaan Nederland Kaart

Over het restaurant Grieks Specialiteiten Restaurant Lina

Al 26 jaar Grieks genieten met de familie Lina

Wie wel eens in een Griekse taverne at, herkent de sfeer meteen. Ouzo, de geur van verse, authentieke producten, altijd de beste ingrediënten en bereidingswijze. Al 20 jaar heerlijk en traditioneel eten, zoals de Grieken thuis ook eten. De heer Panos zorgt voor zijn gasten en heeft kennis van producten en brengt deze kennis altijd met een lach!

Meer informatie over restaurant Grieks Specialiteiten Restaurant Lina

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag 17:00 - 23:30
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We werden vriendelijk ontvangen in een ongedwongen sfeer ( huiselijk).
Het heten was heerlijk! Ook was er tijd en aandacht voor een gezellig praatje.
T. S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Wij hebben er heerlijk gegeten met onze kleinkinderen. Gezellig .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening!
Zeker een aanrader.
We hebben hier al vaker gegeten, altijd goed.
Voldoende keuze/variatie.
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We aten met de AH restaurant bon. We kregen een aparte menu kaart. Het eten was erg smaakvol, met aandacht bereid. Wat vreemd was, is dat we "a la carte" konden eten van de aparte menu kaart, waarbij de gerechten gelijk zijn aan de gewone menu kaart, maar wel wat duurder (bijv een ijscoup op de reguliere kaart 6,50 en op de AH restaurant menu kaart 8.50. Ik snap dat er geld verdiend moet worden, maar het hele concept van de AH restaurant week wordt "uitgekleed".
Al met al dus heerlijk gegeten. Bediening kan iets alerter zijn. Misschien moet Lina niet meer mee doen aan de restaurantweek en gewoon lekker met het kwalitatief goede eten doorgaan met zijn klanten.
Biggman .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellige bediening. Lekker veel eten.
Ik weet niet wat ik nog meer moet schrijven. Waarom mensen verplicht om onnodig veel te schrijven.
Eleni V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Er werd de tijd genomen om Grieks met de jarige te praten en ook kreeg zij extra aandacht met het eten. Erg aardige eigenaar en prima eten.Het was zeker voor herhaling vatbaar.
Janny K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Met AH zegels zijn de gerechten duurder dan normaal. B.v. dame blanche is normaal € 5,50 en met de AH zegels € 7,50. De gerechten zijn aangepast aan de 2 voor 1 prijs. Wij gooien de rest van de zegels dus in de prullenbak.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
De keuken kon het niet aan, vanwege de drukte in het restaurant en de vele afhaal en bezorg maaltijden.
De vriendelijkheid was uiterst vriendelijk.
A.J. K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Gemoedelijk en goede sfeer. Het eten is erg lekker. Hier kom je graag terug.
Menno G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Is ok, redelijk bekende Griekse eten. Was vandaag wat warm en benauwd, beetje geharrewar over de menukaart.
Bediening op orde.
Ary M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Zaterdag heerlijk gegeten bij Restaurant lina in Oostzaan, goede bediening en eigenaar en een leuke sfeer! Absoluut een echte aanrader!
Wesley D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten deze avond. Ruime keuze uit heerlijke Griekse gerechten. Vlees was zeer goed en na een half bord al vol dus met de porties zit het wel goed! De eigenaar en bediening waren top.
Carin G.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Wij hebben hier gegeten met de Albert Hein actie. Moesten heel lang wachten op. ons hoofdgerecht. Aardige meisjes in de bediening. Maar de prijzen aanpassen op het keuze menu vind ik echt niet kunnen. Het restaurant kiest er immers zelf voor om met deze actie mee te doen.
ronv981 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Echt een top restaurant, heerlijk eten en vriendelijke eigenaar en bediening. We waren van de ah restaurantactie, echt meer dan genoeg
Jim V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten met mijn broertje. Vriendelijk personeel, grote porties en lekker welkomst borreltje vooraf. Aanrader!!
Rinie-1445 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Hier weer eens (na ongeveer 4 jaar) gegeten, en nu met de AH restaurant actie. We wisten intussen al dat de oude familiezaken is overgegaan naar deze nieuwe eigenaar, maar dat deze de oude restaurantnaam en de goodwill - inboedel hadover genomen.

Over het eten kan ik kort zijn, en die is gewoon goed. De bediening is daarentegen een beetje opdringerig, en haald de glazen en borden soms letterlijk onder je neus weg, ook als er nog bezig bent met eten of als er bv. nog een kwart drankinhoud in de fles zit.
En wat ik nog niet eerder had meegemaakt, is dat hier ook het AH concept een beetje wordt misbruikt. Zo betaal je voor een voorgerecht en na gerecht wat normaal op de menukaart staat voor iets van € 5.-- nu gemiddeld € 8.-- aftikken, en het hoofdgerecht wordt in verhouding tot de normale kaart nu voor het speciale AH menukaart voor 5 euro meer uitgeserveerd. Uiteraard ben je met dit concept nog steeds goedkoper uit dan hier alla carte te eten zonder AH actie, maar dan heb je wel de vrije keus uit meerdere gerechten en heb je niet het gevoel bedonderd te worden.
Sophia P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heel goed eten lekker goede kok
Annouk B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijk ontvangst, gezellige sfeer. Er is een ruime keuze aan gerechten.
Grote porties. Wij komen zeker terug!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Verder niets op aan te merken, maaltijd wastafel zo overvloedig zodat wel het restant hebben meegenomen in een doosje....
Paul En Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Heerlijk en vers eten en vriendelijk personeel.
Gezellige sfeer en de eigenaar is een echte gastheer!
Een echte aanrader !