Grieks Specialiteiten Restaurant Lina

Klaverweide 32 1511 Oostzaan Nederland Kaart

Over restaurant Grieks Specialiteiten Restaurant Lina

Grieks genieten met de familie Lina

Wie wel eens in een Griekse taverne at, herkent de sfeer meteen. Ouzo, de geur van verse, authentieke producten, altijd de beste ingrediënten en bereidingswijze. Al 20 jaar heerlijk en traditioneel eten, zoals de Grieken thuis ook eten. De heer Panos zorgt voor zijn gasten en heeft kennis van producten en brengt deze kennis altijd met een lach!

Meer informatie over restaurant Grieks Specialiteiten Restaurant Lina

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag 17:00 - 23:30
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Catering
Siandijk V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
lekker gegeten voor een schappelijke prijs
Hendrik F.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
goede ontvangst snelle service ontvangst met ozo snelle bediening eten is zeerr goed vooral hoofdgerecht veel vlees goed bereidt, sinds uitbrijding voorzijde gezelliger geworden meer ruimte.
Tamara D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hebben lekker en gezellig gegeten. Het vlees was heerlijk mals alleen de vis was wel een beetje droog. De porties zijn behoorlijk groot waardoor je weinig plek over hebt voor het toetje. De service is prima en de bediening is erg vriendelijk.
J.G V V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
het eten was goed, lekker etc, maar wij moesten wel wat geduld opbrengen eer wij onze gerechten kregen.
Maar we komen zeker een keer terug.
Chloe B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten,een griek waar nog echte griekse mensen het restaurant runnen
zoals altijd is onze favoriet de mixed grill en die was weer top.
de bediening zeer vriendelijk en doen echt hun best voor de klant.Ook erg leuk bij binnekomst een glaasje ouzo van het huis.en het vernieuwde restaurant oogt zeer netjes en ruim. ookal mis ik dat echte oude griekse blauw wit wel een beetje haha.
Ccdek .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gegeten via de AH actie. Een beperktere keuze dan de kaart maar voldoende keus. De voorgerechten waren lekker, gehaktballetje, kipsalade en koude en warme voorgerechten. De mixed grill was prima.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Haarlear .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We hebben hier gegeten met een AH-bon. De kwaliteit bij Lina is altijd gewoon goed. Echter dit keer was de keuze met de AH-bon wat beperkt, steeds keuze uit vier gerechten, die ook wat duurder waren dan gebruikelijk waardoor toch een deel van het voordeel verloren ging.
De bediening was vriendelijk, maar wat stijfjes. De meisjes hadden geleerd met de hand op de rug rond te lopen. Dat deden ze dan ook zeer consequent, waar door het wat komisch geheel kreeg en helemaal niet passend bij een Grieks restaurant.
Mmvlaming .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Met 4 personen heerlijk gegeten in een goede sfeer, nieuwe eigenaar aanwinst voor Oostzaan.
Ondanks met iensbonnen, zeer goede service. We komen zeker terug, dan met de uitgebreide kaart.
AdrianaMaria .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Gisteren hier gegeten met 2 personen met de AH-bon, 3 gangen menu. Eten: goed te eten, maar niet speciaal. Er lag heel veel op de borden; we proefden geen Griekse verfijning. Prima als je van veel en niet verfijnd houdt. Huiswijn zo-zo.
Engelbert F.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
was er met mijn vrouw gisteravond. Heerlijk diner en een geweldig service. Het eten was erg lekker. We komen terug, dat is zeker !!!
Astrid L.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Gegeten met de ahzegels. Ruime keuze menu. Alles was lekker. Vriendelijke bediening. Mooi opgemaakte borden. Kom zeker nog een keer terug.
Sacha007 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Heerlijk driegangen menu gegeten bij Lina, via de Ah actie dezelfde avond nog na reservering. Het was dan wel maandag, maar voelde als vakantie. We werden vriendelijk ontvangen, het was wel rustig, maar dat was niet erg. We hadden allebei een Plateau met lekkere gerechtjes en de mixed grill, met koffie na. Porties waren dik in orde en eten was goed van smaak. Achteraf kort gekletst met de eigenaar. Leuke tent, we komen zeker wel een keer terug!
Thea.heutenik .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Hallo
we hebben erg genoten van het lekkere eten, service en eten waren uitstekend, de ambiantie was iets minder vooral achter in de zaal was het erg donker. Dat was een heel klein min puntje, verder zeker aan te raden aan vrienden. Heel veel succes met jullie bedrijf, een aanwinst voor ons dorp.
groetjes Thea Heutenik.
HWegereef .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk gegeten.
Bediening was geweldig attent, de sfeer gezellig.
Wij kenden de eigenaar nog van de tijd dat hij nog werkte in een ander Grieks restaurant, altijd hartelijk en voorkomend.
We wensen hem en zijn vrouw heel veel succes toe met deze nieuwe start!
Hansmcmoonen .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het sfeer was Grieks gezellig. Het eten was uitstekend, vooral het stoofpotje is het proberen waard. Het nagerecht is ook een must, vooral de chocolade verrassing als je van chocolade houdt. Ook leuk is dat bij binnenkomst meteen ouzo geserveerd wordt ( als niet drinker, sla ik dat af zonder morren van restauranthouder) en voor de kinderen een lollie.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
we konden niet uit de volledige kaart kiezen.
Als nagerecht stond op de beperkte kaart alleen ijsgerechten, of koffie voor €2,50. geen irish koffie.
Pollewup .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Ik kwam daar vanwege AH actie, en die dag / avond was de temperatuur ook heel Grieks. Klein beetje jammer dat er geen terras is, maar wel genoeg gratis parkeerplaatsen! De gehakt gevuld met feta was top en de salades zijn lekker fris en goed gevuld. Bij binnenkomst meteen glaasje ouzo van huis. Heel vriendelijke bediening. Ik ga zeker nog een keer terug!
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Ik vond het niet zo goed. De porties zijn afgepast, knoflooksaus was te weinig. Bijgevraagd natuurlijk , en daar rekenden ze dan ook geld voor, bij een tosti krijg je meer saus.
Het duurde ook vrij lang, dus ik hoef er niet meer heen.
Saskialankhof .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Gewoon lekker in prettige, sfeervolle omgeving.
We hadden het AH arrangement en betaalden voor 1 menu, helemaal niets mis mee, ruime keuze.