Grieks Specialiteiten Restaurant Lina

Klaverweide 32 1511 Oostzaan Nederland Kaart

Over het restaurant Grieks Specialiteiten Restaurant Lina

Grieks genieten met de familie Lina

Wie wel eens in een Griekse taverne at, herkent de sfeer meteen. Ouzo, de geur van verse, authentieke producten, altijd de beste ingrediënten en bereidingswijze. Al 20 jaar heerlijk en traditioneel eten, zoals de Grieken thuis ook eten. De heer Panos zorgt voor zijn gasten en heeft kennis van producten en brengt deze kennis altijd met een lach!

Meer informatie over restaurant Grieks Specialiteiten Restaurant Lina

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag 17:00 - 23:30
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Catering
jannie W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het Restaurant is sfeervol en de bediening was erg vriendelijk , het voor gerechtje gehaktballetjes kwam wat sober over ,de smaak was goed. Het hoofdgerecht voor 22, 00 euro vonden wij echt niet kunnen we kregen wat patat en een klein bolletje rijst en 4 inktvis ringen , 1 garnaal en een schol met graat , maar dit was op 4 hapjes na alleen maar graat. Hierbij 1 klein krulletje sla en een bakje knoflooksaus. De smaak was verder goed. Het toetje was dame blanche en deze was goed. Smaakte zelfs zeer goed nadat we het hoofdgerecht hadden gehad.
Aria B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Wij als echte Griekenlandgangers ervaarden een gastvrije sfeer die wij zo goed uit Griekenland kennen. Het eten was kwalitatief en kwantatitief goed. Heerlijk ongedwongen sfeer. Komen hier zeker met vrienden terug. Top
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heel erg lekker gegeten! Wat een aanrader dit restaurant! Inrichtiing volgens sommigen verouderd, ik vind het wel iets hebben.Super gezellig, heerlijk eten, wij komen zeker terug!
Danielle L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten bij Lina! En de service was uitmuntend, lekker vlot en altijd vriendelijk! Wij komen graag terug!
Betty B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
wij zijn vriendelijk ontvangen met een Griekse groet
vonden het keurig en schoon van binnen,
eten was heel lekker, wij hebben rest. Lina achter gelaten met een goed gevoel, en komen zeker terug,
met een leuke Griekse lach hebben wij een mooie avond gehad.
Ron en Betty T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We waren blij verrast, dat er met de AH actie, goede keus was.
Voorgerecht was wat te veel afgekoeld.
Hoofdgerecht en toetje prima.
Het was lekker !!
Mick C.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het hele restaurant zat vol. De nieuwe eigenaar doet het dus goed. Het was heel gezellig en we hebben lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Rustig en gezellig restaurant met lekker Grieks eten en een prima bediening.
Ze nemen de tijd voor je.
roosenmartin .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Zonder meer een hartelijke ontvangst met een glas Ouzo. Misschien niet helemaal eerlijk om de Griekse keuken in Oostzaan te vergelijken met de Griekse keuken maar Lina zegt een Grieks specialiteiten Restaurant te zijn. De gerechten bij Lina zijn redelijk smakelijk maar niet uitgesproken Grieks. Wellicht te veel aangepast aan de Nederlands smaak? Overheersende kruid in alle vleesgerechten lijkt bijvoorbeeld steeds weer Oregano te zijn terwijl de Griekse keuken een veelheid aan kruiden voor vlees kent. Griekse yoghurt met honing hoort te zijn wat de naam ook suggereert, yoghurt met een flinke hoeveelheid echte smakelijke honing en niet yoghurt met amandelschaafsel gedecoreerd met 'sliertjes' honing. `Nogmaals, redelijk smakelijk maar vooral met de suggestie van Grieks maar daar zullen vast ook liefhebbers voor zijn.
John T.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Lekker gegeten. Beperkte keus in verband met AHrestaurantactie.
Switchen naar vegetarisch is niet mogelijk.
Ik moethier nog iets aan toevoegen omdat ik minstens 120 tekens moet gebruiken van Iens, maar de bovengenoemde recensie is voor mij voldoende
Sarina A.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Gisteren gebeld en een tafeltje voor 3 gereserveerd. Bij aankomst toen we de kaart kregen, direct gemeld dat we met de AH kaart wilden eten. De serveerster wilde de AHkaart eerst zien. Geen probleem. Daarna kwam echter de eigenaar, die ons de kaart teruggaf met de melding dat het niet mogelijk was om deze te gebruiken. We moesten van het gewone menu bestellen en de gewone prijs betalen, zo werd ons op zeer onvriendelijke wijze medegedeeld.
Hierop ben ik opgestaan en heb gezegd dan wel ergens anders te gaan eten. Toen kon het opeens wel. Wat een rare manier om met je gasten om te gaan. Wij voelden ons zeer onwelkom, en komen hier niet meer terug. Genoeg restaurants die wel normaal met hun gasten omgaan.
JAn D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Eten is erg lekker en genoeg voor een hollandse maag.
Bediening goed.
Siandijk V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
lekker gegeten voor een schappelijke prijs
Hendrik F.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
goede ontvangst snelle service ontvangst met ozo snelle bediening eten is zeerr goed vooral hoofdgerecht veel vlees goed bereidt, sinds uitbrijding voorzijde gezelliger geworden meer ruimte.
Tamara D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hebben lekker en gezellig gegeten. Het vlees was heerlijk mals alleen de vis was wel een beetje droog. De porties zijn behoorlijk groot waardoor je weinig plek over hebt voor het toetje. De service is prima en de bediening is erg vriendelijk.
J.G v V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
het eten was goed, lekker etc, maar wij moesten wel wat geduld opbrengen eer wij onze gerechten kregen.
Maar we komen zeker een keer terug.
Chloe B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten,een griek waar nog echte griekse mensen het restaurant runnen
zoals altijd is onze favoriet de mixed grill en die was weer top.
de bediening zeer vriendelijk en doen echt hun best voor de klant.Ook erg leuk bij binnekomst een glaasje ouzo van het huis.en het vernieuwde restaurant oogt zeer netjes en ruim. ookal mis ik dat echte oude griekse blauw wit wel een beetje haha.
ccdek .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gegeten via de AH actie. Een beperktere keuze dan de kaart maar voldoende keus. De voorgerechten waren lekker, gehaktballetje, kipsalade en koude en warme voorgerechten. De mixed grill was prima.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We hebben hier gegeten met een AH-bon.
De reacties op internet hadden ons al een beetje afgeschrikt, maar we wilden het toch eens proberen. Hadden we dat maar niet gedaan! Onvriendelijke ontvangst, ineens alledrie je gangen doorgeven die vervolgens razendsnel (magnetron) uitgeserveerd werden.
Het eten was ook geheel aangepast aan de nederlander die alleen van hollandse pot houdt! De prijs/kwaliteit verhouding was dus ver te zoeken. geen aanrader, tenzij je van populistische middelmatigheid houdt!
Schande, ook voor AH om met hun actie met zo'n partij samen te werken. Niet naartoe gaan!!!!
Haarlear .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We hebben hier gegeten met een AH-bon. De kwaliteit bij Lina is altijd gewoon goed. Echter dit keer was de keuze met de AH-bon wat beperkt, steeds keuze uit vier gerechten, die ook wat duurder waren dan gebruikelijk waardoor toch een deel van het voordeel verloren ging.
De bediening was vriendelijk, maar wat stijfjes. De meisjes hadden geleerd met de hand op de rug rond te lopen. Dat deden ze dan ook zeer consequent, waar door het wat komisch geheel kreeg en helemaal niet passend bij een Grieks restaurant.