Grieks Specialiteiten Restaurant Lina

Klaverweide 32 1511 Oostzaan Nederland Kaart

Over het restaurant Grieks Specialiteiten Restaurant Lina

Al 26 jaar Grieks genieten met de familie Lina

Wie wel eens in een Griekse taverne at, herkent de sfeer meteen. Ouzo, de geur van verse, authentieke producten, altijd de beste ingrediënten en bereidingswijze. Al 20 jaar heerlijk en traditioneel eten, zoals de Grieken thuis ook eten. De heer Panos zorgt voor zijn gasten en heeft kennis van producten en brengt deze kennis altijd met een lach!

Meer informatie over restaurant Grieks Specialiteiten Restaurant Lina

whdekker .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Was lekker druk, goede ontvangst, vriendelijk personeel, lekker gegeten, kom ik nog wel weer eens een keer om van de overige gerechten te kunnen kiezen. De menukaart bestemd voor de AH-restaurantactie is slechts een kleine selectie uit de volledige menukaart van restaurant Lina.
Koos R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Was gezellig en goed eten vriendelijk personeel we hebben een leuke avond gehad ongedwongen sfeer
We gaan er vast weer eten, en lekker dicht bij huis
Aries F.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Gezellig restaurant
Heerlijk eten en veel keus
Je word erg vriendelijk geholpen
Zeker een aanrader om heen te gaan....
Jeremy V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was oké en best wel veel. Had extra lamskotelet besteld. Voor mijn dochter voor 3.50. Was niet duur en lekker ze was aan het smikkelen

Maar ik kreeg een aantal uur later wel buikpijn. Beetje jammer
CINDY P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Eten was goed maar erg veel! Het is wat gedateerd binnen maar schoon en echt grieksig... zal maar zegge.
Personeel vriendelijk en eigenaar kwam ook nog even een praatje maken. Ook zonder ah actie komen weer graag nog een keer eten!
Cor K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We werden vriendelijk ontvangen met een glaasje ouzo. De wachttijd tussen de gerechten was vrij lang. Zelf had ik gerechten die ik goed vond, maar mijn vrouw had een minder goede keus gemaakt, zij heeft niet echt lekker gegeten. Het nagerecht was o.a. "Dame Blanche". Op de kaart stond: met warme chocolade, maar het bleek met een beetje koude chocoladesaus te zijn. Warme chocolade is essentieel bij een Dame Blanche, helaas dus....
Femke M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Een prima restaurant, op sommige avonden best wel druk maar iedereen doet ontzettend zun best op op tijd te serveren, vriendelijk personeel, tot en met het eind vriendelijk.
De kwaliteit is uitstekend, weer heerlijk gegeten.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Eten was heerlijk en de hoeveelheid was veel, de keuze i.v.m. de aangepaste kaart voor de AH restaurantzegelactie was voldoende.
Er heerst een gezellige sfeer.
Personeel is vriendelijk en de bediening goed!
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten! De gerechten hadden best wat kleiner gekund, het is enorm veel. We hebben om deze geen dessert genomen. Verder echt prima: goede en vriendelijke bediening, lekker eten en gezellige sfeer. We komen zeker nog eens terug!
Frank A.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Prima gegeten met vriendelijke, gastvrije bediening voor een redelijke prijs. Voor herhaling vatbaar.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Het eten was heerlijk!!! Het is een leuk, niet al te groot en gezellig restaurant. We gebruikten de actiebon van AH. Je krijgt dan net als bij meerdere restaurants een aparte menukaart. De gerechten zijn iets duurder, maar met de bon scheelt het nog genoeg om er heel erg van te genieten! Dank jullie voor de service!
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Het duurt erg lang voor mijn man en ik het eten kreeg omdat onze zoon een vooraf nam en wij niet.
Had gezegd moeten worden tegen ons dan hadden we anders gedaan.
We kregen niet meteen waar we om gevraagd had, heb gevraagd dat ik mix grill wil met rijst, ik wil geen patat, helaas kreeg ik het verkeerd en dat geld ook voor mijn man, hij wil geen groente en kreeg met heleboel groente...
W S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Afgelopen zaterdag Bij LINA geweest met 2 personen. Hartelijke ontvangst door de gastvrouw. Fijne tafel aan het raam. Bij de menukaart ook weer de gratis ouzo.
Mooi menukaart met enkele heerlijke afwijkende gerechten die niet in elk Grieks restaurant op de kaart staan. Voorgerecht van heerlijk lauw warme geitenkaasjes op salade met spinazie en daarover een honing dressing. Super!! Daarbij kozen we een extra gerechtje, feta uit de oven. Precies goed en heerlijk zacht.
Hoofdgerecht een ruim gevarieerde visschotel. Malse kalamaria ringen, heerlijke scampie en een hollands in de pan gebakken sliptong. Prima schotel met daarbij salade en verse frites en zaziki. Dessert een groot stuk baklavas met een prima bol vanille ijs.
Een goed diner met een prima kwaliteit en die ook goed past bij de gevraagde prijs.
De eigenaar Panos nam, zeker toen het wat later was en een beetje rustiger in het restaurant, even de tijd om met ons als gasten te praten over ons eerste bezoek in zijn restaurant.
Correcte en vriendelijke bediening. Komen zeker een keer graag terug.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We werden vriendelijk ontvangen in een ongedwongen sfeer ( huiselijk).
Het heten was heerlijk! Ook was er tijd en aandacht voor een gezellig praatje.
T. S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Wij hebben er heerlijk gegeten met onze kleinkinderen. Gezellig .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening!
Zeker een aanrader.
We hebben hier al vaker gegeten, altijd goed.
Voldoende keuze/variatie.
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We aten met de AH restaurant bon. We kregen een aparte menu kaart. Het eten was erg smaakvol, met aandacht bereid. Wat vreemd was, is dat we "a la carte" konden eten van de aparte menu kaart, waarbij de gerechten gelijk zijn aan de gewone menu kaart, maar wel wat duurder (bijv een ijscoup op de reguliere kaart 6,50 en op de AH restaurant menu kaart 8.50. Ik snap dat er geld verdiend moet worden, maar het hele concept van de AH restaurant week wordt "uitgekleed".
Al met al dus heerlijk gegeten. Bediening kan iets alerter zijn. Misschien moet Lina niet meer mee doen aan de restaurantweek en gewoon lekker met het kwalitatief goede eten doorgaan met zijn klanten.
Biggman .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellige bediening. Lekker veel eten.
Ik weet niet wat ik nog meer moet schrijven. Waarom mensen verplicht om onnodig veel te schrijven.
Eleni V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Er werd de tijd genomen om Grieks met de jarige te praten en ook kreeg zij extra aandacht met het eten. Erg aardige eigenaar en prima eten.Het was zeker voor herhaling vatbaar.