Grieks Restaurant & Tapasbar KRITI

Kerkstraat 37 1441 BL Purmerend Nederland Kaart

Over het restaurant Grieks Restaurant & Tapasbar KRITI

Griekenland in Purmerend

Het knusse restaurant Kriti heeft een fijne locatie in het centrum van Purmerend, dichtbij de Koemarkt. Het Griekse restaurant & tapasbar bestaat uit twee verdiepingen en heeft een open keuken die originele Griekse gerechten bereidt. Met zijn inrichting, sfeer en gerechten is Kriti een uniek begrip in Purmerend!

Meer informatie over restaurant Grieks Restaurant & Tapasbar KRITI

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 00:00

9,3
Britt N.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Erg gastvrij! Het eten is goed en de gastheer geeft iedereen het gevoel dat zij welkom zijn. Prima restuarant!
Tjeerd M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
zeker voor herhaling vatbaar
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Heerlijk gegeten op 2 maart met 2 vriendinnen. We konden al om 16.30 terecht omdat er vanaf 20.00 een benefietavond zou zijn voor een goed doel :A.L.S ( spierziekte ) De ontvangst was allerhartelijkst en we kozen alle drie voor het tapas menu. Diverse warme en koude gerechten met een heerlijk glas wijn. We hebben genoten en komen zeker nog een keer terug. We waren blij dat we vroeg gegeten hadden. Later op de avond was er geen gesprek meer mogelijk door de muzikale invulling. Maar het was wel gezellig!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heerlijk gegeten en hele vriendelijke bediening.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Voor het eerst hier gegeten. Heerlijke gerechten en supervriendelijk personeel. Wij hebben genoten en komen zeker terug!
Berry V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
kriti is een super leuk restaurant met een heerlijke keuken personeel is super goed en de eigenaar erol is een super gastheer als u lekker wil eten voor een leuke prijs raad ik u dit restaurant aan
Benno H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prettig restaurant, we hebben er jaren geleden ook gegeten, toen was het ook al prima. Aantrekkelijke gerechten, prima sfeer & professionele bediening.
Iris W.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. We hadden de mixed grill en het vispotje en beide waren heerlijk en qua hoeveelheid meer dan voldoende. De eigenaar en de bediening zijn super vriendelijk en heten je hartelijk welkom. We komen zeker nog eens terug!
Erenay A.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Ik heb hier laatst met mijn ouders en familie gegeten. De gastheer en de bediening waren zeer vriendelijk. Het eten was ook erg lekker! Vooral de lamskoteletten kan ik iedereen aanraden! Bedankt allemaal en jullie zien ons zeker weer terug zoals gewoonlijk!
Glenn W.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Het eten is verrukkelijk plus de bediening is uitstekend en heel gastvrij. De whiskey proeverijen die georganiseerd worden in Kriti zijn echt een aanrader ook al hou je niet van whiskey het is een unieke ervaring.
Isabel S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Wij hebben het altijd onwijs naar onze zin bij Kriti. De eigenaar en het personeel zijn ongelofelijk aardig. Eten is heerlijk en een prima sfeer.
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Hier voor het eerst gegeten, is zeer goed bevallen, erg lekker allemaal, zeer vriendelijk personeel, kom hier zeker weer terug.
Serpil A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben gisteren hier gegeten met mijn man. Eten was heel erg lekker. En we worden vriendelijk en gastvrij geholpen. Nogmaals bedankt voor de gezellige avond.
Absoluut een aanrader voor iedereen
Dirk F.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Het eten was lekker...Helaas konden we niet een menu zelf samenstellen. Dus hebben we aparte gerechtjes besteld. Goed op smaak. Vriendelijke bediening. De tafels stonden wel erg dicht op elkaar waardoor je wat minder privacy had.
Ron P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Gezellig en een geweldige gast heer.

Heerlijk eten en niet te duur. Wil je lekker uiteten en toch het huiselijkegevoel hebben, is dit restaurant een echt aanrader.
Ook is dit restaurant uitermate geschikt voor elke gelegenheid.
Levent En Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Gezellige sfeervolle eetgelegenheid met uitstekende gastheer. Typisch smakelijke Griekse gril gerechten, zeker de moeite waard om weer terug te keren.
Janklomp .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Vandaag geen zin om te koken. Gelukkig kan er ook afgehaald worden bij Kriti in Purmerend. Vandaag een Gyros schotel met souvlaki van varkenshaas. De Gyros was heerlijk knapperig en de souvlaki gied bruin gegrild en toch nog mals. De salade was prima met wat snippers feta kaas er overheen. De bediening geeft altijd het gevoel van thuiskomen. Een aanrader voor Purmerend.
arnouds_smaak .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
we hebben ondertussen zeker 20 keer bij Kriti gegeten en het is altjd top. Er zit welliswaar weinig varatie in het menu maar op zich is dat geen probleem want alle gerechten zijn lekker. Onze favorieten zijn de zelf gemaakte dolma's, de moussaka en natuurlijk het grand dessert kriti. Het is er altijd druk dus reserveer wel even van te voren. Over de bediening; die zingen zelfs lang zal ze leven voor je als je niet jarig bent! Niet overdreven maar gewoon omdat ze hier van hun klanten, het leven en lekker eten houden.
BRdJ .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Voor we naar de schouwburg gingen hebben mijn dochters en ik gegeten bij Kriti.
Wat een geweldige bediening !! En vriendelijke gastheer..... niets is teveel.
We kozen voor het 3 gangen tapas menu. Dat was heerlijk en overvloedig!!
We hadden, jammer genoeg, geen tijd meer voor het toetje maar de gastheer bood ons zelfs aan dit na de voorstelling te komen halen.
En nu komt het........degene die ( via Iens) gereserveerd had voor ons drieën kreeg tijdens de voorstelling een mail dat ze bij het afrekenen een fout hadden gemaakt en dat we teveel betaald hadden.
Toen we uit de schouwburg kwamen lag het teveel betaalde geld, een dinerbon en voor ieder van ons een verpakking baklava klaar.
KRITI !!!!!! GEWELDIG
Rebecca
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Potverdikkeme moest ik deze week twee keer uit eten en twee keer een feest op zich, gisteren bij Kriti , wat een bediening, wat een gastheer Errol begrijpt waar het om gaat!! de klant, je voelt je THUIS, bij dit Griekse restaurant , goed en veel eten van een super kwaliteit, personeel voor wie niets teveel is om er een fijne avond van te maken , aandacht voor alle klanten en maar blijven vragen of het naar je zin is, dit is echt een top zaak in Purmerend, hoop dat ze zo door blijven gaan en dit is geen dreigement maar ik kom zeker terug!