Grieks Restaurant & Tapasbar KRITI

Kerkstraat 37 1441 BL Purmerend Nederland Kaart

Over het restaurant Grieks Restaurant & Tapasbar KRITI

Griekenland in Purmerend

Het knusse restaurant Kriti heeft een fijne locatie in het centrum van Purmerend, dichtbij de Koemarkt. Het Griekse restaurant & tapasbar bestaat uit twee verdiepingen en heeft een open keuken die originele Griekse gerechten bereidt. Met zijn inrichting, sfeer en gerechten is Kriti een uniek begrip in Purmerend!

Meer informatie over restaurant Grieks Restaurant & Tapasbar KRITI

• : In de directe omgeving genoeg parkeergelegenheid

Keuken open van 17:00 tot 22:00 uur

9,2
patricia V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Superlekker gegeten! Sfeer was top, service????
Gert W.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Lekker eten en een hoge gastvrijheid! Eigenaar is erg betrokken naar de gasten en de gezelligheid is te proeven door het eten.
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Als extra kregen de moeders vandaag een rode roos en een bon. Super.
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Weer heerlijk gegeten! kreeg zelfs een kannetje water op tafel. top service
Marcia S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk Grieks eten met een uitstekende, persoonlijke bediening.
André D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
De 1e keer bij Kriti in Purmerend, de vorige keer waren we in Zaandam, was goed bevallen, wilde Purmerend ook een keer proberen, we vonden het eten heerlijk!! en gaan hier zeker nog een keer terugkomen. Een punt van aandacht, wij willen Grieks eten en daar hoort natuurlijk een Mythos biertje en geen Amstel bij. We hebben er 2 gehad de overige Mythos biertjes waren lauw en moesten nog gekoeld worden, op een van de drukste avonden? We hebben dit in een ongedwongen sfeer gemeld bij de eigenaar en hopen dat we de volgende keer toch nog een extra koud Mythos biertje kunnen bestellen, voor de rest een topper!!!
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten en het personeel was erg vriendelijk.
Ik vond wel dat de tafels te dicht op elkaar stonden. Wanneer je met 2 personen bent dan zit je bijna bij anderen aan tafel.
Verder was het erg goed verzorgd.
Britt N.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Erg gastvrij! Het eten is goed en de gastheer geeft iedereen het gevoel dat zij welkom zijn. Prima restuarant!
Tjeerd M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
zeker voor herhaling vatbaar
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Heerlijk gegeten op 2 maart met 2 vriendinnen. We konden al om 16.30 terecht omdat er vanaf 20.00 een benefietavond zou zijn voor een goed doel :A.L.S ( spierziekte ) De ontvangst was allerhartelijkst en we kozen alle drie voor het tapas menu. Diverse warme en koude gerechten met een heerlijk glas wijn. We hebben genoten en komen zeker nog een keer terug. We waren blij dat we vroeg gegeten hadden. Later op de avond was er geen gesprek meer mogelijk door de muzikale invulling. Maar het was wel gezellig!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heerlijk gegeten en hele vriendelijke bediening.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Voor het eerst hier gegeten. Heerlijke gerechten en supervriendelijk personeel. Wij hebben genoten en komen zeker terug!
Berry V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
kriti is een super leuk restaurant met een heerlijke keuken personeel is super goed en de eigenaar erol is een super gastheer als u lekker wil eten voor een leuke prijs raad ik u dit restaurant aan
Benno H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prettig restaurant, we hebben er jaren geleden ook gegeten, toen was het ook al prima. Aantrekkelijke gerechten, prima sfeer & professionele bediening.
Iris W.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. We hadden de mixed grill en het vispotje en beide waren heerlijk en qua hoeveelheid meer dan voldoende. De eigenaar en de bediening zijn super vriendelijk en heten je hartelijk welkom. We komen zeker nog eens terug!
Erenay A.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Ik heb hier laatst met mijn ouders en familie gegeten. De gastheer en de bediening waren zeer vriendelijk. Het eten was ook erg lekker! Vooral de lamskoteletten kan ik iedereen aanraden! Bedankt allemaal en jullie zien ons zeker weer terug zoals gewoonlijk!
Glenn W.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Het eten is verrukkelijk plus de bediening is uitstekend en heel gastvrij. De whiskey proeverijen die georganiseerd worden in Kriti zijn echt een aanrader ook al hou je niet van whiskey het is een unieke ervaring.
Isabel S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Wij hebben het altijd onwijs naar onze zin bij Kriti. De eigenaar en het personeel zijn ongelofelijk aardig. Eten is heerlijk en een prima sfeer.
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Hier voor het eerst gegeten, is zeer goed bevallen, erg lekker allemaal, zeer vriendelijk personeel, kom hier zeker weer terug.
Serpil A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben gisteren hier gegeten met mijn man. Eten was heel erg lekker. En we worden vriendelijk en gastvrij geholpen. Nogmaals bedankt voor de gezellige avond.
Absoluut een aanrader voor iedereen