Grieks Restaurant & Tapasbar KRITI

Kerkstraat 37 1441 BL Purmerend Nederland Kaart

Over het restaurant Grieks Restaurant & Tapasbar KRITI

Griekenland in Purmerend

Het knusse restaurant Kriti heeft een fijne locatie in het centrum van Purmerend, dichtbij de Koemarkt. Het Griekse restaurant & tapasbar bestaat uit twee verdiepingen en heeft een open keuken die originele Griekse gerechten bereidt. Met zijn inrichting, sfeer en gerechten is Kriti een uniek begrip in Purmerend!

Meer informatie over restaurant Grieks Restaurant & Tapasbar KRITI

Joke P.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten leuke bediening zeker voor herhaling vatbaar!!
Tom R.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Goed eten in een ietwat rumoerige ruimte
Hopelijk wordt het nieuwe restaurant wat intiemer
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Uitstekende kwaliteit van het eten en perfcte bediening. Vanwege de verbouwing tijdelijk in een ander pand, maar desondanks geweldig.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Toptent prettige omgang met klanten . en heerlijk eten .Daarom beveel ik dit restaurant aan.
Alie L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Heerlijke avond gehad.En toen ze hoorden dat we 40 jaar samen waren werd er voor ons gezongen en kregen we een feestelijk nagerecht. Wat leuk. Met extra verrassing naar huis. Heel veel dank voor deze leuke avond
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Voor de 3e keer hier heerlijk gegeten. Binnenkort wordt er grondig verbouwd. Hopelijk komt er dan ook meer loopruimte, tafels stonden vrij dicht bij elkaar.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
heerlijk eten tegen een goede prijs .
Nat44 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Top bediening en goed eten. Nog nooit zo lekkere bifteki gegeten. Serveerster kwam nog achter ons aan met een doosje baklava. Helemaal top.
Zeker de moeite waard om te gaan eten. Helaas wonen we niet in de buurt anders waren we er vaker gaan eten.
Alen Z.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wat een top restaurant en super gastvrij personeel!
Tatjana W.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
super lekker gegeten en ook nog na afloop een cadeaubon ontvangen omdat we voor de eerste keer daar waren. het kan niet beter.
Bedankt voor deze mooie ervaring
Nel M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Ik ben hier weleens eerder geweest, pakwek een jaar geleden, en toen vond ik het wel goed maar niet spectaculair. Nu was het echt top. Een prima prijs-kwaliteit verhouding, lekker eten en erg leuk.personeel.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Ik kom hier al jaren. Eten is altijd goed en het is er altijd gezellig. Erg gastvrij. Binnenkort is er een verbouwing en wordt het iets ruimer.
Marleen K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijk gegeten, super gezellig en goede bediening en hele aardige eigenaar. Dank jullie!!!!
I.J.C. M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Eten overheerlijk. ...service super goed ..4 uur lang daar gezeten..met mijn dochter. ...neej geen langzame bediening..maar rustig genieten van al het heerlijke eten en drinken . En super gezellig ..tot heel gauw ????????????..
Erick P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Kriti is een druk bezocht tapas restaurant in het centrum van Purmerend. Voor ons was het een eerste bezoek. We werden goed ontvangen en aan ons de keuze waar we gingen zitten. De bediening was spontaan en goed en er werd keurig uitleg gegeven over de gerechten. De inrichting van het restaurant is eenvoudig maar men is druk bezig met een verbouwing en uitbreiding van het restaurant. De gerechten waren smaakvol en goed bereid. We mochten zelf aangegeven wanneer we een volgend gerecht geserveerd wilden hebben. Al met al was Kriti voor ons een prima keuze. Voor herhaling vatbaar.
bert H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten. was weer prima geregeld en alles heel snel ondanks de drukte.
Maud D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Onze jarige dochter werd afgelopen zondag heel hartelijk toegezongen. Het eten was heerlijk en de verrassing bij het weggaan zo lief. De bediening was heel ontspannen en vriendelijk.
Ik hoop dat jullie de persoonlijke benadering behouden als je gaat verhuizen en groter wordt. Want dat samen met de sfeer, de verjaardagsverrassingen en het heerlijke eten maken jullie restaurant uniek.

met hartelijke groet
Maud de Leeuw
Je V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Kwaliteit was achteruit gegaan bij vorig jaar, gyros was lauw,droog en smakeloos, salades meer saus dan salade .
Vorige keer gastvrij ontvangen door eigenaar, die toen met alle gasten een praatje maakte.
Nu alleen maar met de mensen die hij waarschijnlijk kende.