Grieks restaurant Sarantis

Hoofdstraat 41-43 6431 LB Hoensbroek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grieks restaurant Sarantis

Germaine B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Meermaals hier gegeten. Eten o.k. Bediening matig. De laatste en ook echt de laatste keer, kreeg ik onze drankjes: 4 flesjes cola, 4 glazen met ijs en een rode wijn in mijn rug. Kan gebeuren. Menselijk. Echter er kwam niemand kijken of onze avond nog gered kon worden. Gebeurde tussen t voor en hoofdgerecht. Was geen feestelijke avond meer. Ook nadien geen enkel woord erover. Hebben bij t afrekenen moeten vragen naar de eigenaar. Kregen n papier mee waarop hij schreef dat ik schade had aan 5 kledingstukken. Hebben ons e-mailadres doorgegeven. Echter niets geen verontschuldiging niets!!! Nooit meer!
Amy V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Wow wat een geweldig restaurant. Zijn zelf zeer ervaren Griekenland gangers en iedere keer als we bij Sarantis naar binnen stappen krijgen we meteen het gevoel weer terug in Griekenland zelf te zijn. De muziek, de aankleding, de sfeer en natuurlijk het eten geven allemaal het echte Griekse gevoel...Heerlijk!!!! Eten is voortreffelijk en iedere keer met liefde gemaakt. Als we naar buiten gaan is dit altijd met een zeer volle buik!! Sarantis zelf is super vriendelijk en geniet er zichtbaar van als het eten naar zijn moeders recept je smaakt (wat het overigens altijd doet :-D). Je bent er geen klant, maar een gast. Hij geeft je echt het gevoel dat je zeer welkom bent, staat samen met het bediend personeel (en zijn lieve vrouw Suze) te alle tijden voor je klaar en geen vraag is hem teveel. Als je iets nieuws wilt proberen of een gerecht wat niet op de kaart staat kan dit ook. Genoeg heerlijke mogelijkheden!!!! Ik zou zeggen ga het vooral eens zelf proberen. Je zult er geen spijt van krijgen.

Het beste Griekse restaurant in Limburg!!!!!!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2014
Bediening was, is en blijft waarschijnlijk een drama. Het eten echter is goed. Stifado van Mama en gyros speciaal zelfs aan te bevelen. Geruime tijd geleden hebben we nadat de voorgerechten al opgediend waren zelf maar om bestek gevraagd. Bij 2 voorgerechten ontbrak toen het brood. Ook gisteren weer van alles mis. Bestelling doorgegeven, consumpties ontvangen maar weer was en bleef tafel maagdelijk blank. Bij 3 andere tafels zagen we weer dat nadat gerechten al op tafel stonden het bestek en servet werd gehaald. Bij ons kwam de chef na 40 minuten zelf de salades brengen en zag dat er geen bestek lag. Dat heeft hij dus naar gehaald. Tot overmaat van ramp komen na totaal 1 uur en 5 minuten de 4 hoofdgerechten Gevraagd waar de voorgerechten bleven. Kregen als antwoord dat die per abuis bij een andere tafel geserveerd waren. Nadat we al 5-10 minuten aan hoofdgerecht bezig waren kwam de chef met de 4 voorgerechten en de melding dat we die gratis kregen voor het ongemak. Dat hebben we netjes afgewezen en gevraagd waarom er 4 serveersters en de chef zelf rondlopen als er toch niet op de gasten / tafels wordt gelet? Er zit nul komma nul systeem in dit restaurant. Is het nu zo moeilijk om gasten aan een gedekte tafel te laten plaats nemen of bij aanreiken van menukaart bestek neer te leggen? Nog afgezien van de incomplete in niet geserveerde gerechten. Twee keer mis dus NOOIT meer!