Grieks restaurant Plateia

Koningsplein 11 2981 EA Ridderkerk Nederland Kaart
31-180420034

Over het restaurant Grieks restaurant Plateia

Verse en huisgemaakte gerechten spleen de hoofdrol in dit Griekse restaurant. Stuk voor stuk gemaakt volgens traditionele familierecepten overgoten met een hedendaags sausje. Wil je graag een gezellige avond beleven? Dan zorgt het personeel ervoor dat je een onvergetelijke avond hebt waar lekker eten natuurlijk centraal staat. Ontdek hier de ontspannen sfeer zoals je die in een Grieks dorpje ook aantreft en laat je verrassen door de kok!

Meer informatie over restaurant Grieks restaurant Plateia

9,1

Jouw recensie over het restaurant Grieks restaurant Plateia

Caroline D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Als je geholpen wordt zijn ze erg vriendelijk. Bij nagerecht zelf maar naar een ober gelopen. Zaten al 20 minuten te wachten terwijl er 3 tafels maar bezet waren.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Bij aankomst tafel gereserveerd met verzoek om op het terras nog even een consumptie te nuttigen. Dat mocht. maar bij terugkomst in het restaurant blijkt onze tafel te zijn weggegeven! Erg druk op die dag, maar dat betekent ook heel veel rumoer en grote chaos. Prijzen te hoog ten opzichte van geserveerde hoeveelheden. Het bedienend personeel is autoritair en weinig vriendelijk. Wachttijd is redelijk ondanks de drukte. Maar het is beslist geen zaak om een tweede maal te bezoeken!
Shalini L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Super service!
Het eten is er heerlijk en wordt altijd mooi geserveerd. Eten is van goede kwaliteit en krijg altijd veel meer dan ik op kan.
En een super pluspuntje voor het personeel. Toppertjes
E.J. J.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Uitstekende keuken, wij begonnen met de Mezes voor 4 personen, heerlijk, er ontbrak niets aan.
Hoofdgerechten, bifteki, varkenshaas en mixschotel Plateia, allemaal even goed.
Er werd ook gevraagd hoeveel tijd er ongeveer moest zijn tussen de gerechten.
Mocht voor de keuze tussen een glas (!) witte wijn proeven tussen enkele soorten, zeer gewaardeerd.
Kortom een fijne gezellige avond doorgebracht met heerlijk eten.
Vriendelijke correcte bediening,
E.J. J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Mooi modern ingericht restaurant, met vriendelijke ontvangst en bediening.
Het geboden was van hoge kwaliteit.
Vooraf voor 4 personen de Mezes besteld, heerlijk gewoon.
De diverse hoofdgerechten waren ook zeer goed.
Beter dan op menige plaats in Griekenland!
Hier wil ik terugkomen....
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Afgelopen zondag heerlijk gegeten. Eten is echt bijzonder goed! Geen standaard Griekse vleesschotels. Alles is vers en er is goed over nagedacht. Heerlijke wijn erbij en zeer vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Afgelopen zaterdag ben ik na een drukke dag naar dit restaurant. Gezien de eerdere goede ervaringen besloot ik die avond (wederom) voor dit restaurant te kiezen. Je wordt er gastvrij ontvangen, de sfeer is prettig en het eten is buitengewoon lekker. Na een voorgerecht en een hoofdschotel zit je al behoorlijk vol. Een lekker wijntje bij het eten doet de smaak van het eten nog meer ten goede. Afgesloten met een Italiaanse koffie, heerlijk. De prijs/kwaliteitverhouding is prima Deze mensen weten precies, hoe ze jouw avond tot een succes moeten maken, ook als je alleen komt eten. Menig con-collega kan hieraan een voorbeeld nemen. Chapeau !
Sven V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Geweldig gegeten, super aardige bediening. 3-gangen menu voor €20 was geweldig, prijs-kwaliteit verhouding was ongelooflijk! Alleen maar lof voor Plateia
Thomas W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Op 8.7.2017
Voor de eerste keer geweest ,maar zeker niet de laatste keer,heel goed gegeten ,vriendelijke bediening ,we waren met 6 personen we vonden het allemaal heel goed een aanrader voor iedereen
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Vanavond heerlijk gegeten. Goede kwaliteit eten, echte Griekse gastvrijheid en rustige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.
m.boer58 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Gisteravond voor het eerst wezen eten bij Plateia. Wat een fantastische beleving.
Prima kwaliteit vl
ees en vis, zelfs een combinatie schotel
buiten de kaart om was geen probleem.
super bediening, echt een aanrader.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijk eten. Goede bediening. Hele lieve mensen. Een bezoek waard. Echt een aanrader. Mooie kaart. Het vlees is supermals en de koffie uit de kunst.
Martin W.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Al diverse malen bij deze nieuwe eigenaar gaan eten.
Gezellige sfeer, goede bediening, geweldig lekker eten.
Alles vers gemaakt en dat proef je.
Wij gaan hier vaker naartoe.
Tonny S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Zaterdag avond hier voor het eerst wezen eten , naar aanleiding van een artikel uit de combinatie. Wij werden hartelijk begroet en kregen uitleg over de verschillende gerechten. Het eten was heerlijk en met zorg klaargemaakt. Echt een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
Edwin Z.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Woensdag voor de tweede keer in dit restaurant gegeten onder de nieuwe eigenaar. Wat een verandering en wat een vooruitgang! Heerlijke gerechten met een mooie eerlijke Griekse inslag. Vooraf de mix van voorgerechtjes genomen. Alles huisgemaakt; een aantal bekende Griekse gerechtjes maar ook een paar verassingen. Heerlijk; een schot in de roos!
De gastvrouw kent haar taak. Niet overdreven maar uiterst vriendelijk. Het hoofdgerecht (mixed grill en lamskoteletten met giros) is fantastisch. We eten onze vingers op bij de prima kwaliteit vlees. De gastheer kent ook zijn vak, want bij een mixed grill lukt het lang niet iedereen om zowel het lamskotelletje als de kip even mals te krijgen. Er wordt ook verteld dat het varkenshaasje wat rosé kan zijn.
Jammer dat hier zo weinig mensen zitten. Ongetwijfeld komt dit door de prijsvechter die dichtbij zit. Maar als je echt wilt genieten en je even in het mediterrane wilt wanen, moet je hier zeker eens naar toe gaan.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Ontzettend goed gegeten en heel vriendelijk ontvangen. De wachttijd was precies goed tussen de gerechten. Hebben een hele leuke avond gehad en komen zeker terug. We hebben vast gereserveerd voor 26 mei want dan is er een avond met live muziek. Ik kan dit restaurant aan iedereen aanraden als je eens lekker traditioneel Grieks wilt eten. Ook staan er aparte menu's voor kinderen op de kaart. Het enige wat ik miste was een wijnkaart maar de ober zou dat doorgeven en was blij met de tip. Prijs en kwaliteit stonden prima in verhouding met elkaar.
Dick O.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Een eerste bezoek, doch zeker niet de laatste keer. Erg vriendelijke bediening. Het was rustig maar op een midweekse avond zit een restaurant meestal niet vol. Wij gingen voorheen wel eens naar Zefyros. Wij zullen dir restaurant zeker aan vrienden aanbevelen.
Dick oldenburg