Grieks restaurant Olympia

Hooghuisstraat 15 5341 CD Oss Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grieks restaurant Olympia

Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Wat viel dit tegen! !! Het vlees was nog wel enigszins aardig maar de salade en aardappeltjes ronduit schandalig! Als je dit goed vindt ben je nog nooit bij een goeie Griek geweest! Service kon ook echt veel beter.....Ze zijn niet oplettend op lege glazen of andere signalen
Werner V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Geeft een heerlijk vakantie gevoel met een zeer vriendelijk team en een lekkere Griekse keuken met overheerlijke Griekse gerechten. Zeker een aanrader voor hen die vertrouwd zijn met de Griekse keuken. Wij zijn alvast overtuigd en bezoeken vanuit België regelmatig dit fijne restaurant.
Arend-jan T.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Grieks restaurant Olympia hebben wij met vier personen bezocht. De sfeer in het restaurant sprak ons al gelijk aan. De vriendelijke bediening (sympathieke ober) begeleidde ons vriendelijk naar de tafel. Voor ons alle vier was een hoofdgerecht toereikend. We namen dus geen voorgerecht. Het eten was werkelijk verrukkelijk. Allemaal hadden we een gerecht met gecombineerde vleessoorten. Super bereid, netjes opgediend. De zaziki saus was van uitzonderlijke klasse. Het was beregezellig. Volgens ons is Olympia het beste Grieks restaurant in de regio.
Maikel L.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Bij ontvangst ondanks de reservering moesten we toch zelf een tafeltje zoeken.
Eenmaal zittende hebben we zeker 20 minuten moeten wachten alvorens wij ons eerste drankje konden bestellen. De bedoeling was om 3 gangen te nuttigen maar het serveren van 2 gangen duurde al ruim 2,5 uur. (als ik uit eten ga vind ik het niet erg als iets wat langer duurt maar dit is te extreem). Veel van het eten was te lang gebakken en bij een van mijn gezelschapsleden meldde dat het vlees wel gaar maar al weer koud was bij uitserveren. Wel jammer dat het eten slecht was en dat ik helaas moet zeggen dit thuis zelf beter zou kunnen. Mijn eigen vis was ook aangebrand en futloos net als het meeste van het andere eten. een andere tafelgenoot klaagde tevens dat ze het verschil tussen de varkenshaas en de kip bijna niet proefde doordat het zo overgaar was. Erg jammer uit eten zou toch wel een feestje moeten zijn
Carola L.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
Ik heb er vandaag heerlijk gegeten, ook op aanraden van enkele recensies. Ik twijfelde eerst nog over de andere tent in Oss (Delphi), daar die ook een website had en het er wel goed uitzag. Toch voor deze gekozen omdat ik het er leuker uit vond zien toen ik er langs fietste.
Tip dus voor de eigenaren: zorg dat Google in ieder geval is bijgewerkt met de juiste openingstijden. Nu is het wat karig en daardoor ook moeilijker te vinden en is het een beetje een risico dat je neemt door er heen te gaan.
Ik had een varkensfilet met gyros + feta + tomatenchampignon saus. Daar kwamen nog een keer de aardappelblokjes en rijst en heerlijke tzatziki bij. Nou, ik kan je zeggen: het was méér dan genoeg! Echt Grieks eten dus!
Over de sfeer viel niet zoveel te zeggen omdat we als eersten kwamen, maar de bediening was erg vriendelijk en het belangrijkste: het eten was verrukkelijk. Goede kwaliteit en écht heerlijk eten!
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2012
Leuke zaak, waar het altijd goed toeven is. Vriendelijke, vlotte én meedenkende bediening. Onlangs hier gegeten met een groep van 8 personen. Mooie uitgebreide kaart. Persoonlijk vind ik het jammer dat er bij deze Griekse vleesgerechten altijd gyros wordt bijgevoegd, ik kies dus meestal voor een puur vis of ovengerecht.
Als voorgerecht diverse schalen met mezze, voor iedereen wat wils dus. Gerechtjes smaakten prima, jammer dat de calamaris van binnen niet echt warm was. 'n Diversiteit van hoofdgerechten daarna, knap hoe 8 totaal verschillende gerechten bijna tegelijkertijd bij de juiste persoon terecht komen! Zoals je bij een Grieks restaurant gewend bent, veel vlees of vis, meer dan voldoende garnituur wordt erbij geleverd in de vorm van rijst, kruidig gebakken aardappelblokjes en Griekse sla. De ovenschotel met lamsvlees en aubergines bleek een goede keuze, smaakvol, kruidig. Ook de overige tafelgenoten waren goed te spreken over de gerechten. Karaffen water - gratis - worden goed bijgehouden en aangevuld.