Grieks restaurant Olympia

Strandboulevard Oost 12 3841 AB Harderwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grieks restaurant Olympia

Bushalte Gemeentehuis
  • Kom je met de auto?
    Nieuwe parkeerplaats Boulevard bij Dolfinarium, paar minuten lopen. P1 Havendam: gratis parkeren, ook paar minuten lopen
  • : Gratis parkeren in de buurt, parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag vanaf 17:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Grieks restaurant Olympia

Herrie Z.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
In de zomer blijkbaar andere service dan in de winter dus geen standaard gratis ouzo van het huis om mee te beginnen. Gratis water wordt niet geserveerd dus voor water moet je betalen dit in tegenstelling tot onze ervaring in Griekenland zelf. Ben benieuwd of ze wel water bij de griekse koffie serveren.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Vanavond fantastisch gegeten:-) we waren met 4 personen en hebben in de serre gezeten waar het prima was, evenals de bediening die vriendelijk en snel was.
Als klap op de vuurpijl verrukkelijk zelf gemaakt ijs toe....
Een echte aanrader dit restaurant met haar bijzonder goede keuken, we komen hier zeker terug!!!
Lennenteun .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Gisteravond met vrienden een hapje gaan eten op de boullevard van Harderwijk , Maar na meer dan een uur nog steeds geen eten,,, smoes was het is erg druk, en , uw eten ligt nu op de grill de eerste volgende zijn jullie aan de beurt. Vervolgens komen ze met volle borden naar buiten en brengen het allemaal aan een andere tafel.
Uiteindelijk na weer vragen, kwam het eten ,,,ik had een kinder menu,, kibbeling met frietjes , De kibbeling was wit en niet goed gebakken de patat was bleek en niet gaar. Na veelvuldig klagen kwam de eigenaresse bij ons aan tafel en had allerlei smoesen waarom het zo lang duurde , en dat het te druk was. Volgens mij moet je toch zeker berekend zijn op veel gasten zeker nu het al zolang mooi weer is . Dit is een heel slecht excuus. Er werd dan ook luchtig gedaan over al onze klachten , en er werd niks mee gedaan. Ze kwamen na het eten niet eens met de dessert kaart.
Mensen die achter ons zaten , zaten ook al meer dan een half uur te wachten , er liepen 3 serveersters, maar die negeerden die mensen volkomen. Deze mensen zijn zonder te eten opgestapt. Ook andere mensen om ons heen zijn weggegaan.
Tip aan de eigenaresse ,,,als mensen een klacht hebben ,,doe er iets mee . Het minste wat je had kunnen doen was ons een kop koffie aanbieden dan hadden we dit niet op Iens gezet.
Ik hoop dat je het gaat redden daar, maar dan moet je wel anders met je klanten omgaan.
Koos G.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Kibbeling slecht, vlees en kip oke, vegatarisch rijst en groente smaak oke maar zo weinig echt lijkt gierig, calamari als voorgerecht 4 ringetjes voor 9 euro. Wij eten vaak in restaurant maar dit was jammer!

We zijn nadien ernaast gaan eten restaurant alexander , top kibbeling van kabeljauw, top paling en salades echt aanrader!!
Angelique C.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Heerlijk gegeten en een goede service. Alles was lekker, maar het ijs verrukkelijk! Complimenten!
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Het eten was heel goed. Overall beschouwd is de kaart redelijk beperkt. Verschillende combinaties van dezelfde gerechten. Prijzen enigszins aan de hoge kant.
Esmee S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Echt super vriendelijk personeel! Service en de maaltijden waren super, echt een aanrader.
Sander A.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Het ware een supere aardige mensen. De service was perfect, het eten lekker, maar niet heel bijzonder. De inrichting had meer grieks gemogen, het was nu gewoon modern.

Maar chapeau voor de medewerkers, zij serveren met een grote lach dat maakt het super om daar te gaan eten.
Illiana W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk gegeten, enigste minpuntje is dat je erg dicht op elkaar zit met de tafels.
Personeelsleden erg vriendelijk en snel.
Roelof J. B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
We hebben super lekker gegeten. Heerlijk op het terras gezeten met uitzicht op de nieuwe binnenhaven. Heb geen op- of aanmerkingen.
Van harte aanbevolen.
Rohini P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Heerlijk gegeten en super service! Jammer van het druilerige weer want in de serre heb je een mooi uitzicht!
Maya W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Hele vriendelijke bediening. Snelle levering. Gezellig druk. Het eten was heerlijk maar het was wel heel veel. Prima voor grote eters dus : ). We hebben er wel vaker gegeten en het is altijd gezellig in het restaurant. Er is een heel ruim parkeerterrein aan de overkant van het restaurant dus geen gedoe met het zoeken naar een parkeerplek.
A.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Lekker gegeten in de gezellige serre....1 minpunt, vind het echt belachelijk dat we €5,50 voor een fles water moesten betalen. Dat je ervoor moet betalen dat snap ik maar dat bedrag.....
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk vegetarisch gegeten samen met mijn partner. Uitstekend Grieks restaurant in Harderwijk. Vlotte bediening (oprechte gastvrijheid) in een prachtig pand langs de nieuwe boulevard van Harderwijk.
Rinaldo B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en fantastische sfeer. Het eten was goed gaar en goed op smaak. Daarnaast wordt je daar heel vriendelijk ontvangen. Wat betreft het personeel, die zijn echt fantastisch. Zeer behulpzaam, erg vriendelijk en lekker adrem. Daar hou ik van.

Zeker de moeite om snel weer eens terug te gaan.
Hes D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Een uitstekend Grieks restaurant en we gaan hier vast nog wel eens op bezoek
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Heerlijk gegeten .goede service
Jeannette S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
het is elke keer weer genieten!
W.van.erk V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Mijn vriendin en ik hebben hier heerlijk gegeten. Zij heeft zelf ook in de keuken gestaan en kan ook heel lekker koken. Je proefde dat het eten hier echt zelfgemaakt woord en lekker vers is.
Echt een aanrader om hier een keertje te gaan eten. Ligt lekker dichtbij dolfinarium.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018