Grieks restaurant Olympia

Strandboulevard Oost 12 3841 AB Harderwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grieks restaurant Olympia

Bushalte Gemeentehuis
  • Kom je met de auto?
    Nieuwe parkeerplaats Boulevard bij Dolfinarium, paar minuten lopen. P1 Havendam: gratis parkeren, ook paar minuten lopen
  • : Gratis parkeren in de buurt, parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m zondag vanaf 17:00 uur

9,2

Jouw recensie over het restaurant Grieks restaurant Olympia

Roelof J. B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
We hebben super lekker gegeten. Heerlijk op het terras gezeten met uitzicht op de nieuwe binnenhaven. Heb geen op- of aanmerkingen.
Van harte aanbevolen.
Rohini P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Heerlijk gegeten en super service! Jammer van het druilerige weer want in de serre heb je een mooi uitzicht!
Maya W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Hele vriendelijke bediening. Snelle levering. Gezellig druk. Het eten was heerlijk maar het was wel heel veel. Prima voor grote eters dus : ). We hebben er wel vaker gegeten en het is altijd gezellig in het restaurant. Er is een heel ruim parkeerterrein aan de overkant van het restaurant dus geen gedoe met het zoeken naar een parkeerplek.
A.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Lekker gegeten in de gezellige serre....1 minpunt, vind het echt belachelijk dat we €5,50 voor een fles water moesten betalen. Dat je ervoor moet betalen dat snap ik maar dat bedrag.....
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk vegetarisch gegeten samen met mijn partner. Uitstekend Grieks restaurant in Harderwijk. Vlotte bediening (oprechte gastvrijheid) in een prachtig pand langs de nieuwe boulevard van Harderwijk.
Rinaldo B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en fantastische sfeer. Het eten was goed gaar en goed op smaak. Daarnaast wordt je daar heel vriendelijk ontvangen. Wat betreft het personeel, die zijn echt fantastisch. Zeer behulpzaam, erg vriendelijk en lekker adrem. Daar hou ik van.

Zeker de moeite om snel weer eens terug te gaan.
Hes D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Een uitstekend Grieks restaurant en we gaan hier vast nog wel eens op bezoek
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Heerlijk gegeten .goede service
jes S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
het is elke keer weer genieten!
w.van.erk .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Mijn vriendin en ik hebben hier heerlijk gegeten. Zij heeft zelf ook in de keuken gestaan en kan ook heel lekker koken. Je proefde dat het eten hier echt zelfgemaakt woord en lekker vers is.
Echt een aanrader om hier een keertje te gaan eten. Ligt lekker dichtbij dolfinarium.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Kwalitatief goed eten
Francis V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer en met een zeer vriendelijke bediening. Wij komen niet uit de buurt van Harderwijk maar als we weer is in de buurt zijn dan komen we zeker weer hier eten.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Gisterenavond heerlijk gegeten bij Olympia. Een mooi restaurant waar het zowel binnen als buiten prima toeven is. Er zijn veel Griekse restaurants in Nederland, maar bij Olympia waan je je weer even terug op je vakantie-adres in Griekenland. Heerlijke wijn, fantastisch eten en een gastvrije bediening, die het horecavak goed verstaat. Wij komen zeker terug....(na onze vakantie op Karphantos )
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We zijn hier afgelopen zaterdag geweest met 21 personen. van te voren had ik al veelvuldig contact gehad via email met de bazin van Olympia. Er werd goed mee gedacht. We hadden een verrassingsmenu met vlees en vis en een vergetarisch verrassingsmenu genomen. Het was veel en heerlijk, Bediening was ook goed. Kortom een aanrader!
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Onze nr 1 Griek. Zo hoort een Griek te zijn! Vlees vol smaak en mals. Geen droge gyros zoals bij veel andere Grieken. Ook perfecte niet typisch Griekse gerechten.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Begin januari met een gezelschap hier gegeten. Voorlopig de laatste keer. Eten was niet echt lekker, bijvoorbeeld voorgerechten mosselen in saus en inktvisringen leken nergens naar. Hoofdgerechten smaken allemaal hetzelfde. Absoluut dieptepunt was het stokbrood. waar je gewoon voor betalen moet, piepkleine stukjes van een goedkoop afbakbrood. Nee, dit is geen Griek.
Jaap_Suzanne .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hier vanavond met z'n tweetjes gegeten. Bediening erg vriendelijk, eten overheerlijk! Hier gaan we zeker nog een keer naar toe.
Wiebe B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Hier Gisteren gegeten, met een groep van 13 personen. Alles was even lekker. Voorgerecht, diner en nagerecht, werd in vorm van buffet opgediend. Ruim voldoende voor iedereen. Vlotte bediening

Enigste minpuntje; Jammer de reis naar dit restaurant is 150km, net iets te ver om veel vaker te komen eten. ;-)
Maar als we in de buurt zijn, komen we zeker nog een keer terug.
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Voor de derde keer gegeten. Voortreffelijk! Voorgerecht Kalamaria, die heerlijk smAakten, ook het hoofd gerecht Zorba, was super! En dan de Tzatziki.... Zaalig. Daar kun je nooit genoeg van krijgen. Heerlijk.

Bediening is altijd even vriendelijk en alert, ook op een vrijdagavond als het erg druk is. Een absolute aanrader en inkom graag weer teru
KGETEN .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Ontvangst was prima. Gezien de prijzen verwachtten wij top gerechten. We kregen geen Ouzo aangeboden. Andere gasten kregen dit wel aangeboden. Voorgerechten waren goed, maar niet in verhouding met de prijs. Hoofdgerechten waren goed maar de Gyros was niet conform verwachting....niet gegrild, gewoon gegaard vlees. Wederom niet in verhouding met de prijs. De rest van de gerechten waren smaakvol.
Na het hoofdgerecht kregen we opeens iemand bij de tafel met de vraag of we al een Ouzo van de zaak hadden ontvangen......vreemde gang van zaken maar goed....wij werden alsnog niet uitgesloten van de Ouzo van de zaak.....!
Conclusie: Redelijk goed gegeten, maar voor het eind bedrag kun je veel beter en lekkerder eten. Wij zijn hier nu 2 keer geweest en dat zal geen 3e keer meer plaatsvinden.