Grieks restaurant Olympia

Wilhelminaplein 14 5961 ES Horst Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grieks restaurant Olympia

Isy V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Goed gegeten bij Olympia. Mijn partner zeetong en ik de lamskoteletten. Beide hoofdgerechten waren genereus en daarbij overvloedige bijgerechten: salade, gebekken aardappelen, rijst en tzatziki. Vis en vlees waren goed. Niets bijzonders, maar wel wat je van een Grieks restaurant verwacht. Ouzootje vooraf, vriendelijke bediening.
Biene S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij Olympiade. En de bediening was prima. Ook de eigenaresse was zeer attent. En met de muziek van Soerta Ferta erbij kon het niet beter. Echt geweldig!
Rob_w .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Restaurant Olympia is, wat ons betreft, een gemiddeld Grieks restaurant. Aankleding en muziek zijn exact wat je verwacht als je zo'n restaurant binnengaat. De bediening en service is prima in orde, zo ook het eten. Wij hebben gekozen voor het 3-gangen Meze menu. Dit menu geeft een aantal typisch Griekse voorgerechtjes en een behoorlijke mixed grill hoofdrecht gevolgd door ijs of koffie/thee. De voorgerechtjes waren erg goed en smakelijk. De mixed grill kwam helaas niet boven het gemiddelde uit. Samen met de bijgerechten (aardappeltjes/rijst/salade) veel te veel om op te krijgen voor ons 2. Een op verzoek extra portie opdienen lijkt ons een goede mogelijkheid om verspilling tegen te gaan.
Klaasvaker .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Voor een concert in Horst zochten we een restaurant. Hoewel het normaal niet mijn voorkeur geniet me door mijn vrouw laten overtuigen om weer eens Grieks te gaan eten.
Hier heb ik absoluut geen spijt van gekregen.

Het voorgecht; Sardelles bleken zelfs echte Sardientjes te zijn. (Zijn bijna altijd sprotjes) Het was echt bijzonder lekker! Had ik hier maar een heel bord vol van kunnen bestellen.
Als hoofdgerecht heb ik de Stifado genomen. Hier heb ik echt van genoten! Bijzonder lekker.
Qua hoeveelheden was het ook allemaal ruim voldoende, we hebben het niet opgekregen.

Als we nog eens in Horst zijn gaan we weer naar deze griek!