Grieks Restaurant Olympia

Raadhuisstraat 55 4701 PM Roosendaal Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Grieks Restaurant Olympia

Genieten op z'n Grieks

Olympia doet waar de Grieken goed in zijn: gerechten serveren waar het hele gezin dol op is. Ze onderscheiden zich door elke dag vers vlees en groenten in te kopen, daardoor smaakt alles nét even wat beter. Niet voor niets een favoriet in Roosendaal!

Meer informatie over restaurant Grieks Restaurant Olympia

• : Free parking in the neighborhood

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Grieks Restaurant Olympia

Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Ik was er met een vriendin, en we hebben heerlijk gegeten. We werden echt verwend. We waren hier al eerder en dit was zeker niet de laatste keer.
Iris B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
.goed....?......................................................................................................................................................................................................
keientrekster .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Wij hebben een gezellige avond gehad met lekker eten.
Het was rustig maar dat is te verwachten op een dinsdagavond.
Het personeel was zeer attent.
Conny K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Kwaliteit is goed ,alleen bediening laat te wensen over.
Alles in gebrekkig Nederlands,wat voor fouten zorgt wat betreft bestelling en uitserveren van de gerechten en drankjes.
Is beter geweest !
Rudie L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Ghysels M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
De reservering via internet liep prima. Al hadden we het idee dat deze toch niet bij het restaurant op t reserveringsboekje was terechtgekomen , de serveerster liet dit echter niet expliciet merken. De bediening was vlot en vriendelijk . Prettige warme sfeer . De plaatsen waren ruim en geriefelijk ingericht. Geen stokbrood maar een rustiek gebakken broodje ruim voldoende voor 4 personen met 3 garnituren. Het hoofdgerecht was prima . Wel wat vreemd dat ze friet bovenop ( wel heel lekkere) tomatenrijst in één en het zelfde bakje hadden gedaan. Een stuk minder was het nagerecht . Het zag er nogal "goedkoop" uit . Het ijs was niet slecht maar de zogenaamde chocoladesaus kwam rechtstreeks uit een flesje en nauwelijks een eetlepel vol. Onder het ijs lag letterlijk een San Francisco biscuitje . Kortom een beetje trieste afsluiter van een heerlijk diner in een verder sfeervol en gezellig restaurant. Ik zou trouwens de heren niet echt aanraden om daar naar het toilet te gaan . Daar zou wel wat aandacht aan geschonken mogen worden. Het was tenslotte een doordeweekse avond en het restaurant zat niet echt bomvol. Maar zoals gezegd vriendelijke en vlotte bediening , fijne gemoedelijk sfeer en prima eten op tafel . Echt een aanrader voor een knus diner met twee of samen met vrienden.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Helaas lang moeten wachten op drinken en de rekening ook al was het niet druk.
Verder vriendelijke bediening en mooie uitstraling
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heerlijk gegeten en gastvrije ontvangst.
We gaan zeker terug!
Ben M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Je treft hier eerlijke heerlijke gerechten, vriendelijke service en waant je weer in Griekenland. Veel keuzes zijn mogelijk, de menu-opties bieden waar voor hun geld. Terecht: kali orexie.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Lekker eten zeer goede bediening en gunstig geprijsd
Raf R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Lekker gegeten, erg vriendelijke bediening. Wel redelijk lang wachten op het eten..
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Gewoon top
adrie A.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
alles was prima
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Zeer goed en lekker gegeten. Super bediening.
Marian L.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Gaan hier regelmatig eten. Was weer heerlijk. Vriendelijke bediening.
Nemen meestal het 3 gangen menu. Kunnen het aanbevelen.
pieter248 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Erg lekker gegeten. Er zijn ruime porties voorzien en gelukkig hadden we het voorgerecht gedeeld. Bediening was zeer vriendelijke en behulpzaam.
Dimphy D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Prima gegeten in rustige sfeer met griekse achtergrond muziek, terwijl de zaak vol zat . Heerlijke verse gerechten en sappig vlees . Was een super avond . Prima , ga zo door .
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Echt een aanrader. Kwaliteit en prijs goed. Klantvriendelijke bediening. Goede gerechte voor een redelijke prijs. Leuke acties.
mjc B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Ik kom er regelmatig .Het is gezellig leuk personeel.
wil.broos .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Altijd weer prettig in dit restaurant te verblijven vanwege de sfeer en de goede gerechten en nje voelt je bij ontvangst welkom