Grieks Restaurant Olympia

Raadhuisstraat 55 4701 PM Roosendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Grieks Restaurant Olympia

Genieten op z'n Grieks

Olympia doet waar de Grieken goed in zijn: gerechten serveren waar het hele gezin dol op is. Ze onderscheiden zich door elke dag vers vlees en groenten in te kopen, daardoor smaakt alles nét even wat beter. Niet voor niets een favoriet in Roosendaal!

Meer informatie over restaurant Grieks Restaurant Olympia

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Terras
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
peterjoosten .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
weer heerlijk gegeten in ons favoriete restaurant alles is hier echt top
en de bediening is ook geweldig.
je komt niets te kort en de gerechten zijn echt lekker
peterjoosten .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Wederom weer heerlijk gegeten in dit voortreffelijke restaurant waarbij service voorop staat.
staat garant voor een heerlijk avondje uit.
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Eten is er erg lekker en een leuke bediening snel en zeer spraakzaam , dit is voor ons de beste Grieks restaurant , te Roosendaal , zeker een aanrader voor iedereen , je kan kiezen uit een 4 gangen menu en kan bestellen uit de hele kaart. Echt dit moet je een keer gedaan hebben , boek en geniet
Alvera K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Eten en services was top, jammer dat wij alleen in een raar hoekje zaten hierdoor kregen we een beetje opgesloten gevoel. Verder was het top!
Jose M.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Lekker gegeten,vriendelijk personeel, en leuke acties met korting waardoor we een keer meer kunnen profiteren van het lekkere eten.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Wij komen hier al jaren en het eten is altijd onverminderd goed van kwaliteit! Goede sfeer en er werken leuke mensen. Wij zullen hier dan ook nog vaak met plezier terug komen!
EC4 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Service was matig, vrouw deed korzelig
Te weinig personeel?
Vroeg om een glas water..werd ook verrekend als frisdrank.
Voorgerecht was lekker evenals de visschotel
keesdegroen .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Fijn dat we na afloop van de AH-actie toch nog terecht konden voor een lekkere maaltijd in een ongedwongen sfeer op een doordeweekse dag.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Keurig restaurant met een hoge kwaliteit qua eten. Service is wat minder daar alle gangen te snel elkaar opvolgen en het gerecht nog niet op is ze al vragen of het afgeruimd kan worden. Ook zijn de tafels aan de krappe kant en zijn de stoelen oud en versleten. Prijs kwaliteit is prima en zeker een aanrader ..
Linda C.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Was weer zeer lekker zoals altijd!!!
Linda C.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het was weer zeer lekker zoals altijd, zijn zeer vlug ontvangen daar we gereserveerd hadden via e-mail(iens), de zaak zat weer vol wat het heel gezellig maakt!! Echt een aanrader!!
Aletha .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten van de uitgebreide kaart die in een leuk boekje gepresenteerd wordt. Gezellige en sfeervolle entourage in dit knusse restaurant, de tafeltjes staan wel redelijk dicht op elkaar.
Een verbeterpunt is dat het lang wachten is op de bediening zodra het restaurant vol stroomt. Het afhalen van lege borden en opnemen van nieuwe drankjes duurt dan beduidend langer.
rmap V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Afgelopen weekend super lekker gegeten!!!! Zaak was bomvol, maar ondanks de grote drukte zeer vriendelijk geholpen en alles was TOP!!!!!! Zeker aan te bevelen mijn favoriete Griek!!!!!!!! Kom zeker binnenkort terug, want ik ben gek op gambas !!!!!
Rick H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het was voor een dinsdag toch gezellig druk. De bediening is niet hartelijk, maar wel netje, vriendelijk en doen hun uiterste best. We hebben hier vaker gegeten, omdat we dan in tegenstelling tot een andere nabij gelegen Griek de nacht na het eten geen kurkdroge mond hadden. Dat was nu wel en was het enige wat tegenviel.
vdwouwstb .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Voortreffelijk gegeten van een top keuken. Heel veel keus van specifiek Griekse gerechten. Een aanrader en voor herhaling vatbaar
Diana H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
de ruimte is beperkt aan tafel om lekker te kunnen eten, erg krap aan een vier persoonstafeltje , we zaten vlak naast de verwarming, te warm en het is rumoerig, veel mensen/muziek, tafeltjes zitten dicht bij elkaar
Maja V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Super lekker ..knus en buiten wordt niet bezuinigd op straalkachel en open haard..leuk om na te borrelen op het buitenterras ...klantvriendelijk en betaalbaar Maja
Connie D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Erg lekker en daarom ook ons favoriete restaurant. Het personeel is er vriendelijk, hartelijk en geïnteresseerd.
Als je van grieks eten hou dan is dit echt een aanrader.
Berry M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prima ontvangst, lekker warm eten. Goede kwaliteit en voldoende tijd tussen de gerechten.
Maaltijd niet te veel maar meer dan genoeg met diverse onderdelen in plaats van een grote bak gyros en een stapel andere gerechten die je toch niet op kunt. Bij het ijs zou ik geen droge koekjes eronder doen maar een ijskoekje of geen koekjes.