Grieks Restaurant Olympia

Raadhuisstraat 55 4701 PM Roosendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Grieks Restaurant Olympia

Genieten op z'n Grieks

Olympia doet waar de Grieken goed in zijn: gerechten serveren waar het hele gezin dol op is. Ze onderscheiden zich door elke dag vers vlees en groenten in te kopen, daardoor smaakt alles nét even wat beter. Niet voor niets een favoriet in Roosendaal!

Meer informatie over restaurant Grieks Restaurant Olympia

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras
Toos M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
een heerlijk diner genoten met vriendin, vriendelijk personeel, vlotte bediening, leuke ambiance, zeer lekker eten, al met al toppie, zeer aan te bevelen
cora44 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Leuk restaurant en vriendelijke bediening. Bediening is ook vlot. Je kunt ook achter buiten zitten. Veel keuze in gerechten en grote hoeveelheden. Prijs is gunstig. Kortom echt een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het restaurant is sinds lang onze favoriete locatie voor Grieks eten. Bevalt ons nog steeds uitstekend en zolang dit zo blijft blijven wij er terugkomen.
Lieka68 P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten.
Smaakvolle gerechten.
Samen met vrienden.
Eddy V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
We hebben weer een hele gezellige en goed verzorgde avond gehad dankzij het voltallige personeel van olympia . Fantastische keuken en goede service
Mandy D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Weer super lekker zoals we gewend zijn????vriendelijk personeel goede service leuk als ze je herkennen en vragen hoe t gaat????
Mieke P.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Het was weer fantastisch......en we waren weer de laatste die naar huis gingen.
Zeer vriendelijke medewerkers die het echt naar de zin willen maken.
Tot snel
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Dit is een fijn restaurant en helemaal niet massaal wat andere (Griekse) restaurants soms wel zijn , Griekse sfeer en lekker eten met vriendelijk personeel. Heerlijk om de avond door te brengen met familie of met vrienden.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
veel keus van de kaart, terras achter was leuk, wel wat gehaaste bediening en ingrediënten wel wat uit diepvries.

al met al prima met AH bon, anders wel wat te duur voor de kwaliteit.
Edward M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Vriendelijke bediening. Voorgerecht goed. Hoofdgerecht met mals vlees, maar matige salade en frites. Glas rode wijn was slecht. Nagerecht (koffie) goed.
Cor S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Met mijn partner gegeten, uitstekende voorgerechten, als hoofdgerecht had ik biefstuk van de haas.
Was echter geen haas maar gewone biefstuk vol met pees, Ook medium een verschil, de biefstuk was alleen aan de buitenkant gegrild maar voor de rest volledig rouw. Hoofdgerecht van partner was echter lekker en voldoende
Jammer, omdat we er meerdere keren uitstekend hebben gegeten
Gert-Jan En Esmeralda V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Super restaurant, wij hebben met z'n vieren genoten en overheerlijk gegeten. Menukaart was zeer uitgebreid, het was moeilijk om een keuze te maken.
Personeel is vriendelijk, gezellig restaurant met sfeervol griekse muziek op de achtergrond.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten de smaak is precies zoals wij het lekker vinden.
Ik vindt alleen de prijs voor 2 bolletjes ijs met slagroom nogal aan de dure kant 9 euro dit hoeft toch niet zo duur te zijn.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
kwalitatief goed en meer dan genoeg eten. Met AH uit eten actie hier geweest. Voor herhaling vatbaar. Jammer dat ze af en toe wel heel hard lopen/rennen omdat t zo druk is. scheelt max. 20 seconden en vind t niet prettig. Ze doen allemaal heel erg hun best en werken hard!
Rr N.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Leuke tent maar onvriendelijk en hyper personeel.
Stokbrood was nog niet op en het hoofdgerecht stond al op tafel.
Hoofdgerecht viel tegen de hoeveelheid vlees was te weinig in verhouding tot de prijs en de griekse smaak heb ik ook wel eens beter ervaren.
Al met al niet voor herhaling vatbaar
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Goed gegeten met een heerlijke smaakbeleving van zelfgemaakte producten. We konden lekker buiten eten, er was al gedekt, dat vonden we gezellig.
Louisa S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Ossenhaas was niet meer dan een slechte biefstuk. Niet te pruimen. Werd ander gerecht aangeboden . Later nog koffie of gebak om mee naar huis te nemen. De serveerster was gemaakt vriendelijk. De lol was voor ons echt over. Nooit meer!!! Een echte afknapper.
Mandy K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Goede bediening uitstekend lekker etrn en een erg gastvrije onderneming
Erg lekker gegeten het was vol maar door de goede indeling niet te druk ????
Karen V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Goed gegeten, heerlijk mals vlees. Fijn dat de frietjes en de salade apart geserveerd werd.
Voldoende keuze uit voor- en hoofdgerechten.
Wel beperkte kaart wat betreft ijs en geen vers fruit als toetje.
Drankjes wel redelijk prijzig.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
we werden zeer vriendelijk ontvangen ,de kwaliteit van de gerechten en de garing van het vlees waren zeer goed.De Griekse wijnen waren ook lekker. Hebben dus van een zeer aangename avond genoten.