Grieks Restaurant Olympia

Raadhuisstraat 55 4701 PM Roosendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Grieks Restaurant Olympia

Genieten op z'n Grieks

Olympia doet waar de Grieken goed in zijn: gerechten serveren waar het hele gezin dol op is. Ze onderscheiden zich door elke dag vers vlees en groenten in te kopen, daardoor smaakt alles nét even wat beter. Niet voor niets een favoriet in Roosendaal!

Meer informatie over restaurant Grieks Restaurant Olympia

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Terras
EC4 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Service was matig, vrouw deed korzelig
Te weinig personeel?
Vroeg om een glas water..werd ook verrekend als frisdrank.
Voorgerecht was lekker evenals de visschotel
keesdegroen .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Fijn dat we na afloop van de AH-actie toch nog terecht konden voor een lekkere maaltijd in een ongedwongen sfeer op een doordeweekse dag.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Keurig restaurant met een hoge kwaliteit qua eten. Service is wat minder daar alle gangen te snel elkaar opvolgen en het gerecht nog niet op is ze al vragen of het afgeruimd kan worden. Ook zijn de tafels aan de krappe kant en zijn de stoelen oud en versleten. Prijs kwaliteit is prima en zeker een aanrader ..
Linda C.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Was weer zeer lekker zoals altijd!!!
Linda C.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het was weer zeer lekker zoals altijd, zijn zeer vlug ontvangen daar we gereserveerd hadden via e-mail(iens), de zaak zat weer vol wat het heel gezellig maakt!! Echt een aanrader!!
Aletha .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten van de uitgebreide kaart die in een leuk boekje gepresenteerd wordt. Gezellige en sfeervolle entourage in dit knusse restaurant, de tafeltjes staan wel redelijk dicht op elkaar.
Een verbeterpunt is dat het lang wachten is op de bediening zodra het restaurant vol stroomt. Het afhalen van lege borden en opnemen van nieuwe drankjes duurt dan beduidend langer.
rmap V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Afgelopen weekend super lekker gegeten!!!! Zaak was bomvol, maar ondanks de grote drukte zeer vriendelijk geholpen en alles was TOP!!!!!! Zeker aan te bevelen mijn favoriete Griek!!!!!!!! Kom zeker binnenkort terug, want ik ben gek op gambas !!!!!
Rick H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het was voor een dinsdag toch gezellig druk. De bediening is niet hartelijk, maar wel netje, vriendelijk en doen hun uiterste best. We hebben hier vaker gegeten, omdat we dan in tegenstelling tot een andere nabij gelegen Griek de nacht na het eten geen kurkdroge mond hadden. Dat was nu wel en was het enige wat tegenviel.
vdwouwstb .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Voortreffelijk gegeten van een top keuken. Heel veel keus van specifiek Griekse gerechten. Een aanrader en voor herhaling vatbaar
Diana H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
de ruimte is beperkt aan tafel om lekker te kunnen eten, erg krap aan een vier persoonstafeltje , we zaten vlak naast de verwarming, te warm en het is rumoerig, veel mensen/muziek, tafeltjes zitten dicht bij elkaar
Maja V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Super lekker ..knus en buiten wordt niet bezuinigd op straalkachel en open haard..leuk om na te borrelen op het buitenterras ...klantvriendelijk en betaalbaar Maja
Connie D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Erg lekker en daarom ook ons favoriete restaurant. Het personeel is er vriendelijk, hartelijk en geïnteresseerd.
Als je van grieks eten hou dan is dit echt een aanrader.
Berry M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prima ontvangst, lekker warm eten. Goede kwaliteit en voldoende tijd tussen de gerechten.
Maaltijd niet te veel maar meer dan genoeg met diverse onderdelen in plaats van een grote bak gyros en een stapel andere gerechten die je toch niet op kunt. Bij het ijs zou ik geen droge koekjes eronder doen maar een ijskoekje of geen koekjes.
Wiesia K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Super fijn gegeten het is hier altijd goed en heel vriendelijk personeel lekkere gerechten we komen hier vaker en nog nooit tegengevallen ! Super ga zo door
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was goed, ondanks dat het restaurant vol zat!!!
De prijs kwaliteit verhouding is prima.
Ik raad iedereen aan die een keertje Grieks wil eten om hierheen te gaan.
Diana W.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het eten was echt goed,heel vers allemaal.
De bediening is wel traag.Je moet echt wel de tijd hebben als je daar gaat eten.
Dus aan de bediening mogen ze wel wat doen qua snelheid dan,het personeel is wel vriendelijk.
Werner V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Lekker gegeten en met vrienden 6 uur getafeld en genoten van elkaars gezelschap en bediend door vriendelijk personeel. Wij zien al uit naar de volgende gelegenheid. Bedankt team Olympia....
flame.- .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het eten was lekker , vooral de voorgerechten vond ik bijzonder smakelijk. Het was er gezellig druk maar het eten werd toch redelijk op tijd geserveerd. De moeite waard.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Niet aan eten toegekomen. Hadden om 20:00 gereserveerd via Iens. Restaurant was overvol. We zouden 10 minuten moeten wachten , maar dat werd een half uur. Toen waren we het zat en zijn we vertrokken.
Gaat de Iens actie ten onder aan het succes?
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Duidelijk een 'Betere Griek' qua niveau. Stijlvolle, erg uitgebreide (tikkie te) menukaart (wat heet, een echt boek), met vele tientallen verrukkelijke gerechten. Zie je ook terug in de prijs: pittig.
We kwamen hier met 4 personen, en 2 AH kaarten. Enige verplichting: voor-, hoofd- én nagerecht nemen. Persoonlijk houden we daar niet zo van, 'verplichting' als je uit eten gaat. Maar vooruit, so be it.

De hele rit duurde wel erg lang: half negen afgesproken, iets na 12 uur (midnight) rekenden we af. Maar, we zouden er zo wéér gaan eten, wat de kwaliteit en afwerking is erg goed. En het personeel is top.