Grieks Restaurant Olympia

Raadhuisstraat 55 4701 PM Roosendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Grieks Restaurant Olympia

Genieten op z'n Grieks

Olympia doet waar de Grieken goed in zijn: gerechten serveren waar het hele gezin dol op is. Ze onderscheiden zich door elke dag vers vlees en groenten in te kopen, daardoor smaakt alles nét even wat beter. Niet voor niets een favoriet in Roosendaal!

Meer informatie over restaurant Grieks Restaurant Olympia

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Terras
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Duidelijk een 'Betere Griek' qua niveau. Stijlvolle, erg uitgebreide (tikkie te) menukaart (wat heet, een echt boek), met vele tientallen verrukkelijke gerechten. Zie je ook terug in de prijs: pittig.
We kwamen hier met 4 personen, en 2 AH kaarten. Enige verplichting: voor-, hoofd- én nagerecht nemen. Persoonlijk houden we daar niet zo van, 'verplichting' als je uit eten gaat. Maar vooruit, so be it.

De hele rit duurde wel erg lang: half negen afgesproken, iets na 12 uur (midnight) rekenden we af. Maar, we zouden er zo wéér gaan eten, wat de kwaliteit en afwerking is erg goed. En het personeel is top.
Eten1976 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Eigenlijk was alles goed. De prijs was nu erg gunstig dankzij AH-actie. De normale prijzen zijn hoger dan bij de gemiddelde Griek. Daarom zouden we zonder deze actie voor een andere Griek kiezen.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
na wat negatieve recensies te hebben gelezen wat afwachtend, maar heeft onze verwachting overtroffen. Goede bediening,goede porties,kwaliteit prima en porties prima. In combinatie met AH bon top. Aanrader! Volgens mij werd er alleen afgerekend met AH bonnen deze avond.
Cor S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het duurt vrij lang voor bestelde drankjes komen, het eten was van goede kwaliteit en goed klaar gemaakt, hoeveelheid was ruim voldoende
Goed restaurant aan te bevelen
elsje1963 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Zeer gezellig restaurant, vriendelijk personeel, super goed eten,nette opgemaakte borden
Echt een aanrader,
Komen zekers nog een keertje terug.
SUPER
wil.broos .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Een prettig restaurant met goede kwaliteit en bediening. Ondanks het late reserveren kregen we de gewenste plaats toegewezen.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
lekker eten goede bediening goede sfeer gezellig om eens een keer met de familie te gaan eten.
deze keer waren we met vrienden gegaan dus de volgende keer met de familie gaan denk ik.
schommeltje .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten, we konden uit de gehele kaart kiezen. Het eten was goed, we hoefden niet lang te wachten op onze bestelling.

Het personeel is vriendelijk.
zeker voor herhaling vatbaar
Mieke P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Zoals altijd weer erg gezellige sfeer met heerlijk eten!
Afgelopen november heb ik er met 17 personen gegeten als bedankje, ook dat was erg goed verzorgd en het eten was echt top!
lonaveraa .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We werden gastvrij ontvangen, maar helaas aan een vrij donker tafeltje gezet. Niemand kwam een kaarsje aanmaken en het menu was niet te lezen. Ik moest onder een lamp gaan staan die bij andere mensen vlak boven hun tafel hing. Minpuntje! Ook de man, die ons een tafeltje gaf, zag er niet echt goed uit. Dat was jammer. Het eten was erg lekker. De kok had erg zijn best gedaan. We hebben ervan genoten. Zowel van het vlees als van de vis!Ook het grande dessert was zeer smakelijk! Fijne avond gehad.
J V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Dit is voor de 3rde keer onder het AH bon zijn we daar gaan eten zeer smaakvol we hebben enorm lekker gegeten mooie daarvan dat je gewoon onder alle Cart uit kon kiezen wat je wou!!!
Wij komen zeker terug omdat we buren zijn????
P. S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Donderdag 29 december gingen mijn vrouw en ik eten bij deze Griek. Daarbij maakten we gebruik van de AH-bon. Leuk is dat je van de hele kaart kunt kiezen en het goedkoopste gerecht gratis krijgt. Het eten was heerlijk en werd in een goed tempo opgediend. Er wordt hard gewerkt daar! De zaak zat goed vol en opengevallen tafeltjes werden zo weer gevuld. Onduidelijk was of er standaard bij de gerechten friet/salades zit. Dat was inderdaad zo en gelukkig hadden we niet extra besteld. De hoeveelheid was wel erg flink. Mijn vrouw kon het niet op en ik maar net. Dat kwam ook omdat we aan het begin brood aangeboden kregen. Dat was niet een paar stokbroodjes, maar een Grieks brood van 15x15x15 cm in het rond. Heerlijk, maar samen met een 3 gangendiner wel wat veel. Ook omdat we bij de soep nóg zo'n brood kregen aangeboden. Dat hebben we gelijk mee terug laten nemen. Achteraf bleek het eerste brood geen amuse te zijn, maar op de rekening te staan. Tip: maak duidelijk aan de klant dat het brood betaald moet worden. Voor ons geeft het niet, maar het kan vervelend overkomen. We komen hier zeker nog een keer terug, maar dan is 2 gangen echt genoeg!
Bart C.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We hebben wel te lang op ons eten moeten wachten, waarschijnlijk was er iets mis gegaan in de keuken waardoor het giros vlees op al onze schotels niet kon worden uit geserveerd
Om 19:30 vroeg ik of het hoofd gerecht een uurtje dit werd echter 1 uur en drie kwartier.
Sonde want dit heeft er wel toe geleid dat we niet lekker hebben gegeten!
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Bij binnenkomst wordt je jas aangenomen en daarna naar je tafel gebracht
Eten is erg lekker en de bediening is super vriendelijk.
Bij vertrek wordt je jas gehaald en netjes aangereikt
We komen zeker terug super !!!
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Wij hebben, zoals hier gebruikelijk is, weer lekker zitten eten. Komen er regelmatig en het is altijd goed. Gaat er eens een keer iets fout dan lossen ze dat keurig op maar dat is maar heel zelden het geval.
Erwin D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk eten met een uitstekende service en gastvrijheid! Alsof je je daadwerkelijk op een Grieks terras bevind! Fantastisch
Annet S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Fantastisch gegeten! A la carte en goedkoopste gerecht gratis met AH zegels. 120 euro voor 4 personen inclusief 2 drankjes pp en 2x brood met smeersels
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Lekker gegeten. Aardig personeel.
Was op kerstavond. restaurant zal aardig vol. Tafels staan wel dicht op elkaar.
Prijzen waren duurder als andere Griekse restaurants.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Nieuw op de kaart Griekse champignonsoep, heldere bouillon met veel champignons en een heerlijke kruidige smaak.
Zeetong:goed gebakken, heerlijk visvlees
tengel .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk gegeten. vlotte bediening. Nagerecht (grand dessert) viel ons wat tegen, maar de huiswijn was heerlijk.
Voor herhaling vatbaar.