Grieks Restaurant Olympia

Raadhuisstraat 55 4701 PM Roosendaal Nederland Kaart

Over restaurant Grieks Restaurant Olympia

Genieten op z'n Grieks

Olympia doet waar de Grieken goed in zijn: gerechten serveren waar het hele gezin dol op is. Ze onderscheiden zich door elke dag vers vlees en groenten in te kopen, daardoor smaakt alles nét even wat beter. Niet voor niets een favoriet in Roosendaal!

Meer informatie over restaurant Grieks Restaurant Olympia

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Terras
capri20s .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten, de service en bediening waren in 1 woord gezegd , subliem, vriendelijk personeel, heerlijke gerechten, een aanrader om eens te gaan eten.
J V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
A_van_meel .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
kwaliteit en bediening TOP. Ruime kaart met heel veel keuze. Prijs kwaliteit is goed zeker een aanrader. Ambiance is ook prima in orde.
Vanderzijden .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Zeer smaakvol gegeten met een vlotte bediening en gezellige ambiance.
Wat jammer was is de presentatie van het ijs nagerecht. Op een metalen plateau met een San Francisco koekje als basis. De smaak van het ijs was heerlijk.
Theoria J.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Onze eerste kennismaking met Olympia is goed bevallen. Vrijdagavond, alles vol, goed dat we met Iens en de AH actie gereserveerd hadden. Vriendelijke bediening en goede gerechten. Al met al : een ruime voldoende om nog een keer terug te gaan.
Donkerewitpen .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Omdat we vorig jaar het zo goed naar ons zin hadden gehad gingen we hier naar terug .Het eten was lekker maar de uitleg over de vergoeding van de aanbieding ( A h kaart ) was wat moeilijk en verwarrend .Ook vonden wij het personeel niet de warmte hebben die wij vorig jaar wel hadden maar bleek ook achteraf een nieuwe eigenaar te zijn . Ik weet niet of wij hier nog terug komen
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Top bediening en ontzettend goed eten. Wij komen hier regelmatig omdat de prijs/ kwaliteit verhouding heel goed is. Het eten smaakt altijd goed en dit restaurant besteed echt aandacht en zorg aan het hele geheel.
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Bij dit restaurant wordt je vriendelijk geholpen, het eten is heerlijk en meer traditioneel dan in andere Griekse restaurants,althans dat is mijn mening.
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We werden erg correct en vriendelijk ontvangen. Het restaurant was bijna vol maar toch hoefden we niet lang te wachten. Een uitgebreide kaart, het eten was heerlijk en voor herhaling vatbaar. De sfeer in het restaurant is prima en gemoedelijk.
Elvera J.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was erg druk, we hadden gelukkig gereserveerd, dus kregen direct een tafel, het was 20.00 uur. Er bleven maar mensen binnenkomen, er stond op een gegeven moment een grote groep midden in het restaurant. NIet echt gezellig. We kregen geen drankje, geen menukaart. We hebben er niet direct om gevraagd, maar op een bepaald moment duurde het wel erg lang, dus toch maar eens gevraagd. Mensen die later binnenkwamen kregen wel direct drankje en kaart, dus misschien werden we toch wat over het hoofd gezien.
Het eten is goed en wordt mooi opgediend. Personeel aardig, maar zeer gehaast. Ze rennen echt letterlijk. De prijs van de gerechten vonden we behoorlijk hoog. Omdat we via de AH-actie konden eten, was het nog te doen. Er werd gevraagd of we een broodje vooraf wilden. Ja hoor, dat was prima. Achteraf zie je dan dat het broodje voor 4 personen 11,90 kost. Idiote prijs, ook al was het een behoorlijke brood.
Als je zo geld moet verdienen.... Ik woon nu in Friesland, toen ik nog in Roosendaal woonde, kwam ik hier ook wel. Maar ik zou hier nooit gaan eten als ik het volle pond moest betalen. Echt veel te duur en te druk. Jammer, want het eten was prima! Het grand dessert was top!
Y. B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prima gegeten. Gewoon wat je mag verwachten van een grieks restaurant. Mooie kaart met mooie gerechten naast de standaard grillschotels. Maar we hebben ons geen gasten gevoeld. Het was een volle zaterdagavond dus alle begrip voor het feit dat men het druk had. Maar de bediening was, op een enkeling na, haast aan het rennen ipv lopen en maakte op een gehaaste manier contact. Een gevoel van gastvrijheid had de avond voor ons zeker een extra glans kunnen geven.
Rene.elly .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
De ontvangst met aannemen van de jas was zeer vriendelijk.
Eten was perfect, drankjes werden snel bezorgd.
Tussentijds de vraag of alles naar wens was, wat we alleen maar konden beamen.
Eens iets nieuws geprobeerd! Prima ook.
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
De pilikia en de mossen waren lekker. Bij de hoofdhoofdgerechten was het vlees mooi en lekker klaargemaakt. Het toetje was eigenlijk al te veel maat ook wel lekken. Ik misde wel de zure salade bij het hoofdgerecht en bij het gedeelte waar de twee persoons tafels staan zou meer ruimte tussen te tafels moeten zijn.
De bediening was vriendelijk.
Angelique D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Met collega's een leuke, gezellige avond gehad. Vriendelijke bediening. Heel lekker gegeten, maar wel grote porties, wat minder mag best.
MEM J.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het eten was prima, maar er liep te weinig bediening. Het restaurant zat vol, we hebben bijna een uur moeten wachten na ons voorgerecht, voordat het hoofdgerecht kwam. Een bestelling van 2 icetea was vergeten door de drukte dus duurde ook 20 min.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Nadeel vind ik daar de buitendeur, mensen in/uit en dit veroorzaakt veel tocht als je vooraan in het restaurant zit.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
gezellig ingericht restaurant met natuurlijk Griekse aankleding en muziek. Zaak is ook heel erg schoon.
heel vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. kortom aan te bevelen.
Erica E.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Vond het erg duur wat je er voor terug kreeg..en erg sober. Niets bijzonders .Zeker voor dat geld. ...ga er niet meer heen
Agnesnessie .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Olympia is al jaren ons favoriete restaurant. Het eten is er heerlijk, de bediening heel vriendelijk. Kortom elke keer een gezellig avondje uit met lekker eten.
Andrea K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Net als altijd weer voortreffelijk. . Enkel het enige nadeel was dat we heel snel het eten kregen binnen om 17.15 het voorgerecht en om 17.30 het hoofd gerecht. Dat was het enige wat niet zo was